Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
@Martin In topic HUIS TE GROOT VOOR WIFI stelt DaisyS van Proximus op een bepaald moment voor quoteIk heb een aanpassing gedaan aan je wifi. Kan je dit een tijdje uit proberen? Unquote.Dit is niet de eerste maal dat ik lees dat Proximus iets doet met het WiFi signaal bij de klant.Steeds afgevraagd wat Proximus hier technisch doet ?Weet jij hier iets meer over ? ro
Ben sinds deze week de vernieuwde webmail aan het gebruiken maar ben er niet tevereden over. Lijkt me een testversie te zijn die nog niet op punt staatIk werk met submappen in de inbox en bij het ingeven van een zoekfunktie worden nu alle mappen doorzocht terwijl dit vroeger enkel in de inbox was en niet de onderliggende mappen. Hierdoor kan ik mijn nieuwe inkomende mail niet meer eenvoudig sorteren doordat je niet kan zien wat je reeds in een submap hebt zitten en wat niet. Zoekfunktie loopt bijna steeds vast Verschillende mails selecteren gaat enkel als je het leesvenster activeert maar de lay out is dan zo dat er maar weinig mails op het scherm kunnen Het wissen van mails moet gebeuren via de menuknop “meer” terwijl dit toch een veelgebruikte toets is. ...Ik wil terug de oude versie of dat men de keuze laat welke versie men wenst te gebruiken.
Beste, ik ben in september en oktober kort op reis geweest naar Servië, het thuisland van mijn vrouwtje. Met heel de corona toestanden al twee jaren niet meer geweest. Nu schakel ik ALTIJD de roaming uit en zelfs schakel ik in huis daar ook het toestel volledig uit omdat er toch geen wifi is daar in de bergen. Mijn vrouwtje neemt een servische simkaart en dat is voldoende. Nu had ik mijn toestel 2X ingeschakeld om hier in belgie het thuisfront effe te laten weten dat wij oké zijn. Niks meer en niks minder dat dat. Ik stuur 1 bericht en krijg een bericht van Proximus dat ze mijn dagpas hebben geactiveerd en dat ik voor 6€ deze hele dag kan gebruik maken van proximus.Ik krijg verder geen reactie bij hun en krijg dus ook verder geen kans om dat uit te schakelen (als dat al mogelijk is). Nu kom ik thuis en heb 4 X mijn gsm aangezet om 4 smssen en 1 telefoon te doen naar België en blijkt nu op mijn factuur dat ik ipv 25€ nu 119€ moet betalen voor al die dagen de dagpas te hebben gekregen. M
De TV guide geeft leeg voor de volgende dagen. En ja, ik heb alles al een keer opnieuw opgestart. En waarom gaat de tvgids op pickx niet tot een week verder?
Problemen met de mailserver van Proximus. °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Sinds 2 dagen kan ik via Outlook geen mails meer verzenden of ontvangen. Ik krijg dan onderstaande boodschap: "Taak Mappen synchroniseren die zijn aangemeld via ........@skynet.be... rapporteert fout (0x800CCC0E): Kan geen mappen synchroniseren die zijn aangemeld via .....@skynet.be. Fout: Kan geen verbinding maken met de server. Neem contact op met uw serverbeheerder of internetprovider (ISP) als u dit bericht blijft ontvangen." Ook moet ik telkens mijn wachtwoord opgeven... doch zonder resultaat wegens probleem hierboven. °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Dan even naar mijn webmail van Proximus gesurfd. Daar kan ik enkel mails verzenden maar NIET ontvangen. Reeds 3x naar Proximus gebeld en daar krijg ik tegenstrijdige of de "courante " antwoorden die eigenlijk geen oplossing bieden. Wat wil je... je krijgt te maken met de helpdesk van de 1ste lijn te maken en deze personenen kunnen o
Goeieavond iedereen, Momenteel zijn we geen klant meer bij Proximus omdat we in het verleden slecht gsm bereik hadden in huis en er toen niks aan gedaan kon worden. We zouden graag weer klant willen worden maar wilden eerst zeker weten of het ondertussen al beter zou zijn.Via de klantendienst te horen gekregen dat het nog niet beter is en nog wel even kan duren voordat het zou verbeteren. Een MCE verkrijgen is helaas niet meer mogelijk en had daarom gevraagd over de mogelijkheid van het bellen via VoWIFI, vooral omdat we allebei een Google Pixel hebben en die niet in de Proximus lijst staat compatibele toestellen. De persoon van de klantendienst zei dat dat geen probleem is, en het op elke gsm werkt eens het geactiveerd is. Omdat ik hier zeker van wil zijn vraag ik het even na op dit forum of dit zeker klopt?Alvast bedankt!
Gisteren Proximus tv laten installeren wij hadden op voorhand de pickx app al gedownload en opgenomen nu vind ik deze opnames niet terug op mijn decoder en als ik nieuwe dingen programmeer op app staan deze ook niet op decoder en andersom kan dit opgelost worden?
Ik merk op dat er vanaf volgende week donderdag 18 nov de tv gids op veel zenders niet volledig is….dus kunnen we ook niks opnemen.Iemand nog hinder ervan
23/08 overgestapt naar Proximus nog geen tv geen internet. Bij de Klantendienst word opgehangen Drukte is geen excuus, leuke praatjes en reclame maar onvoorbereid/onbemiddeld om een grotere marktaandeel te veroveren, al was het internet 10x zo snel (wat niet zo is, verschil is verwaarloosbaar) wij hebben echt spijt.
Heb een oude laptop waarop ik werkte met Windows Live Mail. Daar had ik heel wat persoonlijke opslagmappen aangemaakt. Ik heb nu een nieuwe laptop aangekocht waarop ik moet werken met Windows 10 Mail. Het lukt mij niet om mijn opslagmappen met mijn oude mails die ik wil bewaren daarin, over te zetten naar de nieuwe mail. Ik las ergens dat ik bij de instellingen de IMAP server dien in te brengen ipv de POP server… Klopt dit ? En zo ja, is dat dan op mijn oude laptop ? Op de nieuwe ? Of op allebei ? Kan iemand mij helpen ?
Beste, ik vraag me af hoe het komt dat ik twee verschillende afbetalingen heb. 1 bij jullie zelf en 1 bij de deurwaarder. jullie zijn veel te duur en slechte klantenservice.was beter nooit weggegaan bij telenet. elke maand €300.
ik wil via mobiele betaling.geld toevoegen op my playstation account
Hallo, ik had graag geweten of er een termijn staat op een opzegging. Stel ik neem impulsief een beslissing en zeg maandag mijn abonnement op om te veranderen maar dan toch niet wil veranderen kan ik dan dinsdag opnieuw klant worden ? alvast bedankt!Mvg!
Hallo, Kan je in de proximus winkel betalen met consumptie cheques?
ik heb internet maxi van proximus en de aangeboden data die je maandelijks mag gebruiken zij voor mij veel meer dan voldoende ik kom ,nooit aan de helft data die ik mag verbruikendaarom zou graag naar internet start gaan , jammer genoeg kan dat niet op de websiteik kan alleen nog kiezen voor fiberals ik my proximus op vraag kan ik geen internet start krijgenkan iemand me helpen
Opeens geen mails meer binnen gekregen, dan enkele uren gewacht en opeens mails binnen komend. Nu terug probleem met inkomende en versturen van mails. Kon mails zelfs niet binnen krijgen via webmail. Nu opeens wel via webmail maar nog steeds niet via pc thunderbird en via smartphone. Graag een dringende oplossing ben enkele dringende mails verwachtend en moet deze zo snel mogelijk kunnen beantwoorden. Dank bijvoorbaat
De omlaag knop op mijn V5 afstandsbediening reageert niet meer.Kan ik een nieuwe V5 afstandsbediening per post ontvangen?
Ik krijg wel mails binnen en kan verzenden, maar Mappen synchroniseren die zijn aangemeld via mijn account: dat gaat niet. Hij vraagt continu mijn wachtwoord en verder geraakt hij niet. Ik heb niets aan de instellingen gewijzigd maar kan zelfs geen mappen meer zien.Kan iemand helpen?
Ik heb per ongeluk mijn emailadres in my proximus gewist, kan dit niet terug krijgen daar van skynet was. Is het mogelijk dat jullie het kunnen terugzetten. Mijn klant nr17614..Kan daardoor geen emails emails meer ontvangen.
Hey, als ik een half uurtje tot een uurtje tv kijk krijg ik storing onder de vorm van blokjes en beeld dat blijft hangen ook van post veranderen is dan niet meer mogelijk. Als verschillende keren de reset geprobeerd, dit werkt dan wel de dag zelf maar de volgende dag heb ik hetzelfde probleem. Mvg, Bram
Beste Is er een opzegtermijn voor het opzeggen van je abonnement (family) M.v.gJasper D.h
Beste, Mijn wifi en tv vallen regelmatig uit de laatste weken terwijl telefoon het wel doet. Is het mogelijk dat mijn modem/router aan vervanging toe is ?
Ik gebruik MQTT om elke 5 seconden data van een sensor naar de cloud te sturen. Kan het zijn dat MQTT-verkeer beperkt wordt en mogelijks onderbroken wordt als er door jullie systemen langdurige datastromen worden opgemerkt?
Mijn vraag is:waarom kan ik storingsvrij naar Youtube kijken en foto’s bekijken via Chromecast en wanneer ik een tv programma wil bekijken er om de haverklap het beeld wegvalt en er of een zwartscherm of de melding aan het laden volgt.Ik betaal voor tv en kan er niet naar kijken,Proximus stelt me zwaar teleur.Tijd om na te denken over een andere provider.Een kwade jarenlange abonnee.
Ik kan niet meer inloggen op mijn Webmail en ook niet via mijn Client.“Verkeerde gebruikersnaam en/of wachtwoord” en ik heb niks gewijzigd .Paniek alom.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.