Skip to main content
Vraag

telefoon geschiedenis mijn telefoonnummer

  • January 10, 2022
  • 5 reacties
  • 959 Bekeken

Beste is het mogelijk mijn belgegevens op te vragen van 9 en 10 Januari 2022

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • January 10, 2022

kan je die dan hier niet terugvinden → MyProximus Facturen | Proximus


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • January 10, 2022

Dag @Wielandt1988 vul je in het klantprofiel de klantgegevens in? Wij registreren enkel je uitgaande gesprekken, je inkomende oproepen worden niet standaard opgeslagen in onze database. Groetjes, Heidi


Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • January 10, 2022

@Martin 

Ik ga ervan uit dat onder facturen enkel gegevens m.b.t. reeds gefactureerd verkeer terug te vinden zijn (vermoedelijk valt 09 & 10/01/22 hier niet direct onder)

Details info via “producten” (voor nog niet gefctrureedr verkeer) is reeds geruime tijd verdwenen (mij mij +/- 2 jaar vermeod ik)

 

En zelfs gisteren en vandaag is er (bij mij) geen “historiek” van de voorbije maanden (6/12 maand?) terug te vinden onder“facturen” (enkel info “niets te betalen”)

@ Proximus is dit laatste een “tijdelijk probleem’’ of is deze functie ook geschrapt in MyProximus a.u.b.?

 


Martin
  • January 10, 2022

Ik dacht dat dit het zelfde was voor vaste telefonie waar ik dit kan zien voor feb 2021 tem jan 2022,  dan zal het voor mobiel mss ‘anders zijn’/’niet kunnen’?

 


Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • January 10, 2022

@Martin 

thanks blijkbaar moet ik eerst mijn adressen individueel aanklikken om mijn facturen (of detail ervan) te zien (nieuw voor mij althans)

 

@ Proximus

vergeet mij vorige bemerking/vraag/reactie