Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Hallo, Tengevolge een panne van mijn oude decoder heb ik begin mei een nieuwe decoder ontvangen. Eind mei heb ik dan de oude decoder teruggestuurd naar het adres RUE DE RABISEAU 14, 6099 CHARLEROI X, door gebruik te maken van de retourlabel die Proximus mij heeft opgestuurd. Als ik nu kijk op de site van Bpost, stel ik vast dat mijn pakket sinds 29/05 de status “Uw retourzending werd gesorteerd en is onderweg voor levering” heeft. Blijkbaar is die dus nog altijd niet toegekomen. Is dat normaal ? Heeft er iemand nog dit probleem ? Bedankt
Beste ik kreeg vandaag een Franstalige brief in de bus, is het mogelijk om deze in het Nederlands te sturen? Ik woon al sinds mijn geboorte in Vlaanderen en wil graag in het Nederlands aangesproken worden refertenummer van jullie brief : 60xxxxx33
Hallo Proximus,Ik hoop dat we langs deze weg eindelijk een oplossing voor ons probleem vinden want het sleept ondertussen al meer dan een maand aan. Na een tiental telefoontjes naar de klantendienst, een bezoek aan een Proximus-winkel (waar ze me zeggen de klantendienst te bellen) en vervolgens een zoveelste telefoontje naar de klantendienst (waar ze me dan zeggen langs een Proximus winkel te gaan...) zou dat erg fijn zijn.Op 16/2 is mijn telefoon gestolen. Diezelfde dag heb ik mijn simkaart en telefoon laten blokkeren. Op 17/2 heb ik een Fairphone 3 besteld via jullie website (Referentie R4WEBSHOP013414735), meteen betaald en ook een orderbevestiging ontvangen. Het bedrag van €299.99 is van mijn rekening gegaan met als automatische referentie Proximus Bru Ref.: 0049971240024 VAL. 17-02. De telefoon zou op 22/2 geleverd worden. Op 18/2 ben ik een nieuwe simkaart gaan halen in de lokale Proximus-winkel.Op 22/2 is de telefoon niet geleverd. Een dag of twee later heb ik de klantendienst g
ik heb eer raar voorval op 22 maart blind gekocht NL opgenomen om 20.35, met daarna blind gekocht : jaren later op Play 5blind gekocht NL op TV enkel 1 min en daarin zie het volgende programmaop pickx op computer kan ik het volledig programma blind gekocht NL wel zien wat ik dan ook gedaan hebik heb de decoder herstart maar het blijft 1 minraar toch dat er verschil is van pickx via computer via de website en de opname van de Tvdit is de eerste eer dat ik dit tegenkomals je een opname niet kan zien en je herstart is dit meestal opgelost, maar een verschil in opnamen nog nooit meegemaaktik heb de opname nog maar eventjes laten staat om te zien of er verandering in komtheeft nog iemand dit voor gehad?
Beste,2 weken geleden heb ik in een Proximus shop de aanvraag gedaan om 2 skynet mailboxen met aangekoppelde aliassen/mailadressen die elders actief zijn te verhuizen naar het abonnement van mijn gezin.Meer specifiek gaat het over:1. Een mailbox van mezelf, actief bij m’n ouders, met 2 gekoppelde aliassen.Deze verhuis is in orde.2. Een mailbox van mijn vrouw met 1 gekoppelde alias. Deze is een ‘specialleke’. Het abonnement/klantennummer waaronder deze staat is in 2019 stopgezet (haar ouders zijn naar een andere provider gegaan), maar haar mailbox + mailadres zijn steeds blijven bestaan. Ze hebben in de shop deze mailbox teruggevonden en ook de aanvraag gedaan om die mailbox te verhuizen, maar dit is tot op vandaag nog niet in orde. Vermoedelijk hebben ze gezocht op mailadres/alias en dan kan men deze niet terugvinden (was in de shop ook zo), maar wanneer er gezocht wordt op adres van aansluiting of mailbox (fa******) dan vinden ze deze mailbox wel terug.Wie contacteer ik het best om di
Sinds enkele maanden loopt het beeld en geluid niet synchroon bij het uitgesteld kijken of wanneer we de tv even op pauze gezet hebben.Aangezien we ondertussen de modem al 25689 keer herstart hebben, blijft het probleem zich voordoen, wat enorm storend is en het quasi onmogelijk maakt tv te kijken, waar we elke maand toch voor betalen.
IK ben mijn smartfone kwijt ik kan alleen via deze weg nog communicereniIK heb al via internet een nieuwe smartfone besteld graag zou ik de oude simkaartl laten blokkerenen en nieuwe simkaart bestellen en liefst ook een ander telefoon nummer aanvragen
Beste(n),Ik probeer het zo simpel mogelijk te houden…Eerste week van januari 2021 beslissen wij onze Proximus-factuur te betalen via domiciliëring.Zo gezegd, zo gedaan (?). Dit wordt aangeboden via MyProximus, dus ik als beheerder...hop...klaar is kees ? De domiciliëring is o.k. en wordt zelf bevestigd via telefoon. Nazicht via MyProximus : “Uw factuur wordt afgerekend via domiciliëring” (met vermelding van het juiste rekeningnummer). Heden staat dit nog steeds zo vermeld…Wat later komt de factuur binnen via mail...met de vraag tot betaling. Na telefonische contactname blijkt dat “het” nog niet verwerkt is in “het systeem” maar dat “het” voor de volgende factuur in orde zou zijn. Dit begrijp ik volledig, niettegenstaande dat “het systeem” (MyProximus) zegt dat ik betaal via domiciliëring krijg ik dus nog een ‘manuele’ rekening maar uiteraard begrijp ik dat niet alles van één seconde op de andere geregeld is.Februari 2021 : business as usual : factuur per mail, manueel te betalen niette
Telefoonnummer staat bij de instellingen. Kan er iemand van de moderators dit verhelpen aub. MyProximus werkt niet. Al klachten genoeg hier gelezen, maar ze vinden het niet nodig om daar iets aan te doen. Liever mensen ambeteren en hopen dat ze overschakelen op een abo. Triestig.
Chat werkt niet, ik denk dat bij Proximus zelfs de “bot” gaan lopen is.Email versturen werkt niet, eerst wat idiote vraagjes om dan een melding te krijgen ivm “openingsuren” en dus kan je geen email verzenden. wtf voor een email te kunnen verzenden?Voicemail uitschakelen voor een Pay&Go werkt niet. Zelfs niet na 2 uur wachten. Natuurlijk niet, ze willen dat de mensen tijd en dus geld verspelen.Wat wel werkt is om de 2 minuten een popup van hun tevredenheidsonderzoek, hetgeen ze uiteraard kunnen manipuleren zo veel ze zelf willen.Zeer triestig. We worden weeral verplicht om onze telefoonservice bij een buitenlands bedrijf te gaan zoeken. (vul zelf maar in welk)
Mijn verzonden mails staan niet in het vak verzonden mail. Zowel niet op mijn computer (MacBook Pro intel) als op de server bij proximus webmail.
Sommige mails op mijn skynet adres komen steeds met label ongelezen terug nadat ze verwijderd heb uit mijn inbox op mijn ipad. Als ik op mijn proximus webmail kijk zie ik dat die mail tientallen malen in mijn inbox zit.
Sinds recent wanneer ik in een match ga op het videospelletje Valorant (van Riot Games), krijg ik permanente Connection Problems. Hierdoor kan ik geen wapens kopen, abilities gebruiken (worden precies gespammed/blijven hangen). Ik heb reeds uitgebreid contact gehad met de Player Support van Valorant. Na alle gebruikelijke troubleshoots te doorlopen (volledige reboot home network, dns flush, dns poorten manueel toegewezen, noem maar op...) kwamen we op het volgende uit:“… it looks like the issue comes from the connection that the ISP takes towards our servers, seeing how you have some ping spikes and packet loss” en “So your PC is connected to the internet via your ISP (internet service provider), your ISP is the one that is responsible for how the data packets are sent to our game servers. As you see there are 2 routes, a green one, which represents the perfect connection, no ms rises, no disconnects etc. and a red one which represents the state of your current connection. Now keep in
Na een nieuwe aansluiting te hebben aangevraagd en een installatiedatum te hebben bekomen voor ons nieuwe huis kreeg ik 9 dagen voor deze afspraak om 14u15 een bericht dat de technieker dezelfde dag ging langskomen tussen 8u en 17u . ( bericht ontvangen om 14u15 van die dag). Onze afspraak was vastgelegd op 9 dagen later. als je dan wil reageren op dat bericht dan werkt de link niet om deze afspraak te annuleren of te wijzigen. Om toch zeker te zijn dat onze oorspronkelijke afspraak zou doorgaan heb ik de “Hulplijn” gebeld. Alles kreeg ik te horen behalve hulp. Een onbeleefd en arroganr persoon beantwoorde mijn oproep.Zij vertelde mij dat wij onze afspreek gemist hadden en dat zei niets zag van een andere afspraak terwijl ik de papieren in mijn bezit heb. Gevolg geen afspraak meer terwijl ik hiervoor special een dag verlof heb genomen.Service bestaat niet meer!Nu kan ik met deze papieren speciaal naar een contact gaan rijden om dit recht te zetten terwijl proximus op eenvoudig op eigen
Als ik de studio 100 go app wil downloaden voor proximus-klanten zegt de app letterlijk: inloggen mislukt. Je hebt geen geldig abonnement voor studio 100 terwijl wij dit wél hebben.Op onze televisie hebben wij studio 100 go, maar op smartphones en tablets niet
Enkele weken terug kregen we een enthousiaste uitleg over een proximus abonnement, en besloten we om de overstap naar proximus te maken. Epic Combo Light leek ons op het lijf geschreven. Tot daar liep het goed. Om een korte samenvatting van alle miserie te geven:Een mopperende technieker voerde een foute installatie uit, dingen die we niet hadden gevraagd en niks uitleg Onze wifi werkte niet zoals het moest en zo hadden we ook door dat de installatie fout was via chat tien keer opnieuw de uitleg moeten doen, doorverbonden, weggevallen, … via telefoon ging het iets makkelijker maar daar ook tal van keren doorverbonden. Wou gewoon opnieuw een technieker om fouten recht te zetten en uitleg te geven. Dan moest er plots een expert komen eerst, weer foute dienst… een heel gedoe om eindelijk een nieuwe afspraak met technieker te krijgen. de technieker kwam niet opdagen… zogezegd twee keer aangebeld maar wij verlieten ons huis niet terug heel gedoe om bij juiste persoon terevht te komen voo
Ik ben opgebeld door iemand van proximus ivm fiber en of ik op de wachtlijst wil staan.Omdat ik zelf al wat had opgezocht, wist ik dat fiber mij rond de 40 euro per maand ging kosten. Echter, de persoon aan de telefoon zei dat ik ook een fiber abonnement kan krijgen aan dezelfde voorwaarde als diegene die ik nu heb (internet start, 27,5). Echter, als ik wat zoekwerk verricht, kom ik op volgende website van proximus uit: https://www.proximus.be/dam/jcr:2cde007d-ed50-48e9-9ea2-36c99f12f1bc/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/contractfiche/contractfiche-nl/Internet/CS_Internet_Start_NL~2021-07-15-09-12-50~cache.pdf Hier staat duidelijk dat internet start 27,5 is en fiber start 42,95. Moet ik hier nu uit concluderen dat de proximus tegen mij liegt en mij iets wil aansmeren dat dus een pak duurder is? Of is dit niet iemand van proximus zelf en of andere onderaannemer ? De persoon heeft wel mijn gegevens etc dus de info van proximus is aanwezig bij deze persoon. Rare zaken en ik heb het gev
Het lukt mij niet om te casten via de android decoder. Mijn gewone chromecast vind ik wel, die via de decoder komt niet in de lijst.Mijn netwerk:decoder via kabel rechtstreeks verbonden met de modem Wifi via linksys deco’s. De hoofd deco is rechtstreeks verbonden met de modemIemand een oplossing?Dank!
Beste Proximus-mensen, Van gisteren (26/3) +/- 10u00 tot heden morgen (27/3) 04u45 was de internet/DSL-verbinding gestoord: geen verbining, geen synchronisatie, niets. Vaste lijn was ook dood. Na 04u45 is de internet/DSL-verbinding terug actief geworden doch mijn vaste lijn werkt nog steeds niet: geen kiestoon, alleen het storingssignaal. Ik zou het ten zeerste apprecieren als morgen, maandag, de vaste telefoon weer werkt: heb ik nodig voor mijn bedrijfje vermits de GSM-dekking op mijn locatie ondermaats is.Het nummer waar je storingen kan melden, maakte gisteren gewag van een “incident” en deze morgen was dot nog steeds zo. Hoe komt het dat het “incident” niet terug te vinden is op jullie webstek? Reeds Tweemaal vroeg ik om per sms op de hoogte gehouden te worden, maar er kwam niets :-( <snif>Hartelijke dank bij voorbaat.voor jullie gezwinde oplossing!
Dag,Schijnbaar hebben jullie je website weers eens geredesigned. Daardoor is het nu niet meer mogelijk om het internet dataverbruik van de laatste 3 maanden te consulteren.Ik heb geprobeerd met twee verschillende browsers. Dat biedt geen oplossing.Ik betreur dit heel erg.Het enige wat ik thans te zien krijg is mijn momenteel dataverbruik van de lopende maand. Dit is een vrij waardeloos cijfer.Ik zou graag terug mijn historiek kunnen raadplegen. Tot voor enkele weken was dit nog mogelijk.Dank u.
Geluid van je v6 tv box regelen voor hoofdtelefoon. Ik vind nergens hoe je het geluid van je v6 TV box kunt regelen voor hoofdtelefoon. TV heeft geen aansluiting voor mijn hoofdtelefoon. Ik vind alleen uitleg voor Android TV Box...
Ik las dat operatoren onder meer in Nederland hun 2g en 3g netwerken gaan afbouwen .vermoedelijk hebben nog veel (oudere) klanten een gsm die alleen deze banden aankanhebben wij ook de intentie om de 2G of 2g af te bouwen ?
Ik krijg, na eerdere interventie aan huis vandaag, een mail "Activering van uw Proximus-diensten" met onder meer volgende tekst:“ Stuur ons een mail via een van de onderstaande links: - Vragen over facturatie of de hierboven vermelde kosten (mailadres CARE__FAC@proximus.com in hyperlink) - Vragen of opmerkingen over de uitgevoerde installatie (mailadres CARE__HRT@proximus.com in hyperlink)- Alle andere vragen rond onze producten (mailadres CARE__CCA@proximus.com in hyperlink) " Ik stuur dus een bericht, zijnde klacht met betrekking tot onvoltooide installatie, aan CARE__HRT@proximus.com , en krijg volgende reply:" Uw bericht kan niet worden bezorgd bij de volgende geadresseerden of groepen:CARE__HRT@proximus.comHet door u ingevoerde e-mailadres is niet gevonden. " Zelfde reply "onbestelbaar" voor beide andere adressen - één in plaats van de twee underscore-tekens (dus _ ipv.__) maakt overigens géén verschil...Graag dringend van een Proximus-medewerker een WERKEND mailadres (en n
sinds deze maand is mijn factuur plots 170 euro duurder. men rekent de lopende maand ook aan wat men de voorgaande jaren nooit deed.Ik kan de vorig facturen ook niet meer opvragen…..De klantendienst heeft kan ons niet verder helpen, de ene medewerker zegt dat het normaal is terwijl de andere zegt dat onze laatste factuur fout is…..nog een andere collega van jullie zegt doodleuk zonder het te beseffen dat wij de maand maart 2x moeten betalen (deze maand en volgende maand krijg je een afrekening van de vorige maand).Ergste van al is dat er momenteel reeds 2 telefonisten de telefoon gewoon hebben neergegooid……waar kan ik met mijn probleem terecht…..
Telenet,heeft in haar basis pakket de zenderUkraine 24 toegevoegd..Mooi gebaar voor deze mensen ...
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.