Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Goedendag,Onlangs heb ik de website homepagina bekeken van proximus.be en merkte op dat ze adverteren dat Fiber beschikbaar is in onze straat. We hebben het opgezocht, twee werknemers gecontacteerd en die kunnen ons hier niet mee helpen omdat ze zelf geen informatie hebben rond fiber in onze buurt.Als dit een fout is van Proximus dan vind ik dat zeer vervelend gezien de motivatie om binnenkort een hoger internetsnelheid te doen realiseren bij ons thuis.Dit was al is een keer voorgekomen bij ons, enkele maanden terug, maar nu hebben we deze homepagina (zie foto) op elk apparaat. Wij nemen aan dat dit een fout is, en dat we daadwerkelijk nog geen aansluiting kunnen hebben en indien dat zo is, heb ik dan een andere vraag: Is er nog nieuws over de uitrol van het ultra-vectoring upgrade in DSL-lijnen (250 Mbps upgrade)? Ik heb tot nu toe niks gehoord sinds het nieuws dat vorig jaar te lezen was daarover.Alvast bedanktHomepagina van Proximus waar wordt geadverteerd dat Fiber beschikbaar is,
Al enkele dagen dat webmail niet werkt. Ik krijg geen mails binnen en er zouden enkele heel belangrijke moeten bij zijn. Wanneer is dit probleem eindelijk opgelost?
Ter infoRaadpleging betreffende de aan te leveren gegevens voor het geografische onderzoek van breedbanddiensten | BIPTReageren kan tot 4/2/22Betreft info voorhanden voor vaste breedbandnetwerken op het dataportaal van het BIPT ibpt | Dataportaal - Dataportaal van het BIPT (bipt-data.be) Vanaf 2023 dient blijkbaar info over de aangeboden snelheid, de gebruikte technologie en de vooruitzichten qua investeringen/aanpassingen binnen een periode van 3 jaar per adres te worden meegedeeld (en zou deze info dus aldaar ook voor elkeen vij beschikbaar komen)De vraag is en blijft evenwel waarom voor 2022 het BIPT vasthoudt aan het “begrip statische sector” wat geen enkel toegevoegde waarde biedt voor de “gewone gebruiker”
Beste, Bij aanmaken van één of meerdere aliassen bots ik op moeilijkheden : Reeds meerdere 10-tallen jaren ben ik klant bij “Belgacom” nu “Proximus” en gebruikte ik al deze tijd een skynet mail account [fcxxxxxx@skynet.be] ter beheer van mijn mail aktiviteiten.Gebruikte mailprogramma is : OUTLOOK 2007 van de Office Enterprice reeks nu draaiend op een MS Windows 10 OS.Mijn meest gebruikte browser is : BRAVE. Op aanbeveling paste ik mijn initiële mail account settings aan in 2017 : voor 2017 vanaf 2017Account type: POP3 POP3Incoming mail server (POP3) pop skynet.be pop proximus.beOutgoing mail server (SMTP) relay.skynet.be relay.proximus.be Incoming server (POP3) 110 995Outgoing server (SMTP)
Wij ontvingen vandaag onze maandelijkse Ftnr. 7227263122.Wij waren op de hoogte van een verhoging van € 1,50 voor ons abonnement Familus maar dat de korting van € 2 voor onze 2e TV decoder ook wegvalt in ons overeengekomen kontrakt Familus daar waren wij niet van op de hoogte gesteld.Kan dit rechtgezet worden a.u.b.?Klantnr. 263060
Kan de afspraak van 1/9 verzet worden naar later? De afspraak verschijnt niet in Mijn afspraken op MyProximus. Niet maandag en niet donderdag en na de middag.My Proximus is trouwens niet bereikbaar vandaag.
Wij willen eindelijk na vele telefoons geholpen worden!wij hebben een nieuwbouw woning in 2910 Essen, wildert en zijn al verschillende keren afgewezen en kunnen geen aansluiting krijgen bij jullie. Echter vernemen wij dat omdat wij in het woonbos wonen, proximus onze enige optie is. Ze blijven ons afwijzen terwijl heel onze straat en alle buren proximus hebben. De kabel ligt ligt aan de overkant van de zandweg dus volgens de klantendienst kunnen wij er niet bij. Maar verder in de straat langst onze kant hebben zij hetzelfde probleem gehad maar zijn uiteindelijk door een technieker toch geholpen! Wij kunnen hierdoor niet verhuizen omdat ik van thuis werk en hopen dat dit asap opgelost kan worden want ons huurcontract beeindigt binnenkort.
Beste,Ik ben mijn telefoon verloren en wil nu graag een nieuwe simkaart aanvragen. Online zie ik alleen maar staan dat ik deze dan in een Proximus shop moet ophalen. Dit is voor mij de komende tijd niet mogelijk. Kan deze gewoon opgestuurd worden naar mijn huisadres? Alvast bedankt.
Goedendag , SInds de problemen bij webmail , zoals ik hier vele op het forum vind heb ik sinds eergisteren op mijn webmail één ( 1 ) mail die maar blijft laden .1 : Hij kan niet worden gelezen2 : Hij kan niet worden gewistGevolg daarvan is dat mijn outlook steeds een foutmelding geeft , hij kan namelijk deze mail niet downloaden .Een acounts test van zowel de incoming mail als de outgoing mail via outlook werkt perfect Kan iemand van proximus deze mail verwijderen ? Graag antwoord
Ik ben sinds kort overgestapt van Telenet naar Proximus. Ik heb hiervoor het Epic combo full experience voor genomen. Alles ziet er vrij goed uit, alleen heb ik een vraag bij de opnames die ik wil doen via de v7 Decoder. Op mijn opnames staat telkens : 60 dagen resterend. Is dit iets dat je kan verlengen? Bij Telenet bleef alles jaren op de digicorder staan. Aangezien ik veel uitgesteld kijk zou dat handiger zijn als dat langer dan 60 dagen wordt bewaard. Heb in de menu’s aan het kijken geweest maar vind het niet meteen terug. Alvast bedankt voor de feedback!
Hello,I have a configuration from my home with a BBOX3 → USG4 → PC. I opened port 81 for testing on the BBOX towards the USG4 IP address, but I can’t see anything on the USG logs.I’d really appreciate a bit of help as I’m stuck and the tech support from Proximus told me that they can’t help :(
Vraag : Bij een aankoop van een proximus decoder V7 voor de prijs van 49 Euro op de proximus website , ben ik dan de eigenaar of huurde ? Bedankt voor je reactie
Welke werken dienen er binnenshuis te gebeuren om gebruikt te kunnen maken van de glasvezel ipv huidige koperen kabel.Gaat deze kabel binnen op de zelfde plaats als de huidige kabel?Wat is er nog nodig? Alvast bedankt.
Hey Proximus;het is blijkbaar onmogelijk om jullie gewoon een email te sturen met mijn misgenoegen, dus denk ik dat dit mijn enige mogelijkheid is, naast een stap verder te gaan en Test Aankoop in te schakelen…Op 12/01 gebruik ik jullie online formulier om een stopzetting van mijn Internet en TV aan te vragen. In dat formulier geef ik aan dit VANAF 01/02 graag uit te voeren. Blijkbaar hadden jullie niet genoeg geduld en, naarstig als jullie zijn, hebben jullie de uitknop al vanaf 14/01 ingedrukt… Erg handig als je 7/7 vanuit thuis werkt en een online job hebt…Geen probleem, dan bellen we even naar de klantendienst. Het leuke hieraan is dat de vriendelijke robot van de helpdesk ons eraan herinnert dat je ook veel zaken online kan regelen… Helpdeskmedewerker #1: Geen probleem meneer, ik zie hier inderdaad dat ze uw diensten te vroeg hebben stop gezet, ik activeer ze meteen opnieuw.Enkelen uren later nog steeds geen internet. Helpdeskmedewerker #2: Oei, ik begrijp dat dit lastig is, iets
Hallo,Sinds gisteren heb ik jullie Fiber, ok bedankt.Vriendelijke installateur, verliep vlot, geen probleem.Sinds Fiber constant als ik op mijn privé laptop werk een melding dat Whatsapp geen verbinding maakt. Sinds Fiber blijft op de laptop van mijn werkgever de naam staan van mijn oude modem en de vermelding ‘Geen internet, verbonden’ met als naam die van mijn huidige Fiber modem.Sorry, maar ik kan mijn tijd wel beter besteden dan dergelijke onzin uit te pluizen.Dit is GEEN toeval, voor de Fiber modem liep alles quasi perfect.Wat is hier aan de hand?Ik heb ook totaal niet de indruk dat de Fiber modem sneller download.Wat is mijn ‘winst’ met deze Fiber aanpassing? Ik zie ze niet, sorry!
Ik heb onlangs gmail geprobeerd op mijn laptop. Nu komen mijn mails van Proximus (skynet) ook automatisch in mijn mailbox van gmail. Blijkbaar heb ik daar ergens een connectie gemaakt om te synchroniseren. De mails komen even in mijn Proximus box terecht en daarna gaan ze naar gmail. Ook de bestaande mails zijn allemaal overgezet. Mijn map van Proximus is dus leeg. Hoe kan ik dit terugzetten. Dus terug aparte map voor mijn gmail mails en een aparte voor mijn Proximus mails?
Beste,Sinds enkele jaren hebben wij frequent internetproblemen die niemand krijg opgelost. Momenteel is het niet zo dringend aangezien het laatste weken vrij stabiel is nu en iets minder irritant. Maar ervaring leert dat het altijd terug komt.... Blijft ook malen dat ze dit enkele maanden geleden aan telefoon hebben gezegd qua diagnostiek aan de weg en op huis graafwerken zelf betalen?! Regelmatig valt signaal weg via de lan en wifi en daardoor ook de tv. Al gaat het de laatste tijd wel wat beter. Opmerkelijk vaker tegen de avond en in de nacht maar ook overdag. Ook veel signaal verlies plots.De wortel van het probleem is na telloze Technikers en home optimiser team nog niet gevonden. Oplossingen waren regelmatige modem resets en ze hebben plots mijn devolo bridge gebruikt ipv de Proximus tv bridge (mijn bridge was normaal voor ip camera ..........) in living. De kanalen qua frequentie zijn ook al vaak gewijzigd en mijn kanaal Checker op de gsm geeft aan dat buren geen overlap signaal
Beste Ik wil mijn belgacom.net email adres toevoegen aan outlook op mijn nieuwe PC,maar het wachtwoord is niet meer correct!Via my proximus werkt het niet en het is bijna onmogelijk om iemand te bereiken bij proximus voor enige hulp!
Beste, Waarom is vanaf 1/1/2022 mijn tv box voordeel van €2.00 verdwenen.had deze korting als sinds begin contract??????samen met de prijsverhoging van jongstleden is dit toch weer een aanzienlijke verhoging van de prijs van ons abonement.
Hallo, ik had vroeger internet via dsl kabel die in ons salon kwam maar nu heeft Proximus fiber geïnstalleerd en de modem in de garage geplaatst. Ik heb in mijn huis ethernetkabels in de muren die vertrekken vanuit het salon naar boven in de slaapkamers. nu kan ik hier geen gebruik meer van maken aangezien de modem in de garage staat en ik geen kabel heb tussen garage en salon (tenzij ik moet beginnen boren.). om internet in de kamer te hebben moet ik met een PLC werken maar die heeft Proximus mij niet gegeven. Is het mogelijk om pls adapters te verkrijgen van Proximus ? Hoe gaat dit in zijn werk? danku,
Ik wil de Proximus e-mailadressen van opgezegde Proximus-abonnementen (van andere woonplaatsen) opnemen in mijn Proximus-abonnement.
storing op het net op 10 januari door een stroomonderbrekening hoogspanningsnet als ik de 0800 lijn contacteer om technische bijstand voor TV-internet problemen, kan dit niet omdat mijn vaste lijn steeds de melding maakt van “een incident op het netwerk” dat zo spoedig mogelijk opgelost zal worden. De storingen op de lijn zijn reeds opgelost op 11 januari, maar nog steeds wordt mijn vaste lijn , voor bijstand geblokkeerd door”het alarm “ via antwoordapparaat. Resultaat ik kan de technische bijstand via 0800 lijn niet meer bereiken. Het alatrm is nog steeds niet afgezet ook al werd dit telefonisch gemeld. Ik kan zelfs geen klacht formuleren via mail omdat ik steeds wordt afgeleid naar “het incident” door deze alarmfase” zodat ik steeds vast loop. Vandaar de reactie en vraag aan Proximus via dit medium. Zet het “antwoordapparaat “ - “alarm” nu eindelijk eens af zodat ik via de 0800-lijn terecht kan voor technische bijstand.
Proximus decoder V6 tweedehands met een tel lijn 02/25 25 606 als account, kan ik hem verwijder ? hoe Met een reset werkt het niet !! Nb : ik heb ook een tel lijn met 03/ voor antwerpen Graag een positief reactie
Hallo, Vrijdag (14/01/2022) kwam een monteur om internet en tv voor ons te installeren (b-box 3V+ modem en Android TV box). We hebben een glasvezelaansluiting dus de monteur heeft het apparaat ook voor glasvezel geïnstalleerd.Alles werkte prima tot gisteren (16-01-2022) om 22:15 uur. Het internet viel plotseling weg en sindsdien knippert de DSL-LED. Sindsdien helemaal geen internet meer..Ik heb alle stappen gevolgd om alle apparaten opnieuw op te starten, maar niets helpt. Als ik het apparaat herstart voor de glasvezel gaan de 3 lampjes correct branden MAAR het lampje van de GE2 (waarop de modem is aangesloten) blijft niet branden. Dit lampje wordt groen net na het "POWER" lampje en blijft branden wanneer het "LINK" lampje aanspringt maar gaat uit wanneer "AUTH" aangaat.Na een paar herstarts van alle toestellen (en controle van de kabels, maar die zijn allemaal nieuw) kan ik concluderen dat we pas internet zullen hebben als iemand van Proximus dit probleem onderzoekt..Heeft iemand di
heb sinds enkele weken een Norton beveiliging aangeschaft via Proximus. Ik vind dat ik nu meer spam, piching ed binnen krijg via email. Ik denk er serieus aan dit abonnement stop te zetten.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.