Na 15 telefoontjes met de proximus klantendienst probeer ik het in laatste hoop langs deze weg. In onze my proximus account zien wij onder onze producten zoals verwacht pickx en hln e-press. Echter inloggen op pickx (zowel browser als app), lukt, maar als we daar iets willen zien krijgen we de melding dat dit niet in ons abonnement zit. Idem met HLN e-press. We hebben ondertussen al wel 15 telefoontjes gedaan met de klantendienst. Enkele zaken die we gehoord/geprobeerd hebben:Uw hebt geen myproximus account geactiveerd op dit klantennummer. → Raar, ik kan echter wel inloggen… U bent geen beheerder, dit is absoluut het probleem, binnen 24u is dit opgelost → We zijn ondertussen beheerder. Dit is echter niet de oplossing. U moet de pickx app terug opnieuw installeren → Geprobeerd, zonder resultaat. Is ook logisch want via een gewone browser lukt het ook niet. We moeten uw account verwijderen en u dient een nieuwe aan te maken. We krijgen deze echt