Ik kan geen TV zien op m’n dell, via de proximus pickx website.
Ik krijg steeds de melding ‘We konden uw account niet verifiëren, probeer het opnieuw!’
//Ik heb dit al verschillende malen aan Proximus gemeld (al op 27/12) en krijg steeds antwoord… we zoeken een collega om u te helpen… en ondertussen nog niets gehoord.
Op de chat zojuist een uur aan het lijntje gehouden met hetzelfde ‘we zoeken een collega om het op te lossen’…
Kan iemand me voorthelpen?
Beste antwoord door Martin
FYI: pas maandag komen de proximus forummedewerker hier terug langs op het forum en best daarom je forumprofiel zoveel mogelijk aanvullen. → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken. In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen. NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
FYI: pas maandag komen de proximus forummedewerker hier terug langs op het forum en best daarom je forumprofiel zoveel mogelijk aanvullen. → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken. In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen. NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.