Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
inloggen lukt niet via pc of gsm ??? netwerk probleem geeft gsm aan op pc kan ik niet inloggen ???
Ik ben reeds +20 jaar klant bij proximus met hetzelfde nummer. Laaste 2 jaar gebruik ik een pre-paid kaart. Vorige week werd mijn gsm gestolen dus liet ik mijn simkaart blokkeren. Nu probeer ik een nieuwe sim aan te vragen om het nummer opnieuw te activeren maar vindt men het nummer niet terug om te heractiveren. Er zijn meerder sites en apps gelinked aan dit telefoon nummer ook gebruik ik dit al +20 jaar voor mijn contacten dus zou graag dit nummer opnieuw activeren. Als ik het nummer terug zoek op de NPA website vind ik het wel terug met proximus als operator. Enige raad?
Sinds enkele dagen is de inbox in de webmail app van Proximus niet meer beschikbaar. Alle andere mappen kan ik wel raadplegen, maar bij de inbox krijg ik volgende melding: “Helaas kunen uw berichten niet gelezen worden. Probeer opnieuw.” Let ook op de spelfout in die melding… Vreemd genoeg kan ik de inbox wel raadplegen via de pc op de webmail site van Proximus. Ook krijg ik nog melding van een binnenkomende mail via de app, maar de inbox blijft onbereikbaar.
Hallo, Onze Loewe TV (is 13 jaar oud maar werkt nog perfect) start moeilijk op sinds we een V6 decoder hebben, wanneer we de decoder aanzetten en we starten dan onmiddellijk de TV op hebben we wel klank maar geen beeld op de actieve zender, TV terug afzetten, tot 20 tellen en dan terug aanzetten helpt soms maar niet altijd en dan is het knoeien en zoeken tot het uiteindelijk lukt, eerst de TV opzetten en nadien de decoder werkt al helemaal niet, hopelijk weet iemand hier raad mee, alvast bedankt!M.V.G. Lieve
Hallo, Ik heb een Proximus fiber verbinding met met een bbox 3 en twee boosters. De boosters werken prima wanneer ze een verbinding hebben, maar verliezen die verbinding bijna dagelijks. Beide boosters verliezen op hetzelfde moment hun verbinding, en tonen daarna enkel nog een brandend power lampje. De enige oplossing die ik gevonden heb is de bbox 3 te herstarten door deze uit te schakelen en na tien seconden terug in te schakelen. Eens de bbox 3 is heropgestart vinden de boosters enkele minuten later de verbinding terug en werkt alles terug naar behoren. Dagelijks moeten de bbox herstarten en soms de boosters verliezen tijdens een videocall is echter niet ideaal… Heeft iemand enig idee waarom beide boosters dagelijks de verbinding tegelijk verliezen? Bedankt! Piet
Klantennummer: 62447xxxx oud klantennummer is 1271xxx.Ik ben op pensioen gegaan en heb onlangs een privé abonnement flex s met een nieuw klantennummer ipv een business abonnement. Nu werkt hln niet meer. Door het nieuwe klantennummer heb ik voor my proximus een nieuw account moeten aanmaken, met een nieuw email/login. Ik lees hier in dit forum dat je best hetzelfde email gebruikt bij my proximus en bij hln. Ik heb dat gedaan maar niets. Ik heb al uren gebeld met proximus maar zonder resultaat. Als ik via my proximus terug klik op 'activeer hier met je myproximus login' krijg ik ofwel de melding dat de accounts al gelinkt zijn, wat dus niet kan met het nieuwe email. Soms krijg ik toch een scherm om mij aan te melden met het nieuwe email(scherm van proximus) maar dit scherm loopt vast. Kunnen jullie mij helpen aub?
Beste, Vorige week vrijdag 15 april een omschakeling gevraagd naar Flex met vast lijn en Wifi Booster.Wifibooster zou nagestuurd worden, maar heb nog niets ontvangen.Is dit niet vergeten ? groetjes
Heb een tv boven en beneden.Beneden werk alles naar behoren tot over een week. Had 2 plc adapters, plots brandde het lampje continu rood...daar ook geen netwerk boven en geen tv meer.Beneden wel.Gebeld verschillende maal...plc adapters vermoedelijk stuk.Dus een wifi- booster.Beneden link quality groen, boven rood.Terug gebeld, tweede wifi booster voor tss verdiepingen.Maar nu al twee uur aan de telefoon, Alles geprobeerd maar kan de tweede wifi booster niet synchroniseren
Mijn Aan en uit knop van de V5 afstandsbediening werkt niet naar behoren.Kan u mij een nieuwe bezorgen? Vriendelijke groeten, Eddy
Beste proximus forummedewerkers, kan er mij een afstandsbediening v5 opgestuurd worden daar er verschillende knopjes niet of niet meer goed functioneren. Bedankt, Eddy
Hallo, Plotseling Kan ik geen sms Meer versturen. Wel Belllen en Ontvangen. Ik heb al verschillende acties ondernomen om dit probleem op te lossen maar niets werkt.- sms centrale gecontroleerd +32475161616- netwerk instellingen gereset- cache gewist van sms app- cache gewist van vollesige telefoon- factory reset van data- factory reset door boot menu- in safe modus naar kwaadaardige software gezocht. Kan iemand me helpen
Deze week overgestapt naar PRoximus Flex met als leuk extra een digitaal abo op HLN.Dat overstappen binnen Proximus ging echt vlot en de dame aan de lijn heeft me super professioneel geholpen.Nu krijg ik dat abonnementje niet echt tot leven gewekt. Van HLN naar Proximus en weer terug.HLN : ‘ik zie in uw dossier enkel De Morgen en Humo’. Ik : ‘Dat klopt. Dat was zo in het verleden maar nu krijg ik via PRoximus HLN ...’HLN moest dus de GID-code hebben die ik hen, na weer een telefoontje met Proximus, kon bezorgen. ‘Helaas mijnheer maar dit gaat niet lukken’ was de reactie bij HLN. Gevolgd door :‘Ik zal een mail moeten maken naar mijn teamleader, die de technische dienst zal contacteren waarna zij met Proximus dit moeten oplossen.’Ik : ‘Hoelang zou dit duren?’HLN : ‘Reken toch op een week ...’Ik : ‘excuseer? Kan u een herhalen?’HLN : ‘Ja een week. Want het is bijna weekend en bla bla bla, bla bla bla , bla bla bla.’Ik : ‘Zucht … Ja het zal wel.’Dus Proximus kunnen jullie hier nog iets in
Even een vraagje voor zij die kunnen vergelijken. Ik heb gisteren mijn nieuwe v7-android box ontvangen en onmiddellijk aangesloten aan mijn LG CX 55. Zelfde poort, zelfde hdmi kabel. Wat me meteen opvalt is dat de beeldkwaliteit behoorlijk lager lijkt dan van mijn andere box (v5). Zijn er ergens instellingen aan de tv of de box die ik over het hoofd zie? HDR wordt doorgegeven, resolutie box staat op auto (reeds een paar andere resoluties geprobeerd maar geen verbetering te merken).Het lijkt me toch dat een 4K-decoder schitterend beeld zou moeten geven op dergelijke high-end televisie, maar op dit moment lijkt me dat heel pover.
Beste, Sedert enkele dagen kan ik geen HLN+ artikels meer lezen, desondanks dat ons abonnement actief is én gelinkt is in de app. Graag ontvangen wij meer informatie over hoe we dit kunnen herstellen. Alvast bedankt, Esmee
Beste, Ik deed een reset van de modem. Ik wijzigde mijn netwerknaam en wachtwoord. De PLC adapters wifi extenders (2 en 4 lichtjes) nemen de wijziging niet aan. De benaming fabrieksinstelling van deze twee toestellen is te zien in de wifi-lijst (één met de benaming van de fabrieksinstelling en de andere draagt de benaming wlan …). Dit probleem is niet recent. Het loop reeds een tijdje. Ik volgde de werkwijze beschreven in jullie gidsen praktische hulp. Ofwel zie ik toch iets over het hoofd (maar het verleden deed net hetzelfde), ofwel is er iets mis met de toestellen ofwel is er een andere toegang om de benaming van de toestellen aan te passen. Kan u mij zeggen hoe ik dit kan oplossen? Kunnen de toestellen eventueel worden geruild?In afwachting,Mistyme
Ik heb geprobeerd Proximus te koppelen met het HLN. Deze koppelt met mijn HLN account maar kan geen krant downloaden. Ik heb getelefoneerd met Proximus en deze stuurt een email met alle info maar dat staat ook op de site, dus niets nieuws!Ik heb dan getelefoneerd met het HLN en deze vragen de GID-code. Dus ik heb terug contact genomen met Proximus en deze dame kan mij dat niet geven!!!! Al hoewel op dit forum verschillende mensen met hetzelfde probleem zitten en via dit forum wel de GID-code kunnen krijgen!!!Kan iemand aub helpen via deze weg?
Beste,Sinds enkele dagen zijn wij in contact met jullie klantendienst. Zij kunnen ons niet verder helpen met ons e-mail probleem. Zij kunnen ook niemand anders doorgeven die het probleem kan oplossen.Het enige wat ze kunnen is een ticket aanmaken. En dan …… Conclusie : na enkele dagen kunnen we nog steeds geen e-mails ontvangen en sturen. Nog steeds geen bekwame persoon aan de lijn gehad die ons probleem kan oplossen. Waar ergens bij Proximus kunnen wij terecht die een probleem kan oplossen ivm het ontvangen en sturen van e-mails ?Alvast bedankt.
Sinds een deze week heb ik de nieuwe decoder V7.ik heb de indruk dat dit de eerste dagen niet zo was maar sinds 2 dagen schakelt de decoder voortdurend opnieuw aan nadat ik hem heb uitgeschakeld. Na een paar minuten. Uitschakelen via afstandsbediening of op de decoder zelf geeft zelfde resultaat. iemand die een n oplossing?
Hey iedereen Enkele dagen is de android tv decoder geüpdatet en er zou een nieuwe lay-out out zijn.Maar na het handmatige wijzigen blijft het zoals het was wat kan ik er aan doen?MvgDegreef Bram
Als ik het goed begrijp zijn er eigenlijk 3 voorwaarden die moeten vervuld worden vooraleer je gebruik kan maken van VoWiFi en/of VoLTE:jouw toestel moet geschikt zijn (en je moet de optie VoWiFi / VoLTE activeren in de settings van je telefoon). jouw toestel moet ondersteund zijn door Proximus (tot op heden een beperkte lijst van merken / toestellen). Proximus moet VoWiFi / VoLTE activeren op jouw nummer.Wat dit laatste punt betreft begrijp ik de politiek van Proximus niet zo goed.Stel, er zijn 1 miljoen Proximus klanten die een toestel hebben dat VoWiFi / VoLTE ondersteunt. Dat wil dus zeggen dat de Helpdesk 1 miljoen keer gecontacteerd moet worden, en dit manueel moet activeren voor iedere individuele klant (of SIM kaart). Hoe zot klinkt dat niet?Ik neem aan dat iedere klant recht heeft op VoLTE en VoWiFi te gebruiken. Bovendien is VoWiFi een “geschenk uit de hemel” voor de operatoren: ieder gesprek via WiFi betekent minder drukte op de GSM masten, en 100% bereikbaarheid (= tevreden
Van mijn afstandsbediening v5 werken enkele knoppen niet of nauwelijks meer.Kan deze worden omgeruild.Mijn klantnummer is ***
Sinds kort werkt de Pickx app niet meer op IPad of IPhone!Ofwel blijft hij draaien bij het openen van de app zonder ooit te openen ofwel krijg ik de melding oeps er ging iets fout - opnieuw proberen.
Via een folder van Proximus lees ik dat 5G openstaat voor iedere mobiele Proximus klant tot juni 2022.Ik heb een OnePlus 8Pro uit 2020 die 5G ondersteund en Mobilus M.Het toestel is toen ook als 5G compatibel verkocht door Proximus.Maar… tot dusver zie ik geen 5G icoon op mijn scherm terwijl ik midden in een 5G dekkingsgebied ben.In de instellingen van het toestel staat 5G actief.Moet er eerst nog iets geactiveerd worden bij Proximus zelf of moet er een nieuwe sim kaart aangevraagd worden?
ik heb een iphone besteld bestel nummer R4WEBSHOP013991484 maar ik heb er nog steeds niks van gehoord ook geen bevestigings email gehad mijn vraag nu is kan er iemand zien hoe lang dat nog gaat duren? grtjs
We werken momenteel aan een aantal verbeteringen voor het raadplegen van je verbruik in de MyProximus app (huidige versie: zie afbeelding hieronder). We hebben een aantal mogelijke opties uitgewerkt en willen graag jouw feedback horen. De test zal niet langer dan 5 minuten in beslag nemen en zal gedurende 7 dagen openstaan. Deelnemen kan door op volgende link te klikken: https://usabi.li/do/61e47f084795/6ba8
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.