Skip to main content
Beantwoord

pickx tv amp werkt niet op iphone

  • August 15, 2022
  • 3 reacties
  • 158 Bekeken

Beste,

 

heb de pickx app al meermaals verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en krijg telkens deze melding bij het opstarten van de app. 
 


weet er iemand een oplossing?

 

mvg,

Jeroen

Beste antwoord door Martin

Best een reactie afwachten dan tot er morgen een prox medewerker (moderator) hier de draad opneemt om na te trekken of de koppeling van je TV abo met pickx in orde is.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • August 15, 2022

werkt het wel goed via de webversie : → TV, sport, films en series live uitgezonden of uitgesteld in replay - Proximus Pickx

NB: morgen komen de Proximus medewerkers (moderators) terug langs op het forum.


  • Auteur
  • Apprentice
  • August 15, 2022

werkt het wel goed via de webversie : → TV, sport, films en series live uitgezonden of uitgesteld in replay - Proximus Pickx

NB: morgen komen de Proximus medewerkers (moderators) terug langs op het forum.

Nee dit werkt ook niet.

Ik krijg onderstaande melding.


Mvg,

Jeroen de Rond


Martin
  • Antwoord
  • August 15, 2022

Best een reactie afwachten dan tot er morgen een prox medewerker (moderator) hier de draad opneemt om na te trekken of de koppeling van je TV abo met pickx in orde is.