Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Na 22 jaar klant geweest te zijn bij Proximus ben ik binnenkort weg. Na de zoveelste prijsstijging op een oud contract nam ik contact op met de klantendienst en werd mij een mooie korting beloofd. Toen ik mijn factuur kreeg, bleek er van die korting helemaal niets aan. Toen ik daarover de klantendienst contacteerde “aja, corona en inflatie mevrouw”. In feite is er dus fragant tegen mij gelogen. En verder worden mij diensten als replay aangerekend, een nieuwe klant krijgt dit gratis in het pakket…Dus be aware: Proximus waardeert trouwe klanten niet!
Ik wil graag mijn Belgisch nummer behouden en een mobiel contract started. Echter wil ik dit kunnen factureren op naam van mijn bedrijf en dus wil ik een business account beginnen. Dit bedrijf is echter gevestigd in het buitenland (wel binnen de EU) en heeft dus een ander format BTW nummer dan een normaal Belgisch bedrijf. Zodoende kan ik dit contract niet opstarten via de website. Hoe doe ik dit?
Goeiemorgen,Ik heb een V1 booster van Proximus, deze is vast op de bBox3 aangesloten.de 2.4 Wifi werkt niet meer (ook het lampje 2.4 brandt niet). Ik heb het toestel al meerdere malen uitgeschakeld, helpt niet.Mijn draadloze printer die nog geen meter van de booster staat had verbinding “uitmuntend” en nu “onvoldoende” . Zou de booster defect zijn of heeft iemand een oplossing.Dank aan iedereen die kan helpen
Hallo, Gisteren (dinsdag 24 mei 2022) kwam een technieker langs en ik was hier ZEER tevreden over! Het gaat namelijk over YANN. Een zeer respectvolle jongen die zijn vakgebied super goed kent. Na 2 dagen aan e telefoon te zitten met klantendienst en waar ze het probleem niet konden oplossen, kwam Yann de volgende dag langs en was het probleem op 5 min. opgelost + we kregen een super duidelijke uitleg van waar het probleem zat. Ik heb nog nooit zo een goede en eerlijke technieker gehad. Ik heb er gewoon geen woorden voor! +100 voor Yann! Ik krijg normaal gezien altijd een formulier die ik kan invullen over hoe tevreden ik was, maar die heb ik deze keer niet gekregen en op de site ook niet. Daarom dat ik zou willen vragen waar ik deze mening zou kunnen publiceren/delen. Alvast bedankt!
Hallo ,Vroeger was ik zelf op Android een beta tester van de app MyProximus , helaas heb ik gezien dat het nu vol zit voor je aan te melden als beta tester , ik vind dit zeer jammer want ik vond dat wel tof zo dingen zien in de app voor het publiek het kon zien , nu is mijn vraag , is het niet mogelijk mijn email terug in de beta te steken voor Android? gezien ik tester was vroeger.Ook zou het tof zijn als het welkom scherm terug eens zo die natuur foto’s heeft , ik vond deze altijd zeer mooi . Groeten
Beste gisteren de overstap gemaakt na de zoveelste problemen met Proximus toch overwogen om te blijven is dit mogelijk om dit te annuleren bij de andere provider , nog geen installatie gedaan nu zit alles nog bij Proximus Mvg
Hallo , ik ben vorige maand terug klant geworden bij Proximus met het tariefplan Mobilus Unlimited Premium , dit was op 26/03 , op 27/03 heb ik dan ook via de app domiciliëring aangevraagd en na het invullen van de IBAN nummer was het in verwerking , nu een paar dagen later zie ik in de app dat dit terug openstaat & heb ik mijn 1ste factuur nog niet zichtbaar in de MyProximus app ??Dus mijn vraag is wanneer komt mijn 1ste factuur zichtbaar & zal dit al werken terug via domiciliëring ?? Groeten
Hallo Blijkbaar is het niet mogelijk om dataphone op te zeggen via de app of via de browser. Kan deze afgesloten worden aub? De restwaarde van mijn toestel weet ik.Bedankt!
Beste,Ik heb sinds enkele maanden heel slecht bereik op mijn gsm met proximus abonnementVoorheen was dit nooit een probleem.Ik heb al een nieuwe simkaart maar het probleem is niet verholpen, gsm is 1 jaar oud, daar ligt het ook niet aan volgens samsung.Mensen kunnen mij amper bereiken telefonisch, lukt het toch, dan stopt het gesprek plots wegens geen verbinding of hapert het gesprek en horen de mensen mij niet of ik hen. Ik overweeg over te stappen naar een andere provider Dit is regio brecht
Hoe kan ik toestellen( die ik niet maar gebruik) verwijderen in myproximus onder smart wifi ?
is er nu echt NIEMAND bij Proximus die hun altijd terugkerende mailboxproblemen kan oplossen??mailbox onbereikbaar, uitgaande mails worden niet ontvangen door de bestemmeling, diverse aliassen werkten niet niet meer, dan weer geen verbinding met de mailbox : onverwachte fout, mails van uren ervoor die aankomen. etc…..vandaag is het zondag en ligt weer compleet uit en op al onze computers.is nu 14hr30 en de derde maal sinds deze morgen 10hr00..gisteravond idem..dit duurt nu al maanden en geduld heeft ook grenzen alhoewel ik heel goed besef dat dit niemand iets kan schelen waarschijnlijk.. ..want beloven kunnen ze wel… en als het te ingewikkeld wordt haakt men gewoon in en daar sta/zit je dan als klant…kan je weer van vooraf aan beginnen en het hele verhaal opnieuw doen…. en opnieuw….. en opnieuw… vorige week dan toch een vriendelijke persoon aan de lijn gehad die liet weten dat technologie geen absolute zekerheid is en problemen kunnen voorkomen (??)de man had mijn gsmnummer gevraagd o
Beste Forumleden / Proximus-medewerkers, Wij ervaren eenzelfde situaties zoals beschreven door MichelS in deze post: https://nl.forum.proximus.be/internet-10/wifibooster-flex-pack-52138Wij hebben een goei 3 maanden geleden de brief ontvangen dat ons abonnement omgezet zou worden naar Flex (een maand na ontvangst van de brief) en dat we een gratis WiFi Booster zouden ontvangen. (omdat wij een pack met vaste telefonie hebben) Helaas zijn we nu een goei 2 maanden na het moment waarop het abonnement werd omgezet maar is deze WiFi Booster nog niet toegekomen. Kan dit even nagekeken worden aub ? Alvast hartelijk dank. MVG, Tim
Hallo,Kan iemand van proximus met mij contact nemen ivm een probleem dat ik heb met inloggen bij norton? Mvg,
Wanneer ik met Proximus webmail een bericht naar meerdere ontvangers ineens wil sturen, krijg ik steeds een foutmelding: 5.1.2 - Bad destination host 'DNS Hard Error looking up skynet.be; (MX): NXDomain'. Voor alle duidelijkheid: bij de laatste poging was er geen enkel proximus of skynet adres bij en het aantal bestemmelingen was 6.
Stilstaand beeld (helder) en geen klank. Gisteravond 7x. Nu 2x op 10 minuten. Tv box herstarten is de enige mogelijkheid.
Ik ben al van begin November 2021 aan het sukkelen met mijn beeld op tv. Ondertussen heb ik nieuwe decoders , een nieuwe modem , hulp aan huis ….. gehad !!! Iedere keer opnieuw beloven ze aan de andere kant van de lijn om alles na te kijken en mij opnieuw te contacteren …. NOPPES !!! Er zo thuis gegraven worden en een nieuwe aansluiting , afspraak gemaakt , niet komen opdagen , krijg dan telefoon dat ze nog iets anders proberen ik hoor niets meer , ik bel terug …. ze gaan u contracteren , ben nog aan t wachten. Ik heb vandaag Het Belang van Limburg gebeld en gebruik gemaakt van de dienst WORDT OPGELOST !!!!! Ik stuur dit om jullie nog een kans te geven mijn problemen op te lossen en anders mag heel Limburg meegenieten van mijn verhaal , iets wat jullie niet willen denk ik.
Hey iedereen Wij hebben momenteel onze BBox-3 in onze living staan vlakbij het 6-polig aansluitpunt voor onze telefoonlijn. Hier steken een vaste telefoon, antwoordapparaat en een Proximus VDSL splitter in die vervolgens naar de BBox-3 gaat.Huidige situatie Echter staat deze hier in de weg en willen we meer toestellen aansluiten met Ethernet. De verdere verdeling zou allemaal in de kelder gebeuren zoals op volgende schets te zien is:Gewenste situatie Mijn vraag is hoe ik deze aftakkingen (oranje kaders) vanaf de DSL lijn best kan doen? Is de makkelijkste optie om de telefoon en antwoordapparaat in het aansluitpunt te laten steken, een 2de aansluitpunt in de kelder te plaatsen, en vervolgens daarin de DSL splitter te steken. Of is dit niet correct en is er een betere optie? Kunnen jullie me hierbij helpen?M.v.g.
Ik heb 2fa aangezet , de QR code gescand met ‘Authenticator” en kreeg dus de eenmalige code. alles geïnstalleerd, maar als ik nu op my proximus probeer in te loggen, krijg ik geen code, maar de vraag om terug een QR code te scannen etc. als ik de volledige installatie opzet terug doorloop heeft hij dan ergens halverwege een error.Hoe krijg ik dit rechtgezet?
Nieuwe laptop, op de webmail zijn de emails zichtbaar maar geen kalender. Geen enkele afspraak ingevuld. Hoe dit in orde brengen?
BesteOp een PC met Windows 7 als OS is een Skynet mailadres geconfigureerd in Windows Live Mail.Nieuwe mails ontvangen is geen enkel probleem, maar bij het verzenden van mails doet er zich wel een probleem voor.Mails die verzonden worden komen wel in de map “Verzonden Items” in Windows Live Mail maar komen niet toe bij de ontvanger.Ik krijg ook geen foutmelding of dergelijke te zien dat de mail niet goed verzonden zou zijn.Wanneer ik met het Skynet mailadres via de web mail aanmeld en van daar uit een mail verzend komt deze wel toe bij de ontvanger.Op de mobiele telefoon via de Samsung Mail app lukt het wel gewoon om mails te ontvangen en verzenden. Via die weg komen verzonden mails wel toe bij de ontvanger(s).De instellingen in Windows Live zijn als volgt:Inkomende e-mail: imap.proximus.be Inkomende e-mail (IMAP): 993 “Voor deze server is beveiligde verbinding nodig” is geselecteerd Server voor inkomende mail: Skynet.be logingegevens “Aanmelden met leesbare tekstverificatie” is gesel
Tot voor mei klant bij EDPnet, met BBoX als modem. Bijna nooit verbrekingen, sessies die makkelijk 5-6 dagen duurden. Proximus heeft gewoon de bestaande BBox gebruikt, aan de achterkant is er niets veranderd aan het netwerk. Iemand een idee?Sinds ik bij Proximus zit, ervaren we 2-3 “disconnects” per dag. Router: PPPoE pv372876@PROXIMUS connection on [WAN] is established successfully. (Local IP:109.131.158.67, peer:10.24.49.11, DNS1:195.238.2.21, DNS2:195.238.2.22.) May 18, 2022 11:03:19 [Failed]Router: PPPoE pv372876@PROXIMUS failed to connect to the server because sending PADI times out. May 18, 2022 11:03:02 Router: PPPoE pv372876@PROXIMUS connection on [WAN] is established successfully. (Local IP:87.67.231.199, peer:10.24.49.11, DNS1:195.238.2.22, DNS2:195.238.2.21.) May 18, 2022 05:03:17 [Failed]Router: PPPoE pv372876@PROXIMUS failed to connect to the server because sending PADI times out. May 18, 2022
Beste, iemand in de buurt slaagt er blijkbaar in om mijn router (BBox 3v+) op afstand te herstarten. Kan ik de router hier op eea manier tegen beveiligen/afschermen of kan dit op eea manier onmogelijk gemaakt worden?Het gebeurt nu wel redelijk frequent en maakt mij onmogelijk om een stabiele / blijvende verbinding te hebben.
Geachten,Na een algemene stroomonderbreking bij ons thuis, viel ook mijn Pc uit, toen ik ermee werkte.Na de heropstart van de panne, kreeg ik op mijn booster (naast mijn Pc) het rode lampje dat bleef maar branden ! Hetgeen voorheen NIET het geval was.Deze booster bevindt zich op +/- 9 meter van mijn B-box 3 - met nog een booster er tussenin.Hoe krijg ik dit rode lampje aan de praat, niettegenstaande ik toch Internetontvangst heb.Is het groene lampje op de booster wel nodig ??Bestaat er nog een andere betere verbinding tussen mijn PC en de B-box 3 ??Zo ja welke, en waar aan te schaffen ?Graag een seintje a.u.b.Roland Moens.
Good eveningFirst I would like to apologise for not writing in Dutch, I am still learning.I am a Proximus customer (I can share my customer id if required) and currently I am having a internet connection problem, my router is the BBox 3v+, I have already called support but no help other then scheduling a technical visit for the 24/05, which for me is unacceptable since my job requires me to have a permanent internet connection. The problem is:The Internet blue light is blinking, meaning no PPP connection can be established by the routerSteps already done:Restart the router more than once Checked the DSL status on the router web user interface, the link is ok, so no issues with the link, blue light of the DSL also stable Used myproximus to change the internet (ADSL account) password as stated here: https://www.proximus.be/support/en/id_sfaqr_mdm_pwd/personal/support/internet/internet-at-home/advanced-settings/password-for-your-modem-and-your-internet-connection.html, and also updated th
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.