Skip to main content
Vraag

Ik ontvang geen inkomende oproepen

  • November 9, 2019
  • 18 reacties
  • 3310 Bekeken

Sommige mensen kunnen mij niet bellen en krijgen de melding dat het nummer niet in gebruik is. 
Gaat vooral over proximus en Orange. 
De instellingen zijn al nagekeken door een derde en vrijdag ben ik naar een proximuswinkel geweest en konden ze me niet echt helpen en hebben ze me een nieuwe SIM-kaart gegeven maar hiermee is het nog altijd niet opgelost. 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

18 reacties

Martin
  • 30341 reacties
  • November 9, 2019

Ter info: geen support door proximus medewerkers zelf via forum tijdens weekend en feestdagen maar wel via gratis nummer 080022800

https://www.proximus.be/support/geen-inkomende-oproepen-op-uw-gsm.html


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1156 reacties
  • November 12, 2019

Cindy

 

Je mag mij via een privé bericht gerust enkele voorbeeld nummers doorgeven die niet kunnen bellen naar je, alsook de tijdstippen waarop dit probleem zich voordeed.

Dan laat ik dit voor je nakijken.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • November 12, 2019

Net gebeld naar de klantendienst, na 10 minuten nam er eindelijk iemand op, die kon mij niet helpen omdat hij zijn pc moest heropstarten wegens technische problemen. Moet na een uur terug bellen. 


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1156 reacties
  • November 12, 2019

Cindy ik heb het nodige al voor je gedaan. Binnen de 72u moet je probleem ten laatste volledig zijn opgelost.


Christophe Goossens

Hey , Charlotte .

 

Sinds enkele weken klant en ik heb het zelfde probleem als Cindy .

Kan jij me via deze weg helpen ? Ik heb gelezen dat het te maken zou hebben met slechte overdracht van mijn nr .

 

Grtz


SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 575 reacties
  • January 2, 2020

 @Christophe Goossens  Kan je mij even een privé bericht sturen met enkele voorbeelden van nummers die je niet kunnen bereiken? 


SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 575 reacties
  • January 2, 2020

@Christophe Goossens  Ik heb het doorgestuurd naar de betrokken dienst , binnen 24 uur zou het opgelost moeten zijn.


Christophe Goossens

Bedankt ! 


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • August 26, 2020

mijn zoontje is deze week overgeschakeld van een prepaid card van proximus naar een abonnement van proximus.  Hij heeft hetzelfde probleem. Kan dit zo snel mogelijk opgelost worden?


Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4048 reacties
  • August 26, 2020

Ik vermoed dat hier het probleem hier bij Proximus zef ligt (prepaid Px → abo Px veronderstel ik) en niet bij een andere operator (van vertrek)

Px medewerkers komen normaal pas morgen terug op dit publieke forum

Indien dringend misschien bellen naar gratis 0800 22800 nr

 


Martin
  • 30341 reacties
  • August 26, 2020

@robinpaps Dit zullen de proximus medewerkers wel voor je in orde kunnen zetten als ze hier morgen langskomen

PS: bellen naar helpdesk 0800 22 800 zou je ook kunnen proberen maar wel rekening mee houden dat er soms lange wachttijden zijn om binnen te geraken

louter ter bijkomende info omschakelen van Prox abo naar P&G en vice versa → klik hier


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • August 26, 2020

Hang nu al 15min aan de lijn.

Gelukkig spelen ze mooie muziek!:-)


Martin
  • 30341 reacties
  • August 26, 2020

ik weet tegenwoordig kan het heel lang duren maar als het niet dringend is gewoon afwachten tot iemand die van proximus zelf is morgen je verder helpt hiermee 


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • November 25, 2021

Ik heb dit probleem ook. Ik kan wel bellen maar niet gebeld worden. Wat moet ik nu doen. Klantenservice ziet niks raars. Ik woon zelf wel in Nederland. En gebruik de simkaart 4 weken ongeveer nu. Nooit eerder problemen mee gehad. Ik ben gisteren naar België gegaan met de telefoon en na terug komt in Nederland deed de telefoon dus raar. Ik kan wel bellen. Maar ik wil gebeld worden 


Martin
  • 30341 reacties
  • November 25, 2021

Heb je uw toestel al eens volledig heropgestart.


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • November 25, 2021

Ja heb ik gedaan. Heb de Sim ook in een andere telefoon gedaan. En dan blijf ik het zelfde probleem hebben. 


Martin
  • 30341 reacties
  • November 25, 2021

Mss zal je de sim eens moeten laten omruilen (proximus shop) , maar mss best wachten op een reactie van een Prox forummedewerker als die hier de draad opnemen.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3254 reacties
  • November 26, 2021

@Estellekoreman  Ik heb het profiel van je gsm-nr nagekeken en alles is in orde. Ik zie ook dat er gisteren en vandaag zowel inkomende als uitgaande oproepen geweest zijn op dat nr. Ondervind je dit probleem nog ?