Skip to main content
Beantwoord

Vaste lijn werkt niet

  • April 10, 2022
  • 5 reacties
  • 2535 Bekeken

Beste

sinds gisteren werkt mijn vaste telefoon niet meer.
Ook tv en internet vallen regelmatig uit.
Kan er iemand mijn verbinding eens testen?

Dank!

Beste antwoord door DaisyS

@Fred_07 Er is een probleem op je fysieke lijn. Hiervoor dient een technieker ter plaatse te gaan. Ik heb hiervoor een afspraak ingeboekt op : Di 12/04 tussen 17.00 en 20.00.

Indien dit niet voor je past kan je deze via je MyProximus aanpassen. 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • April 10, 2022

@Fred_07 Ter info: Iemand van Proximus zelf komt pas morgen hier terug langs, maar je kan ook vandaag bellen naar de helpdesk op gratis nummer 0500 22 800 indien je dit wenst, zij kunnen ook je lijn eens testen.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 11, 2022

@Fred_07 Er is een probleem op je fysieke lijn. Hiervoor dient een technieker ter plaatse te gaan. Ik heb hiervoor een afspraak ingeboekt op : Di 12/04 tussen 17.00 en 20.00.

Indien dit niet voor je past kan je deze via je MyProximus aanpassen. 


  • Auteur
  • Apprentice
  • April 11, 2022

@DaisyS prima!


Bedankt 🙂


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • April 13, 2022

@Fred_07 Is het in orde gekomen met onze technieker? 


  • Auteur
  • Apprentice
  • April 13, 2022

@DaisyS Was inderdaad een beschadiging aan de fysieke lijn.
De technieker heeft vrijdag een nieuwe afspraak voor me gemaakt.
Dan komen ze om de lijn te lassen 😊
Dus het zal wel in orde komen 👍👍👍