Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
abonnement pickx all stars & sport NL al maanden heb ik dit abonnement ik betaal hier maandelijks al 39€ voor, de laatste weken krijg ik continu foutmelding P131 ik kan naar geen enkele film of serie bekijken die INBEGREPEN is in mijn abonnement!!!! ik heb vandaag letterlijk al drie uren bezig geweest met verschillende personen aan de lijn gehangen NIEMAND die een antwoord weet of mij kan helpen!!! dan zal ik genoodzaakt zijn om te veranderen van provider, tenzij men met een compensatie komt!!!!
Hallo, aangezien ik meer en meer van thuis werk en Teams calls moet doen, toch maar eens beslist om een kabel te trekken ipv via het Wifi signaal te gaan.Ik heb een kabel van ongeveer een 15 meter getrokken en aangesloten op een vrije poort op de modem/router van proximus zelf. Maar dit werkte niet. Dan eens met een kabel tester eens getest of de kabel correct was en volgens dit toestel was de kabel effectief 100% correct.Uiteindelijk had ik een zot idee dat ik ook nog een switch liggen had beneden (een 5 poort switch). De kabel daarin gestoken en nu werkt het wel. Dus op zich ben ik tevreden, maar mijn vraag is nu: het signaal dat de proximus modem/router op een kabel steek, is dat te zwak om 15 meter te overbruggen? Mvg
hallo, zou het mogelijk zijn om dit te verwijderen a.u.b.dit is een extra kost waar ik geen gebruik van maak. heb ook nog een ander vraagje, over m’n internet status die nu fiber maxi is,als ik fiber start neem enof het ook mogelijk is dit te veranderen om ook nog wat deze kosten de drukken kan ik nog gebruik maken van 24/7 bellen met mijn vaste toestel zonder extra kosten ?zoniet, hoeft dit dan niet veranderd te worden en mag dit op maxi blijven staan.want eigenlijk hoef ik geen 1gbps downloadsnelheid te hebben hoor, ik surf aleen maar wat en emails…, downloaden doe ik niet, toch geen grote data.moest er nog een andere manier zijn om wat de kosten omlaag te halen hoor ik het graag, enkel de 24/7 bellen zonder extra kosten moeten wel blijven, ook de huidige tv bundel en gsm mogen niet gewijzigd worden. alvast bedankt ! groeten,Christine
Wanneer ik mijn recorder opstart telkens geeft hij aan geen signaal, dit is al een tijdje bezig, enkele malen naar Proximus gebeld,altijd hetzelfde kabels uittrekken 20 seconden wachten , wat zegt hij dan fout P130, de recorder is rechtstreeks aangesloten via lan kabel naar modem,ik heb dit in jaren nog nooit meegemaakt bij Telenet , soms heb ik spijt dat ik naar Proximus ben overgestapt. Kan iemand mij a u b helpen,graag een antwoord op mijn problemen
Na voor de zoveelste keer opnieuw een decoder, modem,hdmi kabel en ook kabel van modem naar garage, afgelopen vrijdag 13 mei gekregen te hebben, sinds gisteravond weer opnieuw van dat...blokjes..niet normaal..Echt ten einde raad..ik durf te zeggen..komt van de straat af..de fiber..
Blijkbaar komen sommige mails met bijlage niet toe en zou ik niet de enige zijn.Ze zitten niet in de “Junk mail” en ook niet te zien in de Webmail.Hier het antwoord van de verzender: We hebben zonet nogmaals een duplicaat verstuurd. Sinds gisteren merken we dat klanten met een skynet/proximus adres geen uittreksels meer hebben ontvangen.De mails zijn bij ons correct uitgestuurd maar worden blijkbaar bij skynet/proximus niet ontvangen.U kan best ook contact opnemen met uw provider aangezien het probleem niet bij Bolero zit.
Gisteren bij leggen optische kabel in straat werd Proximus hoofdleiding beschadigd. Maar naderhand ook leiding naar mijn huis. Hoofdleiding werd doorgegeven voor hetstelling. Vraag is of de afleiding naar mijn huis hersteld wordt. Gisterenavond 30 min aan tel bij jullie en ja technieker zou ook bij mij langskomen... beter twee ploegen dan een , werd gezegd.Deze morgen sms dat enkel in de straat zou tussengekomen worden ... Geen afzonderlijke technieker …Mijn bezorgdheid : herstelling kabel vandaag . Anders gaan we het weekend in zonder tel, tv en internet.Graag info .Communicatie hieromtrent is moeilijk , is mijn ervaring . Ro
Continu verhogen jullie de factuur. Gelieve er dan ook voor te zorgen dan alles werkt. Regelmatig foutcode p131 bij opgenomen programma's.
Sinds 2 maand ben ik de public wifi kwijt zelfs op straat.Tracht opnieuw in te loggen metPEAP0473.......@proximuswifi.bewachtwoord (juist ingevuld)CA--certificaat (welk?) enz…Niets lukt.Kan iemand mij de juiste procedure opsturen aub?Dank
Kan opgenomen videos niet afspelen. Foutcode P131.modem herstart. Decoder herstart doch helpt niet.what next?
Wanneer wordt PICKX+ geactiveerd op TV. Heb bestelling gedaan maar krijg nog niets.
Vandaag werd de domiciliëring aan de bank aangeboden en ook uitgevoerd, dus de faktuur is betaald.Waarom staat er dan dat ik een achterstallige saldo heb, volgend scherm meldt dat de faktuur betaald is. Raar.
Het gaat er bij mij niet in dat anno 2022 de video bitrate op de Pickx app en website nog steeds verschrikkelijk laag is, waardoor het beeld één groot blokjesfestijn is.Bij Proximus zijn ze duidelijk blijven steken in 2005.
ik ben thuis alleen maar krijg een rekening van 138 euros
Sedert enkele maanden verschijnt op mijn factuur een bedrag van ± 6€ voor “verbruik”, indien ik de details wil zien komt de melding “er was deze maand geen verbruik”.Ik heb dit al enkele maanden geleden doorgegeven en ben hiervoor ook gebeld - men ging dit in orde brengen - wat tot op vandaag niet gebeurd is.Mag ik vragen dit tegen de volgende factuur nu in orde te brengen - ik ben niet bereid elke maand 6€ voor “geen verbruik” te betalen.
Ik heb net een topic gestart of Fiber overal voorzien wordt (https://nl.forum.proximus.be/internet-10/fiber-vlaanderen-50398) maar ik kwam er net bij uit. In mijn straat ligt al een geruime tijd fiber (Gemeente Deurne Noord) maar de syndicus en de raad van mede eigenaren houdt de plaatsing van deze fantastische kabel tegen in ons appartement. Ik heb begrepen van dit artiekel: https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_fiber_copper_phase_out/particulieren/blog/news/uit-eerste-hand/glasvezel-vervangt-koperleidingen.html dat Koper ook zal uitgefaseerd worden. Nu zou ik dit heel jammer vinden . Is het zo dat een raad en een syndicus dit kunnen tegenhouden? Ik ben maar huurder en zou dan in slechtste geval moeten overgaan naar een provider die 2x zo duur is om de zelfde FUP te kunnen hebben. Hoelang zou VDSL nog ondersteund worden in gemeentes waar Fiber al aanwezig is?? *UPDATE: Nog even een update over deze topic, Kan dit eigenlijk zomaar? Een huisbaas en een cyndicus je verplichten om bij e
Ik heb in november 2020 een smartphone met abonnement gekocht en heb geen garantiebewijs meer of aankoopfactuur kan ik deze nog ergens terug vinden ? Groeten Melissa
ik ontving vandaag telefoon van een lieve dame van proximus ivm mijn probleem met internet,ze adviseerde mij om een gratis wifi booster aan te vragen en deze te instaleren, hoe kan ik deze gratis booster aanvragen? mijn klantnr is 61xxxxx53 op naam van Dierckx HerlindaVriendelijk groet en tot spoedig
Er zijn wel veel cijfers na de komma.
We zijn nog maar één dag klant en ondervinden toch wel wat problemen.Zoals je in de titel al kan zien:Als eerste, loopt het geluid vaak niet gelijk met het beeld, wat enorm storend is.Als tweede, hebben we geen geluid bij het kijken van opnames en ook niet bij terugkijk tv.Ik hoop echt dat dit opgelost geraakt, want zo is tv kijken eerder een stress-opgave dan een ontspanning!
Beste,de powerknop van mijn afstandsbediening doet het niet meer.Ik heb reeds nieuwe batterijen geplaatst.Kan ik deze omruilen?Mvg, Daniel
living in the border area we’ve always had slow internet. I believe it is VDSL with vectoring maxing out at 20M Down and 2M Up. This was the status 2 years ago when I switched to a different provider since it was not worth paying premium for Proximus with these speeds. Has something changed in the meantime, do you think I can get better speeds with Proximus @my location?
Geachten,Krijg ik vanaf nu (05/05/22) geen factuur meer toegestuurd zoals vroeger met meerdere details ??Ik kan spijtig genoeg geen voorbeeld van april 2022 meesturen, doch ik vermoed dat jullie mij begrijpen. Graag een seintje a.u.b.Roland Moens.
Ik kreeg daarnet een SMS bericht met onderstaande melding:Beste klant, vanaf 01/07/2022 verandert je "Mobile Flex"-abonnement van naam en wordt "Mobile Flex S". Goed nieuws: in je abonnement zal je vanaf dan kunnen gebruikmaken van ons 5G netwerk, zonder meerkost, aan een maximale snelheid van 100 Mbps. Veel surfplezier! Je Proximus TeamIs dit effectief van Proximus , want mijn mobiel nummer zit in een Flex pack vandaar de vraag.
hallo sinds 2 weken klant bij proximus maar kan niets opvolgen in my proximus sta als gebruiker hoe is mijn een ??? normaal moet beheerder zijn al enkel malen gebeld met klant dienst voor oplossing hoe is dit te oplossen
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.