terusturen bij einde contract beste, in een eerder topic had ik het over een vaste lijn die zeer problematisch werd omgezet.een van de issues daarbij was dat ik werd geadviseerd om alle materialen terug te bezorgenbij de proximus shop. Nadien bleek dit niet te mogen/kunnen . Ondanks mijn terughoudendheiddat het terugsturen per post steevast voor problemen zorgt (mijn ervaring) had ik geen andere keuzeen raar maar waar loopt het mis. zie kopie brief :“Beste klant, Ondanks onze vorige herinneringen hebben we het volgende Proximus-materiaal nog steeds niet ontvangen: TV Box, TV Box, Modem b-box. Om je dossier definitief af te sluiten, moet je het materiaal in een bpost-punt binnenbrengen vóór 18/08/2022.De retourstickers vind je terug in je eerste bevestigingsmail en de digitale barcode (te gebruiken bij bpost) vind je hier. Breng je het niet binnen vóór 18/08/2022? Dan wordt jou een vergoeding van 397 EUR aangerekend.Heb