Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
wij hebben gebeld omdat we al dagen problemen hebben met ons internet en tv zeer onstabiel na vele malen te proberen bellen kregen we te horen dat we een probleem hebben in de verbinding naar ons onze router blijkbaar kan er 20/12 pas iemand langskomen. Dit is langer als een week met het excuus dat er te weinig techniekers zijn... geen compensatie of iets krijgen we terwijl er mensen verplicht zijn om van huis te werken en dit nu onmogelijk is om te doen door een fout van jullie... zeer onprofessioneel is dit... Ik heb onlangs ook mijn gsm abonnement laten veranderen naar jullie en dat heeft ook meer als 7 dagen geduurd voor het in orde was… Mensen betalen elke maand correct en krijgen als oplossing wanneer er een fout optreed die echter niet onze fout is om meer als een week te wachten op een technieker diep triest is dit…
Ik heb een recente Proximus aansluiting en enkel maar 5Ghz ter beschikking. Voor mijn nieuw aangekochte robot stofzuiger is 5Ghz niet compatibel maar is 2.4Ghz vereist. Hoe is dit op te lossen ?
Ik geraak niet ingelogd op de Cloud. Krijg error code 2055 (contact Proximus Customer Support). Enkele weken geleden heeft Proximus het al eens proberen op te lossen, maar is niet gelukt en nu reageert men al weken niet meer!Ik heb deze dienst echt wel nodig en betaal er ook voor...
Beste,sinds vrijdagmiddag heb ik problemen met internet; verbinding valt regelmatig weg en als ik toch verbinding heb is het heel traag (speedtest.net resultaat (via kabel): ping 9ms; 1,7Mbps download; 4,8Mbps upload) Hetgeen ik al heb geprobeerd is modem heropstarten en hardware reset van de modem, beide zonder resultaat. Ik heb ook al contact gehad met de helpdesk. ze hebben reset op afstand gedaan en ik heb nogmaals hardware reset van modem moeten doen. Ook dit heeft niet geholpen. Conclusie is dat er een technieker moet langskomen, helaas kan dat pas over 6 dagen. Dit is niet echt praktisch.Mijn vraag is eigenlijk: ligt dit aan een configuratiefout bij mij ? Volgens mij niet, want het wegvallen van de verbinding gebeurde zonder dat er hier iets werd veranderd. Ook omdat het DSL lampje op de modem blijft branden, het is enkel de internet-led die knippert bij het wegvallen van de verbinding. Is het mogelijk dat er op afstand een aantal zaken gedaan kunnen worden ?Bij een vorig topic
Ik heb sinds vrijgag een nieuwe laptop gekregen op het werk. Maandag kon ik nog via pulse secure inloggen op het netwerk, maar sinds dinsdag ondervind ik problemen. Pulse secure zegt wel dat ik geconnecteerd ben, maar heb geen internet en ik kan ook niet op de systemen van het werk. Volgens de helpdesk zou dit aan mijn wifi connectie liggen. Als ik connecteer met de hotspot van mijn gsm lukt het wel. Kunnen jullie zeggen wat het probleem kan zijn?
Ik kan het airplay icoon in de pickx app niet meer zien. De chromecast staat er maar de airplay dus niet meer. Noch op mijn iphone, noch op mijn ipad. Ik kijk via wifi. Ik heb het programma al opnieuw geinstalleerd maar het icoon verschijnt niet. Synchroon casten lukt niet want dan bevriest het beeld. Ik kijk al jaren via proximus maar ik moet eerlijk zeggen dat dit bij telenet toch veel beter werkt. iemand een idee?gr, Nancy
Mijn moeder kocht gisteren een nieuwe NOKIA G20. Zij heeft een abonnement (Flex pack) bij Proximus sinds vele jaren. Nu hebben we de SIM-kaart van haar oude NOKIA 5 in de nieuwe gsm gestoken, maar het rare is dat ze op deze nieuwe gsm geen sms’en kan ontvangen. De sms’en die we sturen komen nog allemaal op die oude Nokia 5 terecht. Ze kan wel sms’en sturen met de nieuwe gsm, en die worden ook ontvangen door de bestemmeling.Wat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn? De telefoonnummers zijn via synchronisatie overgezet naar de nieuwe telefoon, dus als er gebeld wordt is het op de nieuwe gsm. Het is dus enkel een probleem met de sms’en. Zij kan ook nog steeds via deze oude gsm zelf sms’en sturen/beantwoorden, hoewel de SIM-kaart er dus niet meer in zit.
Waarom werkt de toepassing webmail nog altijd niet voldoende snel. Vandaag kan ik niet inloggen. Dan weer wel dan weer niet. Soms duurt het 5 minuten om een mail te openen ( en komt er een time out).Na 1 maand vind ik toch datdeze toepassing eindelijk fatsoenlijk zou moeten draaien, of ben ik nu de enige die problemen heeft. Heb vroeger altijd outlook gebruikt , doch werkt nie meer (kan berichtenkop niet aanpassen) , en dan weer wel. Als ik dan de werking van gmail zie , toch een hemeslbreed verschilGraag had ik vernomen of men ng aanpassingen aan het doen is aan detoepassing om dit alles op te lossenDit is voor mij een hele achteruitgang , spijtig; Ben reeds 40jaar klant , doch ditbegint stil aan op mijn zenuwen te werken zo een toepassing
Hoe stream installeren en bekijken op TV bij proximus.(1 maand gratis).Dank Johan
Ik heb een gsm twee weken gelden besteld en ik heb nog geen informatie gekregen toen ik naar proximus belden die zeiden ga naar Bpost ik heb dat gedaan maar Bpost kan mij niet helpen zonder een barcode dus ik ben naar daar gegaan voor niets en nu wil ik weten maar mijn gsm is
Beste, Ik zag dat er een positief antwoord is gegeven op dit forum op een vraag waar ik ook mee zit.Ik zou graag mijn nieuwe klantnummer linken aan mijn emailadres van mijn vorig klantnummer en de voorvoegsels zoals mevr. aanpassen naar mevr. Ik wil ze dus allebei verwijderen zodat ik van 0 kan beginnen om een goede nieuwe account aan te maken.De gegevens staan in mijn profiel.Kan iemand dat regelen voor mij?Alvast bedankt voor de moeite!
Beste Kan mijn proximus account verwijderd worden? Ik heb deze verkeerd aangemaakt. Klantennummer: 6******** op naam van Juri Leten
Gisteren in het nieuws: VRT NU rechtstreeks op de decoder. Maar momenteel nog niets te vinden. Kan dit (of zal dit binnenkort kunnen) met een V5 ?
Hallo, zou het mogelijk zijn om mijn restwaarde van mijn Gsm toestel te betalen zodat ik een nieuw toestel kan kopen ?
Al maanden ( jaren ) kijken we TV zonder decoder met de Pickx app.Op zich geen succes want casten lukt niet zonder zwarte schermen.Maar plots kan ik niet meer uitgesteld kijken .Tot hiertoe kon ik een week terugkijken maar de helpdesk beweert nu dat dit niet kan met zonder decoder ????
geachte, betreft een gsm nummer (pay&go), wie mij belt krijgt steeds de melding “het nummer is momenteel gestoord” en dit in 3 talen… is reeds een paar dagen het geval alvast bedankt mvg
Geachte, bij het bestellen van onze nieuwe smartphones lukt het niet na de geboortedatum/id nummer/gsm nummer ons adres in te voeren en zo dus kunnen wij niet naar de volgende stap gaan. is dit een site fout of doen wij iets verkeerd?
Push notifications van Dahua IP camera werken niet via mijn b-box van proximus. Met een telenet modem werkt het prima.Heeft nog iemand dit probleem gehad en wat zou de oplossing kunnen zijn?De b-box heeft standaard instellingen.
Ik slaag er sinds de aanpassing van Proximus mail nog altijd niet in om mijn Gmail accounts te bereiken (of toe te voegen) aan Proximus mail“verificatie mislukt”Gmail acccounts in Proximus mail verwijderd en terug proberen toe te voegen zonder succesvanuit Gmail krijg ik wel beveiligingsmeldingen zodat blijkbaar toch geprobeerd wordt (zonder succes weliswaar) toegang te bekomen (“toegangspoging geblokkeerd”)zoals voorheen beveiliging is aangepast gebleven om de toegang vanuit Proximus mail (en andere) mogelijk te makengeen probleem om vanuit windows 10 mail de Gmail accounts te benaderen (toe te voegen)→ oplossing ?
Ik zit al enkele weken met een zeer vervelende situatie.Ik heb een gsuite account waarmee ik voor mijn zaak gebruik maak van Gmail, gekoppeld aan mijn eigen domeinnaam. Dit werkt al jaren prima, weinig of geen problemen.Ik verstuur mails via Outlook mobile en Outlook 2016 en Outlook 2021.Sinds kort kreeg ik vreemde bounce mails terug, telkens ik een email verstuurde naar een skynet.be of een belgacom.net. Het gaat dan om foutmeldingen 550 Too many invalid recepients, 452 Too many recepients this hour etc.. Die zijn onlogisch aangezien dit helemaal niet klopt.Bij elke simpele mail die ik verzend naar deze mailboxen via Outlook of Windows mail, krijg ik deze meldingen.Hierbij mijn waarnemingen/tests:Als ik de mails verstuur via een andere client, zoals Thunderbird of emClient, dan komen de mails wel toe. Als ik gebruik maak van een VPN, en daarna via Outlook de mails verstuur, dan komen deze OOK toe. Verstuur ik de mails vanaf een andere laptop via Windows Mail of Outlook op mijn verbind
Hallo, Het DSL lampje op mijn b-box 3 begint regelmatig te pinken waardoor mijn internet wegvalt. Het zou kunnen dat dit door mijn splitter komt. Maar zou het aan meer dingen kunnen liggen?
Beste, Is Flex s duurder geworden?Ik betaal al het hele jaar 59,99 euro, deze maand 72,49 euro. Ik wist dat de prijzen gingen stijgen maar zoveel?
WAARSCHUWING aan iedereen die gelooft dat na de installatie van fiber-verbinding je factuur ongeveer hetzelfde blijft. Mijn factuur was 72 euro en is nu na fiber ineens 98 euro. Met andere woorden meer dan 35% duurder geworden? WHAT THE FUCK?Om een of andere reden is Multi NL boeker in mijn vorige pakket inbegrepen, en wordt nu ineens afzonderlijk aangerekend? Dat blijkt nu ineens 16;95 te kosten? Een optie die ik in My Proximus ook nergens aangeduid zie staan en blijkbaar niet kan cancelen. Waar zijn jullie eigenlijk mee bezig om dit ongevraagd aan te rekenen? Zonder verwittiging? En zonder mogelijk dit te annuleren via MyProximus?Dus omdat Multi NL Boeket vanuit mijn vorige pack van 72 euro valt, wordt dit de facto 16,95 duurder. En niet te vergeten, de vervanging van de B-Box modem door eentje voor glasvezel kost ook nog eens 20,95 euro bovenop, wat dan deels gecompenseerd wordt door aftrek van oud pakket. Dus omdat de installateur je een nieuwe modem geeft, is de switch naar Fiber
Beste,wij zijn recent naar een nieuwe, goed geisoleerde woning verhuisd en het gsm ontvangst is om te huilen. ik zag op jullie site een Mobile Coverage Extender staan maar deze is helaas uitverkocht. Een medewerker vertelde me ook dat deze niet meer zouden binnen komen. welke oplossing bieden jullie nog aan om dit probleem op te lossen?Of als ik op de particulieren markt moet gaan kijken naar een extender, aan welke eisen moet deze dan voldoen?zijn er suggesties? mvg,Serge Segers. klantnr. 623659834
Op dit forum hebben klanten reeds meerdere jaren gevraagd om de BBC en de Duitse zenders in HD aan te bieden.Tot op heden is er spijtig geen enkel teken dat er op wijst dat dit ooit nog zal gebeuren.We berusten dus.Vraag me wel af wanneer dat de regionale zender TV Oost in HD zal worden aangeboden ?Voor zover ik me kan herinneren werd er bij het in HD aanbieden van deze zender bij Telenet ondertussen al een hele tijd geleden beloofd dat Proximus ging volgen ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.