Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Beste, sedert enige tijd staan plots beantwoorde mails als onbeantwoord. Ingelogd webmail, nieuw paswoord aangemaakt en nu “inlegprobleem” en kan ook niet via webmail nieuw paswoord aanmaken. Vermoed dat mails nu helemaal niet meer toekomen en gezien niet enkel privé gebruik dus probleem!!! Ik zie laatste update zelfde problemen van 9/2 we zijn intussen 18/2 - wanneer opgelost? Mario
Geachten,Ik heb al 2 keer tijdje geen emails kunnen uitsturen via Microsoft Outlook op mijn macbookPro die geconnecteerd met het thuisnetwerk. Mails ontvangen is geen probleem, maar uitsturen was telkens wel een probleem. Ik kon wel mails uitsturen over een ander netwerk of met 4G op mijn telefoon.Wat kan het probleem zijn, en gaat dit nog gebeuren?Hieronder een screenshot met deze melding wanneer ik niet kan uitsturen:mvg,Danny
Beste,Sinds 21/1 zijn we overgeschakeld op een Flex Fiber Pack met Boost (1GB), waar we overigens zeer tevreden van zijn.Door de 1GB, is er ook een vaste lijn inbegrepen in het pakket.Helaas waren er problemen met deze lijn, en was deze pas 24/1 actief.Sinds 24/1 krijg ik bijna iedere dag ongevraagde gesprekken van binnen- en buitenland van televerkopers, terwijl we ons nummer nog aan niemand hebben gegeven!Proximus zorgt dat al je gegevens op 1207.be worden gezet : hiervoor hebben we per direct een annulatie gevraagd.Ook op de DNCM lijst van de overheid zijn we ingeschreven. Ik zie dus graag een oplossing van Proximus, zodat nummers van binnenkomende gesprekken worden weergeven, en eventueel geblokkeerd kunnen worden.Ik ken de optie 1919, maar deze geen oplossing…Ben het dus helemaal niet eens om voor zo’n basisfunctie extra te betalen… Bij GSM verkeerd is dit toch ook standaard.. Ik wens dus een Fiber Pack met Boost (1GB), en hierdoor dus ook een vaste lijn, maar wens wel met rust g
Beste. Hoe komt het dat ik op de Pickx app niets kan bekijken (stream niet beschikbaar) en als ik dit via het internet doe, dit wel lukt? Ik heb nog via de app kunnen kijken, en plots van de ene dag op de andere was het gedaan? Alvast bedankt voor uw antwoord.
Hallo, Ik heb een UTP kabel getrokken van mijn modem naar het inbouw doosje van Proximus waar de hoofdleiding binnen komt. Ik wil mijn UTP kabel cat 5e binnen in dit doosje aansluiten op een blokje met a en b aansluiting maar ik weet niet welke kabels in a moeten en welke in b? Is hier een schema van? Alvast bedankt!!!
Proximus Assistent 07.02.2022Wachttijd van 8u44 tot 11u15 kopie van berichten …. En wachttijd loopt nog steeds !!!!Goeiemorgen! Ik ben de virtuele assistent van Proximus 🤖 Stel me kort je vraag, en ik doe mijn best om je verder te helpen.08:44Mijn vraag: het laatste nieuws voor een jaar betaald; hoe toch gebruik maken van gratis abonnement via my e-press09:19 Ik blijf bericht krijgen dat een collega mij zal verder helpen maar er gebeurt niets
Hi, Sinds januari valt ons internet en wifi op alle toestellen steeds uit. Soms is het voor 5 minuten maar meestal is het voor een 10 tal seconden. Er zijn dagen waar we het niet opmerken maar meestal gebeurt dit meer dan 20 keer per uur. Dit is zeer lastig want ik werk van thuis en mijn broer heeft online lessen. Er zijn nu al 5 verschillende techniekers langs gekomen en ze hebben allemaal ‘geen’ probleem gevonden. We hebben nu een nieuw modem, alle switches zijn uitgeschakeld en de telefoon kabel (rj11) is ook vervangen. Maar het probleem blijft. Tijdens het typen van deze vraag is ons internet 3 keer uitgevallen. Ik zou heel graag hulp willen want we zitten hier nu een maand vast met dit probleem. Mvg
Ik heb nog in december een afspraak gedaan om een kabelaanleg te doen voor mijn huis. Het is nieuwbouw en er moet ongeveer 15 meter kabel gelegd van straat naar huis. De afspraak was op 11 januari geplaatst, maar proximus heeft verkeerde technieker gestuurd. Ik was opgebeld door technische dienst en tweede afspraak was op 18 januari gepland. Maar aantal dagen later, ik heb gezien in mijn proximus app dat afspraak was verplaatst naar 3 februari. Dus het is al derde afspraak. Ik heb 3 keer gebeld naar proximus om een afspraak te bevestigen en het antwoord was Ja, maar er kwam niemand. Blijkbaar heeft proximus vergeten een afspraak naar technieker te sturen, maar wel 3 keer afspraak bevestigd, belachelijk. Sinds 3 februari heb ik 15 tal telefoontjes gedaan naar proximus klanten dienst, elke keer moest ik dit vehaal herhalen. Of kreeg een antwoord dat ze kunnen niks doen of was doorverbonden met een andere afdeling. 1 keer was ik beloofd dat iemand gaat mij contacteren om een probleem op
Switch ID waar kan ik deze vinden??
Ik kan weer niets programmeren via mijn TV box. Alles functioneert maar bij het drukken op het knopje opnemen springt hij steeds terug op opnemen en verder gebeurt er niets!!!
Hey iedereen,Gisteren had ik opeens allemaal lege paarse vakken in mijn tv gids en Live tv ipv. dat de afbeelding van het programma in het kadertje te zien is…Voor sommige zenders was dit wel nog te zien en andere zenders waren volledig paars. Vandaag is het nog erger dan gisteren en zijn er maar een paar posten meer te zien met "afbeelding".Iemand enig idee hoe dit komt en hoe ik dit terug "normaal" krijg? Alvast bedankt voor de hulp en reacties!
Op de Pickx website lees ik volgende tekst onderaan: https://www.proximus.be/pickx/nl/televisie/live“En natuurlijk vind je op deze pagina ook het live tv-aanbod terug van buitenlandse kanalen, zoals NPO1, ARD en TF1.”Momenteel is het niet mogelijk live naar ARD, ZDF, BBC One en BBC Two te kijken via de Pickx website en app. We krijgen daar de, sinds deze week gepimpte, melding te zien: Kunnen de livestreams van deze 4 zenders toegevoegd worden of de tekst aangepast te worden op de website? Dit is erg misleidend want je zou kunnen denken dat je live naar deze zenders kunt kijken. Alvast bedankt om hier naar te kijken. Mvg
op Android phone 11 blijft app hangen op een gekleurd geel en paars scherm na opstart.Op iPhone iOS 15.3 blijft app hangen op scherm met "aan het laden" Heb alles reeds geprobeerd wifi/ 4g/ cache delete / app reinstall …
Ik heb een GSM abonnement via mijn werkgever (Canon) waar ik voor persoonlijke uitgaven (4411) gefactureerd wordt. Ik kan deze facturen niet meer zien op MyProximus (web & app). Ik heb deze facturen nodig om mijn onkosten te declareren. Zolang ik niet aan mijn facturen kan betaal ik dus niet meer. Blijkbaar ontvangen mijn collega’s deze facturen via mail, maar ik krijg enkel een SMS met het te betalen bedrag.
Reeds 2 maanden (sinds ik Proxi klant werd) probeer ik de HLN e-press te activeren. Niemand blijkt dit probleem op te kunnen lossen.Wie is hier de reddende engel?
Om het krediet van een pay&go kaart zonder abonnement te kunnen raadplegen, meld de website van Proximus dat dit gaat via #121# en op bellen drukken.Dit hebben we jaren gebruikt, en kregen we een tekstbericht met het resterend belkrediet, maar nu plots werkt dit niet meer.Krijg de foutmelding ‘verbindingsprobleem of foute mmi-code’We kunnen nog wel naar 1911 bellen om dan te luisteren naar de stem hoeveel belkrediet er nog op de kaart staat.Weet iemand waarom de #121# niet meer werkt?
Beste,Sinds enkele maanden kan ik geen gebruik meer maken van de Enjoy deals & experiences. Ik krijg telkens de foutmelding “De wedstrijden zijn enkel toegankelijk voor klanten. U mag niet deelnemen'Dit terwijl ik al 8jaar klant ben en vroeger lukte het wel. Ik heb zowel via de app geprobeerd en verschillende browsers op de pc en gsm. Kan u dit nakijken? Alvast bedankt.Mvg S
Beste, Wij zijn onlangs verhuist en ik had 3 weken geleden al een installatie aangevraagd, die vandaag (03/01) gepland was, tussen 16.30 en 20.00. Ikzelf moest werken, maar mijn vriend was de hele dag thuis. Ik kreeg een telefoontje van jullie, die ik niet kon opnemen aangezien ik op het werk zat, dat jullie hier binnen het kwartier gingen zijn (dit hoorde ik op de voicemail). Een halfuur later kreeg ik een email dat jullie langs waren geweest, maar dat er niemand thuis was. Dit klopt absoluut niet, aangezien mijn vriend de hele namiddag thuis was. Hij heeft vervolgens een uur aan de lijn gehangen en telkens doorgeschakeld geweest, zonder enige oplossing. Zélfs zonder enige nieuwe afspraak geregeld te hebben.
Bij de factuur was een activatiecode om een nieuwe gebruikersnaam aan te maken. Wat is hier eigenlijk de bedoeling van? Dit was nooit aangevraagd en zijn er gevolgen als ik dit negeer?
Goeieavond, wij hebben sinds vandaag de v5 compact ingeruild naar een v7 Android box. Nu is er iets raars met mijn opnames. Sommige lang bewaarde opnames staan er niet meer op en sommige staan er wel nog op. Op onze tweede decoder v5 boven staat alles er wel nog op als ook in de Pickx app. Iemand een idee of er nog een mogelijk is om die terug te krijgen? alvast bedankt!
Beste Wij hebben een abonnement waar we pickx met kunnen kijken. Maar we weten niet waar we onze log in gegevens kunnen vinden. We hebben al van alles geprobeerd wat het normaal is maar dit lukt niet. Enig idee hoe we dit kunnen oplossen? Of waar we onze gegevens vinden voor in te loggen op Pickx? Mvg
Sinss gisteren heb ik na deactivering van mijn oude decoder de nieuwe V5 geinstalleerd.Deze heeft verbinding maar komt niet verder dan het testbeeld van proximus.Wat is er aan de hand, hulp gezocht.
Bij mijn overschakelen naar een nieuw pack kreeg ik een V7 Android decoder. Ik kan mijn zenders niet hernummeren met de decoder en vind dit vervelend. Dat komt namelijk omdat ik een UHD televisie heb en de V7 decoder is 4K en sommige kanalen die ik heb zijn geen HD meer. Ik had vroeger de V5 alle kanalen bij mij hadden de HD versie, ver achteraan de nummers met de gewone versie van de kanalen. Dat klopt dus niet dat de V7 de kanalen overneemt van de V5 zoals beweerd wordt. Ik heb dus moderne tech maar een mindere kwaliteit Zenders manueel kunnen hernummeren aub
Sinds deze week ben ik overgeschakeld van Telenet naar Proximus voor onze GSM’s van het bedrijf.Echter krijg ik de optie bellen over wifi niet actief. De telefoons zijn iPhones met de versie 14.6 van IOS actief.De aanbieder instelling zijn Proximus 46.0 (dit zou minstens 45.0 moeten zijn om bellen over wifi te kunnen gebruiken)Op de telefoons is de optie Bellen via Wifi ingeschakeld en het toestel is nadien herstart.Bij Telenet hebben we voor de vaste lijn een Klik Buro met de speedboost optie.Speedtesten over het draadloze netwerk geven snelheden van +500 mbps download en 40 mbps upload.Om het bellen over Wifi te testen ben ik naar de kelder gegaan, waar totaal geen GSM ontvangst is, maar wel perfecte Wifi met de bovenvermelde snelheden.Als ik dan een gesprek probeer te starten komt er gewoon geen reactie en na enige tijd krijg ik de melding dat het gesprek mislukt is. Een proximus store wist me te vertellen dat bellen over wifi enkel over een vaste lijn van Proximus kan werken. Echte
hallo, ik zou graag willen overstappen naar fiber, volgens jullie website op de kaart zou dit nu beschikbaar moeten zijn op m’n adres ?paar weken terug hebben ze hier in m’n straat ook het voetpad volledig opgelegd, ik denk om fiber klaar te leggen ?kunnen jullie dit nagaan of ik effectief al Fiber kan gebruiken ? alvast bedankt,Mvg.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.