Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Beste, is het mogelijk om 2 My Proximus accounts te verwijderen zodat ik een nieuwe kan aanmaken met mijn nieuw nummer? Ik wil de gegevens niet openbaar zetten, maar wil ze je wel in een persoonlijk bericht bezorgen. Alvast bedankt!
Onlangs hebben we een abonnement bij Proximus aangesloten voor 2 gsm's en een tv.1 gsm en een tv die op naam stond van mij hebben we goed ontvangen op 22/12/21.1 gsm die op naam stond van Echtgenote hebben we niet ontvangen. Wel wordt er beweert via Bbost dat dit is afgeleverd ook op 22/12/21. Op zelfde datum als eerste pakje.Ik heb een sterk vermoede dat dit pak is verdwenen tijdens de levering.Er is een handtekening gezet door iemand anders.Nog is de handtekening niet van mij of van mijn echtgenote, we waren ook heel de dag thuis voor deze pakjes in ontvangst te nemen. We zitten nu met 1 gsm minder die we niet hebben aangekregen. Ik vind dit zeer teleurstellend en hoop dat dit situatie zo snel mogelijk opgelost wordt.
Beste is het mogelijk mijn belgegevens op te vragen van 9 en 10 Januari 2022
(Zie mijn vraag “Outlook emailadres in Proximus webmail”.)Ik heb nog een bijkomend vraagje.Nu heb ik twee aparte mailboxen in Proximus webmail: Skynet en Outlook.Voorheen kwamen de mails allemaal in één en dezelfde box terecht, dat was handiger.Ik weet echter niet meer hoe ik dat toen voor mekaar gekregen heb.(Dit komt door een nieuw aangekochte PC die ik helemaal opnieuw moet instellen.)Kent iemand hier het antwoord op?Bij voorbaat dank.
Beste,Bij het online betalen van mijn proximusfactuur kan ik enkel kiezen tussen bancontact en KBC.In deze tijden moeten het toch mogelijk zijn om te betalen via Mastervard, Visa,.. en niet enkel bancontact??
Hallo,Sinds vandaag ben ik aangekomen in Barcelona. Ik had voor ik nog vertrok naar hier nog gevraagd aan Proximus of het mogelijk was om mobiel internet te hebben. Dit zou allemaal geen probleem zijn. Nu ik hier ben besef ik dat ik geen enkel mobiel internet heb. Ik heb al gebeld naar de technische dienst maar daar konden zijn mij niet helpen. Zou het mogelijk zijn dat roaming bij mij geblokkeerd is? Mijn klantennummer is 25531***. Zouden jullie dit alstublieft willen natrekken. Het is knap lastig om door een onbekende stad te gaan als je niet op internet kan rekenen
Ik gebruik enerzijds Outlook van Office 365 voor mijn outlook emailadres en anderzijds Proximus webmail voor mijn skynet emailadres.Ik vind de instructies om een skynet emailadres aan Outlook toe te voegen, maar niet voor het omgekeerde, mijn outlook emailadres toevoegen aan Proximus webmail.Is dit mogelijk, en zo ja, waar vind ik hiervoor de instructies?
Het beeld op mijn tv is plots vastgelopen waarop ik mijn decoder opnieuw heb willen opstarten. Dit lukt echter niet meer na verschillende keren geprobeerd te hebben. De tv krijgt geen signaal meer en op de decoder blijft enkel het witte lampje branden, de andere lampjes lichten even op bij het aanzetten van de spanning en gaan direct terug uit. In het configuratiescherm van de modem is de decoder ook niet meer zichtbaar in de kolom ethernet.Ondertussen heb ik al het volgende al geprobeerd zonder resultaat. Een harde reset met de resetknop achteraan, een andere HDMI kabel en een andere UTP in een andere poort op de modem.Iemand nog een idee over wat nog te doen?
Gezocht… één contactpersoon bij Proximus die dit ter harte neemt.Mijn moeder (76 jaar) verhuist naar een appartement waar de aansluiting van Proximus is voorzien.Hierdoor besluiten we haar toen huidige abonnement bij Telenet te laten omzetten naar Proximus op het nieuwe adres.27/11: wij bestellen het kleinst mogelijk pack (Mobile Flex) + vaste lijn en vragen een overdracht van haar gsm en vaste lijn-nummer van Telenet naar ProximusEen tv werd betaald (99 euro) die bij het pakket werd aangeboden en het bedrag zou teruggestort worden op de rekening.28/11 : Ik kijk de bestelling na en kom tot de vaststelling dat we niet het meest geschikte pakket besteld hebben. Helemaal onderaan de site staat namelijk andere packs. Ik begrijp niet goed waarom dit niet wordt voorgesteld bovenaan de site. Voor mijn moeder volstaat TV + vaste lijn en een gsm-abonnement30/11: Ik contacteer de helpdesk om deze bestelling te annuleren en te vervangen door TV + vaste lijn en een gsm-abonnement Mobilus MSabrina
Geachte, aangezien jullie bereiken via e-mail zo goed al onmogelijk is en ik geen zin heb om weer een aan de telefoon te moeten hangen met jullie stuur ik via deze weg! Ik begreep niet waarom ik geen e-mail kan sturen… sinds enige tijd heb ik problemen met de digitale tv die wegvalt of internet maar sinds dit weekend waren die problemen echt niet meer te houden de tv valt om de 3 min uit dan kwam de melding met onverwacht probleem… probeer je dat meerder malen op te lossen met de stapjes die jullie voorstellen maar geen oplossing geen tv dus geen internet een gsm die constant op 4g gaat en daar dan extra verbruikt… ik melde dit in de Whatsapp groep van mijn residentie waar er gereageerd werd dat meerdere mensen problemen hadden en 1 buur al belde die kreeg het antwoord dat er pas op 6 Jan iemand gestuurd kon worden. Ik vond dat belachelijk dus belde ik de volgende dag zelf. Na het zoeken naar mijn klantendienst nr via de gsm want al het andere internet werkte dus terug niet… eindelijk
Sinds 10 december heb ik geen enkele e-mail meer ontvangen in Outlook (Outlook for Mac, Office 365). Nochtans komt alles in de webmail en ook op de iphone aan.Ik heb twee uur lang aan de chat gehangen met Microsoft, en zij kunnen het probleem niet vinden.Er zijn blijkbaar meer problemen met Outlook / Proximus de laatste tijd.Weten jullie waar het aan ligt en komt er een oplossing, aub?
had 3 mailaccounts @skynet.be die als alias waren gekoppeld en wilde deze ontkoppelen naar elk een aparte account. bij het aanmaken van de nieuwe mailaccounts kon ik enkel @proximus ingeven en aangezien @skynet .be toch wordt gelinkt met @proximus.be dacht ik dat deze mails met het oude skynet automatisch zouden worden doorgestuurd ,,, helaas komen deze niet meer aan.
We zijn sinds oktober overgeschakeld van Orange naar Proximus voor onze gsm’s.Sindsdien is het onmogelijk om te bellen of mobiel te surfen via 4G binnenshuis en hebben we ook buitenshuis vaak last van weinig bereik, maar wel beter iets dan binnen.Dit is niet afhankelijk van onze locatie, want nu pas naar zee geweest en daar was het net hetzelfde.Bij Orange hebben we nooit klachten gehad, dus ik begrijp het niet zo goed.Had reeds iemand aan de lijn, maar het lag volgens hem aan onze telefoons (4x Iphone: een 6, een 7 en 2x SE2020), wat nu ook niet de slechtste gsm’s op de markt zijn denk ik.Heeft iemand hetzelfde probleem en is er uberhaupt een oplossing?Behalve dan opnieuw naar orange over te schakelen, wat ik wel zal doen indien het zo blijft.
kan ik pickx tv kijken op 2 verschillende pc’s ? elk met eigen ‘my proximus’.Een ervan geeft aan dat er geen tv programma’s kunnen bekeken worden.
Ik merk op MyProximus dat men bij reeds langere tijd bestaande mailboxen, nog steeds de optie zie staan om een nieuwe alias aan te maken met de bijna reeds jaar geleden stopgezette gratis domeinnaam. Geen idee of dit effectief werkt of wat gebeurd als men dit zou proberen.Ook kreeg ik vrijdag nog een mail van Proximus ivm “WhoIs” informatie van deze in februari vorig jaar stopgezette gratis domeinnaam.Ik vermoed een bug in Myproximus of dat men deze domeinnaam om een of andere reden nog gereserveerd houdt of moet houden?Bij recenter aangemaakte mailboxen kun je de stopgezette gratis domeinnaam niet kiezen voor aliassen. Dus enkel bij de mailboxen die al bestonden voor stopzetting.Ik hoop echter dat in geval van dit laatste de volledige stopzetting van deze gratis domeinnaam of het verwijderen van deze optie om aliassen met deze stopgezette domeinnaam aan te maken, geen andere gevolgen zal hebben voor de bestaande mailboxen en daaraan gekoppeld skynet.be en proximus.be aliassen.Iemand
Na de overgang van gratis naar betalende domeinnaam heb ik die dienst stopgezet in Februari van dit jaar (bevestigingsmail dnsmaster@proximus van 17/2). In mijn naieve overtuiging is dat domein dus ook vrij gegeven en niet langer “gelinkt” aan mijn naam ... Verwondering alom … Vandaag krijg ik mail van dezelfde dnsmaster@proximus om mijn domein gegevens na te kijken en aan te passen ? Dan denk ik … werkelijk? Hallloooo, is er daar iemand wakker op die dienst?
Ik gebruik IMAP op PC (MAIL en/of OUTLOOK 365) en op telefoon (apps: Android Email of Outlook of Proximus mail). Het gekke fenomeen is dat er bij synchronisatie steeds één mail achterblijft. Deze verschijnt pas als er bij een volgende synchronisatie een nieuwe mail bij komt. Maar dan blijft er weer een andere achter. EN DIT FENOMEEN ENKEL MET WEBMAIL, op PC maar NIET met de ANDROID Apps.In webmail staat dan soms naast INBOX -1 (min 1) op de plaats waar het aantal ongelezen mails moet staan.
Ik kan alle menu's bezoeken met beeld, maar kan geen enkele zender of opname afspelen. Ik krijg gewoon een zwart scherm en geen error.Ondertussen heb ik zowel de decoder als de modem al een paar keer herstart. Decoder is via kabel rechtstreeks verbonden met modem.Iemand nog een idee wat ik kan doen?
Beste Proximus-gebruiker Je account werkt niet meer vanwege de beperkte opslagruimte. U wordt dringend verzocht uw opslagruimte te upgraden om te voorkomen dat MAILER-DAEMON of ONBEZORGDE berichten in uw inbox terechtkomen. KLIK HIER om meer opslagruimte toe te voegen. Bedankt voor het gebruik van PROXIMUS.Vriendelijke groetenhet Proximus-team
Beste, Het DSL lampje op mijn Bbox 3v+ modem begint regelmatig te knipperen waardoor mijn internet heel dikwijls uitvalt. Ook TV kijken is onmogelijk, want het beeld hapert voortdurend. Ik heb de modem al meermaals heropgestart door de voeding 10 seconden uit te trekken, maar dit heeft niet geholpen. Ook het DSL kabeltje uittrekken en terug in de splitter steken heeft niet geholpen.Ik woon in een appartement, en enkele dagen geleden zijn er techniekers van Proximus bij een van de andere bewoners langs geweest; ze hebben werken vanaf de straat uitgevoerd voor die mensen hun aansluiting op het gemeenschappelijke aansluitingspunt in de technische ruimte. Sindsdien zijn de problemen bij mij begonnen; ik vermoed dat de bovenstaande werken een verzwakking van het binnenkomende signaal bij mij veroorzaakt hebben. Alvast bedankt voor jullie hulp. Mvg,Arne
TV en Internet op 13 December gekregen als nieuwe klant. Wanneer kan ik de eerste factuur verwachten? Dank u
Ik tracht hier mijn buurman te helpen. Het betreft een @skynet adres...Ik heb gisteren voor hem een nieuw wachtwoord aangemaakt nadat de vermelding verscheen , “verkeerd wachtwoord of email adres”.Via zijn outlook.com mail programma werkt alles correct en hij kan ook op ‘’MyProximus” inloggen.Wat niet werkt, vanuit MyProximus in zijn webmail inloggen. Vanuit de browsers (Edge, Chrome, Firefox) kan hij ook niet inloggen op zijn webmail (oude cookies heb ik volledig gewist).Hoe kan ik dit oplossen? Enkel zijn webmail werkt dus niet, telkens krijg ik de vermelding “verkeerd adres of wachtwoord”.
Ik krijg steeds een melding dat de PDP- identiteit niet geaccepteerd wordt in het buitenland
Begin december mijn pay&go omgezet naar een vast abonnement bij een andere provider. Bij Proximus werd me toen gezegd dat het resterende krediet automatisch zou terug betaald worden. Helaas is dat nog niet gebeurd. Via websites en forums proberen uit te zoeken of ik zelf iets dien te ondernemen maar ik zie door het bos de bomen niet meer. Kan iemand aangeven wat ik kan/moet doen om een terugbetaling van het resterende krediet te krijgen ?groeten, Ria
Misschien lig het aan mijn persoonlijke smaak maar ik vind de TV Gids bij de V7 decoder allesbehalve overzichtelijk, zeker in vergelijking met de V6 of V5. Bij de V7 zie je maar 1 zender (en ik zie niet waar ik dat eventueel kan veranderen), terwijl je bij de V6 en V5 een mooi “diagram” hebt met verschillende zenders in één overzicht. Zijn er plannen dat dit in de toekomst verandert of je zelf de “view” kan bepalen ? Zelfs de TV gids in Pickx op PC (browser) is overzichtelijker…..
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.