Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Vandaag heb ik mijn nieuwe pay en go kaart gekregen voor mijn dochter. Registreren lukt echter niet. Ondertussen. Al iemand aan de lijn gehad die zei dat ik 5 euro moest bijstorten (wat ik gedaan heb) met de belofte dat het in orde zou komen. Helaas... Kan iemand dit voor mij oplossen?
Sinds wij overgestapt zijn maar een android box van Proximus ondervinden wij veel problemen, opname hapert, en beeld en geluid komen soms niet overeen.Android box afleggen en terug aan helpt voor het geluid en beeld , maar de haperingen in de opnames blijven , ook doet het internet soms ambetant door plots even geen verbinding te maken
sommige sms berichten worden geblokkeerd graag hulp met dank
Hallo, de dochter is in Spanje en heeft geen 3G of 4G terwijl anderen met als een Telenet abonnement dat wel hebben….Kunnen jullie haar nummer nakijken? bedanktStefan
Sinds begin deze week valt ons internet geregeld weg… en met geregeld bedoel ik 7-8 keer op een uur als het niet meer is.Ik game online, kindjes kijken vaak youtube filmpjes op de tablet en mijn partner streamt via Netflix/Disney+ maar hebben daarvoor nooit echt grote problemen gehad tot deze week.Ook boven waar onze wifi booster staat hebben we geen ontvangst meer. Wifi booster en bbox al aantal keren weer heropgestart en alle lampjes branden zoals het hoort maar het internet blijft weg vallen en de wifi booster heeft geen ontvangst.Waar zou het probleem nog kunnen liggen?
Beste Proximus: Ik ontving graag een retourlabel voor het terugsturen van m’n beide wifi boosters. Bedankt.
Beste,Kan er van bij jullie uit de doorschakelen ingebracht worden?Het lukt mij niet.jan.vankerckhove@skynet.be moet doorschakelen naar jan.vankerckhove@icloud.com Dank bij voorbaat Jan
Beste,Is er een mogelijkheid om de datum van mijn betaling te veranderen naar de 28 of 29ste van de maand? Nu valt dit midden in de maand en op het einde van de maand zou mij veel beter uitkomen daar ik dan mijn loon ontvang.Met vriendelijke groetenLaura
Geachte Sinds 3d heeft de tv box van mijn oma geen signaal meer. Ik heb alles al eens gaan resetten, heb elke kabel uitgetrokken en weer ingestoken. Ook heb ik elke draad van de box eens verwisseld maar niks lijkt te helpen. De tv box start op maar eenmaal het een signaal moet krijgen gaat dit lampje flikkeren en dan valt de box uit. Alle lichtjes branden op de decoder, ook heb ik eens verschillende posities voor de LAN verbinding geprobeerd maar niks leek te helpen. Mijn oma is nogal vergeetachtig en is dus toch wel een beetje gehecht aan haar tv om haar structuur te geven. Hopelijk kunnen jullie me tips geven om deze situatie zo snel mogelijk op te lossen. Voor de rest werkt het internet, de modem vertoont geen tekenen van mankementen en alle lichtjes branden continue. Met vriendelijke groeten kleindochter van Magda Hendrickx
Wifi wil niet werken
beste, in een eerder topic had ik het over een vaste lijn die zeer problematisch werd omgezet.een van de issues daarbij was dat ik werd geadviseerd om alle materialen terug te bezorgenbij de proximus shop. Nadien bleek dit niet te mogen/kunnen . Ondanks mijn terughoudendheiddat het terugsturen per post steevast voor problemen zorgt (mijn ervaring) had ik geen andere keuzeen raar maar waar loopt het mis. zie kopie brief :“Beste klant, Ondanks onze vorige herinneringen hebben we het volgende Proximus-materiaal nog steeds niet ontvangen: TV Box, TV Box, Modem b-box. Om je dossier definitief af te sluiten, moet je het materiaal in een bpost-punt binnenbrengen vóór 18/08/2022.De retourstickers vind je terug in je eerste bevestigingsmail en de digitale barcode (te gebruiken bij bpost) vind je hier. Breng je het niet binnen vóór 18/08/2022? Dan wordt jou een vergoeding van 397 EUR aangerekend.Heb je het materiaal ondertussen al verzonden? Dan hoef je uiteraard niets meer te doen.Je klantnu
Bij het online her-nummeren zie ik de meeste van de 1000 slots als "Geen zender toegewezen".Dit maakt scrollen tijdrovend. Gelukkig kan men gewenste slot nummers manueel ingeven. Maar:Bestaat er een mogelijkheid de zender lijst te ‘defragmenteren’ i.e. alle lege slots naar het einde te verplaatsen?Dat zou de lijst zeker overzichtelijker maken.
Mijn schoonmoeder (96 jaar dus hulp nodig) heeft heel slecht geluid op haar TV, er is en TV-reparateur geweest die zegt dat het aan de decoder ligt.Ik wil haar TV nu met mijn decoder proberen, gaat dat zo maar of moet het decoder-nummer hiervoor gemeld worden, idem voor het terug plaatsen van de decoder bij mij.Hoe kan ik dit nummer eventueel laten overschrijven?
Hallo, ik las begin dit jaar dat Proximus plannen heeft om dit jaar 10Gbps te lanceren.We zijn al ondertussen een halfjaar verder is er al meer info gekend hierover?
Hallo, kan ik van mijn bestaande Flex Fiber S pack (internet + tv) overschakelen naar een internet fiber start/ essential + optie tv en wat is de prijs van dit pack? Ik vind dit pack niet meteen terug op de website na lang zoeken. Kom altijd uit bij flex fiber aan 68,99eur als ik packs zit te vergelijken via de Proximus website. Eigenlijk ben ik een kleine verbruiker en heb ik ruim voldoende aan het inbegrepen downloadvolume van een internet start (100 gb) per maand. Alvast bedankt.
Hallo,Ik wil mijn MyProximus account verwijderen om nadien een nieuw account te kunnen maken met hetzelfde e-mailadres en telefoonnummer. Ik heb tot op heden geen beheer rechten gehad en kan geen facturen zien en geen opties met mijn huidige login, opties en facturen word beheerd door mijn oude bedrijf was de melding. Echter het gsm nummer is op pay en go geplaatst geweest 6 maanden geleden bij mijn vertrek, en daarna door mij privé overgenomen met nieuw abonnement met mijn privé login gegevens. Ik heb begrepen dat enkel Proximus dit account kan verwijderen. Kan dit bij deze gebeuren? Login is mijn email privé voor My Proximus. Na aanpassing door proximus support is het nog erger geworden. Nu krijg ik de melding, er is iets mis, na inloggen in My Proximus en heb ik totaal geen info meer over mijn abonnement en gsm nummer.Alvast bedankt.
De overschakeling naar fiber is verplicht daar jullie het oude netwerk op termijn zou verwijderen.Vervolgens kan men geen installatie zelf doen, want de kabel van buiten naar binnen dient door jullie te gebeuren.Hiervoor moet een technieker aanwezig zijn, dus deze technieker zit mee in het gratis installatie pakket aangeboden door jullie.Nu krijg ik hiervoor die technieker een aanrekening?Bijgevoegd zit de brief die is opgestuurd waar duidelijk instaat dat de installatie(+ technieker) gratis is.Dit heb ik proberen door te sturen via het webformulier voor klachten in te dienen, het uploaden van deze brief lukt niet ook al is de foto amper 4.5MB (max is 10MB) alsook het formulier verzenden (de knop) werkte niet?
Beste, Op 10 mei heb ik contact opgenomen met jullie met de vraag om het abonnement van men oma van telefonie en televisie op te zeggen en internet op te starten. Gezien ik het appartement in trek en van thuis uit werk heb ik er internet nodig. De persoon aan de lijn was alles aan het regelen dat ik 25mei een technieker zou krijgen maar toen viel de lijn weg… Ik bel opnieuw terug, andere medewerker aan de lijn. Deze dame vertelt me dat wat ik vraag niet telefonisch geregeld kan worden, maar ze zag al ‘iets in het systeem vermoedelijk van het vorige gesprek’ dus ik moest nog een dag wachten en als ik niet hoorde van proximus moest ik contact opnemen met jullie. Dag nadien geen mail/telefoon ontvangen dus bel ik terug, krijg ik te horen dat ik naar de winkel zelf moet ervoor. Ik ga samen met mijn oma naar proximus winkel in wijnegem op 16mei. Telefonie en televisie wordt daar stopgezet, het internet abonnement dat ik vroeg was Internet Maxi aan een promoprijs van 39,99 euro ipv 51,99 e
Hallo, na de overschakeling naar mobile vikings is een proximus technieker langsgekomen om de modem te vervangen. Deze heeft de oude modem meegenomen. Echter krijg ik nu melding dat ik alsnog de oude modem moet terugsturen om kosten te vermijden. Ik heb deze dus niet meer in mijn bezit.
Beste, Ik zit nog altijd op een oude ADSL lijn. Snelheid van 3,3mb/s dus download is nog geen 350Kb/s . Het is nu al een jaar of 2 dat Proximus begonnen is met de testfase van de 4G LTE in Frasnes-lez-Anvaing. Toeval wil dat ik juist in die gemeente woon . Zou u kunnen kijken of ik in aanmerking kom ? mvg
Hey,I am trying to setup DDNS on my bbox-3 router but every time i configure it. I get the error message: "Try Again...! Domain name should start and end only with alphanumeric characters. Domain name cannot contain white space or special characters other than hyphen or dot." It says the hostname address in not correct but i triple checked it and it is the right format/value. How can i fix this error?
Beste, heb de pickx app al meermaals verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en krijg telkens deze melding bij het opstarten van de app. weet er iemand een oplossing? mvg,Jeroen
bij het inloggen op proximus mail vanuit my proximus springt de pagina altijd naar het ingeven van mijn email die ik uiteraard correct ingeef maar ik krijg steeds het bericht dat dat email adres niet juist is en ik kan dus niet inloggenhelaas is dit niet de eerste maal dat dit gebeurt en deze keer blijft het maar durenheeft het te maken met instellingen op mijn PC of ligt het probleem bij proximus?de instellingen van mijn PC zijn trouwens niet veranders
Ik ben net terug van vakantie en ik wil mijn wifibooster terug aansluite maar het lukt niet ik heb de stappen allemaal gedaan maar het lukt niet de link quality brand niet alleen brand de 5 ghz de rest brand niet.
Sinds een tweetal dagen werkt de Proximus Picks app niet behoorlijk op m’n Apple TV. De tabbladen LiveTV en TV-gids worden niet opgeladen.Ben ik de enige of zijn er nog andere gebruikers die gelijkaardige problemen ondervinden ?Hoe op te lossen ? Dank !
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.