Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Beste,Ik heb me nu al uren bezig gehouden met het proberen te veranderen van mijn rekeningnummer. Ik ben al 3 maal bij een proximus winkel geweest, en heb via myproximus geprobeerd te chatten, e-mailen en bellen. Tevergeefs, en tot mijn grote frustratie! daarom probeer ik het via deze weg.Ik heb een drukke zaak en kan me geen extra tijd meer permitteren. Daarom het volgende: Ik wil mijn domiciliëring stopzetten en AUB help mij zodat ik mij niet met deze onnuttigheden moet bezig houden?
Hoe is het mogelijk om in de bbox 3 een subnetmask 255.255.0.0 in te stellen? (/16 dus)
Ik vind het schandalig hoe proximus met haar klanten omgaat!!!Ik heb een tv abonnement aangesloten de kosten betaald enz dan komt Proximus af met een afspraak voor installatie voor 20 januari dat is bijna 2 maanden wachten Dit is gewoon schandalig hoe proximus mensen een contract aansmeert van 2 jaar en dan haar klanten als honden maanden laat wachten om een kabeltje te komen aansluiten Schandalig en laf!!!!!
Sinds kort maak ik opnieuw gebruik van proximus webmail. Ik probeerde onlangs mijn profiel in de webmail app aan te passen, maar krijg elke keer opnieuw de melding “er is een onverwachte fout opgetreden” als ik de gewijzigde gegevens wil opslaan.
Beste,Vandaag brief ontvangen dat Fiber kan geinstalleerd worden en ik hier intresse voor heb. Tuurlijk wel… Er zijn echter 2 zaken die mij enorm storen.In mijn brief wordt vermeld dat de koperen kabel naar de toekomst toe sowieso moet vervangen worden. Akkoord maar waarom dat zeggen dat de installatie gratis is???? waarom krijgen de nieuwe klanten het aanbod van een TV en of laptop voor €99 bij te bestellen + ze mogen ook genieten van de gratis installatie ??? Ik ben echt teleurgesteld hoe er met jarelange trouwen klanten wordt omgegaan….
Beste,ik zie dat hier al een gelijkaardig topic is geweest, maar daar kan ik niet meer reageren (archief).Ik zou ook graag mijn factuur als bijlage in de mail ontvangen. (Business klant)Waarom? Het enige wat ik dan moet doen om te betalen is die mail forwarden naar mijn boekhouding. Daar wordt ie in betaling gezet en ik moet enkel valideren.[het antwoord in archier: “Gewoon” op de link klikken] wil voor mij zeggen: doorklikken naar website, inloggen, verifiëren welke factuur ik nu nodig heb / welke ik al verstuurde, downloaden van de factuur, uploaden / versturen naar boekhoudsysteem. Dit is veel omslachtiger dan de mail forwarden als ik hem binnenkrijg.Dus als er een mogelijkheid zou zijn om dat gedaan te krijgen, dan graag.Alvast bedankt en vriendelijke groeten,Pieter Van Hecke
hallo, ik wil geen persoonlijke voicemail instellen, maar gewoon de automatische voicemail van Proximus.hoe gebeurt dat aub.
Gisteren nog 4.5 G data over en vanavond plots sms limiet op 80% en daarna meerdere sms op 6 min tijd plots limiet overschreden met 60 euro.Dit is toch niet normaal!!!Zit thuis op wifi.
Pakketje zou morgen geleverd worden.. maar nog niets van track and tracelink of dergelijke ontvangen..Word het effectief geleverd morgen? Klantendienst gebeld maar kon geen antwoord geven.. Nog mensen waarbij ze heel laat pas mailen? En het effectief wel geleverd word?
Waarom heb ik een afzonderlijke factuur ontvangen voor Mobile Flex, terwijl dit inbegrepen zit in mijn Mobile Flex pack van 74,99 EUR.Ik ben dit pack eind november aangegaan.Thuisinstallatie dateert van 13 december.
Bij het inloggen op de MyProximus app op android loopt het mis: Dit is al een paar weken zo. Werkte daarvoor zonder problemen. Al geprobeerd op wifi en 4G: zelfde resultaat. Enig idee aan wat dit kan liggen?
Hallo,Ik probeer al een maand lang m’n pay@go kaart te heridentificeren oa met eID maar lukt niet. Ofwel ontvang ik meldingen ‘Geen geldig nummer’ of ‘Gegevens niet opgeslagen door een technische fout’ en raak ik dan toch es verder krijg ik volgende te zien maar na het klikken op OK stopt de pagina.Bij andere websites zoals bv mypension kan ik me wel meteen aanmelden met m’n eID.‘k Heb dit intussen geprobeerd op 2 verschillende pc’s, onder 3 brouwsers, de geschiedenis en cache verwijderd maar helpt niet.Iemand misschien nog tips zodat het wel es lukt?Alvast dank.
ik kan geen bbc meer zien op computer of tablet als ik naar proximus pickx ga en live tv,,de tv gids staat er veel zenders voor kids waar ik niet naar kijk,moet ik daar 107€ voor betalen,bellen naar jullie macheert niet, chatten macheert niet, een week aan een stuk ging het internet en tv niet meer,als het hier niet rap gaat beteren ben ik weg bij proximus
beste , mijn korting voor mijn telefoonlijn is verdwenen op de laatste factuur hoe bekom ik deze terug?
Beste, Ik heb een nieuwe klantennummer maar deze komt niet in mijn proximus app kunnen jullie mijn oude klantennummer verwijderen? En nieuwe klantennummer erin zetten ?
Beste,Op 16/07/2021 heb ik een brief gekregen dat men glasvezel ging aanleggen in mijn straat (de Blokweg in 3020 Herent). Voor mij was dit goed nieuws, aangezien ik zeker interesse heb in fiber.Hoe weet ik of de installatie in mijn straat al in orde is gebracht (ik ben niet zo thuis in het fysiek herkennen van het materiaal)? Ik ken deze site: https://www.proximus.be/nl/id_cr_fiber_checktool/particulieren/r-orphans/fiber-tot-in-je-woning/komt-fiber-naar-je-toe.html, maar daar ligt mijn huis nog in het paarse gebied (werken gepland).Wanneer het in orde is in mijn straat, veronderstel dat ik eerst mijn abonnement moet veranderen naar een Fiber pack, en dan de technieker moet laten komen voor de installatie in mijn huis? Hoe werkt dit juist? Bedankt voor de info.Met vriendelijke groeten,B
Ik zit sinds gisteren zonder wifi. Heb via chat geprobeerd dit in orde te krijgen maar lukt niet. Sinds verhuis gedurig problemen. Denk eraan om te veranderen van operator.
Ik kan niet meer programma’s instellen om op te nemen met de nieuwe smart tv. Wat is er mis? Instelling? Dat is het enigste tot nu toe met proximus en de nieuwe tv dat niet lukt.
Ik heb mail doorsturen uitgevinkt, maar de mail blijft doorgestuurd worden
Sinds dinsdag aangesloten bij proximus. snelheid werd ingezet op profiel 50/15 waar ik inderdaad ongeveer 45 mbit download haalde. Dit ging mogelijks na enige tijd nog naar 65 of 70 max kunnen volgens de installateur.45mbit is natuurlijk krap met 4streamende personen in huis. Maar voorlopig lukte dat.soms zakte mijn internet plots naar 10mbit om dan weer omhoog te gaan.sinds donderdag is mijn snelheid gezakt naar ongeveer 37mbit. Dit lijkt permanent. Vandaag ging alles plots zeer traag en deed ik opnieuw een speedtest. Die gaf 3mbit download en 13mbit upload. Klantendienst gebeld en ze hebben een reset van de modem gedaan. Nu sta ik weer op 37mbit. Hier merk ik toch dat het streamen of uitgesteld tv kijken soms met schokjes gaat. Nog mensen met deze ervaring? Zal mijn snelheid nog terug omhoog gaan? Dit is zeer moeilijk werkbaar met 2 mensen die de hele dag ik videocalls zitten…bedankt voor de feedback
Ik heb deze namiddag het paswoord van Netflix veranderd. Sinds september hebben we een android tv decoder. Netflix wil helaas niet meer opstarten (rode cirkel blijft draaien) Al een paar maal herstart, maar helpt niet. Ik las op het forum dat je de cookies kon verwijderen onder (privcacy > pincode > cookies), maar bij mij staat onder radertje-instellingen enkel 4 opties rond gepersonaliseerde reclame onder privacy (geen pincode vraag en geen vermelding cookies). Iemand een ingeving? Marnix
Nog even opmerken daar mijn vraag al gesloten is dat het natuurlijk niet voldoende is om de tweede telefoon uit de modem te trekken. Wanneer er dan iemand aan het bellen is en die persoon krijgt een tweede oproep zal de beller steeds een beltoon en geen bezettoon horen.Dus je moet ook effectief de tweede lijn in de modem uitschakelen.
Sinds enige tijd zeer slechte gsm ontvangst in Schoten / wijk Donk. Soms volle ontvangst dan weer zeer weinig tot niets. Ook tijdens gesprek opeens afgebroken. Zijn er werken in de buurt misschien (5G) ?. Het ligt niet aan mijn toestel, al mijn buren hebben er ook last van.
Sinds 1 week heb ik zeer hoge ping en heel vaak ping spikes, download snelheid is ook vaak heel slecht soms zelfs minder dan 1mbps, maar upload is normaal Ik heb mijn router al gerestart en dat hielp niet en het probleem is niet dat veel mensen het gebruiken, want zelfs als ik het alleen gebruik, gebeurt het ook bv. nu zit ik er alleen op en ping meer dan 100msEn mijn profiel is 70/30 en er staat dat het maximaal 120 kan, waarom heb ik zo laag dan?[code]B-Box 3 Sagem Tool v0.13.0--------------------------Device: B-Box 3 SagemDownstream current bit rate: 69 999 kbpsUpstream current bit rate: 29 999 kbpsDownstream max bit rate: 126 026 kbpsUpstream max bit rate: 41 697 kbpsDownstream attenuation: 14,4 dBDownstream noise margin: 25,2 dBUpstream noise margin: 13,9 dBVectoring down: yesVectoring up: yesModem vectoring compatible: yesROP vectoring compatible: yesDSL standard:
hebben V5decoder, kunnen momenteel regionale zenders Focus WTV & AVS, kanalen 10 & 178 niet meer opnemen. Verder ondervinden we veel storingen in beeld, beeld blijft hangen, blokjes/mozaik edm modem reeds herstart op verzoek van proximus helpdesk ook al volledige reset vd decoder gedaan, niets helptgecheckt bij mensen in buurt, hebben deze problemen niet, mogelijks decoder de oorzaak ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.