Skip to main content
Beantwoord

probleem met fiber

  • June 15, 2022
  • 6 reacties
  • 269 Bekeken

Ik heb een probleem met mijn internetverbinding nadat ik ben overgestapt op fiber.
  DSL is geblokkeerd en de fiber is niet aangesloten op de installatie (hij is aangesloten op het gebouw, maar er is een probleem met de rest van de verbinding).
Het bezoek van een technicus veranderde niets!

Ik vraag om hulp omdat ik zonder internet zat.

Beste antwoord door adirabi

@DaisyS Bedankt voor je antwoord, alles is nu opgelost.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • June 15, 2022

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  


  • Auteur
  • Apprentice
  • June 15, 2022

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens .  

Ze zijn al klaar.


  • Auteur
  • Apprentice
  • July 4, 2022

 

Ik vraag me af wanneer ik internet heb? De dagen gaan voorbij en ik had al twee technici van Proximus en één van een ander bedrijf (omdat de eerste uitlegde dat ze niets konden doen en versterking moesten inroepen ;)). Ik was al blij dat het in het weekend zou zijn, maar het is niet gelukt. Hij belde het bedrijf om prioriteit te geven aan een nieuwe datum. En zoals je kunt raden, kwam er niemand. Wat moet ik doen? De technici van Prx hebben deze vezellassers niet en het nieuwe bezoek verandert daar niets aan. 


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • July 5, 2022

@adirabi Ik heb eens geinformeerd bij mijn collega’s wat er juist is fout gelopen en wanneer ze dit in orde kunnen brengen. Uiteraard zal dit asap zijn. 

Van zodra ik hier meer over weet kom ik hier op terug. 


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • July 6, 2022

@adirabi Ondertussen zouden mijn collega’s al een afspraak met je gemaakt hebben. Als er nog iets is aarzel dan niet om het ons te laten weten.


  • Auteur
  • Apprentice
  • Antwoord
  • July 16, 2022

@DaisyS Bedankt voor je antwoord, alles is nu opgelost.