Skip to main content

rode sleutels

  • December 31, 2021
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

Beste, ik heb geen rode sleutels voor de maanden november en december ontvangen.Eind oktober een case opgemaakt door een medewerker en heb mijn 2 rode sleutels in november( achterstallige sleutels oktober) gekregen.Voor november en december geen extra sleutels gekregen.Heb een bericht naar play and gold dienst gestuurd.Vind op dit forum niks terug van andere mensen i.v.m. die kwestie.Graag een reactie.Dank u fierse42@gmail.com

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • December 31, 2021

FYI: pas maandag komen de Proximus forummedewerkers hier terug langs op het forum.

PS: Best nooit privégegevens (zoals telefoonnr., mailadressen enz.) posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • January 3, 2022

@Rarevis Wij kunnen dit helaas niet nakijken. Je wacht best de reactie af van de dienst Play&Gold. Groetjes, Antonella

Vragen over Play&Gold | Proximus

Proximus Play and Gold

Proximus Play and Gold