Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Afgelopen maandagavond 13 december kreeg ik een grote update van de firmware van m’n iPhone binnen: de 15.2. Daarbij werd ook de modemfirmware geüpdatet, en bij ‘aanbieder’ verschijnt nu ‘Proximus 49.0’. Voordien was dat ‘Proximus 48.0’. Dit gaat waarschijnlijk over aanpassingen van Proximus. Is dat getal 49 eigen aan Proximus voor iPhone of is dit voor iedereen hetzelfde?Kan ik te weten komen wat er (speciaal voor iPhone) gewijzigd is in 49.0 t.o.v. 48.0?
Op 6 oktober 2021 werd er mij door de technische dienst een nieuwe Wi-Fi booster opgestuurd ter vervanging van de defecte Wi-Fi Booster. Referentie - Bestelnummer: R00000020308404014Na herhaaldelijke contacten vorige maand November om de teruggestuurde defecte Wi-Fi Booster uit mijn My Proximus te verwijderen uit de lijst met toestellen in mijn netwerk staat deze er nog steeds in.Het betreft de Wi-Fi booster met S.N.:CP1837HZ7ZF die werd teruggestuurd op 13 oktober 2021 en ontvangen is bij Proximus op 14 oktober 2021.Want nu werd er op mijn aanrekening van November met terugwerkende kracht een tweede booster aangerekend ( heb al een creditnota ontvangen hiervoor). Dit omdat de teruggestuurde defecte booster nog steeds geregistreerd/gelinkt staat aan mijn account. Hieronder de screenshot van My Proximus en het bewijs van terugzending en ontvangst van de defecte Wi-Fi booster.Bedankt om dit na te kijken en in orde te brengen.Vriendelijke groeten, Patrick
Beste,Ik heb een vraagje. Mijn kinderen spelen graag Fortnite, maar in mijn dochter haar kamer is de Ping altijd heel erg hoog, rond de 300. Soms daalt het eventjes maar na paar seconden gaat het terug om hoog. Soms zit het wel over de 1000. Kunnen wij hier iets aandoen? Aanpassingen aan de PlayStation of WiFi of ligt het probleem niet bij ons?Alvast bedankt,Amanda
Beste,Zouden jullie mijn huidig MyProximus account kunnen verwijderen?Mijn huidig MyProximus account is namelijk gelinkt aan een verkeerd klantnummer. In mijn profiel heb ik bij Ticket het emailadres en klantnummer vermeld van het account dat ik graag zou laten verwijderen. Kunnen jullie mij iets laten weten wanneer dit in orde is?Alvast bedankt.Mvg
Verhuis gepland morgen er wordt dus tijdig een afspraak gemaakt en vastgelegd met Proximus(vandaag tussen 9u en 13u)tot grote verbazing krijg ik om 8:51 sms om te zeggen dat technieker langs geweest is en dat er niemand was. Om 8:50 straat in rijden en niemand zien vertrekken. voorgestelde oplossing door het contactcenter: nieuwe afspraak op 23/12praktische vraag waar ik geen antwoord op krijg: hoe moet er nu worden thuisgewerkt? Wachten tot 23/12, betaalt proximus dan de conge dagen en de verloren inkomsten terug??
Deze week zijn ze Proximus telefoon komen installeren bij mijn schoonouders.Ze hebben een telefoontoestel in de woonkamer staan en één in de keuken. Beiden ingeplugd in de Proximus modem.Nu was ik gisteren met mijn schoonouders aan het bellen(ze hadden in de woonkamer opgenomen) en plots begint de telefoon in de keuken te bellen. Ze nemen daar ook op en krijgen iemand anders aan de lijn. Dus eigenlijk hadden ze twee lijnen in gebruik op dat moment.Kan dit ?
We hebben gisteren pas van jullie de factuur gekregen van 99 euro van onze LG TV. (black friday actie).Echter is de link niet meer actief om de cashback aan te vragen. We hebben gisteren via telefoon en chat dit proberen op te lossen, maar na 2 uur wachten en oneindeloze doorschakelingen was de fun er wel een beetje af. Kunnen jullie dit alsnog in orde brengen?
Hallo,Ik ontving een e-mail met volgende melding: Als gebruiker van de Pay&Go-kaart met nummer 0474XXXXXX ben je wettelijk verplicht om je identiteit om de 18 maanden te bevestigen….Ik heb echter mijn kaarten reeds geheridentificeerd op 24/11/21, zie de referenties in m’n profiel.Wat nu? Alvast dank voor uw antwoord.
Dan neem ik een flex abbonement aan met een PS5 en dan krijg ik kei slechte internet van jullie. Ook moet er maar 1 persoon thuis op Youtube zitten krijg ik al gemiddeld 200 ping. Als dit zo door blijft betaal ik met plezier de resterende waarde en stop ik bij Proximus want dit is echt super irritant.
Ik zie sinds vorige maand reclame passeren voor een cadeau van PX aan haar klanten met Flex waaronder een Surface Laptop Go aan € 99. Alle klanten met een Flex pack? Nee, enkel nieuwe klanten.Als jarenlange PX-klant, eerst met een ouder pack en daarna op Flex overgestapt, wordt mijn loyaliteit aan dit bedrijf kennelijk niet gewaardeerd. Alle andere cadeaus en "ervaringen" interesseren mij niet. Een mooie Laptop of Smart TV voor een kleine prijs natuurlijk wel, maar die krijg je dus niet.Ik vind dat PX wel eens wat meer aandacht aan trouwe klanten mag besteden i.p.v. enkel nieuwe klanten te belonen.
Iedere maand krijg ik een email van proximus met een datum voor een afspraak ivm fiber. Iedere maand wordt deze door proximus geannuleerd. Via de website kan ik de doorgegeven datum van adfspraak niet wijzigen want ik heb geen afspraak. Met proximus communiceren is blijkbaar onmogelijk.Een klacht plaatsen heeft ook geen enkle effect. Er gaat worden teruggebeld, spijtig maar helaas. Ik wacht nog steeds.
Op 10 oktober vul ik via de website een aanvraag fiber installatie in. Echt, ik kreeg binnen een minuut een telefoon om een contract af te sluiten. Ik denk 'waaw, wat een snelle support'... Er word aan de telefoon beloofd dat het ongeveer 3 weken zal duren. Dus efkes wachten... weken gaan voorbij. Ik hoor niks. En dan begint de misserie. Ineens is mijn bestelling gecanceld. Geen idee waarom. Even bellen, er word een nieuwe aangemaakt. Weer weken gaan voorbij. Hoor ik aan de telefoon dat ze wachten op de concierge. Huh, hier is geen concierge. Dit is ons huis, volledig. Oh sorry, ik zal de bestelling opnieuw aanmaken. Waat, opnieuw... ja, is echt nodig... blabla bla. Maar ik volg het op zodat je snel aangesloten bent. Dat is dan ook weer 2 maand geleden. Ondertussen nog geprobeerd via facebook. Ook weer 'we volgen het op'... ' we escaleren het naar de fiber afdeling' .... aleee, weeral vaal beloven, maar niks gebeurd er. Momenteel krijg ik het gevoel dat i
Hallo Vorige week bel ik om Flex klant te worden, er werd me verzekerd dat ik een V7 ging krijgen. 23/11 komt de technieker langs, krijg te horen je krijgt een V5 decoder want je haalt maar 47mbps en je moet min 50mbps halen voor een V7 Achteraf blijkt dat dit niet klopt en je min 30/35 Mbps moet halen (technieker liegt dus gewoon). Nu komt de aap uit de mouw, om de V7 te krijgen waar ik recht op had bij installatie moet ik nu €49 bijbetalen, sinds 23/11 klant en vandaag zet ik mijn abo stop met zo een bedrijf wil ik niet in zee gaan Groeten: een ex klant
Hoi Ik heb daarstraks mijn bestelling moeten voltooien en een leverdag en dergelijke moeten kiezen. Ik had gekozen voor 9 januari (morgen dus) Ik vroeg me af, kan je ergens je bestelling volgen? Is er ergens een track and trace van? En krijg je een bericht van zodra deze verzonden is? Ook wilde ik vragen of je je simkaart geleverd krijgt bij je smartphone als je een nieuwe klant bent en gekozen hebt om je nummer te behouden. Alvast bedankt. MVG D.V
Heb pack internet - tv - gsm nu wil tv naar telenet omzetten maar rest hier laten zou zoiets goed gaan ?ben graag bij Proximus maar ook grote bb fan en telenet bied elk Seizoen life stream op tv !groetjes Carmen
Beste, Ik probeer al drie dagen op myproximus om een aantal nummer te deactiveren maar ik krijg steeds een foutmelding op de website. Het gaat over onderstaande telefoonnummers: 0471 xx xx 09 0474 xx xx 47 0484 xx xx 27
Weer eentje die ze gaan stoppen…Zit in betaal pakket ,benieuwd of ze hem gaan vervangen …
Ik zie dat in de voorwaarden van Pickx Mix BBC Entertainment HD staat vermeld. Momenteel is enkel de SD-versie beschikbaar, kan deze HD-versie zoals vermeld in de voorwaarden toegevoegd worden in Pickx Mix? Dit kan ook bekeken worden onderaan bij de voorwaarden van deze link: https://www.proximus.be/nl/id_cr_pickx_mix/particulieren/pickx-tv-en-opties/pickx-tv-opties/pickx-mix.html Alvast bedankt om dit na te vragen intern.
Aansluitkabel Proximus komt nu binnen via garage en gaat dan via een wachtbuis onder de vloer naar de leefruimte. Wegens renovatie komt TV, modem, decoder en PLC adapter op een andere plaats te staan in leefruimte en dit alles in een afgesloten kast (kast is een vaste uitbouw met TV en gashaard). Ik zou vanaf de garage (binnenkomende kabel) een nieuwe kabel van ongeveer 10 meter via de vrije zolder kunnen plaatsen tot in de nieuwe kast. Welke kabel kan/mag ik gebruiken en sluit ik deze kabel in de garage aan met connectiedoos TF2007, waar kan ik deze aankopen ?Bijkomend: De vaste PLT adapter is aangesloten via ethernetkabel , mag deze ook in de kast geplaatst worden en mag deze gevoed worden via een meervoudige stopcontactdoos 220volt. (wordt momenteel gevoed via vast stopcontact)
opgepast mail met volgende inhoud werd verstuurd:(PS: onder nu “verifieren” zit de volgende link waar ik natuurlijk niet op geklikt heb =!presetslight.com/skyne/web.php?email=bestemmeling@skynet.be )PROXIMUS.BE Veiligheid Verificatie Proces Als we uw e-mailadres niet kunnen bevestigen, moeten we uw domein en alle gekoppelde websites in de wacht zetten. Dit is een geautomatiseerd proces en duurt slechts enkele seconden, ga hieronder verder. nu verifiëren Bedankt voor je medewerking. PROXIMUS.BE
Als ik mijn mails wil lezen in webmail van proximus moet ik regelmatig opnieuw inloggen en de laatstetijd en om de haverklap krijg ik de melding‘wij emigreren naar een nieuwe webmail probeer later opnieuw’terwijl al mijn bewaarde mails nadien verdwenen zijn.Wat zou de oorzaak kunnen zijn??
BesteIk weet echt niet wat er aan de hand is maar dit is de eerste keer sinds dat ik bij proximus ben dat mijn wifi connectie af en toe gewoon uitschakelt en opniew verbind. Zou u eens willen controleren of alles in orde is bij mijn internet hier thuis?(PS: na het aanmaak van mijn vorige topic werd het vele erger en moest ik ook mijn wachtwoord veranderen van mijn MyProximus account wat ik eerder eigenlijk nooit had meegemaakt)mvg
Beste, Op 28/11 plaatste ik online een bestelling voor een flex pack met 2 mobiele abonnementen. De black friday promotie (€99 cashback op LG TV) overtuigde mij toen om naar proximus over te stappen. Op de website stond toen te lezen dat bestellingen geplaatst tussen 23-29/12 in aanmerking komen voor de black friday cashback promo.Het probleem is dat mijn aanvraag via ‘myactions’ geweigerd werd omdat mijn factuur voor de TV en het contract op datum van 2/12 staan (officieel buiten de promo periode dus). Ik kan via e-mailverkeer echter aantonen dat ik mijn bestelling plaatste op 28/12 (aanvraagbevestiging ontvangen). Op 29/12 bezorgde ik via ‘CUST SCREENING’ een kopie van mijn ID-kaart en bankkaart. Blijkbaar had proximus zelf extra verwerkingstijd nodig, want ik ontving pas op 1/12 (buiten de officiële promo periode dus) een e-mail ‘laatste stap om uw bestelling te voltooien’, pas vanaf dit punt kreeg ik de optie om te betalen. De dag erna op 2/12 ontving uiteindelijk pas een contract
Wij zijn net over gestapt naar Proximus omdat Telenet geen MCE’s meer beschikbaar heeft voor residentiele klanten. De technieker heeft een MCE langsgebracht maar nadat deze correct aangesloten is blijft die groen knipperen. Kan iemand de configuratie nakijken aub.
Hallo,Ik probeer al dagen mijn favoriete app te wijzigen en krijg telkens de melding er is een probleem bij proximus kom later terug.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.