Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Dag,sinds vorige maand is RT.com gecensureerd door Ursula von der Leyen en vlaams minister van mediacensuur Benjamin Dalle. Via mijn Proximus-abonnement heb ik totaal geen toegang meer tot rt.com, noch sputniknews.com.Dit ergert mij mateloos.Ik stel echter vast dat bij mijn werkgever in Brussel, die voor zijn internet op Belnet geconnecteerd is, RT.com nog wel toegankelijk is. Via Belnet heb je onbeperkt toegang tot de website (in alle talen), alleen kan je geen live RT-TV kijken.M.a.w.: conformeert Belnet zich niet aan de wetgeving of is het Proximus die heiliger wil zijn dan de paus en meer blokkeert dan voorgeschreven? Verder dacht ik dat perscensuur verboden is door de Belgische grondwet? Verleent Proximus hier niet zijn medewerking aan een overtreding van de grondwet? Ursula von der Leyen en de europese commissie hebben al evenmin de bevoegdheid om websites/TV-netten te censureren. Ik verneem dat dit een bevoegdheid van de deelstaten is.Mijn sympathie hebt u in deze alleszins niet
Wellicht komt er pas maandag een moderator piepen naar dit bericht, daar ben ik mij van bewust.Heb ik een abonnement met express in begrepen? Ja.Staat e press actief in mijn pak? Ja.Ken ik mijn GID code? JaHeeft Proximus dit al nagezien, zelfs op IT niveau ? Ja.Heeft P mij terug gebeld na IT ingreep zoals afgesproken? Neen.Heb ik mijn GID code al doorgegeven aan HLN en hebben ze mij laten uitloggen met wachttijd van 48 uur en heb ik dat uitgevoerd? Ja. Geraak ik gefrustreerd door het heen en weer gemail en gebel zonder dat er een oplossing uit de bus komt? JA.Wanneer komt dit bij de witte raaf terecht die niet herhaald wat ik al weet en uitgevoerd heb maar de bit kan goed zetten en die weet waarom de bit op 7 januari is afgezet?Als we nu weer een jaar verder zullen zijn zal die bit dan terug afgezet worden en door wie? Ik mag hopen van niet.In afwachting eet ik dit weekend en lekker paasei op een mooie lente en vrede voor iedereen, niet alleen in Oekraïne maar in alle conflictgebieden
E-press werkt niet meer sedert begin 2022. Eerst dacht dat het slechts voor een jaar was dat we toegang hadden. Nu blikt het een zeer voorkomend probleem te zijn. Ik zowel bij Proximus als HLN zeer bekwame en vriendelijke operatoren aan de lijn gehad maar het probleem is nog niet opgelost. DE laatste poging hield in dat ik 24 uur diende uitgelogd te blijven op myproximus en dan zou alles in orde zijn. Helaas. Ik heb een GID code ontvangen maar daar de helpdesk medewerkster aangaf dat het probleem bij proximus zat, ik was geen beheerder van mijn account????,heb ik gewacht om HLN te contacteren. Het bellen naar de helpdesk en het wachten begint me te … .
Momenteel algemene storing met de mailservers bij Proximus. Ze zijn op de hoogte . Sinds deze namiddag komen mails niet toe bij de bestemmeling.
mijn probleemlive tv kijken luktprograma herstarten Foutmelding p131opgenomen programma bekijken Foutmelding p131decoder en modem verschillende malen heropgestart maar geen resultaat foutmeldingen blijvengraag hulp aub
ik heb mijn wifibooster Technicolor OWA0130 verbonden met mijn intern netwerk.nu wil ik de instellingen van de booster bekijken. ik geef het intern IPadres in 192.168.1.xxClient login, username en paswoord. deze gegevens zijn nergens te vinden.
Ik probeer al een aantal dagen bepaalde serieopnamens te annuleren.. wat ik ook doe, het lukt gewoon niet. Heb de decoder al gereset, ik heb al een uur gewacht.. maar na dat ik serie opname annuleren bevestig.. gebeurd er gewoon niks. Zo frustrerend.... iemand een idee wat ik kan doen?
Ik klik op “opname” en zie do 14 apr 22.20 staan bij The Team op eclips.tvDan klik ik hierop en zie do 14 apr 11.25 staan.Dus programma van 22.20 is niet opgenomen.Waarom Niet? En kan ik het ergens terug zien?Heb decoder al herstart maar helpt niet.
GSM, nr eindigt op 66, geeft aan: niet aangemelde bij netwerk.Naar winkel gegaan en geprobeerd op andere GSM’s, zelfde probleem.Bij het heropstarten krijg ik melding: geen simkaart.Ik had op 10/11/2021, 25 euro herladen, dus daar kan het niet aan liggen, zoveel smsen en bellen doe ik niet.Dus dan maar nieuwe gsm met nieuw herlaadkaart gekocht. Nieuw nr eindigt op 32.Kreeg wel vandaag op oud nr een sms van px, in het Engels, dat mijn nieuw nr geregistreerd is op mijn naam. Raar allemaal. Waar is het probleem en wat kan Proximus hieraan doen???????????????????
Beste, kunnen jullie het hln live kanaal niet als zender op de decoder zetten?aangezien dat hln mee in het abonnement zit zou het leuk zijn deze op tv te zien dan alleen maar in de hln app. mvg gino
beste,donderdag 7/4 zijn ze installatie komen doen rond de middag viel het netwerk van vorige provider weg. Sim kaarten van proximus erin slechts 2 gsm’s van de 4 waren actief. S’avonds gebeld moesten wat geduld hebben, Vrijdag nog eens gebeld zelfde antwoord, vrijdag avond nog eens …Nu zijn we maandag en nog steeds 2 gsm nummers niet actief wanneer lost men dit op? klantnummer 614850***bellen haalt niet veel uit want de klantendienst kan niets doen. Als het vanavond nog niet in orde is mogen ze de TV komen halen de rest breng ik wel binnen en stap wel naar een andere provider die wel degelijk afhandeldmvg
Beste, hoe kan ik aan een nieuwe afstandsbediening komen? In de winkel kon me mij niet verder helpen. Dus probeer ik het hier. Thanks.
Hallo,Kunnen jullie mijn GID Code bezorgen. HLN staat bij proximus als actief doch krijg geen toegang. Men vraagt naar de GID code. Alvast bedankt
Al 7 dagen slaagt men er niet in bij Proximus om een SIM kaart te activeren! WAANZIN!!!!!Reeds 28 keer gebeld, 2x naar Poximus Shop (Brussel) geweest, en dit alles omwille van een nieuwe SIM-kaart (met behoud van nummer).Vandaag opnieuw terug geweest naar de het Proximus Center te Brussel en opnieuw kunnen ze mij niet verder helpen… Het dossier staat open, is de uitleg die ik telkens krijg. Ondertussen al 6 dagen niet kunnen genieten van hun “diensten”, maar toch mag ik de volle pot betalen en is tot op heden het probleem nog niet van de baan…Wel, ik heb er genoeg van - Weg met alle abonnementen en weg bij Proximus is de enigste oplossing.Hulp moet je niet verwachten , dat is nu wel degelijk bewezen. Enkel goed om te betalen.
Hoe komt het dat in webmail meer mails staan dan in outlook? Er zijn mails bij die ik niet door gekregen heb. En in spam staan mails van officiële instanties. Hoe krijg ik mijn webmail volledig in outlook?
Bij “Extra Time koers” zitten er veel en opmerkelijke flikkeringen in beeld bij vooral de kleding van de personen in de studio.Vooral bij Dirk De Wolf heeft een geruiten jas aan en is het enorm storend.Mag ik eender welke resolutie zetten of scherpte tv op 0 zetten blijft het flikkeren.Ligt dit aan camerawerk of waar kan dit aan liggen?Heb ergens gelezen dat dit het moire effect heet.Is daar iets aan te verhelpen?
Telkens ik mail wil bekijken krijg ik het volgende :“AANDACHT VEREIST”, werk het wachtwoord voor dit account bij ! De instellingen voor uw account Proximus zijn verouderd !Heb dus nieuw wachtwoord aangemaakt, doch het is nog steeds hetzelfde?wat doe ik fout? Wat is hiervoor een oplossing aub Graag antwoord aub, wat ik eraan kan doen?Hopende op een gunstige afwerking dezer, dank bij voorbaat en vriendelijke groeten...
Bestesinds gisteren werkt mijn vaste telefoon niet meer.Ook tv en internet vallen regelmatig uit.Kan er iemand mijn verbinding eens testen?Dank!
sinds 19 maart kan ik geen mails verzenden via de webmail van proximus. op mijn PC (windows) krijg ik de melding “FOUT ongeldige ontvangers”. Op mijn samsung (android) krijg ik de melding “authenication vereist). reeds 4 maal naar 080022800 gebeld: steeds ging het binnen de twee dagen in orde komen. ook beloofde men mij dat men mij ging terugbellen, wat NOOIT is gebeurd
Hallo,Heeft Proximus niet de morele plicht om tijdelijk de Oektraïnse vluchtelingen te steun door tijdelijk Ukrainse tv-kanalen in de Belgische huiskamers te brengen en overal waar Ukrainers tijdelijk onderdak vinden.Heel eenvoudig, het kost niets, alleen enkele minuten werk. Hieronder enkele kanalen, en de url's voor de streamsGroetjes,JohanUA TV - in sdhttp://ua-tv-hls2.cosmonova.net.ua/hls/ua-tv_ua_mid/index.m3u8112 Украина (112 Ukraina) - in hdhttp://app.live.112.events/hls-ua/112hd_hi/index.m3u8Z TV (Запорожье) (Zaporoshze) - in hdhttps://stream.ztv.zp.ua/hls/live.m3u824 канал (24 kanal) - in hdhttp://streamvideol1.luxnet.ua/news24/news24.stream/chunklist.m3u8Pervyj Gorodskoj - in sdhttp://cdn1.live-tv.od.ua:8081/1tvkr/1tvkr-abr/1tvkr/1tvkr/playlist.m3u87 канал ( 7 kanal) - in sdhttps://cdn10.live-tv.od.ua:8083/7tvod/7tvod-abr/playlist.m3u8
Hallo, we kregen onlangs ongewenst bezoek…. Om evidente redenen wens ik de wachtwoorden die op de sticker van de bbox3 staan, te wijzigen. Voor de login tot de bbox is me dat al gelukt.Maar hoe wijzig ik de wireless key of anders gezegd het wachtwoord van mijn SSID?
Hallo,Kunnen jullie nakijken of voWifi geactiveerd is op mijn nummer?Ik heb een S22 Ultra en volgens mij staan alle instelling goed, maar toch heb ik alleen voLTE en geen voWifi? Bedankt,Kristof
Beste,Ik zou graag een uitstel van betaling aanvragen aub. Dit moet de 16de betaalt worden maar ik wil graag vragen als ik uitstel kan krijgen tot de 20ste?Met vriendelijke groeten.
Sinds januari 2012 heb ik een pack met vaste lijn, internet en TV met een decoder V4.De laatste tijd heeft de decoder echter regelmatig moeilijkheden om met mijn Bbox 3 te verbinden, krijg ik soms klank zonder beeld of een “geblokt” beeld. Het duurt ook steeds langer voor de decoder opgestart is.Bestaat de mogelijkheid om mijn oude V4 om te ruilen voor een V7?Dank bij voorbaat.
Ik heb een nieuwe mailbox aangemaakt en wou mijn skynet alias overzetten van een andere mailbox in hetzelfde account.Dit is dus niet mogelijk, gezien alleen @proximus.be alias mogelijk is.Een mail sturen naar support is blijkbaar ook niet mogelijk en in Safari kan ik blijkbaar geen chat bericht posten, vandaar een berichtje op het forum.Aan proximus medewerker: zelfde naam met skynet in de proximus mailbox graag. Accountnr ingevuld in profiel… Bedankt,Boud.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.