Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Beste lezer, Ik probeer al een tijd mijn domeinnaam te koppelen aan mijn internet verbinding via bbox3. Ik heb via de myproxymus instellingen, poort 80 en 443 open gezet en op mijn bbo3v2mijn server in de DMZ geplaatst.Normaal zou dit voldoende moeten zijn echter ik kan mijn server niet bereiken. Hoe kan dat? Zelfs een ping of nmap (ik heb een linux server) geeft geen antwoord. Mijn domeinnaam wijst naar het correcte ip4 nummer. Ik heb een bbox3 v2. Ik heb het gevoel dat proximus nogsteeds de verbinding over poort 80 en 443 blokkeerd. Elke tip is welkom. mvg,Bastiaan
Sinds ik een nieuw klantennummer heb bij Proximus omwille van overdracht, werkt e-press niet meer.Al dikwijls gebeld met Proximus, terug opgebeld geweest, enz. enz. Dus uren en uren aan de foon.Nu probeer ik het maar eens via deze weg.E-press staat vermeld bij mijn producten, maar ik krijg dit niet gekoppeld aan mijn HLN-account. Telkens krijg ik :Dit zowel in de app als computer.Bij HLN vertelde ze me dat ze van Proximus een code ??? nodig hebben?Vanaf januari toen ik klant werd bij Proximus tot vorige week was alles perfect dik in orde.Maar nu word ik van het kastje naar de muur gestuurd.Wie o wie kan mij aub helpen ?
Ik ben al heel lang klant bij proximus en beschouw jullie als een professioneel bedrijf.Ik begrijp dan ook niet dat proximus zich laat gebruiken door demon games om extra kosten te factureren aan hun eigen klanten op basis van een klik op de iPhone.Mijn vertrouwen in proximus heeft hier een deuk gekregen.
ik krijg sinds een maand geleden wekelijks een aanrekening van 4,99 EUR van VR360 VR videos and games. Hoe kan ik dit stoppen, ik heb mij nooit ingeschreven hiervoor. Kan iemand mij helpen aub.
Ik heb vandaag mijn nieuwe smartphones xiaomi 11t pro ontvangen + een abonnement. Op de site staat dat je hierbij gratis een smartwach ontvangt. Maar ik heb niets ontvangen. Iemand dit nog aan de hand of heb ik iets over het hoofd gezien? Mvg
Ik heb de nieuwe bbox3 ontvangen en ik zou mn oude bbox 3 willen gebruiken als access point of als gigabit switch. De nieuwe bbox 3 is de modem/router. Is dit mogelijk of is de bbox 3 locked down waardoor het zo niet kan gebruikt worden?
Sinds een tijdje heeft Proximus de identificatie via fb331… geschrapt. Maar onder deze identificatie in Myproximus was een Pay&Go nummer gehuisvert. Nu kan ik deze app Myproximus voor dit nummer niet meer openen. Ik wil dus voor dit gsm-nummer een ander reeds bestaand mailadres gebruiken maar via de web krijg ik telkens wel een activatiecode op mijn gsm, maar dan krijg ik telkens een foutmelding in de app. Straffer nog, via nr 0800 dat ik met deze gsm bel beweren ze dat mijn nummer niet meer bestaat. Gekker kan het niet.Via welke weg gaat het dan wél lukken om deze myproximus app te wijzigen naar en ander mailadres om mij te identificeren voor dit gsm-nummer?
Beste, 1 mnd geleden in de winkel en nieuwe decoders aangevraagd en nog steeds niet ontvangen ter vervanging van de 3 oude alsook omdat we nu all stars pakket hebben en tot op vandaag disney plus nu een maand kwijt zijn van gratis jaar korting promotie. Graag de 3 decoders alsook een compensatie voor lange wachten en en meermaals gaan vragen in de winkel. Dank u wel. Fijne Kerstmis Dorine
Halloo, Ik heb gisteren van enjoy van proximus een mail ontvangen dat ik een wedstrijd gewonnen heb, en hierbij een smartphone win. Mag ik dit vertrouwen of zou dit fake zijn? Als ik contact met proximus (chat ) opneem weten zij nog van niks. Maar geven wel aan dat dit wel zou kunnen.Iemand al ervaring met het winnen van een wedstrijd? Dank je!
Ik heb een Huawei mesh gekocht verbinden met de modem van Proximus hoe kan dit
Goede avond, Eerst en vooral moet ik vermelden dat ik al een volledig jaar niet 100% gelukkig ben met de diensten van Proximus. Mijn Proximus Pickx en E-press die elke maand op de factuur staan hebben nog nooit gewerkt. Mailverkeer en een bezoek aan de store in Gent hebben helaas geen oplossing kunnen bieden. Los daarvan was ik van plan om uit gemak wel klant te blijven na de verhuis die binnen 3 weken op de planning staat. Jammergenoeg klopt de slogan Verhuizen zonder zorgen helemaal niet. De voorgestelde uittredingsmeeting - en dus stopzetting internetdiensten - werd voorgesteld op 17 januari, de aanmelding op het nieuwe adres op 28 januari. Dit zou betekenen dat ik 11 dagen geen toegang zou hebben tot het internet. Op vandaag is dit voor de meeste gezinnen een probleem. Niet alleen richting ontspanning, maar vooral richting thuiswerk en online banking. Daarnaast valt deze overstap ook net samen met de opstart van een nieuwe start-up waarvoor internet een absolute must is. Als er g
Hallo,ik heb een nieuwe Devolo Magic 1 Wifi Mini geïnstalleerd op mijn elektriciteitsnetwerk om mijn modem boven te verbinden met mijn decoder beneden .. Ik heb dit altijd zo gedaan (vroeger met ruckus - en andere devolo toestellen) .. bij de huidige installatie krijg ik constant de melding op mijn tv dat mijn decoder niet verbonden is .. Tevens stel ik vast via de Devolo-app dat de LAN niet verbonden is op de mini .. Kan er mij iemand helpen of heeft iemand zelfde al voorgehad en oplossing voor handen ?
Hey,Ik zou graag een 2de apparaat direct verbinden met PPPoE, aangezien nergens het PPPoE wachtwoord vermeld wordt heb ik maar even geprobeerd dit wachtwoord aan te passen op het MyProximus portaal. Bij het veranderen van het wachtwoord krijg ik telkens een foutmelding. Ik heb dan maar naar de helpdesk gebeld om hierbij geholpen te worden, spijtig genoeg blijkt het dat de eerste lijn medewerkers niet echt weten wat PPPoE is of dat er hiervoor een wachtwoord bestaat en ik heb er dan ook 30 minuten over moeten doen om duidelijk te maken dat het niet ging over het wachtwoord van MyProximus/wifi/router-gebruiker. Hierna kreeg ik te horen dat het wachtwoord van de PPPoE niet meegedeeld kan worden vanwege GDPR.Ik heb uiteindelijk aangedrongen om met iemand anders te kunnen chatten en deze persoon wist wel waar het over ging maar kon blijkbaar enkel een tiket loggen bij de technical support die me dan zou contacteren.Nu 24u later heb ik nog geen nieuws en begin me stillaan af te vragen of er
Als ik op mijn profiel mijn Email/login wil aanpassen naar mijn Email adres, dan krijg ik een foutmelding. Op dit moment is mijn inlognaam een gegeneerd door proximus zelf, maar dit zou ik dus willen veranderen naar mijn email adres. Kan iemand mij hier voort helpen?Mvg
De iPhone 13 is onwaarschijnlijk top maar sinds gisteren kan ik geen sms meer versturen.proximus heeft me een dubbelzinnig sms’je gestuurd alsof ik extreem veel sms heb verstuurd en er was ook sprake dat mijn iPhone besmet zou zijn met het flubot virus. Ik heb dit met zowel met mcafee als Norton 360 gecontroleerd en nergens is sprake van ook maar enige infectie. Nu heb ik alle stappen geprobeerd en gsm nummer geprobeerd te verwijderen van FaceTime en iMessage om daarna alsnog opnieuw te activeren maar deze blijft vastlopen in registratie zodat het een maat voor niets blijkt .ik heb Proximus via alle mogelijke manieren gecontacteerd zoals Messenger, Twitter, chat via de my Proximus app maar alles vergeefs.zo krijg je tegenstrijdige informatie gaande van uw nummer is voor sms geblokkeerd omwille van flubot virus als er is geen blokade. Wat moet ik nu geloven ? In ieder geval heb ik niet extreem veel sms’jes verstuurd en is het virus niet aanwezig op mijn iPhone 13.Ook alle mogelijk stapp
Ondanks dat onze decoder en de modem nog altijd gewoon netjes in gebruik zijn, krijgen we wel een een factuur van om en bij de 300 euro omdat we deze niet teruggezonden hebben. Het is jullie eigen technische dienst die ons heeft aanbevolen van deze apparatuur terug te installeren?! De technieker die ter plaatse is geweest ging dit in orde brengen, maar deze kunnen we nergens bereiken. Kunnen jullie die aub oplossen voor dat alles afgesloten zou worden wegens een niet correcte factuur?
Beste, Ik heb op 31/12 mijn mobiel abonnement opgezegd bij Proximus gezien ik overstap naar een andere provider, waar ik mijn gegevens (voor onder andere overdracht) al had doorgegeven. Hierdoor werd ook mijn simkaart en nummer gedeactiveerd bij Proximus, maar echter heb ik die blijkbaar nog nodig voor correcte overdracht, dus ik had graag de simkaart en bijhorend nummer terug geheractiveerd. Ik heb hiervoor ook reeds naar de klantendienst gebeld, maar hier zeiden ze me niet verder te kunnen helpen, terwijl me dit niet zo heel moeilijk lijkt om te doen. Vriendelijke groeten,Matthias
Gisterenavond probeerden we na het thuiskomen van een beetje restaurant om nog een filmpje in tehalen. Toen we onze TV-box aanzetten, was alles blauw-groen-paars en heel erg onzuiver. Precies alsof alle rode pixels (en indien andere, ook die andere) verdwenen zijn.Heb al geprobeerd de hdmi ergens anders te plaatsen, een andere hdmi in te stoppen en de TV-box een reset gegeven via de remote (gezien dat op die manier geen opnames verloren gaan). Niets hielp! Nu wachten we al sinds deze morgen op een telefoontje van een technieker om ons verder te helpen, maar die laat op zich wachten. Iemand een idee wat hier de oorzaak van kan zijn of misschien nog beter; wat we hieraan kunnen doen? Is hard reset de enige oplossing?
Kan er een medewerker nakijken of bellen via wifi geactiveerd is op mijn SIM kaart van Proximus aub? Alles staat correct in mijn gsm, want met de tweede SIM kaart van Orange werkt het wel. Telefoonnr staat in mijn profiel.
Ik wilde mijn GSM abonnement opzeggen maar ik heb mijn GSM nummer helemaal opgezegd gisteren. Ik zou graag een nieuwe abonnement maken met mijn oude nummer, is het mogelijk?
Ik heb vandaag een nieuw scherm op mijn smartphone OnePlus 7T laten plaatsen. Om het nieuwe scherm goed te beschermen liet ik er bij Proximus een clear coat opzetten, vingerafdruk wordt niet meer waargenomen nu. Kan dit aan de clear coat liggen?
Beste,Heb een dubbel account aangemaakt met hetzelfde E-Mail.Is het mogelijk Kl. 27****** op naam van Vera Vanosselaer te verwijderen zodat ik kan inloggen met hetzelfde E-mail op Kl 69**** op naam van De Clercq René op MyProximus.Heb de klantendienst voor gecontacteerd en vertelde dat de persoon in kwestie dit moet doen.Het zijn mijn schoonouders en hebben een leeftijd van boven de 80 jaar en zij niet meer mobiel.De klantendienst heeft mij NIET geholpen.Vandaar deze topic.Mijn schoonouders zijn verhuist naar een appartement en hadden vroeger TELENET maar we moestenoverstappen naar Proximus omdat er geen aansluiting van Telenet is.Graag deze stappen uitvoeren AUB.
Beste,Ik heb een Proximus nummer (gsm/simkaart) die ik tijdelijk wil blokkeren. Ik vraag niet om de kosten voor het abonnement stop te zetten, enkel de toegankelijkheid van deze simkaart tot telefonie, sms, internetgebruik,…Is dit mogelijk om, laat ons zeggen 1 week een simkaart te blokkeren en daarna terug te activeren? Alvast bedankt en met vriendelijke groet.
Mijn verhaal startte op het moment ik een nieuwe aanvraag wilde doen voor een nieuwe internet aansluiting. Na vele pogingen om uiteindelijk iemand van de dienst planning te spreken krijg ik volgende email:From: <BCI@proximus.com>Date: Thu, 30 Dec 2021 at 14:24Subject: internet maxi Proximus MCS Account 30307656 02/05/2018To: Beste klant,Bij de aanvraag van je internet maxi zijn we op een blokkerend probleem gestoten..Gelieve hieromtrent eerst onze financiële dienst te contacteren op het nr 080022800.Zodra dit probleem opgelost is, kan je bestelling ingeleid worden.Vriend groeten,NoëllaProximus Een reply mag niet baten aangezien het om een onbestaand email adres gaat. Noella van BCI is blijkbaar geen bekende voor de klantendienst dus begon alles weer opnieuw. Ditmaal werd ik na lang wachten doorgestuurd richting de “financiele dienst”. Daar was de situatie ook niet duidelijk maar werd er uiteindelijk toch ontdekt dat ik nog achterstallige betalingen had staan voor om en rond de 60
Goede middag,mijn afstandsbediening is na vele jaren trouwe dienst versleten, verschillende knoppen werken niet meer. Ik heb alle adviezen gevolgd (batterijen, universele afstandsbediening, reset decoder) maar het is duidelijk dat de oorzaak slijtage is.Kunnen jullie mij een nieuw toestel bezorgen aub ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.