Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Wij hebben een hik vision camera deze is online in de router maar offline in de app van HIK VISION.Ik probeer deze online te krijgen maar heb absoluut geen idee hoe ik dat moet doen met poortmapping. Kan iemand mij dat stap voor stap uitleggen?heb al naar Hik vission gemaild en naar de winkel waar ik de camera heb gekocht maar daar kom ok geen stap verder mee.dus alle hulp is welkom
ik heb elke nacht zelfde probleem als ik naar netflix kijk via moden van belgacom dan valt rond 0.30 uur de internet verbnding weg van de tv en krijg ik bovnaan op het tv scherm deze melding “ geen internet meer op dit kanaal”.wanneer ik dan overschakel naar apple tv kan ik gewoon verder kijken.wat kan er hier fout lopen.
zou het geen tijd worden dan proximus zijn site aanpast ?Er staat nog altijd dat roamen in buitenland niet mogelijk is, terwijl ik nu wekelijks op Bouygues Télécom france zit te surfen 5GIk hoor van mijn neef dat hij in nederland ook raming heeft tschijnt in duitsland ook.
Beste,Ik heb op 31/10/2021 Studio 100 Go pass geactiveerd en vandaag wou ik het deactiveren met de groene knop DEACTIVEREN. Dit werkt helaas niet, einddatum van gratis gebruik is 30/11/2021. Ik krijg de melding, Je kan geen nieuwe aanpassingen doorvoeren zolang je vorige aanvraag nog niet verwerkt is.Ik ben dus niet van plan Studio 100 Go Pass langer te gaan gebruiken.Kan iemand dit probleem oplossen/verhelpen.
Slechte service Proximus Schelle. Nieuwe telefoon gekocht en gevraagd om gegevens over te zetten. De reactie was :u dient dit zelf te doen met een app die op het oude toestel geplaatst werd. Wij beiden zijn 65 plussers en We proberen gedurende een halve dag maar lukt niet. We gaan terug maar de aardige verkoper van vrijdag is er niet. De aanwezige verkoper zegt :mijn collega heeft de foute app op uw toestel gezet" !!! Hij zet er een nieuwe op zonder verdere uitleg. We vragen hulp maar krijgen als reactie :dat moet u zelf doen. Thuis terug geprobeerd... lukt niet... de Engelse tekst laten vertalen... blijkt dat de App op beide toestellen moet staan! Dit had de verkoper MOETEN MELDEN. Daarna lukte het. Hou aub rekening met de klant 65 plus en geen kaas gegeten van dergelijke zaken. We overwegen alvast om bij het abonnement van mijn echtgenote over te stappen op een andere leverancier met hopelijk minder arrogante verkopers. Graag uw reactie
Sommige mensen kunnen mij niet bellen en krijgen de melding dat het nummer niet in gebruik is. Gaat vooral over proximus en Orange. De instellingen zijn al nagekeken door een derde en vrijdag ben ik naar een proximuswinkel geweest en konden ze me niet echt helpen en hebben ze me een nieuwe SIM-kaart gegeven maar hiermee is het nog altijd niet opgelost.
Reeds sinds Mei kan ik niet meer inloggen op proximus Cloud en krijg ik op laptop foutmelding 2055.Op IPhone krijg ik melding “We ondervinden problemen bij het maken van verbinding met Proximus Cloud”.Wie kan er mij helpen zodat ik eindelijk aan mijn ± 500 GB data raak van de laatste jaren.Met vriendelijke groetenSteven Warlop
Hi, Ik probeer mijn opnames via Pickx op mijn gsm te kijken maar het lijkt alsof dat niet mogelijk is. Zie zelfs geen 'play' teken. Doe ik iets verkeerd of gaat het eigenlijk niet. Heb het wel ooit op de laptop gedaan, wel niet alles kunnen kijken maar bepaalde opnames wel...zit wel thuis op dezelfde wifi. Bedankt!
ik zie extra betalingen voor 3de op het factuur Veedz, ik heb alle betalingen voor 3de laten blokkerenmaar zie het nog op het factuur staan, iemand enig idee hoe ik hier snel van af geraak ?Alvast bedankt
In de proximus pickx app versie 5.6.4 (iOS meeste recente) verschijnt er geen chromecast symbool.Met mijn google chromecast (V3) kan ik alles streamen naar mijn tv (Netflix, Youtube, Spotify, ...) maar enkel met de pickx app lukt dit niet, er verschijnt nergens een cast-symbool (zowel op mijn iPhone (ios 15.0.2 versie, als op mijn laptop niet)Is dit een algemeen probleem dat casten niet meer gaat via de pickx app?
Ik heb verschillende chromecasts.Ik kan niet streamen van de pickx app (deze op telefoon of op tablet) naar een chromecast.Streamen vanuit spotify, youtube, etc lukt wel. Is er een gekend probleem ?
Voortaan mogelijk zendervolgorde wijzigen via website Pickx voor alle type decoders: Via Pickx.be kan je op een gemakkelijke en intuitieve manier je tv-zenders hernummeren. Bovendien zal deze wijziging automatisch zichtbaar zijn op alle Pickx platformen, TV Box, Pickx.be & Pickx-app.Ga naar www.pickx.be/zenders ; Voer je MyProximus login en wachtwoord in; Selecteer een zender in de lijst en sleep die naar de gewenste plaats. Om naar een specifiek nummer te verplaatsen, druk je op de Verplaatsen-knop aan de rechterkant en over je het gewenste nummer in. Breng zoveel veranderingen aan als je wil; Druk op Opslaan bovenaan het scherm om je wijzigingen op te slaan.Bron: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_ch_order/particulieren/support/televisie/pickx-gebruiken/lijst-van-tv-zenders/de-volgorde-van-de-tv-zenders-veranderen.html Misschien wisten jullie dit al, maar ik wou dit toch even vermelden :-)
Na 5 dagen problemen met het versturen van e-mail:+ Mail verzenden vanuit Outlook op laptop lukt niet. Authentificatie op relay.proximus.be lukt niet. + Mail op smartphone blijft werken, maar niet meer, wanneer ik het geresette wachtwoord gebruik.+ Inloggen op MyProximus met het geresette wachtwoord lukt wel via GoogleChrome, maar niet in de Android-app.+ Het gebruik van een alias werkt niet meer: noch in mail onder android, noch in MyProximus. De technici lukten er blijkbaar in om het beheerdersaccount éven normaal te laten werken, maar na 15' keerden de problemen terug.Ik vrees dat hoe langer wachtwoordresets worden uitgevoerd, hoe langer de weg naar 'n oplossing wordt
Vergelijk de producten in je lopende pack of abonnement met deze in een FLEX pack.Is het FLEX pack gelijk maar minder duur, laat dan je huidig pack zsm omzetten naar FLEX.Het koste me wat tijd en moeite - graag doen ze dit allicht niet - maar het lukte!
Ik sloot vorige week mijn v6 decoder nog eens aan en toen kreeg ik voor het eerst een pop-up met de melding dat een nieuwe software update geïnstalleerd kon worden.Weet iemand wat die update precies inhoudt?
Ik krijg al sinds het begin van de installatie van de app op mijn I Phone de melding: We ondervinden problemen bij het maken van verbinding met Proximus Cloud. Ik heb de app al meerdere malen verwijderd en er terug op gezet maar foutmelding blijft.
Goedenamiddag,Ik heb nu een Epic Combo full met de Android V7 decoder. Als ik een Apple Tv apart zou kopen (dus niet via Proximus) kan ik daar dan de Pickx app op installeren en deze gebruiken als 2de decoder zonder extra kosten?Alvast bedankt voor een reactie,
We zijn 2 dagen geleden overgestapt van een internet en tv abonnement naar een internet maxi. Voordien haalden wij snelheden van 30mbps. Niet fantastisch, maar we deden het ermee. Na de switch krijgen we nog amper 6mbps.Al 2 keer aan de support lijn gehangen. Ze herstarten en/of updaten de router vanop afstand, maar daar raakt het niet mee opgelost.Weet er hier iemand raad?Ik begin al te denken aan men oprit open te leggen voor de concurrentie…
Sinds enkele weken hebben we problemen met TV en internet. Op de TV hapert het beeld (blokjes) of valt het enkele seconden uit (zwart beeld). De muziek via Denon (internet) valt ook regelmatig kort uit of hapert. De muziek wordt dan plots versneld afgespeeld. Heel vervelend. Het probleem verergert als er gewerkt wordt op de pc. Op vraag van de klantendienst hebben we de modem gereset, alles herstart - zelfs diverse keren - maar het probleem blijft. We hebben 2 TV’s met 2 decoders (1 kabel en 1 wifi) en een wifi-booster.
Pickx app werkt niet vanop apple TV vanuit Spanje (wifi)locatievoorzieningen staan opcirkeltje blijft draaien ook op iphone niet en niet met 4G
Spam is op dit forum al meermaals aan bod geweest.In de oude webmail stelde ik anti-spamregels in als volgt:is/bevat de afzender xxx - doorverzenden naar verdacht@safeonweb.be - verplaats naar prullenbakSimpel dus, Die mails kwamen niet meer door in Thunderbird, noch in de app (smartphone). Bij een nieuwe afzender spam voegde ik gewoon die nieuwe afzender toe aan de regel. Ik creëerde zo een gecombineerd regel in de vorm als-dit-of-als-dat-doe-zo-en-doe-dan-dat. Na een tijdje verwijderde ik oude afzenders, die waren toch niet meer actief en zo bleef alles overzichtelijk. In de nieuwe webmail wordt dat:is/bevat de afzender xxx - doorverzenden naar verdacht@safeonweb.be.Op dezelfde manier kan je meer afzenders (of CC, onderwerp, … toevoegen). De regel wordt dan in feite beperkt tot als-dit-of-als-dat-doe-zo-en-stop.Ik zie niet hoe ik de volgende actie (de prullenbak) nog toevoeg. Of zie ik iets over het hoofd?
Sedert enkele jaren nemen we de uitzendingen “met het mes op tafel” op om later te bekijken.We programmeren de opnames voor de komende week op voorhand.Sedert verleden week verdwijnt de opname van de vorige dag steeds.Dit geeft als resultaat dat na een week enkel de laatste opname overblijft(namelijk die van de donderdag).Ik heb de modem en decoder reeds verschillende malen opnieuw opgestart, dit zonder resultaat.Iemand een oplossing?
Vandaag de ontdekking gedaan dan ik al maanden/jaren lang een “Norton Internet Security” abonnement betaal. Ik ben al lang klant bij Belgacom/Proximus en uit andere posts zie ik dat “Norton Internet Security” jaren geleden in een pakket bij Belgacom/Proximus zat. Echter is dit pakket op een moment blijkbaar veranderd, waardoor dit “Norton Internet Security” een betalend abonnement werd (5 euro per maand). Ik was hiervan niet op de hoogte, waardoor ik al jaren dit ongewenst abonnement heb betaald. Slechts omdat mijn zoon per toeval het Proximus factuur heeft bekeken, kwam dit abonnement aan het licht! Deze service stond niet eens tussen “Mijn producten” op MyProximus, waardoor dit abonnement enkel op het factuur te zien is! Vanwege beperkte kennis over internet e.d, is mij dit dan ook nooit opgevallen.Hoe kan dit ?
Hallo, Wij hebben een aanhoudende probleem met de digitale tv: decoder blokkeert de hele tijd. In de winkel hebben ze ons aangeraden een vorig model modem te gebruiken. Na installatie blijkt het nog erger te zijn. Onmogelijk om nog te tv te kijken. Beeld in blokjes en constant haperen. Pickx app werkt ook al maanden niet op onze gsm’s. Echt schandalig om hier voor te moeten betalen. Klantendienst zegt alleen maar resetten maar dat hebben we ondertussen al ontelbare keren gedaan. Klacht indienen lukt niet want net 2 x gebeld en na het zoveelste keuzemenu (waar niet eens tussenstaat waarvoor ik bel), vlieg ik eruit. Al bijna 30 jaar klant bij Proximus, ooit verandert maar nu toch sterk aan het overwegen. Iemand met hetzelde probleem en oplossing?
Vroeger kon men in "my proximus" de herlaadbeurten en oproepgeschiedenis” consulteren. Nu merk ik dat er geen oproepgeschiedenis meer kan gezien worden, alleen nog oplaadbeurten. Nog iemand met hetzelfde probleem?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.