Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Waarom staat Blaze en Santiago van de zee niet op de programmatie van Nickjr op Proximus TV? De 2 favoriete animatieseries van mijn zoontje worden al lang niet meer uitgezonden. Vreemd genoeg worden ze dagelijks op Nickjr. op Telenet wel uitgezonden. En in de TV-gids op de website van nickjr.nl staan ze ook dagelijks geprogrammeerd. Vreemd toch?
Op reis in zuid Frankrijk en na storm is de fiberkabel beschadigd , dus moet via hotspot werken. Echter als ik klik in de iPhone op Hotspot configureren krijg ik deze pop up “om de persoonlijke hotspot van deze account te activeren neemt u contact op met Proximus.ik ben al 3 dagen aan het bellen met de klantendienst die telkens dezelfde link doorsturen! Er is een ticket aangemaakt voor 2 de lijnshulp maar nog geen telefoon ontvangen. De laatste medewerker zei gewoon als u het zelf niet kan gaat u langs in een verkooppunt en doen zij het voor u!Iemand een idee?
De laatste tijd heb ik bij het aanzetten een paars beeld. Ik moet dan alles uitdoen en opnieuw opstarten. Kan hier iets aan gedaan worden. 2de vraag Als ik een programma aan het bekijken ben en ik zet het zelf op pauze. Dan heb ik meestal dat het beeld hapert tijdens het afspelen. Zeer vervelend om naar te kijken. Ook hier moet ik alles uitdoen en opnieuw opstarten. Dan is het meestal weg. Iemand tips of tricks
Op 08/07 heeft men fiber komen installeren.Internet Box aangesloten en alles top. Aanpassen naam (SSID) en wachtwword zou volgens de installateur gaan via de MyProximus app.Heb nu al 2 weken meerdere keren per dag geprobeerd die via MyProximus te wijzigen maar krijg elke keer dezelfde « er is een tijdelijk probleem ».Is er een alternatieve manier? (Ik zie op de Internet Box nergens een IP,/user/pwd staan om via een browser in te loggen op een console).
Proximus vindt creatieve oplossing voor tekort aan laadpalen - TechPulse
Op 08/07 werd Fiber geïnstalleerd.Omdat de dekking niet overal voldoende is wil ik een (gratis) booster bestellen.Via MyProximus app loopt procedure altijd vast op Stap 1 (Identificatie). Heb dit al een aantal dagen geprobeerd…Is er een alternatieve manier om een booster te bestellen?
Geachten,Bij aankoop van een sterke wifi-xtraboost, spreekt men van een verbinding te maken tussen dezebooster en de router !!Doch ik heb enkel een modem B Box 3 van Proximus.Heb ik wel een router ??Hoe ga ik dan te werk ?Graag een seintje a.u.b.Roland.
Vorige aansluiting was adsl, bbox3 was gebriged naar mijn eigen router waar de poorten 1000mb zijn. Nu zoals het verkocht werd gaat de koperen bekabeling eruit en moest ik een fiber aansluiting krijgen. Op die bboxV3+ krijg ik enkel 100mb wat veel te weinig is, dus wil ik deze terug bridgen naar mijn router, hoe gebeurt dit? Op het lan adres van de bbox3V+ kan ik niets aanpassen, Iets dat op mijn vorige aansluiting vanzelf ging.
Ik krijg ondertussen al dagen meldingen dat ik mijn apparatuur moet afgeven. Dit heb ik reeds gedaan. Ik heb dit in een postpunt afgegeven en heb niets meegekregen. Ik ging er van uit dat het in orde is. Wanneer ik bel naar proximus geraak ik niet verder meer. Telefoon slaat elke keer uit. Ik heb mijn abbo gestopt, (internet) telefonie is nog actief en moet actief blijven. Maar de modem en 2 boosters zijn ondertussen al een week weg. Hoe lossen we dit nu op? Want er is geen haar op mijn hoofd dat denkt om 199€ te betalen.
Toch tof nieuws op deze hete dag: Eurosport 2 NL, Eurosport 2 FR, Investigation Discovery en Discovery Science (allen van dezelfde zendergroep) zijn sinds vandaag beschikbaar in HD mét TV Replay in de desbetreffende zenderpakketten. Als het goed is mag het gezegd worden :-)Spijtig dit nergens anders gelezen te hebben. Ik wou het toch even meedelen :-)
Beste, Eerst en vooral ben ik zeer tevreden over onze fiberaansluiting en uw medewerker die het bij ons geplaatst heeft.Minder tevreden over persoon die twee andere aansluitingen in ons gebouw is komen verrichten . Vooral over zijn zeer onvriendelijke , om niet te zeggen zeer onbeleefde , houding tegenover verantwoordelijke van gebouw.Bij de allereerste vraag om info krijg je een nors antwoord retour en meteen de eis naar sleutels voor toegang tot meterlokaal.En zijn afwerking naar aansluitkast in n*103 is werkelijk knoeiwerk . Heeft zijn kabel tekort bemeten en poogt het dan op allerlei wijze te fiksen.Uit goodwill heb ik steeds de Proximus medewerkers een handje toe gestoken omdat de situatie hier niet eenvoudig is .Maar hier zijn aan de ansluitkasten grofe foute gebeurd bij zijn laatste plaatsingen . Dat ziet zelfs een leek.Verder liet de man al zijn restanten van kabel en dergelijke gewoon achter ( zie bijlage ) Deuren allemaal openstaand gehouden met brandblusser en verlichtingen
wanneer er een mail toekomt in mijn spam is die niet ter wijderen . Als je mail probeert te verwijderen staat hij nadien terug in postvak spam , kan kem ook niet verplaatsen naar prullenbak
Hallo, Ik probeer mijn WIFI-booster in stellen, maar dat lukt niet. Deze stappen had ik genomen, 1 eerst heb ik die op automaat geschoven en dan heb ik die stroom kabel in gestoken en aangezet; gewacht tot dat WPS-lichtje uitgedoofd is. Daarna heb ik op de WPS-knop van de modem gedrukt en dan die van de Booster, resultaat het lampje Acces Point en Link Quality branden. Einde raad. Eigenlijk had ik verwacht dat WIFI 6 (V2) booster kreeg, in plaats van de V1 versie.Bedankt en een fijne dag nog.
Als jullie nu niet meteen mijn gsm nummer en mailadres weghalen bij andere proximus klanten .. dan ben ik voornemens om al mijn diensten bij Proximus op te zeggen. Word gvd met een deurwaarder gedreigd door een frans sprekende proximus medewerker.Ik heb nog nooit 1 openstaande rekening gehad bij proximus en betaal automatische.Jullie hebben jullie administratie niet op orde en ik ontvang nu al meer dan een half jaar oproepen op mijn gsm die voor andere klanten bestemd zijn. Openstaande rekening staat uiteraard niet in mijn Proximus, maar ik word wel steeds gebeld door proximus medewerkers, Installateurs, Techniekers (en ja dit is een echt proximus nummer en werd al bevestigd dat dit een echt proximus nummer is) Mijn vertrouwen is inmiddels weg in Proximus en word niet graag voor wanbetaler uitgemaakt.Jullie hebben mijn prive gegevens gelekt en dit kan niet andersEn dit is tevens het laatste wat ik hier nu over schrijf.
Hi,can anyone help me with my application?i apply Flexi Fiber Package at Proximus Stockel but the application was pending for approval.Application Date: April 14,2022Order No: R000000110000LVF0Ai don't received any email and the technical team say still checking and waiting for approval.As i need internet access for my works. appreciate if anyone could help.thanksothman
Beste,Ik heb de wifi code veranderd in de bbox modem configuratie als user. Nu het probleem blijkt dat deze niet op mijn apparaten veranderd is en gewoon hetzelfde is gebleven. Op de myproximus app is deze ook gewijzigd maar helaas.. :/
Ik heb de studio 100 go pass reeds 4 dagen geleden geactiveerd. Deze werkt perfect via de tv en via pickx maar op de studio 100 go app en de studio 100 go website krijg ik bij het inloggen nog steeds de boodschap “inloggen mislukt. Je hebt geen geldig abonnement voor Studio100Go.” (zowel op smartphone als op pc). Zeer vervelend!
Is Filmbox iets voor Proximus basispakket of is dit alleen voor de Nederlandse zenders, zie onderstaand.FilmBox is het eerste 24/7-filmkanaal in Nederland dat in het interactieve basispakket zit. Bij FilmBox zie je geweldige films en series zonder reclame-onderbrekingen tijdens de programma's. Daarnaast heeft FilmBox een breed aanbod van Hollywood-blockbusters, filmhuisfilms en klassiekers.
Op de smartphone van mijn echtgenote zijn de emails van ons gezamenlijke skynet emailadres zowel zowel te zien in haar gmail als in de proximus mail app.Zij wenst echter dat de skynet emails enkel te lezen zijn in de proximus mail app en de emails van gmail in de gmail app ( zoals bij mij het geval is).Ik vind echter niet terug hoe ik dit kan bekomen.(Vermoedelijk heb ik iets verkeerd ingesteld bij het instellen van naar gmail account ?)Dank aan wie me hierbij kan helpen.Dirk
Ik heb een probleem met mijn internetverbinding nadat ik ben overgestapt op fiber. DSL is geblokkeerd en de fiber is niet aangesloten op de installatie (hij is aangesloten op het gebouw, maar er is een probleem met de rest van de verbinding).Het bezoek van een technicus veranderde niets!Ik vraag om hulp omdat ik zonder internet zat.
Ik wil een website op mijn lokaal netwerk hosten en het lukt met niet om de poort open te zetten. Op het lokaal netwerk kan ik de website perfect bereiken op 192.168.1.42 op poort 80. Buiten het lokaal netwerk kan er niet aan. (Om te testen zet ik de wifi van mijn smartphone af zodat hij mobiel internet moet gebruiken en buiten het netwerk gaan) Dit zijn mijn port forwarding rules: Ik heb mij router al herstart en gereset zonder succes. Het probleem is volgens mij dat de poort niet open staat. Er zijn meerdere websites die online voor jou kunnen kijken of de poort open staat. Dit is één voorbeeld: port closedHeeft er iemand een idee wat ik verkeerd doe?
Blijkbaar is er een nieuwe modem met best wel wat leuke functionaliteiten.Wanneer en hoe kunnen we upgraden ?
Zondagavond was er een probleem op het electriciteitsnetwerk waardoor onze tv uitviel en ook de bbox en sommige toestellen. Andere toestellen werkten wel nog. Fluvius heeft nu herstellingen uitgevoerd en de bbox werkt terug. Er zijn drie TVs op aangesloten. Twee TVs werken. Diegene die aanstond tijdens de stroomuitval werkt niet meer. De decoder is zogezegd niet verbonden met de bbox. Het ethernetlampje achteraan de bbox voor die TV brandt inderdaad niet.Alle kabels zijn goed verbonden. Ik heb al met twee andere UTP-kabels geprobeerd, en ook een hard reset gedaan van de decoder (met de reset knop zoals beschreven op jullie website) en ik krijg nog steeds de melding dat de decoder niet verbonden is met de bbox. Software werd wel gedownload en ethernetlampje achteraan de bbox brandde toen wel, dus denk ik niet dat het aan de kabel ligt.Zou het kunnen dat de decoder defect is en vervangen moet worden?
In mei overgestapt naar proximus via een externe verkoper van one telecom. Ik ben zeer teleurgesteld over deze ervaring! Als zaakvoerder proberen wij sinds mei al terug een afspraak te krijgen met Benjamin, want zijn belofte komt hij niet na:1) Factuur is hoger dan bij de vorige operator.2) De wifi werkt op de bovenverdieping niet. Zijn woorden via mail: 'Wbt facturatie, daar maken uiteraard een afspraak voor om dit te bekijken en waar nodig op te lossen'.Na veel mailverkeer en bellen hadden we uiteindelijk gisteren een afspraak, maar Mr. Demunter komt niet opdagen en stuurt hiervoor zelfs geen bericht!Als je dan belt krijg je weer het zoveelste smsje: 'ik kan nu niet opnemen,sorry' Een tijdje terug ook geprobeerd om dit probleem op te lossen door rechtstreeks contact op te nemen met proximus. Maar hier loopt het ook vast! Indien we een ander pakket willen om het factuur te verlagen (iets lager als bij onze vorige operator, wat door Benjamin beloofd was) dan gaat dat niet want we hebb
Geachten,De meest voorkomende Proximus Wi-Fi Booster (met de lichtjes bovenaan) heeft achteraaneen schuifknop met 2 mogelijke posities, hetzij “Station” en “Repeat”.Wat is nu eigenlijk het verschil tussen de 2 mogelijkheden in het gebruik ??Graag een seintje a.u.b.Groetjes.Roland.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.