Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Wordt de tv-gids voor vanavond nog aangepast in verband met de staking bij de VRT? Met vriendelijke groeten,
Heeft iemand al het volgend probleem gehad en eventueel een oplossing ? Techniekers van proximus en klantendienst helpen niet. Ze begrijpen het probleem niet… Ik heb net een BBOX4/iinternet box met Wifi 6 geinstalleerd. Er is bij deze versie geen sticker meer voorzien op het toestel. De gegevens worden verstuurd via SMS en/of de proximus app. Nu is het probleem dat we deze gegevens niet verkrijgen. SMS is enkel als er een GSM nummer in het pack zit. En de proximus app geeft een foutmelding. Al 8 keer aan de lijn gehangen met klantendienst/technische dienst en naar de Proximus winkel geweest, niemand kan helpen. Soms valt de lijn ook weg en bellen ze gewoon niet meer terug. Echt niet tevreden van de support… Hierbij ook de melding die we krijgen bij de myProximus app. Bij de BBOX3 gaf hier perfect het SSID en passwoord en QR code om Wifi in te stellen weer. Sinds de BBOX4/internet box staat aangesloten dus niet meer. Ik kan op het internet via een ethernet kabel en Proximus TV/Pickx
Edit: Is ondertussen opgelost, bedankt.
Hallo, Al enige tijd werken een aantal knoppen van mijn V4 afstandsbediening slecht of niet meer. Ik heb momenteel een V5 decoder. Is het mogelijk om mij hiervoor een nieuwe afstandsbediening op te sturen? Alvast bedankt!
Ik krijg nu voor de tweede maand op rij een melding dat mijn datalimiet bijna wordt overschreden. Wanneer ik echter het dataverbruik via mijn toestel controleer dan is er voor meer dan de helft verbruikt door de inbegrepen favoriete apps (Epic Stories). Hoe kan dit dan meegeteld worden in mijn beschikbare vrije datalimiet (4GB)? De smartphone maakt via een vpn verbinding connectie met het internet, kan dit een oorzaak zijn?
Heeft er ook iemand een mail gekregen dat ze tickets gewonnen hebben voor wedstrijd rode duivels kan deze niet valideren
Goedemorgen, Ik schets even het probleem want volgens mij is dit een bug in jullie packs.Ik heb even bij Proximus Epic combo gehad met shadow. Later ben ik overgestapt naar Flex met een all entertaiment bundel. Echter kon ik nog altijd op shadow (ik dacht ze zullen dit volgende maand wel afsluiten). Nu ben ik echter de All entertaiment bundel even beu en heb deze afgezet.Echter kan ik nog steeds netflix kijken. Na een paar maanden geen epic combo meer te hebben heb ik nog steeds toegang tot m’n shadow en ik tot op de dag vandaag (ook al heb ik mijn entertaiment bundel enkele dagen niet meer) word m’n netflix account nog altijd beheerd door Proximus. Zelf heb ik al contact gezocht met beide partijen (shadow & Netflix) en beide zeggen het zelfde. Neem contact op met Proximus want jij kan dat wel zeggen maar Proximus moet hiervoo het nodige doen. Bel ik dan naar de klantendienst zeggen ze exact het omgekeerde.Bij wie moet ik hier nu zijn? Ik wens niet meer te betalen voor deze dienste
Goedendag , Sedert dit weekeind, (na uw update van de proximus website ) is het niet meer mogelijk om volgende gegevens te consulteren:Verbruik telefonie verbruik internet etcDe link die ik al die jaren gebruikte bestaat blijkbaar niet meer na de werken vorig weekeind . https://www.proximus.be/myproximus/nl/Guest/MyProximusLink//overview Heeft iemand de nieuwe juiste link ??Mvg.
Op de b-box 3 brandt het lampje van bij het LAN symbool rood wat normaal blauw moet zijn.Wat kan dit betekenen of wat kan hier de oorzaak van zijn?Ook valt internet en de tv regelmatig uit.Gr Baars John
Ik bezit nog een afsandsbediening van Belgacom. Zelfs na vervangen van de batterijen werken de knoppen bijna niet meer. Is het mogelijk een nieuwe afstandbedining aan te vragen?
wij hebben 2 afstandsbedienig.1 voor in de living en 1 voor tv in de keuken.Bij alle 2 werken bepaalde knoppen niet meer.Heb alle oplossingen al geprobeerd en de knoppen werken nog altijd niet.kunnen die omgewisseld worden voor twee andere.mvg.
Sedert bijna een jaar heb ik problemen bij het live tv kijken via de decoder. Af en toe blokkeert het beeld gedurende 1tot 3 seconden. Op sommige tijdstippen zelfs om de paar minuten.Dit gebeurt enkel bij live tv kijken. Niet bij streaming of het bekijken van opnames. Alle kabels zijn al nagekeken. De modem en de decoder zijn al verschillende keren gereset geweest. Vanop afstand heeft een medewerker van proximus de modem ook al enkele keren laten herstarten
Wat is dat voor zever zeg die livestream op i pad.werkt niet op thuisadres in belgie,in duitsland gisteren wel, in oostenrijk vandaag weer niet !het is echt klote hoor !
Klopt dit (1 tv-optie inbegrepen: Pickx Mix ) want nergens te vinden op de Proximus website wel in de Shopmag van Proximus. zie deze link ➡ Net wat je nodig hebt. Flex, het pack op maat van ieder gezinslid. ⬅ De all-in € 59,99 /maand gedurende 3 maanden € 95,99/maand met tv+ mobiel abonnement Mobile Flex en Pickx MixVoor elke nieuwe internetabonnee die voor Flex kiest De all-in € 59,99/maand Gratis installatie (€ 59) Promotie van 01/02/2022 t.e.m. 01/05/2022, voor elke nieuwe internetabonnee die voor Flex kiest. Maandelijkse korting van maximaal € 36/maand gedurende de eerste 3 maanden. Nadien betaal je de gewone prijs. Niet compatibel met andere promoties, met uitzondering van het gezamenlijke aanbod van een smartphone met een gsm-abonnement en de DataPhone-optie. Mobiele ervaring 5 GB Altijd verbonden: surf buiten bundel zonder extra kosten met verlaagde snelheid in België en de EU Onbeperkt bellen Full Control : betalende diensten worden geblokkeerd waardoor je bijkomende ko
Beste ,Graag wil ik eens vernemen wanneer nu mijn al maanden bestaande problemen met webmail skynet opgelost geraken.Sinds omzetting van webmail naar nieuw systeem heb ik volgende problemen.Mails komen ten onrechte in spam. Zelfs uw eigen mails inzake leesbevestiging. Markeren als geen spam heeft geen nut. Uur later staan ze opnieuw in spam.Als mailbox aangeeft dat er 0 ongelezen mails instaan en ik een uur later opnieuw kijk geeft hij bv 5 mails aan. 2 mails staan dan bv correct , 3 andere staan plots enkele dagen tot maanden terug in mijn mailbox. Dit is zeer irritant.Al meerdere keren naar klantendienst gebeld. Die ticket zouden aanmaken en mij terug zouden bellen.Laatste keer kreeg ik zelfs te horen dat dit een zaak was voor de ICT dienst en hiervoor wel eventjes 30 euro zou mogen betalen.Hiervoor vriendelijk bedankt want het probleem ligt duidelijk niet bij mij dus waarom zou ik als klant hiervoor moeten betalen ?.
Ik heb vorige week zaterdag een iPhone ( nog geen jaar oud) in de Proximus winkel binnengebracht om te laten herstellen/ omruilen. De dag zelf ontvingik een mail met daarin een link om de voortgang ban de herstelling te kunnen volgen, wat wel heel fijn is. Maar nu 5 werkdagen later en volgens de link de gsm is nog steeds in transit naar de herstel dienst 🤔Ik vraag mij af als het normaal is of de link die niet werkt gewoon? Want als het de normale tijd voor een gsm van punt A naar B te krijgen dan vraag ik mij af hoe lang zou het duren voordat ik mijn gsm terug krijgt?
Beste, Ik zou graag mijn DataPhone optie opzeggen en de restwaarde van m’n toestel betalen. Zou dit in orde kunnen gebracht worden? Alvast bedankt? :)
Ik zit met een probleempjeEen tijdje geleden had ik een port forwarding gedaan die werkte. Nu werkt hij niet meer.Als ik via cmd mijn ipv opvraag krijg ik een ander ip te zien dan dat als ik bv op whatsmyip kijk op google.Mijn vraag is welke van de 2 ik moet gebruiken en of iemand me verder kan helpen hoe ik de port-forwarding terug werkend krijg. Dit heb ik nu ingevuld
Ik kocht een fairphone en las dat ik een promocode zou krijgen om bij fairphone zelf de screenprotector op te vragen.De fairphone is er ondertussen, maar die promocode kan ik niet vinden. Hoe los ik dat op ?
BesteSinds gisteren serieuze problemen met tv kijken... na een 4tal min tv kijken, krijg ik blauw scherm met melding onverwacht probleem... geen verbinding. Maar het gekke is dam wel, als ik van kanaal verander, is er gewoon tv, allee toch voor 4 min en dan weer de foutmelding, enz... ben al van gisteren aan het proberen om te bellen of chatten maar nog steeds niemand gehoord. Decoder en modem al reeds gereset... Iemand de oplossing?
Beste, Is het mogelijk om VoWifi & VoLTE te activeren op een mobiel nummer?Het nummer staat in het “ticket” veld in mijn profiel.Dit nummer is niet gelinked aan mijn klantennummer, want dit is een professioneel nummer.Ik heb de vraag vorige week al eens gesteld via de chat, en men ging daar “een ticket voor openen”, maar ik denk dat er niet veel is uitgekomen. Toestel wordt officieel ondersteund door Proximus Alvast bedankt.Bert
Kan een vaste lijnnummer overgezet worden naar een andere zone bij switch naar telenet?Mijn schoonmoeder had altijd proximus en gaat nu naar een assistentiewoning. Daar was geen keuze voor proximus en is iedereen verplicht Telenet te nemen.Is het al voor iemand gelukt om een nummer op die manier naar een andere zone bij een andere provider te verhuizen?
Besteheb alles geprobeerd … alles opnieuw ingesteld, herstart, update naar iOS 15… op en af gezet.. vliegtuigmodus.. you name it, ive done it… mijn 4G geeft verbinding aan rechts bovenaan, maar whatsapp, Facebook, mail, zoeken continue verbinding zonder connectie te krijgen. ik zit niet over mijn limiet dus dat is het ook niet.
Hallo,Na 2 maanden prutsen met onze oude tv box (2x vervangen door een nieuwe, oud model) heeft de technieker een V7 tv box geïnstalleerd. Dit zonder hierover te communiceren wat hij doet.. Nu krijg ik mail met de uitgevoerde werken waarvan:nieuwe tv box - in huurKosten herstelling product - 85€!! Zal dit nu doorgerekend worden ofzo?Hier zou ik helemaal niet mee gediend zijn.. jullie producten werken al enkele maanden naar onbehoren, en uiteindelijk moet ik zelf de herstelling betalen terwijl ik ook al huur betaal voor de toestellen en genoeg betaal voor de diensten die daarbij horen…Kan iemand me eens vertellen dat de kosten op proximus worden genomen?
Ik heb flex s en zou graag mijn huidige decoder inruilen voor de Android decoder . Als ik het goed voorheb moet ik enkel eenmalig 49 euro betalen ? Dat klopt ? En mijn huidige decoder moet ik dan gewoon binnen doen bij in een Proximus winkel ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.