Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
bestekheb gezien dat deze maand 2x mijn betaling afgegaan is hoe kan dat?
Woensdag zou mijn levering komen. Die dag kreeg ik 2 melding van Bpost. Eerst melding dat mijn pakt verwerkt is en onderweg naar de afhaalpunt Hoogstraat in Antwerpen.Tweede melding was dat mijn pakket terug gestuurd is naar afzender om dat geweigerd is door de bestemmeling ( in dit geval was dat dagblad handelaar in Hoogstraat 27 2000 Antwerpen.nu weet ik niet of ik mijn pakket terug kan ontvangen op het juiste afhaalpunt die wel samen werkt met Bpost. kon namelijk 2 adressen kiezen ik neem dicht bijzijnde en dan blijkt dat de handelaar geen contract heeft met Bpost. Nu is dit product niet meer verkrijg naar maar heb er wel voor betaald en zou graag mijn product willen ontvangen. Uiteraard wil ik mijn geld t.w.v. 99€ niet terug of ook geen ander product. groetjes Björn
Hallo, Mijn klantennr vind u in mijn profiel. Ik heb momenteel 2 decoders een v7 en een v5 mini. Ik zou de v5 mini graag opzeggen. Kan u mij een label opsturen? Dan doe ik nodig en stuur ik jullie deze op . Mvg
Ik ben de zoveelste die 2 facturen heeft ontvangen met een wekelijkse aanrekening van 4,99 euro van Demon Games. Een dienst die ik NOOIT besteld heb. Via telefoon scheept jullie klantendienst me af dat ik dit zelf heb aangeklikt … of mijn kleinkinderen… Ik heb zelfs nog geen kinderen! Voor wie houden jullie jullie klanten eigenlijk? Ik heb nooit iets dubbel bevestigd (zoals het zou moeten). Integendeel, je moet op een verdachte sms bevestigen dat je de dienst niet wil.. Dat is de omgekeerde wereld!Ik lees hier op het forum dat jullie voor sommige klanten bij PMConnect al een terugbetaling hebben gevorderd. Hopelijk zijn al jullie klanten gelijk voor jullie en doen jullie voor mij hetzelfde. Vriendelijke doch geïrriteerde groet,Sam
Waar vind ik de zendercatalogus van Pickx+(vroeger Movies&Series).We willen een film gaan zien,maar kan de zendercatalogus niet opvragen.We gaan naar de zender,drukken op ok,scrollen naar zendercatalogus,dan OK,maar er gebeurd niks.Zit er een bug in,of is de cataloog naar ergens ander verplaatst
Regelmatig vergeet onze Android TV box waar we gebleven zijn in een opname. Opname start dan terug van begin en we moeten manueel opzoeken waar we waren.Enig idee van een mogelijke oorzaak?
De installatie van fiber was vastgelegd op 5 november maar is in een gesprek met een technieker verzet naar 19 november. Helaas is er die dag niemand gepasseerd en sindsdien geen reactie meer vanwege Proximus. Op MyProximus al diverse keren geprobeerd een nieuwe datum in te geven, maar steeds “technische storing” - wie kan me aan een nieuwe installatiedatum helpen?
Geen wereldbeker op Proximus ???
Ik kreeg net een nieuwe modem en ik geraak dus op internet alleen zou ik de naam en het wachtwoord toch wat gebruiksvriendelijker willen maken.Ik volgde dus de uitleg van /nl.forum.proximus.be/internet-10/wachtwoord-wijzigen-in-bbox-3-52839 ( afgesloten)maar daar ( http://192.168.1.1/7.3.8/gui/tpl/src/home/login.html)wordt het meegeleverde paswoord van de modem niet aanvaard
Beste,Deze vanmiddag hadden we opeens geen internet meer. Daarna ging ons internet erg traag. Dus heb ik alles heropgestart. Maar dat heeft niet geholpen en tv hebben we ook niet meer. Enkel infochannel.Hoe komt dit?Alvast bedankt,Met vriendelijke groeten,Amanda Hauspie
Beste,Ik en mijn vrouw hebben het Flex Mobile abonnement. Wanneer ik bel vanuit België met mijn gsm naar mijn vrouw haar gsm die zich op dat moment in Nederland bevindt, is dit betalend of zit dit in ons abonnement inbegrepen.Bellen van een Europese zone bijvoorbeeld Nederland naar België zit wel inbegrepen.Naar elkaar bellen in een Europees land is ook inbegrepen.
Beste, Hier spreekt een zeer ontevreden klant!! Ik heb op 28 oktober mijn verhuis online doorgegeven zoals er staat vermeld op jullie site. Ik heb een bevestigingsmail terug gekregen dat alles in orde was en dat proximus mij ging contacteren om een afspraak in te boeken om een afspraak te maken. Ik heb niemand gehoord. Ik heb dan maar zelf contact opgenomen op vrijdag 12/11/2021 omdat ik op zondag 14/11/2021 verhuisde en ik schrik had dat er niemand zou komen. Bleek dat er een technische fout in mijn order is geslopen en ze mij voor de moment niet konden helpen maar ze gingen mij de dag zelf terugbellen. Niemand gehoord!! Zaterdag 13/11 terug gebeld en zeiden dat er een afspraak ingepland stond op maandag maar dat deze nog niet bevestigd was omdat ze mij nog niet hadden gebeld. Terug belofte gekregen dat ze me die zaterdag gingen terug bellen. Terug niemand gehoord!! Maandag 15/11 zelf terug gebeld daar te horen gekregen dat de technische fout nog niet opgelost was maar dat ze mij ging
Beste, Tevergeefs probeer ik al 2 dagen hulp te krijgen van het support team via elke weg mogelijk… Probleem is als volgt: WIFI werkt, bekabeld internet doet het niet. (Geen Proximus TV en geen internet op de PC) De support dienst via de telefoon kon ook een storing op de modem waarnemen. Dit is alvast ondernomen:Andere ethernet kabel geprobeerd Reboot van modem Reset van modem Reset van fibernet aansluiting Reboot vanop afstand door support Ik hoop dat er iemand snel hierop reageert want de frustratie begint groot te worden. Zeker wanneer je elke keer minimum 45min in wacht moet hangen via de telefoon. En via de chatfunctie reageert er al helmaal niemand meer.
Tot begin november 2021 kreeg ik nog een kopij van de e-mails die ik liet forwarden. Plots stopte dit. Is er een wijziging gebeurt aan de zijde van Proximus?Situatie:Alle berichten van één verzender die naar het adres bij Proximus (POP3 PC) gingen, werden geforward naar een Gmailadres (IMAP telefoon) als een kopie. Sinds begin november (zonder wijziging aan mijn kant) komen de originele e-mails niet meer aan op het originele Proximus-adres.Vraag:Kan dit weer ingesteld worden als voorheen zodat ik op beide e-mails kan checken?Indien niet, heeft iemand ervaring met Gmail forwarding of ze daar wel een kopie behouden? Kijkt Proximus naar het originele of laatste verzendadres? Ik wil niet het risico lopen dat bv. Gmail het weer doorstuurt naar Proximus en daar o.w.v. het originele verzendadres de e-mails worden teruggestuurd en zo een eindeloze loop ontstaat.
Beste, Ik heb momenteel Internet Maxi via fiber. Vanaf volgend jaar wordt ik zelfstandig in de IT en ga ik een maandelijks data verbruik hebben dat ver boven de 3TB per maand ligt. Welk pakket kunnen jullie mij aanbieden waarbij ik een maandelijks dataverbruik van +/- 6TB, zonder dat de snelheid wordt verlaagd en zonder dat ik om de 2 dagen een datapakket van 300 GB moet kopen. mvg Andy
Allereerst zijn we met onze zaak al minimaal 15 jaar klant bij Belgacom/ Proximus tot volle tevredenheid tot de laatste 4 maanden !!Ben dus nu al echt maanden bezig om hier de internet snelheid binnen te krijgen waar ik eigenlijk ook voor betaal , nu krijg ik nog minder dan een kwart binnen van wat ik eigenlijk hoor te krijgen !Al diverse keren techniekers over de vloer gehad deze proberen van alles zonder resultaat .Ook in een restaurant staat de techniek niet stil Kassa’s , Betaalautomaten en Camera’s werken ook hier via internet maar als de snelheid te laag is heel veel storingen op deze ! Ook vragen de klanten om wifi dus deze snoepen dan ook weer van de snelheid af .Dus mijn vraag is dan ook wat moet ik doen om hier beweging in te krijgen ( stoppen met het bedrijf / pand verkopen ? )Ben afgelopen week maar naar een Proximus winkel geweest in Brasschaat in de hoop dat hun kortere aanspreek punten hebben dan de telefonische klantendienst maar helaas ! Nu is namelijk ook nog het gev
Goede morgen ,Ik heb sinds begin dit jaar een flex abonnement (voor content lovers) zonder gsm .Als ik dit nu upgrade naar Flex inclusief mobile heb ik dan recht op tv of laptop. Dan heb ik toch een nieuw abonnement wat voldoet aan de voorwaarden van de actie.Graag spoedig antwoord want de actie loopt morgen af.Groetjes.
wat is de stand van de bestelling ?
Gaat deze bestelling door ?
Ik ben al jaren klant bij proximus, ik heb een tutimus pack. Kan ik als ik overschakel naar een flex pack ook genieten van de black friday promo voor een microsoft surface pro?
Twee weken geleden is op het vliegtuig connectie gemaakt met de satelliet, dit terwijl ik dit niet zelf gedaan heb!!!ik kreeg in 1 minuut tijd 5 berichten over mijn verbruik, het eerste bericht 400 euro, tweede bericht 100 euro, 3e bericht 200 euro, 4e bericht 300 euro en 5e bericht 500 euro. Dit voor slecht 22 MB!nergens wordt meegedeeld dat 4g in de lucht werkt van Proximus en al zeker de buitensporige kosten niet! Nu willen ze dit ook nog niet laten wegvallen.SCHANDALIG! Dergelijke tarieven moeten aangeduid worden en verwittigd in correcte volgorde, niet als het al te laat is!!!!klantenservice voor iemand die al 20 jaar trouwe klant is trekt op niks!
Ik had een vraagje : ik ben sinds maart jl. klant bij Proximus en heb een Flex S pack.Kan ik alsnog profiteren van de black friday-promoties ?Ik ben namelijk geînteresseerd in de Microsoft surface laptop. Moet ik hiervoor naar de proximus winkel ?
Ik heb een Flex Fiber abonnement. Ik verwacht dan ook een download snelheid dicht tegen de 1 Gbps. Als ik een speedtest doe, met een goede kabel rechtstreeks verbonden op de Proximus modem, haal echter snelheden rond de 450 Mbps. Normaal?
Beste, Van de serie THOSE WHO KILL S03 op NPO3 staat enkel de eerste opname van 8 oktober 2021 op mijn decoder, kan hier nog iets aan gedaan worden a.u.b.M.v.g., Lieve
Comme le titre l'indique - la version 256 Go est en rupture de stock (il semble qu'elle ait disparu au cours des 2 derniers jours). J'apprécierais si quelqu'un savait quand il sera à nouveau en stock. Merci beaucoup!
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.