Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Ik kriig steeds mails binnen zonder afzender en zonder inhoud.als zelfstandige heel vervelend !!zijn er nog mensen met dit probleem?
Geachten,Kan ik mijn “Google Agenda” toevoegen aan de kalender van Proximus die ik vind wanneerik “Proximus-mail” open ??Indien ja, hoe gaat het in zijn werk, en blijven deze agenda’s gesynchroniseerd ?Graag een seintje a.u.b.Gegroet.Roland.
Ik heb mijn email adres van skynet verwijderd. Deze wil ik nu terug instellen in de aliassen maar ik kan alleen @proximus gebruiken. Is er een manier om terug skynet te gebruiken? anders moet ik al mijn achtergelaten email adressen van skynet terug aanpassen en dit is niet te doen.
Hallo, zouden jullie voor mijn vaste lijn de optie ‘Weergave oproeper’ kunnen activeren? Ik vind dit niet via 1987.Alvast bedankt
Ter info…. ik merk net dat de update 1.6 vanaf nu beschikbaar is. De zoekfunctie ziet er alvast goed uit en werkt. Voorlopig is de refresh “mijn video”s” ook werkzaam. Nu maar hopen op die langverwachte: stabiliteit. Let’s cross fingers Proximus. Nice job
Sedert een 10 tal dagen worden mijn gelezen mails na enige tijd terug als ongelezen weergegeven met een blauw bolletje ernaast,ik lees toch dat ik niet de enige ben,wat kan daar aan gedaan worden,mvg,Robert.
Sinds een paar dagen klankonderbreking bij afspelen programma's in opname.Reeds modem en decoder gereset
IK kan sinds een paar dagen geen mails meer ontvangen op mijn Iphone SE en opvragen via webmail lukt ook niet. Hier krijg ik een foutmelding dat er een onverwachte fout is opgetreden. De proximus mail app alsook de webmail laat zien dat er 12 ongelezen mails zijn maar die zij niet te vinden. Op mij Iphone heb ik de email account verwijderd en terug aangemaakt, daar komen nu sporadisch mails binnen van november 2021. Ik heb een vermoeden dat het probleem bij proximus zit en niet in mijn configuratie ?Zijn er nog mensen die dit probleem hebben ?Graag advies.Kris
https://www.hln.be/binnenland/proximus-dwingt-eerste-klanten-naar-duurdere-glasvezel~a2f16c62/ Titel van het HLN-artikel is duidelijk, denk ik. PX-klanten worden wel compensaties beloofd gedurende een zekere tijd, maar er staat meer snelheid tegenover.Eerst in Brussel, daarna in andere grootsteden.Ik zal - met velen - nog even moeten wachten ;)
de fiber kabel ligt al 2,5 jaar binnen het gebouw nu staat er signaal op en hij is binnen gebracht en nu wil hij niet samenwerken met de bbox 3v+ om gek van te worden of bij de it of bij my proximus of bij de klanten service of bij de technieker zit de fout , nou ik vertel je dit gaat no maanden duren wat een zooitje , en elke keer moet ik alles weer op nieuw uitleggen
Hallo, Proximus is fiber komen installeren maar heeft de modem in de garage moeten plaatsen ipv in ons salon (zoals voorheen het geval was).Vanuit het salon heb ik ethernet connecties met de slaapkamers die ik voorheen gebruikte om internet in de slaapkamers te hebben. Doordat de modem nu in de garage staat heb ik geen rechtstreekse aansluitingen meer met de slaapkamers :(is het mogelijk dat Proximus mij PLCs opstuurt zodat ik terug internet kan hebben via elektriciteitsnet in de slaapkamers? door de aansluiting in de garage van de modem heeft Proximus mij een booster aangesmeerd om toch in de salon de decoder te kunnen aansluiten (wat ook extra kost)…. :(
Ik kan geen TV zien op m’n dell, via de proximus pickx website.Ik krijg steeds de melding ‘We konden uw account niet verifiëren, probeer het opnieuw!’//Ik heb dit al verschillende malen aan Proximus gemeld (al op 27/12) en krijg steeds antwoord… we zoeken een collega om u te helpen… en ondertussen nog niets gehoord.Op de chat zojuist een uur aan het lijntje gehouden met hetzelfde ‘we zoeken een collega om het op te lossen’… Kan iemand me voorthelpen?
Vanavond heb ik drie keer problemen gehad . Ineens geen internet meer weer geen verbinding met de modem altijd aan en uit moeten zetten . Begin het een beetje beu te worden . Enig idee wat het probleem kan zijn ? Meer dan de modem en de decoder aan en uit zetten kan ik toch niet doen en een hobby wil ik er ook ni van maken
Op mijn factuur van januari staat een ander telefoonnummer en dit vanaf de verhuis. Waarom? Is het oude niet goed meer? We krijgen wel telefoons binnen als iemand belt met oud nummer. Was toch gezegd met behoud van nummer.oud nummer is 01125…….. en nieuw volgens factuur 01158………..
Nieuwe decoder geïnstalleerd. Alles werkt prima op de volumeknop van de afstandsbediening V6, Elke andere knop reeds getest met succes?Bedankt voor de hulp.
De leverancier voor camera bewaking geeft ons aan dat wij een module nodig hebben (zoals Orange Fly box) voor de installatie aan te vragen bij Proximus, gezien wij proximus klant zijn. Proximus klantendienst beweert dat dit niet nodig is. Hoe kunnen anders de beelden opgenomen worden ?
Wanneer komt er een update voor de afstandsbediening van de Android TV Box?Momenteel zijn er TV toestellen die niet gekoppeld kunnen worden aan deze afstandsbediening.Voorbeeld geen enkele TV van het merk Xiaomi wordt ondersteund in mijn geval de Xiaomi Mi TV P1 43. Niet automatisch en ook niet selecteerbaar in de lijst die verschijnt op de Android TV Box in het configuratie menu voor de afstandsbediening. Daar en tegen kan ik via de afstandsbediening van mijn Xiaomi Mi TV P1 43 wel de Proximus Android TV Box bedienen ; op en af zetten , van zender veranderen, TV gids raadplegen, replay starten, programmeren van opnames enz . Mijn afstandsbediening van de Xiaomi Mi TV P1 43 is gekoppeld via de Bluetooth op de Android TV Box .Groeten, Patrick
Situatieschets: Sinds vrijdag heb ik Proximus internet en TV, inclusief 2 wifi boosters (op access point stand, dus aangesloten aan de kabel). Heel de dag is er geen probleem, ‘s avonds wel. Nu reeds 2 avonden als volgt:Geen probleem bij streamingdiensten (los van Netflix) Daarna kijk ik nog even Netflix en dan valt het internet weg na ca. 5 minuten, ook op andere apparaten. Soms keert het dan terug, maar na enkele minuten Netflix opnieuw wifi zonder internet op alle apparaten. Deze ochtend nog steeds moeilijkheden op alle apparaten (zeer instabiel). Na heropstart iPad geen probleem meer.Heeft er iemand een verklaring hiervoor? Het signaal van de wifi blijft constant, het is puur het internet dat niet doorkomt.
Hoi,Ik was een programma aan ‘t herbekijken. Ik was eventjes verstrooid en wou enkele minuten terugspoelen, en plots krijg ik een balkje te zien dat ik een TV Replay+ abonnement moest hebben.Ik heb die functie dus wel (zie 2 afbeeldingen onderaan).Proximus krijgt dat Pickx-gedoe echt niet deftig op de rails, hé!
Mails via webmail en client-account (skynet) lukt niet meer. Belanden in outbox. Ledigen van prullenbak in de webmail lukt niet - webtop error.
Klantnummer: 623189239 Geachte, Op 12/07/2021 ontving ik mijn bij Proximus online-bestelde smartphone A72,waar ik tot voor kort heel tevreden mee was en heel zorgzaam mee omsprong.Te allen tijde in de aangekochte book-cover voor A72 toestellen, ook bij het opladen.Maar op 23/11/2021 stelde ik het volgende vast: Bij het aansluiten van de (originele) lader stopte het opladen na een minuutje en kreeg ik volgende melding, “opladen vertraagd, temperatuur te laag” en kreeg ik een gele driehoek met thermometer te zien.Wanneer ik echter een milde druk uitoefende op de aansluiting laadde hij wel verder normaal op tot100%. Toen ik 2 dagen later opnieuw de oplader aansloot verliep het opladen normaal. Weer 2 dagen later (weekend) opnieuw aan de lader maar de usb-c connector maakte geen verbinding meer…Op 29/11/2021 back-up van het toestel gemaakt, op spaarstand gezet (30% vol), uitgeschakeld en met de A72 ter herstelling naar de P
Beste Het internet deed daarnet even lastig. Het viel constant uit. Uit ervaring weet ik dat ik dan even de stekker van de modem en de decoder moet uittrekken om de verbinding terug stabiel te maken. Na dit gedaan te hebben bleken onze opnames van proximusTV verdwenen? Is het mogelijk om dit zo snel mogelijk eens te bekijken aub? Vriendelijke groeten Stijn
Gids bbc first is niet correct
Beste,Ik begin hier stillaan mijn geduld te verliezen. Ik ben het beu dat er dingen worden beloofd, maar dat je een eeuwigheid moet wachten en er nog steeds niets is gebeurd. Ik bestelde begin januari een iphone 13 Pro sierra bleu met abonnement. Ik betaalde deze iphone meteen waarna er mij een bericht kwam dat deze woensdag 12januari zou geleverd worden. Ik telefoneerde 11 januari om zeker te zijn dat alles goed was en de dae aan de telefoon verzekerde mij dat mijn gsm de volgende dag zou geleverd worden. Ik kocht vervolgens hoesjes, screenprotectors,… op zeker te zijn dat alles inorde is voor als de gsm toekomt. Echter kreeg ik woensdag een sms dat wegens uitzonderlijke drukte mijn oevering iets later zou zijn. Donderdag geen verdere reactie + mijn status binnen de app van bpost bleef op voorbereiding binnen proximus staan. Contact opgenomen en hier zeiden ze we openen een case (49999390) voor u die binnen de 48h wordt behandeld. Zaterdag nog steeds geen telefoon dus zelf contact opg
Dag, Gisteren een installatie laten doen door Proximus. De installateur beloofde me dat het internet boven via de kabel en PLC adapter zou werken maar dit is niet het geval. De PLC adapters geraken niet in connectie met elkaar. Na vandaag verscheidene malen de technische dienst te bellen had men beloofd een technieker te laten langskomen op de zelfde dag nog. Echter hebben wij niemand gehoord. Dit is geen service. Ik verlies nu 2 volledige werkdagen zonder een goede installatie. Na een laatste keer bellen heb ik een afspraak morgenmiddag wat te laat is.. Vandaar deze klacht zodat alles snel in orde kan komen zonder bijkomende kosten! Klantennr. 623****** Gr stephen
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.