betwisting diagnose herstelling en kostprijs
Klantnummer: 623189239 Geachte, Op 12/07/2021 ontving ik mijn bij Proximus online-bestelde smartphone A72,waar ik tot voor kort heel tevreden mee was en heel zorgzaam mee omsprong.Te allen tijde in de aangekochte book-cover voor A72 toestellen, ook bij het opladen.Maar op 23/11/2021 stelde ik het volgende vast: Bij het aansluiten van de (originele) lader stopte het opladen na een minuutje en kreeg ik volgende melding, “opladen vertraagd, temperatuur te laag” en kreeg ik een gele driehoek met thermometer te zien.Wanneer ik echter een milde druk uitoefende op de aansluiting laadde hij wel verder normaal op tot100%. Toen ik 2 dagen later opnieuw de oplader aansloot verliep het opladen normaal. Weer 2 dagen later (weekend) opnieuw aan de lader maar de usb-c connector maakte geen verbinding meer…Op 29/11/2021 back-up van het toestel gemaakt, op spaarstand geze