Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Op 16 maart 2022 heb ik via de technische dienst een nieuwe afstandsbediening aangevraagd. R00000020527411085 Toen ik de bevestigingsmail kreeg zag ik dat de persoon ( Hilde) een verkeerd leveringsadres had in gegeven ( mijn adres eindigt op veld en zij heeft straat ingegeven) In ticket privé staat de link van Bpost om de zending te volgen.( die nog altijd onderweg is , Bpost zei me dat deze zending na 1 maand automatisch terug naar afzender gaat omdat het niet kan worden afgeleverd)Ik heb toen onmiddellijk terug de technische dienst gecontacteerd, een vriendelijke medewerker heeft toen geprobeerd het adres te veranderen maar ging niet. Hij heeft mij dan een afstandsbediening naar het juiste adres gestuurd.Nu staat dit nog steed in My Proximus als bezig en kan ik niets veranderen omdat er nog een bestelling lopende is. Meer dan 10 telefoons naar de Klantendienst hebben dit niet verholpen steeds weer het antwoord wij vinden niets terug . Kan iemand van de proximus forum medewerker
Sinds enige tijd krijg ik storingen bij uitgesteld kijken. De klantendienst van Proximus bereiken is een ramp. Je wordt steeds doorverwezen naar de support afdeling en moet je problemen maar zelf oplossen. Weet er iemand raad?
Hallo, Ik ben sinds vandaag trotse eigenaar van de laatste nieuwe tv box met afstandbediening. Nu ondervind ik toch wel problemen met de afstandbediening, ik heb de afstandsbediening gekoppeld met de box (bleutooth) en dit lukte prima. Maar nu zegt de afstandsbediening dat de batterij low is, dus heb ik nieuwe batterijen gestoken en hem opnieuw gereset en terug gekoppeld met de box maar ik blijf problemen ondervinden, hij blijft zeggen battery low, de afstandsbediening reageert niet op elke toets of reageert heel traag. Dus heb ik dit nogmaals geprobeerd met nog eens andere nieuwe batterijen en ik blijf met hetzelfde probleem zitten. Na 3 maal proberen denk ik dat de afstandbediening gewoon stuk is. Toen ik belde naar de Proximus winkel in mijn buurt konden ze mij niet helpen. Weet iemand raad? Of wat doe ik fout? Ik heb elke stap toch juist uitgevoerd en dit tot 3 maal toe. Alvast bedankt!
Bericht ontvangen via sms > mijn factuur keert terug naar Proximus , adres zou niet juist zijn.Mijn huis nr + bus nr moeten aangepast worden en dat niet via online.Zou dit forum mij kunnen helpen ? o ja , ik heb géén smarthone , via deze weg kan dit ook niet. Mijn klanten nr :23***** Dank bij voorbaat.
@ Proximus melden/nakijken/oplossen a.u.b. Op basis van onderstaande ga ik ervan uit dat Mobilus Unlimited 5G nog steeds 50 GB data/maand biedtCfr CS_Mobilus_NL~2022-03-01-06-21-25~cache.pdf (proximus.be)
Hey,Het lukt me niet om de betaalmethode via m'n telefoonabonnement te laten gaan. Ik krijg steeds de melding dat ik contact moet opnemen met m'n provider. Mvg.
Ik kan inloggen op Pickx in de PC maar naar programma’s kijken lukt niet!Op de tablet kan ik zelf niet inloggen!Wat een hoop miserie hier bij Proximus! Zowel met de Android box , het koppelen met HLN, internet verbinding met PC , het houd niet op met de problemen.Dit heb ik nog nooit meegemaakt!
Hey Proximus,Sinds 2 weken van pack verandert maar tv replay+ werkt nog steeds niet.Al eens een keertje in en uit geschakeld maar deze doet het niet. staat wel actief in myproximus. Het is een beetje drama op dit ogenblik als ik alles zo bekijk.Ook mijn andere topic blijft na 10 dagen niet opgelost.
Hallo zowel op de iPhone als iPad werkt de Pickx app al enkele weken niet meer. Verwijderen van de app enzo heeft niet geholpen. ik krijg volgende melding: er is een onverwachte fout opgetreden. Het is opgenomen in ons systeem en zal worden onderzocht.
Beste, ik heb mijn gsm gekocht via abonnement, kan ik mijn garantiebewijs/ aankoopbewijs nog ergens verkrijgen? bedankt!
Ik had in december 2021 een nieuwe smartphone (Xiaomi Note 10 Pro) besteld bij mijn abonnement van Proximus en heb deze sinds.4 januari 2022in gebruik.Helaas heeft deze het vandaag plots begeven. Onderweg met de fiets viel plots mijn muziek uit en ik dacht eerst dat mijn playlist van Spotify misschien ten einde was maar toen ik het toestel uit mijn fietstas nam bleek het dat het toestel niets meer deed. Het toestel was niet meer op te starten en eens thuis gekomen heb ik het in de lader gestoken maar ook daar geen enkele reactie. Het was trouwens een uur voordien volledig opgeladen geweest dus ik vermoed dat de batterij het begeven heeft.Aangezien ik het toestel nauwelijks 3,5 maand in mijn bezit heb is het uiteraard nog in garantie maar ik zou dus graag weten hoe het nu verder moet en hoe ik in het bezit van een nieuw toestel kom?
I am making this post regarding a conflicting information about the BIZZ MOBILE UNLIMITED 5G 40EUR package. Moreover in the mobile app it gives even another information: 35GB in Belgium and 25GB in EU. So my question is how much data is included in Bizz mobile unlimited 40EUR package in EU (Not In Belgium)?? Is it different for existing users than new one’s or they are such amateurs that they just forgot to update the information??
Kan die layout van Webmail | Proximus eens worden aangepast want deze is nu zeer outdated !!!!!
Hallo, Sinds een paar weken problemen met het bekijken van opnames en terugkijken..Eerst waren er freezen in beeld en hervatte de opname na een tijdje. Na contact met Proximus gisteren en een uitgevoerde software update is er geen sprake meer van freezen maar nog steeds zeer slechte kwaliteit van de opnames (blokjes, beeld dat verticaal over scherm beweegt).Alles behalve aangenaam bij het kijken. Live kijken werkt perfect, internet is ook ok..Iemand enig idee wat er aan de hand is ? Decoder en B-Box ook al herstart enz.. Ann
Ik heb een smartphone met abonnement besteld R4WEBSHOPO13954356, ik heb geen bevestiging ontvangen, en ik heb totaal geen idee wanneer zou ik mijn bestelling krijgen.Kan iemand mij helpen aub?Alvast bedankt.
Sinds deze namiddag ontvang ik geen email meer via mijn Skynet account, paswoord ingeven maakt niet uit want blijf een account error krijgen.Bekend probleem schijnbaar als ik de posts van de laatste maanden nalees, lost dit zichzelf op of moet ik iemand contacteren?
Beste, sinds midden vorige week hebben we problemen met onze WIFI & televisie verbinding. Op TV krijgen we de melding ethernet kabel niet aangesloten en kunnen dan de tv offline starten (V7 android decoder) en op sommige website krijgen we err_connection_timed_out andere laden dan weer niet volledig. Een technieker is langs geweest vorige vrijdag, alles gecontroleerd, nieuwe modem geinstalleerd, alles werkte even goed maar na een paar uur was het terug mis.Technieker is deze ochtend reeds verwittigd via bericht op voicemail maar nog geen reactie gekregen iemand enig idee waar dit zou kunnen aan liggen?BedanktMarleen
Waarom kan ik mijn nieuwe code nergens ingeven om mijn verlengen te activeren ?
Kan er hier iemand van Proximus me helpen met het aanvragen van het sociaal tarief?
waarom kan je niets opnieuw zien van gisteren avond op play 4voor elk programma krijg je oeps…..waarvoor dient dat dan als het niet gaatandroid box al herstart, maar, blijft..fantastische uitvinding replay : als het zou werkenGuy
61990**** beste heb mijn abonnement aangepast en moet de tv terug brengen. dit was echter niet de bedoeling en wil dat dit dan geannuleerd wordt en terug gaat naar het abonnement van voordien. Heb inmiddels wel terug het premium unlimited geactiveerd. Was in de veronderstelling dat ge cadeaus niet terug moest sturen met de optie TV light in plaats met de box. Stond nergens vermeld en ook niet na lang zoeken. Dus hier is iets fout gegaan. Als dit toch mogelijk is de tv te behouden met flex xs in plaats flex s voordien wil ik dit zo behouden als het nu staat en de box terug inzenden. Zo niet moet ik terug naar het vorige komen
Ik keek vandaag op webmail en er stonden 3 mails in spam, waaronder 1 van de federale overheid.Ik open deze mail, klik op meer en verplaats hem naar inbox. Maar ik vind hem nergens meer, ook niet in inbox en de andere 2 ook niet in inbox.En ik stel vast dat ere slechte syncronisatie is tussen webmail en outlook.Na zoveel maanden is het mailprobleem nog niet opgelost!!!!!!!!!!!
Beste Sinds een maand heb ik problemen bij het versturen van sms, bellen en het gebruik van mijn 4G. Wanneer ik deze dingen wil doen komt er plots op dat ik geen service heb. Soms werkt het wel en 5 seconden later weer niet. Is er iets dat ik hieraan kan doen? Met vriendelijke groeten
Het zijn rare vogels bij Proximus.Gisteren rond 16.00 uur stelde ik vast dat ik niet meer terug kon in de programmagids. Concreet : het was onmogelijk om om 16.00 uur het journaal van de VRT van 13.00 uur te bekijken. Ook dat van vtm niet. Zelfs Ketnet niet. Ik kon niet meer terug in de tijd. Waarom? Volgens het foutbericht was de server niet beschikbaar. Uiteindelijk bel ik naar de helpdesk 080022800. Na allerlei nummers te hebben gedrukt dacht ik verstaan te hebben dat ik snel zou worden terug gebeld. Een uur later kon ik wel terug in achteruit, mijn probleem was opgelost. Gebeld werd er niet meer. Maar gebeld werd er deze morgen. Door Proximus sa nr 022354000. Daar ik te laat was om te antwoorden heb ik zelf terug gebeld, maar de dienst was niet beschikbaar was het antwoord. Maar wat later belde een brave mijnheer weer terug, de dienst was blijkbaar wel beschikbaar. Ik vond het allemaal wat raar, maar mijn probleem is opgelost.
Mijn pickx applicatie werkt niet op PC, ik ben ingelogd als beheerder maar als ik TV wil kijken zegt deze dat ik een pack moet aanschaffen. Dus ik kan niets zien. Ook de hernummering van de zenders gaat niet. Nu zelf kan ik niet meer op de bepaalde site komen om de nummering te kunnen doen!!!Op mijn tablet kan ik niet inloggen, de applicatie blokkeert compleet. Ik krijg de melding : ER LIJKT EEN PROBLEEM TE ZIJN MET DE INSTELLING VAN JE ACCOUNT; SORRY! neem contact op met Proximus zodat we je kunnen helpen met dit probleem.Dus ik heb weeral contact opgenomen met de helpdesk, ik weet niet waarom maar die mensen weten niet wat ze moeten doen om het probleem op te lossen!!!Zo probeer ik het via deze weg: wie kan mij hier helpen met mijn probleem? Dank, Dirk
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.