Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Mails komen wel binnen als ik het programma voor de eerste keer open. Maar wanneer ik deze verwijder gaat er op een gegeven moment geen inhoud te voorschijn komen. Laat ik thunderbird open staan dan hoor ik wel dat er een mail binnenkomt maar het verschijnt soms niet op het scherm. Volgens mij zijn de problemen begonnen wanneer ze bij proximus een nieuwe server hebben geplaatst. Onder op de takenbalk verschijnt ook ooit dat ik x aantal mails heb binnen gekregen, maar dat zijn dan de vorige aantal mails nog eens die ik reeds verwijderd heb.
Hallo kan iemand aub zo snel mogelijk mijn optie tot betaalnulmers(0905),..enz terug activeren? Alles is netjes betaald
Ik heb alle stappen doorlopen om data te activeren en iPhone herstart maar nog steeds geen internet. Het 4g symbool verschijnt maar toch geen internet
Wat een prachtige zondag, maar bij Proximus denken ze daar toch blijkbaar anders over, want veel sport op Tv maar nu is inloggen op https://www.proximus.be/pickx/nl niet mogelijk. Dus geen extra scherm où sport te volgen! Het is duidelijk dat we nog niet genoeg betalen terwijl de prijs toch fors zal stijgen met de (gedwongen?) overschakeling naar Flex met de daarbij stopzetting van de toch bescheiden promotie Affinity .
al heel de dag niet mogelijk opgenomen programma's te bekijken op beide decoders, foutboodschap P01
Ik heb reeds alle topics hieromtrent bekeken en de APN instellingen nagezien. Alles staat juist.
De CEC-functie stopt met werken na 2 a 3 dagen. In het menu staat deze wel nog gewoon aan. De decoder moet dan opnieuw opgestart worden, waarna hij het weer doet voor een dag of 2-3. Toestel is up-to-date. Hardwareprobleempje?
Beste, Sinds vandaag kan ik mijn persoonlijk hotspot niet meer configureren. Ik krijg de melding dat ik contact dien op te nemen met Proximus. Als ik met proximus bel zeggen ze dat ze hier niets aan kunnen doen en dit een instelling is op de Iphone. Wie kan me hiermee verder helpen want dit is toch wel vrij lastig dat dit niet meer bruikbaar is. Bedankt, Davy
Al ruim 10 jaar kon ik van mijn decoder opnames overzetten op mijn dvd recorder om zo de opnames in lijn bezit te houden. Sinds ik een nieuwe decoder kreeg, lukt dat niet meer. Ik heb niks aan de aansluiting of de instellingen verzet.Is er iets veranderd? Of kan dat nu via een usb-stick of computer? Ik verschijn regelmatig zelf oo tv en zou graag die opnames bijhouden...
sinds 2 dagen komt zo goed als geen enkele uitgaande mail uit mijn webmail/proximusmailbox nog aan bij de bestemmeling dit via onze desktops.ik heb meerdere aliassen en op de +50 pogingen /controles nadat mijn klanten vroegen waarom ze geen reactie kregen op hun vragen ben ik een controle gestart , zijn er amper 2 aangekomen..alle uitgaande mails zitten wel netjes in de uitgaande post.ook geen terugkerende wegens foute adressen.dit ook getest op tablet, smartphone en diverse laptops en hetzelfde resultaat.al onze computers zijn technisch perfect in orde..niets gewijzigd of aangepast.alle andere websites/programma’s, etc werken perfect...is ook onmogelijk dat elke computer/laptop/smartphone opeens defect zou zijn op 1 enkel onderdeel (voor diegene die daarvan zouden uitgaan) ook de test gedaan zoals Proximus in hun handleiding voorschrijft : “stuur jezelf een mail”..test gedaan : geen resultaat.ook enkele mails doorgestuurd naar onze gmailadressen en geen enkele die aankomt;.???? inkome
Eergisteren kregen wij plots een SMS waarop stond dat wij ""gratis"" waren ingeschreven voor de Game store app waarvoor wij wekelijks wel 3,99 euro zouden aangerekend worden. Vreem want ik heb mij helemaal nergens voor ingeschreven, nooit een abonnement afgesloten of een contract gezien. Ik heb al met Proximus gebeld maar daar wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd. Zij willen mij niet verder helpen, ik moet dit zelf regelen via het nummer vermeld op mijn factuur. Als je hierop belt krijg je eerst in gebrekkig nederlands te horen "welkom bij de klantendienst" en nadien een slecht nederlands sprekende persoon aan de lijn. Ik probeerde te weten te komen wat de naam van de onderneming was of welk ondernemingsnummer zij hadden maar dat kon de persoon niet geven. Het adres wilde zij mij ook niet doorgeven. Ik kon enkel met vragen terecht op een e-mailadres: info.be@ccsupport.biz. Ik heb een e-mail met vragen gestuurd maar wacht nog steeds op response... Ondertussen is er al 5 kee
Beste, Ik kreeg zonet een voicemailbericht van dit nummer. Die persoon articuleert niet en stelt zich niet voor en vraagt me enkel om terug te bellen. Als ik terugbel kom ik op een automatische voicemail van Proximus dat ik bij de klantendienst ben van Proximus maar niemand meer bereikbaar is op dit nummer. Ik heb een afspraak maandag in verband met mijn verhuis en ik heb deze al 2 maal moeten bevestigen bij jullie diensten. Is dit ook in verband hiermee ? En hoe kan ik iemand bereiken die belt met een nummer dat niet meer bereikbaar is?!
Vermits ondervermeld bericht gesloten werd voor commentaar Breedbandinternet in de grijze/witte zones - 30 Mbps in 2020 - oplossingen type xdsl&4G - Proximus versus KPN | Proximus Forum Voorstel BIPT dienaangaande (commentaar door elkeen erop mogelijk tot 14/01/22)Raadpleging betreffende het ontwerp van besluit betreffende de zones van het grondgebied waar de vermindering van het bedrag van de jaarlijkse gebruiksrechten voor de straalverbindingen van toepassing is | BIPTList van de “witte zones” Lijst van de sectoren met de NIS-code | BIPT= drastische reductie t.o.v. de vorige +/- 2 jaar oude lijst van de “witte en grijze zones”
Ik ben onlangs overgeschakeld van Scarlet naar Proximus daar Proximus de DSL lijn niet verder wil onderhouden!Met Scarlet nooit geen internetprobleem en nu continu.Ondertussen heb ik gevonden dat de 2 kabels onder de vloer voor PC en TV onafgeschermde kabels zijn en dat dit niet werkt met de 1G aansluiting. Ik krijg een onstabiel en traag signaal tot zelf uitvallen van de verbinding.Zo heb ik afgeschermde kabel (cat:6a) geinstalleerd en afgeschermde aftakdozen. Maar niets help! Nu heb ik een kabel getrokken zonder aftakdozen , dus rechtstreeks aan elke kant een rj45 connector. Dit werk ook niet. Het signaal blijft zweven tussen o en 100MBS.De kabels liggen in aparte buizen maar vlak naast de elektriciteitskabels!Nu mijn vraag: Ik heb nu de 1Gbs aansluiting, als die optie gestopt wordt dan heb je een 350Mbs aansluiting. Zou dit het signaal stabieler maken in die kabels? Is dit mogelijk om uit te testen?Eigenlijk met de 1 Gbs ben ik niets als het niet werkt!
Hallo, reeds geruime tijd héél veel storingen op tv. Nu heb ik die deels kunnen oplossen met een simpele tv box reset. Maar krijg nog storingen, in mindere mate maar toch. Maar de storingen tijdens de reclameblokken…. Dan staat het beeld stil (blue screen). tot nu is dat steeds bij 2 dezelfde reclames. Hoe los ik de storingen en stilstaand beeld op??Tv box aangesloten op wifi bridge. V5c tv box.
Hallo iedereen, Is het een gekend probleem(/feature?) dat de configuratie van de de B-Box V3+ enkel raadpleegbaar is via wifi en niet via ethernet?De pagina consulteren werkt perfect via de ingebouwde draadloze accesspoint, maar eens vast verbonden, is de pagina niet bereikbaar en lukt ook een ping naar het LAN adres van de router niet meer. Internet via ethernet lukt uiteraard wel perfect.
Het heeft enkele dagen gewerkt en het geeft weeral problemen met koptexten die niet kunnen worden gedownload enz...Voor het account Skynet kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. Het downloaden van kopteksten voor de map Verwijderde items is niet voltooid.Reactie van server: De IMAP-opdracht kan niet naar de server worden verzonden, vanwege fouten die geen verband houden met het netwerk. Dit kan bijvoorbeeld wijzen op onvoldoende geheugen op het systeem.Server: 'imap.proximus.be'Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC0FProtocol: IMAPPoort: 993Beveiligd(SSL): Ja Blijkbaar iets verkeerd gecopierd het moet zijn e-mail problemen en niet sint-niklaas ùmaar kan het niet aanpassen
Beste, enkele dagen voor mijn vakantie vanaf 25-04 heb ik proximus gebeld om tijdelijk men internet voor thuis abonnement te laten deactiveren tot ik terug ben en dat zou vokgens de man geen probleem zijn en haf het zo geregeld. echter krijg ik daarna een overzicht dwt ik later 60 euro activatiekosten moet betalen ( was door hem niks over gezegd en hierdoor heb ik zelfs meer kosten dan als ik het niet tijdekijk opzeg want mijn internet per maand is ongeveer 50). heb toen teruggebeld en een collega aan de lijn gekregen die het ook heel raar vond vqn de persooon die ik eerst aan de lijn had. zij vertelde me aangezien ik maar 3 weken was dat ik dan best omzet naar basis ibternet tot dat ik rug ben en even bel om te zeggen dat ik terug het andere internet wil. dat was ok voor mij hebben we afgehandeld. daarna heb ik nog teruggebeld om te horen of alles ok is aangepast en heb bevestiging gehad voor de aanpassing naar basic vnaf 25-04 tot ik zelf zou later terufbellen om terug aan te passe
Beste Het tabblad mijn video’s is niet meer beschikbaar op picxs. Hoe kijk ik naar mijn opnames op laptop?
HeySinds deze morgen geen signaal meer op mijn iphone XS Max.geen balkjes van netwerk ontvangst. in de settings/about onder network staat “not available”ios is up to date2 uur geleden de sim kaart laten swappen en nog steeds hetzelfde probleemkan een moderator checken of laten checken of de swap correct is uitgevoerd ? later vandaag kan ik testen met een andere sim van vrouw of dochter
Hoi.Wij willen de vaste lijn opzeggen, moet er iets gewijzigd worden aan het NTP punt?Ten behoeve van het VDSL-signaal, bedoel ik.
Beste,Onze internet-problemen zijn gelukkig sinds ongeveer vorig jaar vrijwel verdwenen.Nu leek het mij een goed plan om een externe hdd aan onze router te koppelen, zodat ik opslag heb dat ik op al mijn computers (en ook samsung telefoon) kan bereiken. Maar tijdens de installatie doken er enkele problemen op met SMBv1, onze chromebook ondersteund enkel de nieuwere versie SMBv2 en onze windows 10 pro laptop enkel als je het handmatig inschakelt (met een waarschuwing dat smbv1 niet veilig is), ook onze samsungs die tegenwoordig netwerkopslag kunnen gebruiken vinden hem niet. In de routerinstellingen is de SMBv2 niet te vinden, enkel de oudere versie SMBv1.Is het mogelijk onze router (bbox 3) te updaten zodat die SMBv2 heeft? Hier lees je dat iemand de update vraagt en daarop wordt geantwoord met "Is gebeurd": https://nl.forum.proximus.be/archieven-2019-55/geen-toegang-usb-storage-bbox-3-36274?postid=606981#post606981En als die update er is, hoe kan ik die installeren?Alvast bedankt.
Fashion tv heeft onlangs de freq veranderd van het kanaal op de satteliet, wanneer denkt Proximus eraan om deze op de juiste freq te plaatsen. Dit is reeds meer dan 1 week, worden de zenders dan nooit nagezien?
Hallo Is er een nieuwe tvgids op komst voor deze app of plannen ? alvast bedankt!
Hallo, mijn afstandbediening doet het niet meer. Geprobeerd met andere batterijen maar probleem blijft. De Power toets werkt totaal niet meer dus kan Proximus decoder niet meer aan of uit zetten. De andere toetsen werken nog wel. Kan deze omgeruild worden?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.