Skip to main content
Vraag

Afspraak respecteren

  • December 10, 2021
  • 6 reacties
  • 111 Bekeken

Verhuis gepland morgen 

er wordt dus tijdig een afspraak gemaakt en vastgelegd met Proximus(vandaag tussen 9u en 13u)

tot grote verbazing krijg ik om 8:51 sms om te zeggen dat technieker langs geweest is en dat er niemand was. Om 8:50 straat in rijden en niemand zien vertrekken. 
voorgestelde oplossing door het contactcenter: nieuwe afspraak op 23/12

praktische vraag waar ik geen antwoord op krijg: hoe moet er nu worden thuisgewerkt? Wachten tot 23/12, betaalt proximus dan de conge dagen en de verloren inkomsten terug??

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

  • Auteur
  • Apprentice
  • December 10, 2021

Proximus ziet in de toekomst


Martin
  • December 11, 2021

FYI: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen,
wel blijft dan support ☎️📞 0800 22 800 (gratis) bereikbaar.


  • Auteur
  • Apprentice
  • December 11, 2021

Heb reeds contact gehad met proximus en ze gingen mij terug bellen,…


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • December 16, 2021

@Olivier 1852 

ben je inmiddels gecontacteerd geweest?

 

Groeten

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • December 16, 2021

Was het maar waar. We zijn nog maar donderdag. 


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • December 17, 2021

@Olivier 1852 Ik zie de nieuwe afspraak inderdaad instaan voor 23/12. Ik heb een aanvraag ingediend om gratis mobiele data te activeren op het gsm-nummer in jouw pack zodat je deze als hotspot zal kunnen gebruiken in tussentijd. Groetjes, Antonella