Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Beste, Een vraagje ter info. Ik heb een Flex abonnement met 2 smartphones, deze toestellen geraken stilaan verouderd en we kijken uit naar 2 nieuwe toestellen.Op welke prijs kunnen we rekenen? de promoties of de volle pot betalen in jullie shop?Reeds meer dan 40 jaar klant (RTT,Belgacom etc….)bedankt voor jullie positieve reacties Groetjes
Beste, ik heb een account op MyProximus aangemaakt op basis van mijn gsm nummer. We hebben thuis nu ook tv en vast internet, ik zou dit graag toevoegen aan mijn account maar ik vind nergens hoe dit moet….
29 dec 2021 wordt mijn nieuwe proximus flex abonnement geactiveerd en kwam de installateur langs voor de aansluiting op het proximus internet netwerk.Nu krijg heeft proximus dus mijn bestaande abonnement van Orange "overgepakt" zodus heeft Orange mijn abonnement stop gezet.Wat blijkt.. Ik heb tot heden geen nieuwe simkaart mogen ontvangen van proximus en ben ik ook helemaal onbereikbaar, dit ook voor mijn werk waar ik mijn telefoon voor nodig heb..Echter betaal ik al wel voor mijn gsm abonnement bij Proximus. Hoe lossen jullie dit op? Mvg, Jason
Beste,Ik heb een Motorola Moto G20 met een Pay & Go kaart. Ik kan via een andere telefoon dit nummer opbellen en sms’en. Vanaf het toestel zelf kan ik ook bellen en sms’en maar de data verbinding werkt niet. Ik kan dus niet online gaan. Via wifi werkt alles wel netjes.Ik heb reeds alle instellingen overlopen die je kan terugvinden op de proximus website (APN en dergelijke) maar geen oplossing. Moet dit ergens intern geactiveerd worden?
Kan iemand me aub zeggen waarom JOE FM 60 en 70’s zonder taal of teken uit de Radio App verdwenen is ?
Beste, ik heb geen rode sleutels voor de maanden november en december ontvangen.Eind oktober een case opgemaakt door een medewerker en heb mijn 2 rode sleutels in november( achterstallige sleutels oktober) gekregen.Voor november en december geen extra sleutels gekregen.Heb een bericht naar play and gold dienst gestuurd.Vind op dit forum niks terug van andere mensen i.v.m. die kwestie.Graag een reactie.Dank u fierse42@gmail.com
proximus heeft mijn gsmnummer aan een verkeerd simnummer gelinkt ... ik ben hierdoor al de hele dag sinds 8u deze ochtend onbereikbaar, ik kan niet bellen of gebeld worden, geen sms, geen 4G...enkel noodoproepen... ik heb vandaag 5x met de klantendienst gebeld om mij correct simkaartnr dr te geven dat ik gekregen heb en wat werkelijk in mijn gsm zit...we zijn nu 22u en het is nog steeds niet opgelost/rechtgezet...iemand enig idee hoe lang dit nog zal duren? Net klant geworden bij proximus en al de hele dag onbereikbaar door een fout van hen. Hoe moeilijk kan het zijn om een gsmnr aan de juiste simkaart/simkaartnr te koppelen?
Wanneer mijn schoonvader zijn V5 compact box aanzet krijgt hij steeds een overzichtsscherm te zien.(tv zender ziet hij dan in klein scherm, tv gids, bibliotheek en andere zaken staan daar ook)Is er een manier om de box in te stellen dat bij het aanzetten direct het volledige scherm opspringt en hij direct tv kan kijken ?
Van mijn proximus accounts worden de mails niet afgeleverd bij de geadresseerden, ik krijg ook geen melding dat de verzending niet lukt. Via mijn skynet account lukt het wel.Er zijn van mij uit geen wijzigingen aangebracht en de instellingen lijken nog oké.
Sinds donderdag, 30/11 heeft mijn ma (84) geen digitale tv meer door een algemene panne. Na ettelijke telefoontjes met de Proximus storingsdienst werd ons telkens aangeraden om een ‘harde reset’ van de decoder uit te voeren. Dit zou het probleem direct oplossen??? Uitgevoerd maar geen enkel resultaat…Triest hoor, bejaarde mensen op de dag voor oudjaar, oudjaar zelf en nieuwjaar (en de volgende dagen?) zonder tv te zetten en zonder enige communicatie op geen enkel media wat er juist aan de hand is.Mijn gsm nummer hebben ze en ze gingen me contacteren (sms) moest het probleem opgelost geraken. Ik ben benieuwd. Een compensatie in mijn ma haar factuur voor de gemiste dagen aan TV aanbod is niet alleen nodig maar ook respectvol naar hun klanten toe. Het gemis aan beeld en wat vertier op het scherm gedurende de donkere dagen is natuurlijk niet meer te compenseren en intriest...
Hallo, Mijn huisgenoten zijn op reis met mijn laptop. Ik had voor hun vertrek alles geïnstalleerd en getest zodat ze ginder ook gemakkelijk via het internet tv zouden kunnen kijken. Vorig jaar op mijn oude laptop werkte dat normaal. Nu blijkt dat ze een foutmelding krijgen dat ze of wel via wifi moeten kijken of wel hun locatie aan moeten zetten voor pickx. Maar de laptop hééft wifi. Of zorgt het gebruik van een mifi met Franse SIMkaart voor verwarring in Pickx? Nogthans is Frankrijk nog altijd onderdeel van de EU, lijkt mij. Soit. Ik vind online in de Pickx app geen enkele manier om de locatie te delen. En de uitleg op de website is nogal summier. Dus enig idee hoe ik dit best oplos van op afstand?
Hallo, ik heb een paar uur bezig geweest om mijn afstandsbediening V5 universeel te kunnen maken .i.c.m. mijn nieuwe Neufunk tv. Nu vond ik een topic van 3 jaar geleden dat voor dit merk geen mogelijkheid bestaat om de afstandsbediening universeel te maken. Klopt deze redenering, of is er misschien in die 3 jaar een oplossing gevonden. Heb alles al terug opgestart……… afstandsbediening reset gedaan opnieuw proberen te verbinden……… zelfs met de twee codes (0419 of 0422) die op het internet te vinden zijn geprobeerd…. niets werkt. Zijn er in die 3 jaar oplossingen gevonden?????? zou spijtig zijn.
Ben ik nu echt de enige op heel de wereld waarbij de Apple TV niet meer werkt sinds gisteren? Blijft hangen op een draaiend wieltje LADEN. Ondertussen reeds 24u. Moet serieus aan het laden zijn… Heb al uit en ingelogd. Heb de app nu nog niet verwijderd en teruggezet. Sorry dat gezever ben ik beu… krijg je weer de melding dat je boven de 10 toestellen zit. Echt… ik ben radeloos met die Pickx app op Apple TV. Enige oplossing Proximus?
Hallo,Kan iemand eens de TV-gids van TLC nakijken alsjeblieft, want die is niet correct. Pickx op smartphone is het trouwens ook de zelfde foutieve gids.Maakt het moeilijk om programma’s op te nemen.Bedankt!!!!
Binnenkort komt iPhone 2019 uit. En waarschijnlijk met dual Sim , waarvan eentje esim...Hoe ver staat Proximus in de ondersteuning van deze esim applicatie ? ro
Ik heb een V5c modem en regelmatig bevriest het beeld van tv,telkens moet ik de modem terug opstarten om terug tv te zien maar het probleem gaat niet weg,naar een paar uur hetzelfde probleem.Ik heb de modem ook al een paar maal gereset maar het probleem blijftHet probleem is een week geleden begonnen,ik hoop dat men mij kan helpenGroetjesMarina
Elke keer als ik een mail verstuur vanuit proximus app mail, met een bijlage, word deze niet verstuurd. Deze blijft in mijn outbox hangen. Bij het driehoekje (danger) staat er dat ik mijn internetverbinding hoor na te kijken maar daar is niets mis mee hoor. Wat kunnen we daaraan doen?
Bij opstarten app krijg ik steeds deze foutmelding, zowel op iPad als op iPhone.
Best,Via deze weg zou ik heel graag een klacht willen indienen over de dienstverlening naar de klant toe, ik had sinds 14dec tot 30dec geen toegang tot de dienst internet/digitale tv., wegens kabelbreuk in de straat waar ik woonachtig ben. als telefonische een klacht/compensatie wil opstarten wordt ik gewoon van het ene kastje naar het ander kastje gestuurd. heb echt geen nood aan jullie onzin spelletjes om mij aan het lijntje te kunnen houden.
zijn er nog klanten die dit ondervinden in de regio Brugge/Damme ? opnames kunnen gepland worden, starten ook op maar bekijken lukt niet, mensen 2 straten verder hebben probleem niet, enige bekend verschil is wij decoder V5 compact, zij V6. Ondertussen al vervang decoder ontvangen (V5c) probleem blijft
Wij kunnen niet meer tv kijken het beeld blijft continu haperen en blokjes decorder al opnieuw opgestart lukte niet we kunnen zelfs niet meer zappen. Wat is er loos ??? Klantendienst zijn we nu aan het bellen storingen tv nemen gewoon niet continu muziek.
Beste,Bij het live tv kijken hapert het beeld regelmatig. Dit gebeurt op alle kanalen. Soms kan je op een bepaald kanaal maar seconden kijken, daarna stopt het beeld en valt de verbinding weg. even zappen naar een ander kanaal en het is weer opgelost. Soms lukt het totaal niet om zelf te zappen. Daarna moeten we decorder met knop uitdoen en terug aandoen. Iemand een idee?
Wanneer gaat Proximus nu eindelijk eens voor kwaliteit zorgen voor hun dure abonnement ?Internet via router, Proximus digitale tv… het werkt meer niet dan wel !Proximus Business 24/24 7/7 ? de assistent werkt gewoon niet????
Bij mij ook enorme vertraging bij ontvangen emails tot 1u vertraging en emails die verkeerdelijk in spam terechtkomen of emails die helemaal niet toekomen bv van crypto.com dit via de webmail.proximus.be en android proximus mail app, graag een oplossing gewenst vermits dit reeds vele maanden aanhoudt.Verder heb ik een android tablet waar de proximus mail app niet wil functioneren, deze start en breekt onmiddelijk terug af met de melding veiligheidsproblemen terwijl deze tablet niet geroot of iets dergelijks is.
Als ik een NIEUW BERICHT (e-mail) wil verzenden, dan staat daar bij VAN : steeds een alias van mij ingevuld, terwijl ik daar veel liever mijn hoofd-e-mailadres zie staan.Ik kan het wel wijzigen door achteraan op dat pijltje te klikken doch het is iets wat ik telkens moet herhalen.Hoe kan ik mijn hoofd-e-mailadres steeds bij VAN : ingevuld laten staan ?Ik stuur ook, bij de meeste e-mails een BCC naar mezelf.Hoe kan ik bij BCC automatisch mijn hoofd-e-mailadres ingevuld zien staan ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.