Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Ik ben nu niet thuis en heb mijn externe ip nodig om contact te maken met mijn server. Hoe vind ik deze?
Ik ben nieuwe klant bij proximus, komende van telenet. Daar kon ik bij het opnemen van een serie het seizoen kiezen, enkel het laatste dus, bij proximus worden alle afleveringen opgenomen, ook de oude en de herhalingen. wreed ambetant! Ik las hier op het forum dat deze “ergernis “ al een 4-tal jaar bestaat en telkens met de uitleg dat de IT afdeling bezig is met een oplossing. Is er nu al een oplossing? Mvg
Reeds geruime tijd gebeurt het dat ik iemand opbel, of door iemand gebeld word, en dat die persoon mij, meestal vrij snel, niet meer kan horen.Ik kan die persoon wel nog perfect horen.Ik dacht eerst dat ik dit zeer vervelende probleem enkel thuis had, maar ik heb dit ook op andere plaatsen.Ik heb ondertussen ook al een nieuw GSM-toestel, met een nieuwe SIM-kaart, dus daar ligt het ook niet aan.Zeer vervelend (als dit niet ophoudt, zal ik van provider moeten veranderen), dus graag hulp !
Ik kan geen mails meer ontvangen van Skynet. Zowel via mailapp Thunderbird als proximus webmail.krijg, na een tijdje, de melding verbinding met de server verbroken.
Hallo,Ik kan me aanmelden op de pickx site maar niet op de app. Ik krijg steeds de melding dat de inloggegevens niet kloppen. Iemand die weet wat het probleem kan zijn?
Alle toestellen in mijn netwerk krijgen een vast IP via de DHCP server van de Proximus router. Ik wil hier nu een toestel aan toevoegen, maar krijg steeds melding “Fout bij het opslaan”.(Duidelijke melding he!!) Heb router al eens herstart, maar helpt niet.Andere instellingen aanpassen en opslaan lukt wel. Ik weet dat ik dit in het begin ook eens gehad heb toen ik met de DHCP configuratie bezig was, maar toen waren nog maar een aantal IP’s toegevoegd en ben ik na een factory reset terug van nul begonnen.Nu zou ik graag willen vermijden dat ik terug heel de lijst kan toevoegen. Enig idee? (Vind de admin mogelijkheden van de router ook zeer beperkt trouwens. Zelfs een simpele import/export functie van de config ontbreekt)
Beste,Ik ben enige tijd terug overgegaan van b-box2 naar b-box3 modem.Sinds ik die heb is mijn WIFI slechter.Op het moment word het erger en wifi valt regelmatig weg.Bekabeld heb ik wel goede internet.Dit probleem treed op met ale appartuurModem al paar keer gereset, maar nog geen oplossing.Wif signaal blijft ook slechter als bij de b-box-s Heeft iemand een mogelijke oplossing?
Beste is hier nu echt niets aan te doen dat ik steeds oplichting mails krijg in de naam van Proximus. (met domain naam Proximus.be)Ik heb inmiddels nu al jullie domeinnaam geblokt in mijn mail en zal nu ook wel geen mails meer zien die echt van proximus afkomstig zijn. Krijg deze spam/scam mails 2 keer per dag inmiddels al en steeds in de franse taal dat mijn diensten bij proximus opgezegd zijn.Deze mails zijn niet eens persoonlijk geadresseerd aan mij, maar ze lijken zeer echt als je de mail bekijkt op een mailbox in de gsm (in de pc kun je wel duidelijk zien dat deze scam zijn en niet van Proximus afkomstig zijn)
Goeiedag. Zou iemand van Proximus maandagmorgen eens de antenne te Westmalle Antwerpsesteenweg/Elzenlaan (op de watertoren) met sitecode 03WES_00_20130510 kunnen nakijken. Sinds de zware storm van vrijdag namiddag hebben we in de buurt zeer slechte GSM-ontvangst en meestal geen 4G meer.Dank bij voorbaat!
Ik word hier onozel van , dagelijks constant problemen met onze decoder, foutmeldingen , geen internetverbinding,wifibridge die ineens uitvalt .Hier betalen we dan elke maand heel veel geld voor
Gegroet, Even vermelden dat ik best wel tevreden ben als Proximus klant, ik heb dan ook het geluk op korte afstand van de verdeelkast te wonen waardoor ik een stabiele, werkelijke internetsnelheid van ongeveer 90 Mbps ervaar. Als ik echter zie hoe concurrent Telenet steeds meer om de oren slaat met geadverteerde snelheden van 300 Mbps of zelfs 1 Gbps, vraag ik me als veelverbruiker wel af wat er nog mogelijk is voor Proximus klanten die vermoedelijk nog jarenlang moeten wachten op een Fiber aansluiting. Zijn de technische mogelijkheden van VDSL2 uitgeput, of kunnen er in de nabije toekomst nog snelheidsverhogingen doorgevoerd worden? Alvast bedankt voor de info.
mail adres proximus ******** kan ik nauwelijks gebruiken.daar vind ik wel al mijn mapeen geklasseerd om dagelijks normaal te functioneren. Wat nu en sedert meer dan 1 maand niet gelukt. Echt heel wat meer dan vervelend.mag ik weten wat er gebeurd? Hoelang dit nog zal duren?zullen we een compensatie krijgen? want ik verlies momenteel geld en tijd.graag dringend een oplossing aub mvgWilly056/4*****0477 4*****
Wij hebben altijd al goede ontvangst gehad binnenshuis, alhoewel het een nieuwbouw is van 3 jaar oud met veel beton & veel isolatie...Dus tot op heden altijd zeer tevreden geweest.Sedert de storm van vrijdag 18 februari echter hebben wij geen ontvangst meer in huis, buiten geen probleem. Zou het kunnen dat er ergens een mast regio Zillebeke/Ieper uitgevallen is door storm? Wij wonen centraal tussen 3 masten, nl mast 57ZIL_00, mast 57BLW_00 en mast 57IEE_00.
Beste,Vandaag hebben werklieden bij het opbreken van ons voetpad de kabel van proximus naar ons huis beschadigd (hij is in 2). De kabel lag niet in een beschermende buis of iets dergelijks. De werklieden beweren dat jullie reeds op de hoogte gebracht zijn. Dit wou ik via deze weg toch even verifiëren en tevens zou ik op een snelle reparatie willen aandringen. Wij kunnen geen tv zien en ik heb internet nodig voor online vergaderingen .De beschadigde kabel is van het adres in mijn profiel.Met vriendelijke groeten.
Kan ik mijn e-mailadres behouden met enkel een gsm-contract?
Hallo iedereenIk heb gisteren een V7 Decoder ontvangen, en ben er tevreden van, behalve dan van het feit dat wanneer ik de tv openzet soms geen tv kan kijken: ik krijg foutcode P130 / zwart scherm/ haperingen/ soms foutcode P134.De decoder heb ik gereset, de bbox3 en de wifi booster van proximus herstart.Zou het kunnen dat mijn proximus plc’s een beetje te oud worden (zijn die oude waar nog belgacom op staat)?Morgen controleer ik sowieso nog eens als het via kabel rechtstreeks met bbox wel werkt, maar via kabel naar plc (zonder booster ertussen) werkt het ook niet altijd.Opstelling is dus als volgt: bbox3 - plc --- plc - booster - v7 decoder. Snelheid over wifi kortbij de booster (die als access point gebruikt wordt) is 55mbps, zonder pakketverlies.De link led op de decoder pinkt, het is te zeggen: aan. uit… aan. uit… is dit normaal?Met vriendelijke groeten
Als eersten in onze straat schreven wij ons in voor installatie Fiber.De eerste afspraak werd gemaakt voor 15/06/21. Proximus kwam langs, deed het nodige en kwam dan tot de constatie dat het niet werktte.Een paar keer naar de shop in Vilvoorde geweest om datum afwerking te kennen maar zij konden ons niet verder helpen. Blijkbaar was er een barst in een kabel die moest gerepareerd worden maar wanneer?Sinds de inschrijving loopt ons nieuw contract, hadden we de vaste telefoon al weggedaan maar zitten we uiteindelijk nog altijd op ons oude netwerk.Begin oktober ging onze wifi booster ook nog eens stuk en wat bleek? We bestelden een nieuwe online maar deze kon niet geleverd worden want er was een bestelling lopende, fiber dus.Er was weer een afspraak op 07/10 voor de fiber maar de technieker kon weer niets doen, een wifi booster had hij ook niet mee ondanks dat we gemeld hadden dat deze stuk was.Uiteindelijk een wifi booster gaan kopen in de shop en nogmaals gevraagd hoever het stond, nog
FYIPB_Meer_duidelijkheid_over_onbeperkt_surfen_2022-02-23.pdf (bipt.be)De operatoren krijgen 6 maand om zich aan bovenstaande aan te passen (= of een andere dan onbeperkte benaming kiezen of de toegestane datavolumes aan te passen)
Hallo,Wij zijn sinds 21 augustus overgeschakeld op flex, in de winkel werd ons verteld dat de wifi booster automatisch zou opgestuurd worden, maar hebben tot op heden nog niets gehoord.Hoe moet deze aangevraagd worden aangezien hij gratis is in het pack?
Als ik op de laptop inlog in Proximus Pickx, dan doe ik dit via Itsme. In de android app is deze mogelijkheid echter niet voorzien. Ik heb al een emailadres geregistreerd, maar daar kan ik niet mee inloggen, niet in de app, maar ook niet op de site...
Beste,Ik kreeg vandaag mijn factuur binnen met als aanrekening van derde dat mijn minderjarige een moxi game heeft aangekocht, dat helemaal niet klopt, zou u dit voor me rechtzetten, want mijn minderjarige kan of is niet bevoegd games aan te kopen. Ik verneem van jullie, want ga geen rekening betalen die niet eens juist zijn. Groetjes,
Hallo, ik heb geen TV abonnement maar jullie rekenen mij dit wel aan. Kunnen jullie dit stopzetten en terugbetalen aub? kunnen jullie ook mijn internet account en tekefoonabonnement in 1 acocunt steken aub? thanksRamses De Weerdt
Hi, In the past two few weeks I’ve received 2 phonecalls from mobile phone numbers (looks like Proximus prefixes), that are clear attempts at Voice Phishing. I sent a report to Proximus about this, but never heard back. The numbers are: 0478406389 and 0474767560Can anything be done to avoid anyone else getting a call from these numbers, to avoiding someone possibly falling for it?
Als ik inlog op MyPoximus via laptop kom ik terecht op deze pagina https://www.proximus.be/myproximusenterprise/nl/companies-and-government/homepage.Ik heb niets laten veranderen , wel raar dat ik nu van prive klant werd overgezet naar een bedrijf.ook zou ik over premium nummers beschikken en moet ik deze registeren ,hier is duidelijk iets mis gelopen met mijn MyProximus profiel. Mijn klantnummer staat in mijn profiel.Groeten, Patrick
Op goed geluk nog maar eens - sinds de introductie van jullie klote glasvezel - geprobeerd een VOB film te huren en ja hoor nog steeds loopt het geluid asynchroon met de beelden.Nadat jullie absolute nationale ramp van een telecombedrijf er eindelijk zou in geslaagd zijn glasvezel te introduceren lukt het jullie nog steeds niet om jullie amateuristisch geklungel op punt te stellen.Eén dezer dagen sla ik met een baksteen jullie klote bakje van de muur en stap ik over naar Telenet.Ik heb het GEHAD aan jullie teringbedrijf euros te betalen voor een absolute crap van een dienstverlening!En dan zwijg ik nog over jullie lamentabele website waarvoor jullie er na 20 jaar nog steeds niet in slagen om deze intuïtief en dus gebruiksvriendelijk te maken. Wat een ramp zijn jullie!
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.