Skip to main content
Vraag

https://www.proximus.be/pickx/nl

  • May 8, 2022
  • 15 reacties
  • 200 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Wat een prachtige zondag, maar bij Proximus denken ze daar toch blijkbaar anders over, want veel sport op Tv maar nu is inloggen op https://www.proximus.be/pickx/nl niet mogelijk. Dus geen extra scherm où sport te volgen!

 

Het is duidelijk dat we nog niet genoeg betalen terwijl de prijs toch fors zal stijgen met de (gedwongen?) overschakeling naar Flex met de daarbij stopzetting van de toch bescheiden promotie Affinity .

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

15 reacties

  • Apprentice
  • May 8, 2022

Hier al 2 dagen hetzelfde probleem, de app zou op 11 toestellen zijn geinstalleerd, maar zijn er maar 6


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • May 8, 2022

Serieus Proximus???

 

 


  • Rising star
  • May 8, 2022

Ik probeerde hen net te bellen, maar verder dan " er is een incident op ons netwerk" we sturen een sms als het opgelost is" kom je niet. Ze verbreken automatisch de lijn.


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • May 8, 2022

Aha. ‘t Is blijkbaar in orde gekomen. En ik maar denken dat die gasten nu allemaal aan ‘t barbecuen waren 😁


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • May 8, 2022

Toch één bij Proximus die het juiste knopje heeft weten te vinden, https://www.proximus.be/pickx/nl werkt bij mij terug.


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • May 8, 2022

Wel, toch enkel wat betreft de live-programmatie. Voor het afspelen uit de tv-gids zal er nog eens op een ander juist knopje gedrukt moeten worden 😆


niet alleen opgenomen programma's maar ook replay+ werkt niet 


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • May 8, 2022

Ik denk toch niet dat Proximus ons een creditnota zal sturen voor een zoveelste verloren dag sinds de introducering van hun Pickx-gedrocht! 😡


  • Apprentice
  • May 8, 2022

Is schijnbaar een algemene storing, heb juist antwoord gekregen via de chat


Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • May 8, 2022

Is schijnbaar een algemene storing, heb juist antwoord gekregen via de chat

Woon in Wenduine en alles werkt bij mij incl. Pickx app op mijn iPad. Dus algemene storing ? 🤔


  • Apprentice
  • May 8, 2022

Ik zeg alleen maar wat ze in de chat hebben gezegd, dus val mij aub niet aan 


Pat52
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • May 8, 2022

Is schijnbaar een algemene storing, heb juist antwoord gekregen via de chat

Woon in Wenduine en alles werkt bij mij incl. Pickx app op mijn iPad. Dus algemene storing ? 🤔

Meerdere regio’s waren  sinds 14.30 uur getroffen met dit probleem, waardoor Proximus spreekt van een algemene storing .

Sinds 16.30 uur zou het terug in orde zijn volgens Proximus op hun Facebook pagina en hun Twitter kanaal 

 


Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • May 8, 2022

Heb ik chance gehad. Heel de middag geen uitval gehad en op mijn gemak naar de Giro zitten kijken 😉


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • May 8, 2022

Voor een ernstig communicatie-bedrijf - waar we schandalig hoge abonnee-prijzen voor betalen - zouden die rode pieken helemaal niet mogen bestaan!


Martin
  • May 8, 2022

Heb ik chance gehad. Heel de middag geen uitval gehad en op mijn gemak naar de Giro zitten kijken 😉

@Antoon1 Wij worden bediend via goede servers hé Antoon 😊