Skip to main content
Vraag

wijzigen van tariefplan niet mogelijk

  • November 19, 2021
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

MADI
Forum|alt.badge.img+2

ik heb internet maxi van proximus en de aangeboden data die je maandelijks mag gebruiken  zij voor mij veel meer dan voldoende  ik kom ,nooit aan de helft data  die ik mag verbruiken

daarom zou graag naar internet start gaan , jammer genoeg kan dat niet op de website

ik kan alleen nog  kiezen voor fiber

als ik my proximus op vraag kan ik geen internet start krijgen

kan iemand me  helpen

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • November 19, 2021

Ik vrees er voor want oude abonnementen kunnen niet meer aangeschaft worden (oude lopen wel nog door) , maar wacht verder de reactie van een Prox forummedewerker af.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 19, 2021

@MADI Momenteel zie ik een overstap lopende naar een andere operator.Dit voor 22/11/2021.Internet Start is enkel nog mogelijk als stand alone maar niet in een pack .Zie info link: https://www.proximus.be/nl/id_cr_int/particulieren/internetabonnementen-voor-iedereen.html Groetjes,Joel


Martin
  • November 19, 2021

inderdaad @Joel M,  in mijn vorige uitleg ging ik uit van een verandering binnen een oud pack.