Skip to main content
Vraag

Afspraak annuleren

  • August 24, 2022
  • 7 reacties
  • 1400 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Beste allemaal,

Ben altijd geweldig geholpen op de blog.

Zit nu met het probleem dat ik morgen een afspraak met een technieker heb, maar de afspraak moet annuleren.

In het menu van de klantendienst tref ik hiervoor geen doorschakeling aan, ook op de site vind ik hier niets voor.

Hoe kan ik de afspraak annuleren?

Op voorhand bedankt.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Martin
  • August 24, 2022

Via MyProximus kun je dit , heb  je daar al eens gekeken ivm afspraken met technieker.

Opvolging | Proximus  (aanvragen/afspraken/bestellingen)


Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Practitioner
  • August 24, 2022

Gevonden, maar er staat geen afspraak in de afspraak voor een algeheel nazicht staat gepland (telefonisch met een dame v


Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Practitioner
  • August 24, 2022

van de klantendienst) voor 25 augustus voormiddag (geen schriftelijke bevestiging gekregen).

Inmiddels draait alles weer goed dus afspraak kan geannuleerd worden, maar hoe?

Martin, kan jij het annuleren?


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 24, 2022

Dag @Hans_018 , @Martin of ik (administratieve ondersteuning) kunnen dit niet annuleren, ik vraag hulp van een technische collega zoals @HadewychT,@GeertC of @MichaelV. Groetjes, Heidi


Martin
  • August 24, 2022

Bericht verwijderd
(aangezien @HeidiE HeidiE ondertussen geantwoord had)


Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Practitioner
  • August 24, 2022

Ik zal dan wel een bericht krijgen van de annulering.

Bedankt voor jullie hulp!


Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Practitioner
  • August 24, 2022

Is de afspraak nu geannuleerd, of was er geen afspraak, vindt niets in My Proximus.

Kan iemand mij verder helpen?

Met dank