Bericht ontvangen via sms > mijn factuur keert terug naar Proximus , adres zou niet juist zijn.
Mijn huis nr + bus nr moeten aangepast worden en dat niet via online.
Zou dit forum mij kunnen helpen ? o ja , ik heb géén smarthone , via deze weg kan dit ook niet.
Mijn klanten nr :23*****
Dank bij voorbaat.
Beste antwoord door Martin
tip: prive gegevens best in je forumprofiel zetten
privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken. In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog gewenste bijkomende informatie zetten. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
tip: prive gegevens best in je forumprofiel zetten
privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken. In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog gewenste bijkomende informatie zetten. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.