Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Hallo, Ik ben onlangs van Telenet naar Proximus overgestapt, bij het aanvragen van deze overgang hebben ze mij gegarandeerd dat mijn mail van Telenet zou blijven werken. Na opzoek werk, zou dit inderdaad zo moeten zijn door een nieuwe telecomwet van 2022 waarin staat dat mensen hun mail kunnen behouden als ze zouden overstappen zonder extra kost of dergelijke. Ik ondervind wel problemen... Ik krijg geen mail meer binnen op mijn tablet van mijn telenet mail adres. Enig idee hoe dit komt? Alvast bedankt.
Ik kreeg te nacht om 5u een sms ´prettig verblijf in Nederland´ terwijl ik thuis in bed lag. Hoe lan dit? Ik heb wel geen extra kosten zover ik zie maar vraag me af hoe dit zou komen?Gisteren bij ontvangst, bij mijn streepjes boven stond ook de hele dag een R.
Wij vertrekken dit jaar september 2022 naar Schotland.Kan ik daar het tarief (data) voor surfen en bellen gebruiken zoals in andere EU- landen
Hoi, Bij wie kan ik terecht om mijn aankoopbewijs aan te vragen? Heb dit namelijk nodig voor een reparatie. Alvast bedankt!
Beste, ik heb mijn gsm gekocht via abonnement, kan ik mijn garantiebewijs/ aankoopbewijs nog ergens verkrijgen? bedankt!
In mei 2022 ben ik in de winkel op afspraak binnengelopen om mjin abonnement op te zeggen. Er werd mij beloofd dat er geen betalingen meer nodig waren en alles afgehandeld was. Ik verhuisde daarna naar het buitenland en kreeg mijn factuur voor mei natuurlijk in juni, wat begrijpelijk is. Nu heb ik echter weer een factuur gekregen, hoewel ik bewijs van opzegging heb zit ik nog steeds in het systeem. Klaarblijkelijk ben ik niet de enigste die na opzegging nog steeds lastig gevallen wordt met rekeningen.Het is bijna onmogelijk om contact op te nemen met de klantendienst vanuit het buitenland. In het emailcontactformulier is er zelfs geen mogelijkheid om een buitenlands nummer in te vullen. Ik zie geen andere oplossing dan dit voor de rechtbank te brengen als deze rekening niet wordt geannuleerd.
Door gebruik van een zelfde mailbox op verschillende apparaten kom ik tot de ontdekking dat er bijv. verschillende mappen in gebruik zijn voor de verzonden items. Ik kan bij de verschillende apparaten in het mailprogramma niet configureren welke map moet gebruikt worden.Ik zou graag een powershell script maken om bijv. alle objecten in een bepaalde map te moven naar een andere map zodat ik op een bepaald toestel toch alle mails zou zien verschijnen.Wie kan me hier op weg helpen?
Ik zie in het tarief van Flex S dat daar een “Flex S Mobile” bij inbegrepen is ik heb 2 mobiele telefoons en betaal voor beide al maanden een abonnement ?????IK heb in sommige delen van mijn appartement slechte Wifi-ontvangst volgens technici ligt dit aan de lage reikwijdte van de bBox, waarom moet dan de Proximus Booster volledig betaald worden?Vroeger was er een korting van 2 € op de decoder, is dat afgeschaft?
Beste,Ik krijg dagelijks (en al zeker 3 maanden lang) in naam van Proximus, telefoontjes en mail dat er nog een rekening openstaat van 65 Euro en binnen een aantal dagen moet betalen en anders wordt het internet afgesloten.Dit is overduidelijk spam/scam, maar ik wordt ook steeds gebeld door een echt telefoonnummer van Proximus door een Frans sprekende vrouw. (Lijkt telefoonnummer poofing) … ook de mails lijken te komen van het Proximus BE domain maar linken door naar een ander mail domain (maar dit zie je niet op een gsm) Ik reageer nooit op de telefoontjes, maar de Frans sprekende vrouw spreekt dan ook nog altijd de voicemail in. Nu net kreeg ik weer een sms in het Frans over een afspraak op 11 juli, link in de sms stuurt je door naar een fake ‘’mijn proximus’’ website... ik heb inmiddels het hele mail domain Proximus al geblokkeerd en ook jullie echte telefoonnummers (dus ik krijg nu ook geen echte telefoongesprekken en mails van Proximus meer binnen) Jullie begrijpen toch dat ik nie
Ik heb verschillende ruimtes waar ik een tv heb dus ik heb geïnformeerd naar de mogelijkheden om hier proximus tv op te krijgen. Ik heb al één toestel met proximus tv, heb een vaste lijn, een modem, een decoder, een wifi-booster. Ik zou 2 extra decoders kunnen plaatsen en als ik een smart tv heb kan ik daar ook nog via Picks programma's kunnen kijken. Ik ben nu een uur bezig om te zoeken hoe dat zou moeten maar alle info die ik vind is onduidelijk en ontoereikend. Ik vind wel veel klachten van gebruikers over Pickx. Misschien dat ik toch maar eens ga shoppen bij een andere provider want proximus lijkt vaak onmogelijke producten te hebben. Reclame besteden ze wel veel geld aan maar een goed product-uitleg schijnt heel erg moeilijk te zijn. Wie heeft er wel goede ervaringen mee of wie heeft een andere provider met betere mogelijkheden. NB ik zit wel in Wallonie dus niet alle Vlaamse aanbieders zullen hier actief zijn. Mvg Frederik Durbuy
Beste, Wij zijn een gezin met 5 personen. We hebben allemaal een TV op de kamer. Slechts 1 TV hangt rechtsreeks aan een decoder en alle andere werken vandaag draadloos. Of dat is toch de bedoeling.Vandaag gebruiken we probleemloos en gelijktijdig Yellow Play op de 4 draadloze TV´s.Telenet ondersteunt namelijk 5 gelijktijdige streams en 5 geregistreerde toestellen. Dus elk gezinslid 1 stream mogelijk op een willekeurige zender..Nu de vraag: Hoeveel toestellen kan je bij Proximus gelijktijdig bekijken met Pickx? Ik lees bij elk Proximus abonnementToegang tot de Proximus Pickx-app op al je toestellen.Dit betekent dat er helemaal geen limiet is? We hebben hier ruim 15 toestellen en dat zou een serieuze voorruitgang betekenen, want soms denkt Telenet dat je nog op een ander toestel aan het kijken bent en dan loop je tegen het maximum van 5. (4 strams is een minimum voor ons)Wie bezorgt er exact informatie? “Hoeveel toestellen kan je bij Proximus gelijktijdig bekijken met Pickx? Hoeveel g
Beste, ik zou graag verzwaren van abonnement naar mobilus M. Er is momenteel een promotie, kan ik veranderen en deze promotie krijgen? Of moet ik eerst veranderen van provider? Ik heb nu een abonnement samen met een gsm. mvg,Thibauld
Enig idee wanneer de internet panne/ storing in Meise wordt opgelost?sinds gisteren 14h geen internet meer.bedankt
Misschien lukt het via hier. Per mail kan je niemand bereiken. daarnet 30 min aan telefoon gehangen waarna medewerker nog eens telefoon dicht gooide.Mijn schoonvader is langs geweest op 18 juni om zijn gsm nummer te verwijderen. Nu staat deze nog steeds actief en betaald hij er nog voor. Dan bel je hiervoor want op huidige factuur staat dit nog steeds te betalen. Een redelijk arrogante medewerker was kort en gooide telefoon dicht. Als we met mijn schoonvader in de winkel zijn geweest heeft hij daar toestemming gegeven om de gsm te verwijderen. Wij kunnen er niet aan doen dat ze daar hun werk niet hebben gedaan. Moeten ze niet arrogant en kort tegen ons doen en nota bene nog eens telefoon dicht gooien!!
Mijn afstandsbediening v7 werkt niet meer optimaal.ik moet veel te hard op de knoppen drukken en het duurt zo lang eer ik op het juiste menu kom.ik heb al nieuwe batterijen ingestoken en de afstandsbediening gereset.maar dit hielp niet allemaal kan ik een andere ontvangen
Graag verwijdering van de domeinnaam welke gekoppeld is aan het klantnummer opgegeven in mijn profiel.
22-06-2022: Mijn zus (al heel lang klant bij Proximus) is verhuisd naar een nieuwbouwappartement. Netjes op tijd meegedeeld aan Proximus; de technieker komt zoals afgesproken af; aansluiten lukt niet, want er moet nog een extra kabel aangesloten worden en dat is voor een ander team. Geen probleem, want die komen ten laatste op 24/06/2022. Even geduld dus. Vandaag berichtje: we komen maar langs op vrijdag 8 juli! Geen TV, telefoon en internet gedurende weken...dat is vandaag toch niet meer aanvaardbaar. Ze gaat dus inlichtingen nemen bij… Telenet! Jammer toch!!
Dag, Ik heb een abonnement genomen all stars en all sports. Vanaf 15 september krijg ik daarbij Disney+ erbij. Ik heb nog altijd een ouder deocder hier staan. De klantendienst heeft gezegd dat die dan wordt automatishc wordt omgeruild naar de Android tv- decoder.Klopt dit en is dit vanaf 15 september. Wordt dit dan opgestuurd of hoe gebeurt dat dan. En naar activatie toe.Kan er daar iemand meer uitleg over geven.Mvg Jeroen
Beste, ik heb vandaag gemerkt dat op onze laatste 3 facturen, nl. van mei, juni en juli 2020 betalingen van 4,99€ per week worden aangerekend voor ‘Veedz Help’ onder de vermelding van ‘betalingen voor niet-Proximus diensten’. Het is een raadsel hoe dit plotseling geactiveerd werd...het gebeurde in elk geval zonder dat wij het wisten en/of goedkeurden. Het gaat in totaal over 64,87€. Ik heb hierover vandaag contact gehad met de klantendienst om dit te melden. Zij konden mij enkel aanraden om een bericht met ‘STOP’ te sturen naar de telnr. van Veedz. Dit heb ik inmiddels gedaan maar het nr. dat vermeld staat, is een vast nr. waar ik dus geen sms naar kan sturen. Ik heb vervolgens geprobeerd om een mobiel nr. van deze firma te vinden maar tevergeefs...wel vond ik een mailadres ‘customer@veedz.be’ waarnaar ik gemaild heb om dit te stoppen. Ik hoop dat het hiermee opgelost is… Ik kwam op internet meerdere gelijkaardige klachten tegen. Kan er iemand mij bevestigen of dit nu in
Hallo , ik wil graag Netflix toevoegen aan mijn Proximus pakket.ik heb dit geprobeerd via mijn digicorder maar het lukt niet . Hoe kan ik dit nog regelen vandaag ?
Beste,Ik maak regelmatig gebruik van de MyProximus app om te zien welke apparaten er verbonden zijn met mijn Bbox. Sinds een paar dagen krijg ik de melding op de app dat de bbox inactief staat terwijl deze gewoon fysiek aanstaat. Iemand die dit probleem herkend?
Binnenkort bij ons fiber beschikbaar.... wat zijn de abonnementskosten voor fiber zonder vaste lijn waarom verbergen jullie deze en is dit niet te vinden op jullie website? Nu bieden jullie fiber abonnementen aan zonder dat de klant kan zien wat het nieuwe abonement gaat kosten. Hoe zit het met de mobiele abonnementen blijven deze aan de zelfde prijs en dezelfde hoeveelheid data. Zijn jullie echt te lui om jullie prijzen erop te zetten of is dat dit verborgen moet blijven zodat de klant niet mag weten hoeveel ze meer moeten betalen? Graag meer info en eerlijkheid naar de klant toe voor zo een groot bedrijf echt teleurstellend .....
Hallo, sinds enkele maanden heb ik problemen met mijn afstandsbediening (type V4) die reeds lang meegaat en bij de laatste decoder zat er geen nieuwe afstandsbediening. Het is voornamelijk de pauze en stop toets waar we heel hard moeten op duwen.De batterijen zijn nog ok en de andere toetsen werken wel. Afgelopen zondag kreeg ik via jullie ook bericht dat er een nieuwe decoder onderweg is (maar wellicht wordt bij dit type opnieuw geen afstandsbediening geleverd? - zie schermafdruk)
Hallo iedereen,Ik heb al een paar dagen het probleem dat mijn V5 afstandsbediening niet meer wil werken op de bediening van het tv gedeelte nl. aan/uit zetten & volumeknop (tv toestel Samsung) geeft steeds rood lampje…Al nieuwe batterijen gestoken + al meerdere resets uitgevoerd maar nog steeds hetzelfde probleem!wie kan me de oplossing bezorgen?mvg. Tommy
@HadewychT @AntonellaD TV gids van Discovery Channel loopt weer 2 uur voorop . Deze ochtend was het in orde. Blijkbaar na de automatische update van de TV gids die Proximus deze namiddag doorvoerde om 17 uur weeral zelfde probleem, dat sinds 27 Mei 2022 bezig is. Kan het TV team van Proximus dit niet eerst nakijken alvorens dit zo te updaten? En ik bel niet meer naar Proximus hiervoor want die personen van de externe cal centers zijn grof gebekt en weten niet waar ze over praten. Meestal haak ik gewoon in als bij een extern cal center terecht kom (je pikt ze er gewoon uit ze vragen direct je klantnummer, thuis adres gsm nummer en nu zelfs het Iban nummer van je bankrekening, omdat ik dit weigerde te geven “mijn rekening nummer” was die dame al aan het roepen en tieren” , wat totaal niet nodig is) ik bespaar jullie de woorden , nu had ik na 23 minuten wachten geen zin om opnieuw te bellen. En bleef ik aan de lijn met een frustratie als resultaat. Het kan niet de bedoeling zijn dat j
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.