Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
gsm scherm vervangenze zijn vorige week donderdag de gsm komen ophalen,op de site staat “We doen onze uiterste best om je toestel de werkdag na ophaling te herstellen. Indien je toestel onherstelbaar is, krijg je een vervangtoestel.”heeft tot na het weekende bij UPS gestaan,vervang toestel …NOPPESganse week zonder gsm. en nog altijd geen bericht gekregenen al 3 jaar verzekering aan het betalenHOElang moet ik nog zondert telefoon blijvenVRIENDELIJKE GR danny
Ik heb nu een v5 decoder en ga een Android decoder plaatsen maar wat gebeurt er met mijn opnames zijn deze nog beschikbaar na installatie?
Beste Vandaag zijn modem en tv-box geïnstalleerd en deze werken. We kunnen echter niet inloggen/gebruik maken op my proximus, omdat we nog officieel klant zijn We kunnen als ‘nieuwe klant’ wel inloggen op de app, maar krijgen de melding ‘geen producten gevonden’ Dit hebben we gedaan via dit mailadresKan u ons de nodige gegevens bezorgen zodat we te volle van uw diensten gebruik kunnen maken. Vriendelijke groet Timo Vanbuel
Een tweede TV Box kost ca. 100 euro per jaar, en dan slechts als huur! Absurde pricing.Op de markt zijn andere vergelijkbare producten te koop, zoals:TVBOX X96 MAX AMLOGIC X96 Android TV Media Box Full HD X96 PRO, 2GB/16GB Android TV Box TX6 mediaspelerWeten jullie of deze 100% compatibel zijn met Proximus en de zelfde functionaliteiten hebben? Dank bij voorbaat!
Onlangs een mail ontvangen dat mijn 2 oude decoders zullen vervangen worden door v7 decoders. Ik heb een internet comfort abonnement en ben niet van plan om extra bij te betalen voor de pickx-tv ervaring. Heeft er hier iemand enige ervaring mee ? Moet je niet sowieso een flex abonnement hebben om die v7 decoders optimaal te kunnen gebruiken ?Alvast bedankt voor de feedback
Wat wij vaak voorhebben is dat gewiste opnames terug in de lijst voorkomen. Zo hadden we de reeks vive le velo jaargang 2022 destijds als serie geprogrammeerd en we moesten er nog een drietal van bekijken, de rest was bekeken en verwijderd. Tot mijn verbazing zag ik dat zo goed als alle afleveringen terug te bekijken zijn, dus konden we opnieuw gaan wissen want we zitten al krap met de resterende opslagruimte. Idem voor 19u journaals van één die dan na gewist te zijn terugkomen. Niet allemaal ik heb er nog geen logica in gevonden
Beste,Ik heb vandaag een nieuwe V6 decoder gekregen ter vervanging van onze defecte V5c.Deze V5c heeft geen HHD dus ik verwachte dat alle opnames in “de cloud” zouden staan, en dat deze ook na het aanmelden met de nieuwe V6 decoder ook beschikbaar zouden zijn… Maar dat blijkt dus niet het geval te zijn.Alle opgenomen programma's als ook alle geplande opnames lijken verdwenen.Is er een mogelijkheid dat hier iets over kan gezet worden??Alvast dankGrt Tom
Kan sinds kort niet meer inloggen op de app, kan dit verholpen worden?
Kan ik dus een Android TV (v7) decoder gebruiken op 1e TV en op andere 2e TV een klassieke decoder verder gebruiken?
De TV Gids voor BBC One klopt voor geen meter. Ik wil een serie opnemen en bij het afspelen verschijnt iets totaal anders. Heb alles al geprobeerd: modem volledig uitschakelen, wachten, heropstarten … geen resultaat. Heel vervelend wanneer men een serie wil opnemen. Doe hier aub iets aan. Dank u.
Goede middag, Sinds een maand heb ik mijn oude belgacom box moeten vervangen door een androîd V7 box. Geen keuze gezien gedreigd werd met het afkoppelen na verloop van 4 weken na de ontvangst. Voor het beleven van een complete Pickx tv ervaring! Een goede tv ervaring werd me niet beloofd.En nu? De huidige presentatie is een opeenstapeling van grote beelden die van alles verbergen maar waarvan de toegang tot wat er achter zit niet evident is. I.p.v. een paginagrote opsomming van aanklikbare titels wat veel overzichtelijk is. Meest irritante heeft betrekking op de opnames.Opgenomen programma’s verdwijnen enkele dagen na de opnames en zijn nergens terug te vinden. Ook al heb ik ze zelfs nog niet bekeken. Alvast niet via de links die ik kan aantikken.Na het bekijken van een opname heeft het wissen ervan soms (gelukkig niet altijd) tot gevolg dat alle andere opnames uit de reeks ook verdwijnen! Heel heel uitzonderlijk duiken die plots weer op uit het niets.Een stroomonderbreking en herstar
Beste Proximus, Staat er een update in de pijplijn die eindelijk support bied aan de M1 chip van Apple ?Dit zou het mogelijk maken dat de iOS/ iPadOS versie op de Mac zou werken…Hiermee zou de Safari support niet meer nodig zijn… Alvast bedankt voor het spoedige antwoord! PS : Jullie grootste concurrent heeft dit al voor Telenet...
Beste,Sinds gisteren hebben we problemen bij het tv kijken. De decoder krijgt geen netwerk. De BBox werkt wel zoals het hoort en ook de UTP kabel werkt (getest met laptop) en is ook al gewisseld Alles is meermaals herstart/gereset, zonder resultaat.De decoder start op, en dan komt Ginius met de melding dat er geen verbinding is. De netwerk indicator lampjes langs de RJ45 aansluiting op de decoder lichten enkel op bij het herstarten. Hierna gaan deze uit en blijven uit.Enkele het witte lampje onder aan knop is opgelicht.Volgens mij is de decoder defect…Hoe krijgen we dit opgelost? GrtsTom
Beste allemaal,Ben altijd geweldig geholpen op de blog.Zit nu met het probleem dat ik morgen een afspraak met een technieker heb, maar de afspraak moet annuleren.In het menu van de klantendienst tref ik hiervoor geen doorschakeling aan, ook op de site vind ik hier niets voor.Hoe kan ik de afspraak annuleren?Op voorhand bedankt.
Het formulier om het abonnement (gedeeltelijk) op te zeggen werkt niet. “Tijdelijk niet beschikbaar” zegt de foutmelding
Beste, Net zoals in topic heb ik enkel VoLTE op m’n nieuwe S22 Ultra, en geen VoWifi. De laatste updates staan erop. Het is een EUX/EUX model, geen BELUX. De slider voor VoWifi staat aan, maar ik krijg nooit de optie - zelfs niet als ik vliegtuigmode aan zet en Wifi terug activeer. Zou het mogelijk zijn om ook bij mij het profiel eens te laten resetten?
Hallo, een aantal weken geleden heb ik bij jullie een afbetalingsregeling opgesteld gekregen voor twee hoog opgelopen facturen. Sinds toen heb ik mijn facturen correct betaald samen met de schijven van het afbetalingsplan af te lossen. Ik heb ook sindsdien een derde abonnement aan mijn klantennummer toegevoegd. Ik had er echter niet rekening mee gehouden dat dit al bij mijn huidige factuur zou bijgevoegd worden voor de volledige komende periode. Dit samen met het feit dat ik deze maand veel mobiele kosten heb heeft geresulteerd in een zeer hoog opgelopen factuur welke ik niet meteen kan betalen in 1 keer.Het is daarom dat ik een laatste maal zou willen vragen of het mogelijk zou zijn deze factuur alsnog bij te voegen aan het huidige afbetalingsplan of een geheel nieuw afbetalingsplan op te starten?Via mail is me verteld dat dit niet mogelijk was maar dat was de vorige keer ook het geval en toen is het uiteindelijk toch nog geregeld kunnen worden via hier. Het is ook echt de enige mogel
Beste,Gisteren chatte ik met een Proximus medewerker over de werking van mijn email account Microsoft 2010 Outlook. Plots daarna kreeg ik op de mail een bevestiging van een bestelling van een TV Box. Opnieuw gechat met een andere collega van Proximus, die gaf toe dat er een vergissing was begaan en zou proberen de levering tegen te houden. Vandaag krijg ik van B-Post het bericht dat de levering vandaag zal worden uitgevoerd.Wat moet ik doen?MVG
Op mijn factuur werd al twee maand de dienst ‘Pickx App’ aangerekend (2 keer een verschillend bedrag rond de 4 euro). Ik heb dit nooit besteld en wil dit ook niet gebruiken. Ik geef het maar even mee zodat anderen misschien kunnen checken of ze ook niet ongevraagd voor deze dienst betalen. Ik heb dit aan Proximus gemeld met de vraag voor terugbetaling maar ik kreeg nog geen reactie.
Nu na jaren heb ik toch maar weer is een mobiel abo gepakt bij proximus Ik ben hier weg gegaan om de vele problemen met de facturatie Nu dacht ik verleden maand leuk een abo voor 49.99 met webdeal van 6 maanden totaal 33,99 per maand en volgens de klantendienst toen ik belde voor meer info elke maand opzegbaar wonder boetenu krijg ik de eerste factuur en tot mijn grote verbazing word er mij 64,50 aangerekend een 8 dagen voor juli en dan de maand augustusHet tegoed van mijn pre pay kaartje is er netjes vanaf gehouden dus 15,74 eraf dus een totaal van 48,76 te betalenMaar van die webdeal is niks terug te vindenik heb in totaal 5 keer gebeld met de klanten dienst 2 keer werd er gewoon ingehangen toen ik het probleem uitlegde 2 keer werden er mij beloftes gedaan dat dit gecrediteerd wou worden en dat ik een mail ter bevestiging wou krijgenik zou dus 27,02 voor deze maand moeten betalen maar geen email te bespeuren kwa facturering is het blijkbaar nog een grot
Als eigenaar van een vakantiewoning ben ik sinds kort btw-plichtig. Op dat adres heb ik TV en internet Flex S, dus geen Bizz.Ik vroeg me af hoe ik een BTW nummer kan toevoegen?In de faq of op dit forum heb ik nog geen antwoord gevonden.
Wij zijn met verlof in Kreta, je hebt een business abonnement en denkt dan. We zitten safe. Niets is minder waar. 4G staat aan. 2 a 3 “blokjes” ontvangst op de iPhone en internet gaat zo tergend traag dat ik zou zeggen dat het gewoon niet werkt!huur je een auto dan gebruik je toch even je Wase? Vrees dat ook dat niet gaat lukken. Netwerkselectie staat op automatischIndien je zelf kiest is de keuze:vodafonecosmotewind allemaal zelfde resultaat.mijn vrouw die op het werk 50 abonnementen verzorgd en mij destijds naar Proximus liet overstappen zit ook met de handen in het haar. We leven in 2022, er stonden naar t schijnt al mannen op de maan, we laten raketten vertrekken en halen ze ook weer terug out of space, maar ben je enkele km van huis dan heb je geen ontvangst?!?ik had al zitten kijken naar andere artikels en daaruit mijn instellingen nagekeken. Volgens mij staan die goed.
Er stond nog ongeveer 24€ op mijn herlaadkaart.Ik dacht data’s bij te kopen, maar plots stond mijn tegoed p ongeveer 8€.Waar is dat verschil naartoe?
Beste, Wij zijn vandaag, na lang trouwe klant bij Scarlet, overgestapt naar Proximus. Live Tv kijken werkt prima, echter bij opnames ondervinden we problemen met ofwel het geluid dat er niet is, ofwel het beeld dat er niet is. Ons abonnement is stukken duurder geworden en zoals aangegeven geen tot weinig problemen ondervonden met Scarlet. Hopelijk kan dit snel opgelost worden. Bedankt.Erik
Voortaan zijn Cartoon Network NL, Cartoon Network FR, Boomerang NL (Pickx Mix NL) en Boomerang FR (Pickx Mix FR) in HD met TV Replay beschikbaar. Wat een verschil met hun SD-versie... In alle stilte gebeurd en goed nieuws alvast :-)
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.