Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Inbox in outlook van skynet mail geeft alle mails als ongelezen aan. Alles markeren en als gelezen markeren helpt niet na een tijdje terug alle mails als ongelezen. Andere inboxen niet, al jaren ook met skynet geen probleem. Account reeds verwijderd en terug gezet maar geen resultaat.Heeft hier nog iemand probleem mee. Is nu ongeveer één week aan de gang.
Wij proberen al een tijdje de pickx app te installeren op onze iPhone. De gewone Proximus app staat er op, dit lukt. Als we de pickx downloaden, krijgen we een 4-tal vragen, daarna moeten we goedkeuring geven, en daarna enkel een zwart scherm en een draaiend tandwiel…. en dat blijft eeuwig draaien.Iemand tips? We verblijven in Noorwegen momenteel…. Af en toe wat tv zou leuk zijn, het zit immers in ons abonnement..
Sinds een tijdje is ethernetpoort 3 van mijn bbox3 opgehouden met werken. Led lichtje is uit. Volgens de modemsettings is poort 3 niet beschikbaar. Reset, herinitialiseren en dergelijke al zonder resultaat. Lan 1,2 en 4 werken gelukkig nog steeds zonder probleem. Is het tijd voor een nieuwe modem? Bedankt voor jullie reacties
Beste, Zondag 19Juni2022 bestel ik een GSM op jullie website.Het gaf mij de optie om een voorkeursdatum voor levering te kiezen. Ik koos 22juni2022 omdat het verjaardagscadeau moest zijn.Op 22juni2022 rond 9h krijg ik een email & een SMS dat het toestel dezelfde dag geleverd zal worden via Bpost. Nergens een trackingnummer te vinden. De status van de bestelling bleef de ganse dag, en is nog altijd zo, op “je pakket wordt gemaakt” staan. Deze morgen heb ik via chat contact opgenomen met jullie en de persoon in kwestie melde dat het toestel vandaag geleverd zal worden maar kon mij geen tracking bezorgen omdat het systeem eruit lag?Ondertussen heb ik nog niets ontvangen. Kunnen jullie dit aub eens nakijken en bevestigen wanneer ik het toestel ga ontvangen. Ik begrjip niet goed dat alles bevestigd wordt maar er niets ontvangen wordt. Dank bij voorbaat.
Beste, Ik heb gisteren een mobulis M pack besteld via proximus. Ik heb gekozen om mijn bestaand nummer over te zetten en koos de optie Esim omdat dit makkelijker leek te zijn. Na een tijdje kreeg ik een mail om mijn sim volgens een stappenplan te activeren zoals op onderstaande afbeelding.Ik kan dus helemaal niks vinden, ik vind de tab products niet net zoals de follow up tab…Heeft iemand raad?Mvg
Beste, Sinds enkele dagen kan ik op de myproximus app enkel de gegevens over mijn gsm zien. Het account op de app is blijkbaar ook enkel aan mijn gsm nummer gekoppeld en niet aan mijn klantennummer. Vroeger kon ik al mijn gegevens op de app bekijken. Als ik op facturen druk, moet ik inloggen, maar als ik inlog, krijg ik steeds een foutmelding : “sorry, we kunnen je account op dit moment niet tonen”. als ik op producten druk en product toevoegen doe, zegt de app dat ik gebruiker ben en beheerder moet worden. Als ik op “word beheerder” druk krijg ik “loading your changes, do not close this page” en blijft hierop hangen. Op myproximus op de website sta ik wel als beheerder geregistreerd, wat ook correct is. Ik ben immers alleenstaand, dus kan er niemand anders beheerder in mijn plaats zijn. Kunnen jullie dit eens nazien en ervoor zorgen dat ik op de app ook als beheerder geregistreerd sta ? Alvast bedankt.
Sinds 2 wekken heb probleem met mijn mobiel internet. Zeer traag en soms heb helemaal geen verbinding.
Ik heb bevestiging gekregen dat mijn huidige modem, bbox3 defect is. Ik moet nu een nieuwe halen in een proximus shop, maar is dit reeds het nieuwe model met wifi 6 die ik zal krijgen? Ik zie het nut niet van mij nu nog een bbox3 aan te smeren…Ik heb een flex pack met vaste telefonie dus ik vermoed als ik op mijn strepen sta dat dit wel een nieuwe moet zijn? Iemand hier al ervaring mee?
Beste, Wij hadden reeds enkele maanden een 4g router met het onbeperkte dataplan van proximus, Mobilus 5G premium “unlimited”.Toen we dit abo namen was het ons beloofd dat dit 100% zeker zonder limiet was, ook geen verstopte fup.We hebben hier maanden goed gebruikt van gemaakt, eindelijk blij te kunnen werken met normaal internet (onze DSL verbinding is 7down / 1 up..). Nu plots werkt het niet meer, na heel veel bellen zeggen ze mij dat hier “al jaren” een limiet op zit van 300gb per maand, dit was 100% niet, want ik heb op een 5 tal maand ongeveer 2.7TB verbuik gehad (prive woning + firma).Zover ik kan uitrekenen komt dat niet op 300gb/mnd. ;) Maar hierdoor zitten wij momenteel in grote problemen, we kunnen onze webshop niet meer bijwerken, onze beveiligings camera's werken nog amper, en zelfs gewoon internet surfen etc.. is niet meer om mee te werken.Na veel rond te zoeken kwam ik uit op “tessares”, maar na navraag te doen bij proximus gaat dit niet voor ons, want volgens hun tests i
hallo, sinds 23/5/2022 (u leest het goed) tracht ik mijn Telenet nummer naar Proximus over te dragen.Ik ga u de hele geschiedenis besparen. Die zou u trouwens in het systeem moeten kunnen terugvinden.Heb afgelopen woensdag medewerker nummer 30 denk ik (ben tel kwijt) aan de lijn gehad die me zei dat hij dit persoonlijk zou opvolgen want dat ik echt van kastje naar de muur word gestuurd en het binnen de 5 dagen zou opgelost moeten zijn. Hij zou me zaterdag bellen (niet gehoord), en hij zou me maandag bellen (werkt blijkbaar niet meer bij jullie).Vandaag kreeg ik medewerker nummer 35 aan de lijn… Zij wist wat er moest gebeuren en zou me terugbellen (ik heb haar naam gekregen, maar weet niet hoe ik met haar kan doorverbonden worden).Ondertussen zijn we bijna middag en heb nog niets gehoord. Ze zou om 9u met een collega bellen, en me daarna terug contacteren.MIJN GEDULD IS OP!!!! Kan iemand mijn probleem opnemen, aanpakken en oplossen aub?????
Ik kan geen myproximus aanmaken. Bij registratie zegt ie account t bestaat al en als ik m’n wachtwoord wil opvragen krijg ik, email niet gekend..
Heeft er iemand een oplossing voor het koppelen van E-press Proximus met hln.Bij proximus staat alles goed gekoppeld maar kan geen +-artikelen lezen op hln.Bij mijn hln account staat er dat er geen actief abonnement is.Gebeld naar hln en daar zeggen ze dat je bij Proximus de GID-code moet vragen.Gebeld naar proximus en daar aan twee mensen gevraagd. Sorry zeggen ze daar. Nog nooit van GID-code gehoord. Daar sta je dan
Beste Gisteren nieuwe modem geplaatst (FritzBox 7590AX) ter vervanging van de BBOX3. Alles verliep vlot en goede verbinding. Tot vannacht… (25/06/2022) sinds 1h teruggevallen op repair profiel zo te zien.Kan iemand mij een duidelijk overzicht bezorgen welke firmware versie werd goedgekeurd door Proximus.Alvast bedankt
De voorbije maanden is mijn factuur met 4 euro verhoogd van 75,99 naar 79,99. Alleen het gaat hier over een voormalig ‘oud’ pack Maxi Internet dat nu Fiber Flex Family is. Alleen mijn kennissen betalen voor dezelfde diensten en pack 74,99 (opgetrokken van 70,99).Ik betaal evenwel 5 euro extra. Waarschijnlijk is dit een restant van de voorgaande omzettingen van oud naar nieuwe formules, alleen als ik MyProximus mijn diensten controleer vind ik geen enkele extra dienst die de extra 5 euro ten opzichte van de reguliere Fiber Flex Family rechtvaardigt?Heb al paar kanalen geprobeerd, maar binnen geraken is behoorlijk lastig. Wil in elk geval mijn abonnement als het enkel de diensten van Fiber Flex Family aan 74,99 inhoudt (voor zover ik kan nagaan), ook aan dat bedrag aangerekend wordt.
hallo, wij krijgen regelmatig zwart beeld bij het aazetten van recorder Moeten recoder dan opnieuw opstarten en dan werkt deze goed Hopelijk is dit niet de bedoeling groeten David Janssens
Beste,Sinds enkele weken geleden kan mijn vader geen mails meer versturen met zijn proximus mail adres. Hij beschikt ook over een skynet mail adres waar het probleem zich niet voordoet. Ik heb alles al gecontroleerd betreft de instellingen en deze zijn allemaal juist.Mails verzenden via de webmail lukt wel. Maar ondanks hij het al jaren gewoon is om via outlook te werken zouden we dit graag opgelost gezien te krijgen. Ook gebruikte hij de outlook app op zijn smartphone dat altijd goed gewerkt heeft tot enkele weken geleden. Met vriendelijke groetenNick
bij de levering van de nieuwe Bbox3+ wordt geen paswoord geleverd om toegang te krijgen tot de modem.Hoe krijg je dan toegang om de naam van de modem te wijzigen en/of het paswoord aan te passen?Weet iemand een oplossing?
Na een zoveelste probleem met het doorsturen van mails - vooral mails met attachments komen niet meer door - besloot ik vandaag de serverinstellingen die nog op skynet stonden te wijzigen naar Proximus. Ik volgde alle stappen in de handleiding van de Proximus site. Resultaat: ik kan nu geen mails ontvangen en verzenden. Alle gegevens zijn ingevuld zoals volgens het stappenplan, maar als ik op volgende klik krijg ik een melding dat gegevens niet zijn opgeslagen, terwijl ze dat wel zijn. Maar met de correct ingevulde informatie is mijn mail dus nu volledig geblokkeerd. Kan nu niets verzenden/ontvangen. Heb alle threats hier nog eens gevolgd, maar geen enkele oplossing daarvan werkt. Mezelf dus vastgezet. Graag wat suggesties?
beste,aangezien ik veel thuis werk, gebruik ik mijn werk-GSM heel vaak. Maar sinds ongeveer een week heb ik amper tot geen bereik meer. Ik heb de SIM kaart al eens in een andere gsm gestoken maar dat helpt niet. (mijn man blijft met zijn werk-gsm wel bereik hebben) Ook nu op kantoor in Brussel heb ik enorm veel problemen. Kan dit aan mijn sim-kaart liggen? En zoja, wat kan ik doen?grt Eva
Heb sinds 11:30 geen internet, televisie en foon meer. Heb dit gemeld via chat en de bevoegde persoon heeft dan een ticket aangemaakt. Alleen kan nu geen mail, geen webmail, geen telefoon, geen televisie meer ontvangen, dus hoe weet ik nu of het probleem is opgelost? Intussen zijn we al bijna 4u verder, en merk geen enkele wijziging. Lampje DSL op de modem knippert (Fiber aansluiting) maar meer niet .... Zou wel handig zijn moest in MyProximus ergens een melding zichtbaar zijn als er op je lijn een probleem is, en wanneer opgelost.
Dit was de snelheid daarnet op de pc met vaste verbinding.
Ik wil een gsm kopen en was niet op voorraad in de winkel en dan wil men mij niet verder helpen. Ga maar naar de Fnac was het antwoord
Beste ik heb wegens enkele financiële tegenvallers op enkele dagen een moeilijke maand achter de rug en nu heb ik net een zeer hoge factuur waar ik me eigenlijk niet bewust van was dat het zo hoog opgelopen was.. Ik ben al enige tijd trouwe klant bij jullie en zal dit in de toekomst ook blijven maar nu is mijn vraag zou ik mijn factuur alstublieft eenmalig uitgesteld kunnen betalen? Of eventueel in een afbetalingsplan als jullie dit liever hebben? Graag wil ik dit gewoon zo snel mogelijk in orde hebben en ik zal er dan ook voor zorgen dat dit volgende maand zonder enige problemen in orde en betaald is..Ik zou je echt enorm dankbaar zijn.Bedankt
We zijn van plan van een bijgebouw te plaatsen los van onze woning.wat dienen we te voorzien om in het bijgebouw internet en tv te kunnen bekijken zonder haperingen.de glasvezelkabel die in straat ligt is maar voorzien voor 1tvbbox 3v plus is onze huidige modem , decoder tv v5Kabel binnentrekken ( utp ) voor tv? Welke?voor internet , hoe deze ontvangen binnen het bijgebouw
Hallo,Is het intussen al mogelijk om bluetooth oortjes te koppelen aan de v7 decoder?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.