Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Hallo,Ik heb gisteren contact gehad in verband mijn favoriete app wijzigen.Dat is nu opgelost, waarvoor mijn dank.Nu is hetzelfde probleem met mijn vrouw haar favoriete app.Zij kan die ook niet wijzigen in facebook.Ik ben beheerder van haar abo en kan het ook niet wijzigen.Kan u mij helpen.Dank u.
Ik neem telkens de "slimste mens" op. Sedert een volledige week, als ik opname een 1/2 u later wil bekijken, krijg ik steeds de melding, "serverfout, media niet beschikbaar." Het ligt niet aan de Decoder, ik heb er 2, en op geen enkele beschikbaar. Op de I-pad kan ik het wel bekijken. Kan deze fout opgelost worden, aub?
Vorige week zijn de regionale zenders, BRF TV en MENT TV in HD beschikbaar, maar de HD-versies hiervan zijn online via de Pickx website en app niet live te bekijken en ook de tv-gids van hen ontbreekt. Hierdoor kunnen er ook geen opnames gepland worden. De SD-versies van deze zenders zijn wel nog steeds aanwezig. Kan dit opgelost worden? Alvast bedankt.
Welk stemcommando moet ik geven om van zender te veranderen met de V7 decoder. Telkens als ik het probeer, springt mijn TV op Youtube.Zijn er nog andere stemcommando’s die ik met de V7 decoder kan gebruiken.
we hebben slechte (bijna geen) ontvangst in huis, momenteel zitten we met zo’n versterker van proximus maar die verdwijnen. Ik vraag me wel ook af of Proximus eens de antenne kan nakijken want rond het huis is er ook weinig ontvangst. Dit kan toch niet normaal zijn regio Drongen. / Luchterenkerkweg Vowifi werkt momenteel ook niet op mijn gsm, (oneplus 5t)
Misschien info gemist i.v.m. optische vezel kabel aanleg in mijn gemeente. Maar toch nog onduidelijk voor .Kan er iemand of iemand van Proximus zelf hier verduidelijking geven ?Aanleg optische kabel tot aan huis en binnenaansluiting “zou” gratis zijn … . Juist ? Bestaand FLEX abonnement ( TV + internet maxi + telefoon gratis bellen ) . Blijft dit ? Of moet er een ander abonnement afgesloten worden voor deze optische verbindingen ?ro
Sinds vandaag crasht de Proximus Pickx app steeds bij het openen op de Apple TV. De app al meerdere keren opnieuw geïnstalleerd, alsook de Apple TV hersteld, probleem blijft… Ben ik de enige met dit probleem? Of is er een update gebeurd van de app? Mvg,Dries.
Wij hebben al een klein jaar problemen met de decoder V7. Met de vorige decoder V5 die nu bij de zoon op de kamer staat hebben we nooit problemen gehad. Al heel vaak contact opgenomen om onze problemen te melden. Het duurt soms een half uur !! voor wij TV kunnen kijken nadat we hem aangezet hebben. Scherm blijft op zwart staan en er komt een foutmelding, P130, P134,… zappen naar een andere zender brengt zelden iets op. Soms krijgen we toch beeld maar loopt het na enkele seconden al terug vast en krijgen we opnieuw een foutmelding. Kijken we Netflix en willen we daarna terug TV kijken is het al helemaal niet normaal. Dan moeten we weer enorm lang wachten vooraleer we eindelijk terug beeld en klank krijgen. Decoder en televisie moeten een aantal keer afgezet worden. Decoder wordt hier op sommige dagen minstens 3x heropgestart/gereset, ook adapters worden uitgetrokken en terug in het stopcontact gestoken zoals men ons al zovele keren heeft gezegd. Ook b-box wordt hier regelmatig gereset.
Ik heb een proximus abonnement + een TV en internet pack bij proximus. Sedert tientallen jaren.Ik volg alle stappen op mijn IOS toestel om proximus public wifi te installeren doch als ik op het tabblad ‘verbruik’ en vervolgens klik op ‘mijn gsm’ vind ik onderaan geen optie proximus public wifi. Ik heb dus alle stappen gevolgd maar iets klopt dus duidelijk niet.Kan iemand van Proximus mij uitleggen waaraan dat ligt?Dank bij voorbaat.
Hallo Wanneer mogen wij een update verwachten zodanig dat we de Pickx app kunnen gebruiken op versie 15 van iOS en iPadOS ?
Goedendag, Mijn TV valt af en toe weg, waardoor het beeld zwart wordt. Ook wil 's avonds het beeld en geluid uit de pas lopen alsof de bandbreedte beperkt is.Dit probleem doet zich niet voor als er er via de TV naar Netflix wordt gekeken. Kan het zijn dat de netwerkverbinding tussen de modem en booster niet stabiel genoeg is?De opstelling is als volgt:BBox3 modem Wifi Booster naar decoder (netwerk enkel voor proximus decoder). Ethernet is niet beschikbaar. Enkele Deco M5 mesh netwerkadapters voor draadloos internet, waar de TV gebruik van maakt. Deze staan achter een eigen router met PFSense erop.Is er een mogelijkheid om de decoder aan te sluiten op een van de mesh netwerkadapters, zodat er gebruik gemaakt kan worden van een betere dekking en er meer gebruik gemaakt kan worden van de functionaliteit van de decoder, aangezien het dan in hetzelfde netwerk zit? mvg Gunther
Ik krijg steeds de boodschap "Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account". Nochtans ben ik de beheerder van deze account en zou dit geactiveerd moeten zijn?
Een maand of 3 geleden werd er gezegd PhoebeW schreef:Hi iedereen De hernummering zoals die bestaat op de "oude" decoders zal niet meer voorzien worden in de toekomst, niet voor V7 of V8. We werken wel aan de hernummering van de Pickx App via het web en op deze manier dit dan dan automatisch overgenomen worden door de V7 decoder. Nog altijd kan ik de zenders niet hernummeren.Hoe lang gaat dit nog duren want dit is toch zeer vervelend.
Goedemiddag,ik ben uren bezig geweest om het bovenvermelde toestel aan de praat te krijgen zodat ik alles in de kast kan zetten en toch mijn afstandsbediening kan gebruiken.Helaas, net als zovelen zal ik het oog van de IR receiver gemist hebben op mijn digibox. Zeker 10x alles herplakt. Ondertussen lees ik hier op het forum dat de toestellen van Marmiteck geen goede oplossing zijn voor de verlenging van infra rood ) . Is dit nog steeds zo of zijn er ondertussen leden die het wel is gelukt om dit te installeren. En begod, waar bevindt zich dan het oog van de IR receiver? Misschien dat ik het nog wel eens probeer , ondertussen staat alles weer bovenop mijn nieuw tv meubel. Bedankt voor al jullie reakties. PS : ik ben een leek in technische aansluitingen en instructies volgens de bijgesloten technische handleidingen , ik weet niet wat jullie ervaringen zijn maar de mijne zijn bedroevend.
zu komen altijd met een uitleg waar ik niets van versta nu is het dat Onlangs heb je deelgenomen aan onze Samsung Galaxy A52s 5G promotie met registratienummer BEL4865305VBVCP. Omdat je deelname niet aan de voorwaarden voldeed hebben we je enige tijd geleden per e-mail gevraagd je gegevens uiterlijk 23/12/2021 aan te passen. Inmiddels is die datum verstreken. Daarom kunnen we je deelname helaas niet meer goedkeuren KIJK NU NAAR DATUM
Hallo Ik heb mijn abbo laten overschakelen naar P&G+. Zowel in de app als in de web applicatie online krijg ik de melding, sinds middernacht:“Geen product gevonden. We doen ons best om dit op te lossen.” Ook heb ik geen toegang tot Play&Gold. Mijn kaart is al herladen en bruikbaar. Ik check nu via #121#Duurt dit nog een tijdje voor ik mijn verbruik terug kan zien in de app en online? Alvast dank
Gisteren alweer geen uitzending van het veldrijden in Italie op px ( een 14 tal dagen geleden ook al niet ).Nochthans is hier 14 dagen geleden ergens op het forum gereageerd door Hadewwych T dat alle manches superprestige en WB worden uitgezonden.Waarom weer geen uitzending op px wat is hier de rede van??????????????
Hallo, sinds een tijdje werken de pijltjes naar rechts en naar boven minder goed tot niet, ook het geluid naar boven werkt niet. Nieuwe batterijen hebben het probleem niet opgelost. Is het mogelijk om een nieuwe afstandsbediening op te sturen? Alvast bedankt Katrien
Heel raar, een paar dagen geeft men aansluiting via HDMI. Aansluiting digicorder, de naam Telenet aan???? Hoe kan dat???
Sinds vrijdag 26/11 hebben wij géén internet meer! Dit is nu een VOLLE WEEK!In de huidig tijden van volop thuiswerk, online-lessen, is dit ONAANVAARDBAAR!Zaterdagmorgen is er een technieker gekomen die vaststelde dat het om een ondergronds probleem ging. Dit zou doorgegeven worden aan de las-techniekers die ondergronds mogen werden. Het probleem bevindt zich op publiek terrein…..Om maandag nog géén enkel bericht hierover. Wij bellen, chatten enz… men stuurt OPNIEUW een technieker op dinsdagmorgen (!) - deze stelt opnieuw vast dat er een lasser moet komen - ik bel opnieuw en men stuurt opnieuw (!) een technieker in de namiddag met….. dezelfde boodschap. Woensdag is er nóg iemand (!)de tests komen doen op de lijnen én donderdagmorgen stond er nóg een technieker aan de deur….. 4 x is een technieker gekomen met dezelfde boodschap : wij kunnen niets doen - er moet een lasser komen - telkens wij belden of chatten, werd een nieuwe afspraak geboekt waarbij wij valse hoop kregen want je krijgt
Opeens moet ik 40 euro extra kosten betalen.10 euro herinnering en 30 euro buitengebruik en wederindienst. Dit terwijl ik nergens in fout ben…Een factuur verhogen met ineens 40 euro.Ik ben al zeker 10jaar klant bij jullie, is dit de manier waarop klanten behandeld worden? Mijn "contract" loopt bijna af, miss toch eens opzoek gaan naar een andere provider.
ben mete ozbakay. Ben senin yeni müşterinim. Müşteri numaram: 27805123. Kara Cuma kampanyasında ev interneti, cep telefonu numarası, tv kanalları ve ps5 için talepte bulundum. (sipariş numarası: R000000110000KJ4TU-1). Evime internet ve TV kanalları kuruldu. 30 dakika sonra mobil hattımın aktif olacağı söylendi fakat 3 gün geçmesine rağmen hala aktif değildi. Ayrıca sipariş ödeme sayfası hata veriyor ve ps5'im için ödeme yapamıyorum. Sana 2 e-posta gönderdim. 2 defa mağazanıza gittim gördüm. kimse benim sorunlarımı çözmüyor. bu son yazı. Bir daha çözmezseniz firmanızı şikayet edeceğim. Hiçbirini yerine getirmemek ve bana acı çektirmek için faturalar, emirler var.
Is het mogelijk via de decoder een programma dat opgenomen wordt/werd opnieuw (of tegelijkertijd) op te nemen op een externe HD of USB?
op 6 december ment tv en de regionale in HD.In de rupelstreek nog niet .Nog iemand problemen mee?
Hallo, Eerst en vooral altijd tevreden geweest van Proximus. Sinds kort verhuisd. Onze modem is met kabel aangesloten aan de digicorder. Ongeveer 2,5 m van elkaar verwijderd. Nu, hapert de uitzending met regelmaat. Bij Netflix komt het geluid achter op het beeld.Al gereset en nogmaals gereset. Maar blijft om de zoveel minuten haperen.Help?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.