Skip to main content
Vraag

ontevreden

  • July 11, 2022
  • 10 reacties
  • 131 Bekeken

Misschien lukt het via hier. Per mail kan je niemand bereiken. daarnet 30 min aan telefoon gehangen waarna medewerker nog eens telefoon dicht gooide.

Mijn schoonvader is langs geweest op 18 juni om zijn gsm nummer te verwijderen. Nu staat deze nog steeds actief en betaald hij er nog voor. 

Dan bel je hiervoor want op huidige factuur staat dit nog steeds te betalen. Een redelijk arrogante medewerker was kort en gooide telefoon dicht. Als we met mijn schoonvader in de winkel zijn geweest heeft hij daar toestemming gegeven om de gsm te verwijderen. Wij kunnen er niet aan doen dat ze daar hun werk niet hebben gedaan. Moeten ze niet arrogant en kort tegen ons doen en nota bene nog eens telefoon dicht gooien!!

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

Martin
  • July 11, 2022

Ter info: normaal voor facturatie kun je het via een online mail formulier  → http://proximus.be/contact » stuur een e-mai » ik heb een andere vraag » 


  • Auteur
  • Apprentice
  • July 11, 2022

Via contact krijg ik alleen maar chat of bellen...


Martin
  • July 11, 2022

zie je dan deze optie niet ?

→ http://proximus.be/contact » stuur een e-mai » ik heb een andere vraag » 

Maar als het niet lukt kun je altijd wachten tot hier een Proximus forummedewerker (moderator) reageert.


  • Auteur
  • Apprentice
  • July 11, 2022

Ja staat mooi genoteerd.. alleen kan je helemaal geen e--mails versturen .. 


Martin
  • July 11, 2022

heb het eens geprobeerd en het is inderdaad wat verwarrend  → Een e-mail? Zeker! Over welk nummer gaat het? | Proximus » “ik heb een vraag over mijn factuur”  » andere vraag » ken mijn nummer » ik heb een vraag over mijn factuur » en “klacht indienen” kiest » “Mail ons”
dan kom je op een pagina en daar moet je wel op letten dat je volledig naar beneden scrolt om het formulier in te vullen

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • July 11, 2022

Thx, probeer ik straks eens 


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • July 12, 2022

@SylvieB Als je hier in het klantprofiel zijn nummer & geboortedatum noteert, kijk ik het even na! Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • July 12, 2022

@SylvieB Als je hier in het klantprofiel zijn nummer & geboortedatum noteert, kijk ik het even na! Groetjes, Heidi

HIer rechtsreeks bij jou of via andere pagina dan? 


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • July 12, 2022

Dat mag hier op het forum ja, in het login-profiel. In het veld 'Ticket' kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden, enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers.

 


Martin
  • July 12, 2022

ter info: in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten zoals de gevraagde info die door HeidiE gevraagd werd.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"