Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Omdat ik binnenkort op reis vertrek naar Zwitersland heb ik de daily travel surf optie laten activeren. Maar hoe werkt dat nu éénmaal in Zwitersland zelf? Kan ik gewoon data beginnen gebruiken (waarbij dus de 200 MB van de surf-optie wordt gebruikt), of moet ik dit eerst nog eens afzonderlijk 'activeren' door vb een sms of code of ...?Word ik ook op de hoogte gehouden wanneer de daglimiet bereikt is?
Ik krijg van iedereen berichten binnen maar heb da dan van 1 persoon dat ik dat niet binnen krijg hoe komt dit
Hallo,Ik krijg altijd de foutcode STO_1.Wat kan ik hier aandoen? Het is voor kampioenen te kijken.Groetjes
prive eigendom
Ik heb een V6 decoder. de laatste tijd start hij op de meest bizarre moment op om vervolgens te blijven hangen op het welkom scherm. Op zich niet zo erg maar mijn tv start mee op en die staat soms aan als ik thuis kom van mijn werk (dus god weet hoe lang die al aan staat...) waar ligt dit aan? hoe los ik dit op?
Beste Proximus Ik heb een factuur gekregen en wou weten waarom dat zo hoog is. Nu, ben hele tijd aan het zoeken naar mijn klantennummer maar dat heb ik blijkbaar nooit gekregen op mijn welkomstbrief. Ook op de mail van mijn factuur heb ik geen PDF gekregen. Ik heb heel jullie website bezocht maar telkens wordt er gezegd dat ik op mijn welkomstbrief moet kijken wat ik dus heb gedaan. Ik heb alleen mijn telefoonnummer (dat ik in mijn profiel heb gezet). Ik heb een abonnement bij jullie. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. m.v.g.
GoedemiddagIk weet niet wat het is maar vandaag is tv kijken gewoon onmogelijk.Tv valt uit na 5min en geeft melding P134 (wat niet kan kloppen want internet op andere apparaten valt niet weg).Ook had ik hier in de living nooit last van tot vandaag. Ik heb een tweede decoder in mijn slaapkamer en daar vind ik het al normaal (zegt ook genoeg). Ik ben deze situatie kotsbeu. Ik heb zelf mijn lijn getest en alles is in orde dus daar ligt het niet aan.
Ondertussen al de app een paar keer verwijderd, opnieuw geinstaleerd, via wifi/mobiele data proberen in te loggen en zowel op mijn toestel (ios iphone xr) als op andere toestellen proberen in te loggen, maar niets werkt. Als ik probeer in te loggen, lukt het niet en komt de melding “fout bij inloggen” erop te staan. Na een paar maanden wachten en enkele chat conversaties verder, nog steeds geen oplossing hiervoor.
Hey,Vandaag pas opgemerkt dat er ook een Wifi booster V2 bestaat. Wat is het verschil met de V1?MvgArtie
Waarom kan ik niet zappen, swipen naar het volgende kanaal op tablet in de Pick app als ik kijk op het volledig scherm? Ik merk dat dit bij Telenet wel kan. Toch een gemis.
I hope you don’t mind that I am asking in English. I’ve noticed since a few weeks that in the evening on my Mobilus Unlimited Premium subscription the cell that is closet to my location is not available anymore after 23:00 it switches to one that is 10KM away and my connection becomes very unstable and slow… the 800MHZ cell is still available but that one only gives me like 5Mbits. The 1800MHZ and 2100MHZ cells that are usually used with CA are simply not available anymore. Restarting the phone does not seem to help Can you shed some light on what is happening and what I can do about it?
één tv box is stuk. ik was deze namiddag in uw winkel in mol. de ontvangst was zeer hartelijk. Men zou me om 16u30 bellen om de lijn(en) te testen doch ik wacht nog steeds op het telefoontje. Het is ondertussen 21u38.Graag een nieuwe tv box. Want deze die ik heb is echt stuk. Resetten helpt niet en de andere doet het nog wel.
elke dag valt het internet enkele minuten uit rond 1000h en 1600h te wesstede sinds begin dit jaar wat is het probleem
Steeds als ik probeer in te loggen via de link op My Proximus krijg ik een wit scherm, op my proximus staat wel dat Epress geactiveerd is? Kunnen jullie me hier eens met helpen?
Na 15 telefoontjes met de proximus klantendienst probeer ik het in laatste hoop langs deze weg. In onze my proximus account zien wij onder onze producten zoals verwacht pickx en hln e-press. Echter inloggen op pickx (zowel browser als app), lukt, maar als we daar iets willen zien krijgen we de melding dat dit niet in ons abonnement zit. Idem met HLN e-press. We hebben ondertussen al wel 15 telefoontjes gedaan met de klantendienst. Enkele zaken die we gehoord/geprobeerd hebben:Uw hebt geen myproximus account geactiveerd op dit klantennummer. → Raar, ik kan echter wel inloggen… U bent geen beheerder, dit is absoluut het probleem, binnen 24u is dit opgelost → We zijn ondertussen beheerder. Dit is echter niet de oplossing. U moet de pickx app terug opnieuw installeren → Geprobeerd, zonder resultaat. Is ook logisch want via een gewone browser lukt het ook niet. We moeten uw account verwijderen en u dient een nieuwe aan te maken. We krijgen deze echter niet verwijderd. We geven dit met hoge
Aan de ingenieurs van Proximus die het nieuwe mailprogramma ontwikkelden in samenwerking met Cisco. Zet de functie Spamfilter Aan of Uit terug in de Webmail en deProximus Mail App.Want nu die automatische Spamfilter is een ramp!!!Echte Spam komt door en gewone mails komen in de spam box terecht.Een voorbeeld: Elke dag komen de mails van de krant De Morgen in de Spam terecht afzender ( bounce@mail.demorgen.be).Eerst was het volgens Proximus een probleem omdat ze naar een Skynet mail adres werden gestuurd. Heb dit dan veranderd naar een Proximus mail adres zelfde probleem afzender bounce@mail.demorgen.be word als spam beschouwdAls test heb ik de mails laten sturen naar mijn Gmail adres daar komen ze netjes aan in de Inbox.Dus zit het probleem wel degelijk bij de instellingen van de Spam filter bij de Proximus mail servers.Ook als ik een regel aanmaak om afzender bounce@mail.demorgen.be toe te laten en in de inbox te laten toekomen , word dit genegeerd door het mail systeem van Pr
Ik heb - ook na herstarten decoder en een nieuwe modem - nog steeds problemen met het uitvallen van playback - & opggenomen programma's. Weet echt niet meer wat te doen nu...
Ik heb nu 1 account met 2 aliassen met 1 e-mail adres op mijn naam en 1 e-mailadres op mijn vrouw haar naam. Wij ontvangen nu beiden alle e-mails van elkeen. Maar ik zou nu graag willen overschakelen naar 2 aparte accounts met elk zijn bestaande e-mail adres. Mijn vrouw ontvangt dan nog alleen haar persoonlijke mails en ik de mijne. En mijn vraag is nu, hoe doe ik dat en kan dat met behoud van onze eigen e-mail adressen? Alvast bedankt voor de info...
Beste. Ik heb all stars en sport nl gestopt en naar all stars gegaan zonder sport. Kan geen netflix meer kijken en men jaar gratis disney plus komt ook niet toe. Nochtans vandaag in de winkel geweest. Mails gingen naar ex partner maar ook niks van heractivering. Hoe lossen we dit op want netflix zit in nieuwe pack alsook nieuwe code voor jaar gratis disney plus. Dus graag mail naar mijn gmail adres en niet naar ex partner dav…@ skynet.be
Ik heb sinds kort een internet en tv aansluiting op mijn 2e verblijf. nu vraag ik me af op welke manier ik via de Pickx app op mijn smartphone een opname kan plannen op de decoder in mijn 2e verblijf. Die app lijkt alleen gekoppeld aan mijn decoder thuis.
Vandaag heb ik op een paar plaatsen geweest waar ik normaal 5G hebdat was in De Haan , Gent en Wetteren carestel.op geen van deze plaatsen kreeg ik het 5G icoon , en ik heb dat nog al eens moeten vastellenik heb niets veranderd aan mij instellingen , of abonnementKan dat nagezien wordenDank u
Beste,2 maanden geleden begon de problemn. Eerst haperde het scherm alsof het signaal problemen had. Werd ons een nieuwe decodor opgestuurd. Geen verbetering.Het werd zodanig slecht dat het nie meer kijkbaar was. Technieker gekomen. Wifi booster geplaast en word onterecht aangerekent.Problemen blijven aanhouden. Volgende technieker. Komt doet eigenlijk niets want op dat moment alles goed. En ja, het was bijna 16h30. Met als gevolg. Alles blijft het zelfde. Volgende technieker komt. Plaatst de plc terug in ombinatie met wifibooster. Vervangt ook iets in verdeelkast van proximus. Met als resultaat een beter inkomend signaal. Helaas niet voor lang. Sinds dien kregen we af en toe geen signaal meer binnen. Volgende technieker. Maakt afspraak voor laswerken uit te voeren.Word weer erger. Bellen we naar hulplijn. Doen we voor de zoveelste keer ons verhaal. Geeft men de garantie dat het opgelost zal zijn. Word er een gewone technieker gestuurd. Kan niets doen want alles is al vernieuwd. Wee
Beste,Sinds een tijd kan ik niet meer inloggen op mijn clouddiensten. Ik krijg de foutmelding (Error Code: 2055).In “mijn Proximus “staat er dat de dienst actief is, maar als ik wil inloggen krijg ik deze foutmelding op pc. Op gsm de melding dat ik de dienst moet registreren. Als ik op het forum kijk zou dit te maken kunnen hebben dat de dienst niet gelinkt is aan mijn account.Kan U dit nakijken?Klantnummer: 620030798 Alvast bedankt.MvgJurgen
Beste, Blijkbaar is de kabel buiten in de straat beschadigd van Proximus en kunnen we niets aansluiten.Ik krijg te horen dat ik wel zal opgebeld worden voor een afspraak die dan ergens over een week zal zijn. Maar ik heb vandaag een oplossing nodig!Telefonisch is het al een ramp geweest, van kastje naar de muur en een heel onvriendelijke mevrouw van de klantendienst Proximus die me meermaals heeft beledigd. Graag asap een hersteldienst die kabel komt maken buiten.Het gaat over de Jules Vandenbemptlaan te Heverlee.Is er hier uberhaupt al een ticket voor kabelbeschadiging binnengekomen? En zo ja, kan er snel iemand voor langskomen, want wij kunnen momenteel niet werken.BedanktAnouck Delaere
Geachte De afstandsbediening van proximus werkt niet meer goed op vlak van contact maken met de TV zelf. Ik heb een Philips tv waarvan het bakje van Philips nog contact maakt met de tv zelf, ook het proximus bakje maakt contact met de decoder van proximus. Helaas heeft mijn kleindochter gemerkt dat ik mijn tv niet meer kan aan/uitzetten of volume verzetten met de v5 afstandsbediening. Ze heeft al verschillende manieren geprobeerd om de afstandsbediening te resetten, universeel te maken,… Helaas heeft niks gewerkt. Is er nog een andere mogelijkheid om dit te terug te laten werken? Het zou een enorme hulp zijn omdat ik niet goed kan werken met 2 afstandsbedieningen tegelijkertijd. Alvast bedankt.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.