Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Sinds deze morgen (intussen) 14 mails die niet binnenlopen in inbox en onvindbaar zijn - ik zie enkel 6 oude mails van vorige maanden en jaren, deze blijven telkens ONGELEZEN staan. Ik zie dat er 14 ongelezen staan maar die lopen dus niet binnen. Ik ga weer niet beginnen met een nieuw account etc aan te maken, allemaal tijdverlies en frustratie (een paar x per jaar vloeken en zweten vw mailproblemen). Hoe krijg ik dit opgelost?
Sinds 5 maanden in nieuwbouw we hadden de keuze tussen TELENET of PROXIMUS , met de nieuwe FIBER kabel die er lag kozen wij voor PROXIMUS !!!!! verkeerde keuze !!! reeds 50 x moeten bellen voor problemen als uren wachtmuziekjes moeten aan horen , na 2 nieuwe modems en 2 nieuwe digicorders nog steeds PROBLEMEN , na 3 x beloven een tegemoetkomen voor al de miserie en last NIETS vernomen !!!! nu 5 maanden later nog steeds geen oplossing volgens hun is alles prima in orde !!! maar onze tv valt steeds uit en geeft foutmelding P134 slechte verbinding tussen modem en Digicorder ?????????? volgens Proximus geen probleem te zien ????? Vandaag donderdag weer moeten bellen voor de 51 ste keer en ze komen testen volgende week dus weer 6 dagen GEEN TV ?????
Sedert gisteren krijg ik geen mails binnen, op PostvakIn zie ik 6 ongelezen mails maar die zijn niet zichtbaar, noch op webmail, noch op smartphone.Maar ik kan wel mails sturen.Paar keer aan en afgemeld maar het probleem blijft.
Wanneer gaat het nu al dagenlang aanslepende probleem m.b.t. de webmail nu eens opgelost geraken ?Tevens wil ik het gebrek aan communicatie omtrent (de oorzaak) van het probleem aankaarten.Bij klantendienst krijg je steeds te horen dat er wordt aan gewerkt en men je zal contacteren, hetgeen uiteraard niet gebeurt.Kunnen de getroffen klanten niet op de hoogte gebracht/gehouden worden via één ander communicatiekanaal (bvb. sms of iets dergelijke) ?Nu blijf je als getroffen klant in het ongewisse zitten en raak je meer en meer gefrustreerd telkens je je mail tracht te raadplegen en opnieuw vaststelt dat het probleem nog niet werd verholpen.Is er al eens nagedacht over een financiële compensatie ? We betalen correct ons abonnementsgeld, maar willen dan ook dat jullie producten zonder probleem werken!
WebmailGeen normale webmail wel instroom op hetzelfde uur van berichten met- afzender: (geen onderwerp)- inhoud: no message previewDit sinds gisterenavond. Op privé mail zie ik wel een afzender met tijdstip van verzenden maar geen inhoud. Prullenbak wist ook niet. Nieuw wachtwoord gezet maar niet opgelost daarmee. Graag reactieMvgNicole
Al enkele dagen problemen met Proximus Mail - geen nieuwe mails en mails zonder titel en inhoudOutlook - ook geen nieuwe mails en constat melding IMAP server connection lost en UID van het berichtis onverwacht gewijzigd.…Ook heel veel lege mails zonder afzender en onderwerp
Sinds gisteren middag kunnen wij onze opnames niet meer bekijken. Als we op ‘Bibliotheek’ duwt, dan krijgen we geen opties meer voor onze opnames. Ook als we naar onze studio100 GO PASS willen gaan, is dit helaas ook niet mogelijk. Alsook sinds de morgen krijgen we onze tv-gids niet meer te zien. Dit is enorm ambetant.. Kunnen wij hier iets aan doen? We hebben onze box al gereset.. Dus daar ligt het al niet aan.. Mercikes!
Sinds een week of 3 is er constant een onzichtbare ongelezen email bij mijn skynet adres. Via de mail-app van iOS verdwijnt deze weer na het openen van de app, maar via webmail blijft er (1) ongelezen mail. Deze mail is echter niet terug te vinden.Bij Outlook is er geen ongelezen mail. Reeds getest:mailbox volledig leegmaken mailadres verwijderen uit mail app van iOS en opnieuw toevoegen Volgens mij ligt het probleem bij de webmail zelf, en niet aan mijn toestel (iPad / iPhone). Mvg
Hallo allemaal,Met PC Health Check liet ik mijn laptop Medion Akoya checken om te zien of ik in aanmerking kwam om Windows 11 te kunnen installeren, ik kreeg een melding dat ik TPM 2.0 nodig had en dat zou ik waarschijnlijk in de bios F2, kunnen aanpassen, maar ik zag enkel (Main, Advanced, Security en Boot), het zag er maar vaag uit dat biosmenu, ik kon enkel kiezen tussen “enabled” of “disabled”, is iemand hier vertrouwd met de laptops van Medion of is het ook mogelijk dat mijn laptop er niet over beschikt?Of kan ik het ergens gewoon via de computerinstellingen activeren?Alvast bedankt voor de hulp!Timm1983
Wij zijn zeer vaak onderweg in het buitenland met onze campervan.Meestal hebben we geen wifi maar kijken wel graag af en toe op onze tablet naar het nieuws, hoofdzakelijk met 4G (ik maak een hotspot van mijn GSM). Als ik dan een melding krijg dat ik mijn bundel opgebruikt heb, koop ik tellens volume bij. Bestaan hier bepaalde formules om dit goedkoper te doen? Welk abonnement bij Proximus is hiervoor het beste?
Is het mogelijk om oortjes te verbinden met de decoder v7 en zoja, hoe doe je dat dan?
Ik heb voor mijn oma een 4g modem neergezet met een Proximus Mobile Internet M abbonement. Het idee is dat ik vanuit Nederland op afstand de bewakingcameras kan bekijken zonder hiervoor 2,5 uur in de auto te moeten zitten. Ik kan echter niet de camera bereiken en ik begrijp uit andere topics (zoals deze: https://nl.forum.proximus.be/internet-10/public-ip-adres-mobile-internet-s-46772) dat hiervoor een public IP geactiveerd moet worden. Ik heb dit al bij de helpdesk geprobeerd, maar ze kunnen me daar niet echt verder helpen lijkt het. Hoe krijg ik het opgelost? Is er misschien iemand die hier van Proximus mee kan helpen?
Is dat nog normaal dat er al 4 dagen geen mailbox kan gebruikt worden in de proximus mailapp
Per chat heeft men mij 3 dagen geleden verzekerd dat mijn voicemail werd uitgeschakeld. Onwaar. Gisteren heeft de helpdesk verklaard dat ze geen mogelijkheid hebben om dit te doen. Zelf kan ik het blijkbaar ook niet. Is er dan geen mogelijkheid die voicemail te stoppen? Is dit echt ONWIL van Proximus??
BesteWij zijn onlangs verhuisd en hebben op dit adres geen nood meer aan een 2 de decoder.Op welke manier kan ik deze decoder terug sturen en mijn facturen in orde krijgen (zodat we effectief maar 1 decoder betalen). alvast bedankt voor feedback :)
Ik heb online geprobeerd om mijn abonnement om te zetten van Minimus naar Flex S maar om één of andere reden gaat dit niet bij Proximus, wellicht omdat ik in totaal nog maar een jaar of veertig klant ben…Noodgedwongen dus een afspraak gemaakt om vandaag contact met mij op te nemen tussen negen en elf uur vanmorgen.Om 10.39 krijg ik telefoon, die twee keer over gaat en stopt voor ik mijn gesprek kan aannemen.Tot daar de inspanningen van Proximus om een klant te contacteren...Bel je terug op het nummer dat je gebeld heeft krijg je te horen dat je naar 080022800 moet bellen. Doe je dat zijn alle medewerkers in gesprek, wat ik kan begrijpen, maar druk je op 1 om teruggebeld te worden kom je in een loop met steeds opnieuw dezelfde boodschap...Dan maar opgehangen en via de chat geprobeerd op Proximus.be…Dat werkt nog slechter dan alle voorgaande mogelijkheden want wat je ook typt je mag honderd keer op enter duwen zonder dat er iets doorgestuurd wordt…Dus probeer ik het nog even hier
Waarom is mijn ping 40 als dit normaal 18 is? Is al sinds enkele maanden bezig. Heb al naar Riot Games gemailed maar die beweren dat het wel degelijk aan Proximus ligt. Bij het navragen van vrienden, hebben zij dit ook al ondervonden (hetzelfde op Reddit: allemaal Proximus gebruikers die dit probleem ervaren) Wat is er gebeurd? Enige uitleg?
ik heb nu reeds al een week problemen met proximus webmail kan geen mail ontvangen of verzendenook de ander gezinsleden hebben niets meer van mail op hun toestellen.gisteren nog maar is telefonisch contact opgenomen met proximus dan werd ik in wacht gezet en een beetje later werd verbinding verbroken. Nog steeds geen mail .ook zie ik op forums dat ik niet alleen ben die problemen heeft met webmail.ik hoop dat dit opgelost geraakt
Er is sinds 20 uur een probleem met Proximus TV dat nu algemeen geëscaleerd is. (voor updates bekijk de facebook pagina van Proximus) (20+) Proximus - Berichten | Facebook of de twitter pagina van Proximus (20) Tweets met antwoorden van Proximus (@proximus) / Twitter
Beste,van mijn afstandsbediening voor mijn decoder V5 werken enkele knoppen niet meer.Ik heb alle stappen overlopen die jullie voorstellen op jullie website, maar toch blijven deze knoppen niet werken...Het betreft een V5 afstandsbediening.Graag zou ik een nieuwe toegestuurd krijgen op mijn adres bij jullie bekend.Alvast bedankt.
Ik wil mij afmelden op update subforum.
Sinds gisteren en vandaag nog steeds krijg ik enkel mails te zien zonder Onderwerp en zonder inhoud. Ook mails die nog in mijn inbox stonden zijn verdwenen.
Proximus speelt met de voeten van de klanten. Telkens er iets nieuws is, denk aan de V7, hebben ze maanden tijd nodig om een probleem op te lossen. En telkens is het: excuses voor het ongemak.Maar ja, de mensen die dit schrijven zijn ook maar de speelbal van hogerhand.Oplossing is, massaal overstappen zodat Proximus eens leert de klanten te waarderen.
Beste Sedert gisteren ontvang ik geen mails meer op mijn skynet adres op geen enkel toestel. Het enige wat ik steeds zie verschijnen is een mail zonder onderwerp en zonder afzender.Af en toe verschijnt er dat er nieuwe mails zijn, maar als ik dan effectief kijk, zijn er geen.Soms verschijnt er ook dat er bv. x berichten gedownload zullen worden en uiteindelijk komt er niks te voorschijn.Al mijn mails staan plots ook op ongelezen. Graag kreeg ik dringend een oplossing voor dit probleem.Alvast bedankt,Karlien
@ Proximus de Nl versie op de website dient te worden gecorrigeerd cfr Fr versieinterne/externe poort → internal/external hostInternetpoorten openen op je modem | ProximusOuvrir des ports internet sur votre modem | Proximus
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.