Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Momenteel bevatten de online streams van de zenders NGC Wild NL, History, Discovery Science (HD) en BBC Entertainment via de Pickx site en app geen ondertitelingen (NL). Nochtans verschijnen er wel ondertitelingen op dezelfde kanalen via de decoder automatisch. Is het mogelijk om op de streams van deze zenders via de Pickx site en app, net zoals onlangs dit gebeurde voor BBC First, de ondertitelingen te laten weergeven? Ik bedoel op het kanaal zelf (niet de functie) zoals: Alvast bedankt om dit door te geven.
We hebben net de overstap gemaakt naar fiber en ik wil van de gelegenheid gebruik maken om mijn netwerk configuratie te optimaliseren.Huidige configuratie:Internet box (kelder) → 5 poorten switch → LAN bedraad naar een google wifi router en 2 access points.Aan de switch hangt ook een Synology NAS.Zowel vanuit de internet box als switch gaat de de LAN bekabeling doorheen het huis.In de mesh router heb ik geen PPPoE geconfigureerd.Mijn probleem met deze configuratie is dat ik nu 2 afzonderlijke netwerken heb en dat geeft al eens problemen (vooral voor het benaderen van de NAS).Ik denk dat ik best de Google router als principiele router gebruik.Graag advies of de volgende stappen correct zijn:de 5 poorts switch vervangen door een 8 poorts internet box LAN 1 Bridge → switch → alle netwerk kabels naar o.m. de mesh router My Proximus: Network, Bridged LAN host aanvinken Mesh router: wifi setting, advanced settings, PPPoE. Het PPPoE wachtwoord kan ik eerst zelf configureren in de My Proximus
Hello all, Ik vond op het forum onderstaande links die duidelijk maken dat er gewerkt wordt (werd?) aan een Pickx-app voor Android TV. Dat was 2 jaar geleden, sindsdien geen woord meer en de app is nog steeds niet beschikbaar in de Playstore voor Android TV (nVidia Shield in ons geval).2+ Jaar voor het porten van een bestaande app naar een verwant platform? Terwijl Proximus zelf nochtans decoderloze TV aanbiedt? Zorgwekkend.Niet dat Pickx op telefoon en tablet (of als launcher van de v7 decoder) zo fantastisch was toen ik het destijds probeerde. Vooral casten was een ramp, een app rechtstreeks op onze Shield zou dat alvast enigszins kunnen oplossen. Enig nieuws, 2 jaar later? https://nl.forum.proximus.be/archieven-2019-55/live-tv-kijken-via-android-tv-box-48376https://fr.forum.proximus.be/la-boite-a-idees-49/proximus-pickx-sur-android-tv-51763/index3.html
Hey. Gisteren is mijn verbinding plots uitgevalen. Kan iemand me helpen? Technische support onder 080055800 goet niets.
waarom zou ik mijn rekening ,dan nog mijn eerste factuur betalen ? ik ben sinds 1maand Proximus klant , ik heb op die 1ne maand alleen maar stress , het internet is echt rotslecht, . Hier valt het internet gewoon uit en daardoor kijk je naar een aflevering in stukken en brokken . Het is ni gelogen als ik zeg dat in 1 aflevering wel een 13tal keer het internet/modem volledig uitvalt en moet wachten tot dat nog is wil verbinden.Dit was niet bij de vorige provider , ik ga gewoon terug veranderen , echt ni oke op deze manier Sorry
mpay activeren aub heb gisteren 5 keer gebeld maar tot men grote spijt moest ik telkens 2 iir wachten voor uiteindenlijk nog nog met het zelfde probleem te zitten hopenlijk kan iemand mij hier helpen de activatie blijft maar laden kan niets anders meer selecteren nog uitgaande gesprekken voeren 😩 dank je alvast
Hallo,Via devolo-verbinding hebben wij een een 2de tv (in abo). Deze Devolo is plots zijn verbinding kwijt en ik krijg deze niet meer aan de praat.Nu zie ik dat een 2de decoder gratis kan ingeruild worden voor een android tv box.Kan iemand van proximus dit voor mij nakijken of dit kan aubalvast bedanktMvg
Beste, Zou je mijn oud myproximus account willen verwijderen zodat ik hetzelfde email adres kan gebruiken voor mijn nieuw / huidig klantennummer account. Te verwijderen MyProximus account oud klantnummer : 952819 Alvast bedankt.Wim Van Robbroeck
BesteIk zou graag een nieuw toestel willen kopen met een reeds bestaand abonnement dat op mijn naam staat bij proximus, ik weet dat dit mogelijk is bij een proximus winkel. Maar mijn vraag is omdat het een toestel voor mijn zoon is en hij vaak werkt ofdat ik zijn sim kaart moet meebrengen of dat jullie alle info zo kunnen vinden? Met vriendelijke groetenDidier Hendrickx
We zijn met vakantie aan de kust en willen onze opgenomen programma’s bekijken maar dat lukt niet voor alle programma’s, enkel voor die programma’s die niet voor langere tijd bewaard zijn.Weet iemand waarom?
Beste mensen, Sinds 2015 gebruik ik een Pay&Go kaart om ocasioneel (+/- 2 maal per maand) te bellen of te surfen. Vermits ik vorige week een melding per SMS kreeg dat mijn krediet bijna op was, wou ik het aanvullen op jullie webstek. Bij het invullen van mijn mobiel nummer (het staat in mijn profiel) krijg ik steevast de melding in het rood en een rood kader dat het telefoonnummer niet (meer) bestaat.Zoals dit: Op mijn vraag op 080022500 werd er geantwoord dat het nummer niet meer bestaat. Dank u maar dat had ik ondertussen al door. Hoe kan ik dat nummer werd geactiveerd krijgen of in het leven roepen zodat ik de pay&go kaart kan herladen via jullie webstek. De vriendelijke dame aan de telefoon insinueerde om naar een Proximuswinkel tegaan, doch dat betekent 25 km fietsen want autoloos. Hoe kan ik dit on-line opgelost krijgen? Dank bij voorbaat!
Onze modem stopt tijdens het zomeruur elke dag even rond 14 uur. In de winter is dat om 13 uur. Kent iemand de reden? Doet de modem elke dag een update op dat moment? Is er een mogelijkheid om die klok te kunnen aanpassen? Alvast bedankt.
Beste,Ik zou het nummer 033262915 terug willen activeren, is dat mogelijk?Dit nummer lijkt nog vrij te zijn.Dank u.Met vriendelijke groeten,
BBox 3 herstart regelmatig. Alles valt dus uit: internet, WiFi, TV …Heb wat getest en het gebeurt enkel als de PC rechtstreeks (met kabel) is aangesloten op het internet.Wanneer ik de kabel met mijn laptop verbind, blijft alles OK.Er is niets aan mijn PC verandert, geen nieuwe programma’s, geen instellingen…Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn? MVG Chris
kan men daily roaming pass gebruiken bij mobile flex full control
Beste,Het is al een paar weken dat ik opmerk dat er verschillende zenders zijn (o.a. TLC, sommige Discovery’s, AB3 etc), waarvan jullie tv-gids niet klopt. Het is dan ook niet mogelijk de juiste programma’s op te nemen. Nagekeken op Pickx.be en daar klopt de tv-gids ook niet met wat er effectief uitgezonden wordt.Graag in orde brengen a.u.b. Dit is geen goede dienstverlening.Dank u
Sinds enkele weken had ik de volgende problemen met de TV Decorder V5: tijdens het bekijken van een opgenomen programma stopte plots de vertoning. De decorder reageerde totaal niet meer. Het probleem kon enkel verholpen worden door de stekker van de decorder uit te trekken en de recorder terug te resetten. Na een telefoontje naar Proximus heb ik een nieuwe TV box decorder V6 toegezonden gekregen en geïnstalleerd.Groot is mij verbazing dat ook nu, na meer dan een uur naar een opgenomen programma te kijken, we weer dat probleem hebben: plots blijft het beeld van het programma hangen, en de nieuwe decorder reageert niet meer.Als ik het toestel uit- en terug aanzet krijg ik het bericht: “nakijken Nakijken van de TV Box stap 1”.Er brandt geen enkel lichtje op de decorder, en na 30 minuten is er nog geen reactie en wordt dat zelfde bericht nog steeds getoond.Wat nu?
Geachte,ik meld gewoon dat ik na ontvangst van nieuwe WiFi-booster en TV-box vanwege uw diensten, de oude exemplaren heb teruggestuurd, meerbepaald via het lokaal Bpost-kantoor Kruishoutem, Waregemsesteenweg 8, op 30 augustus 2022.Mvg.luc vaneeckhout edit moderator : privégegevens in uw profiel gezet ipv openbaar voor iedereen beschikbaar
Komt TV Plus ter beschikking bij Proximus ??
Hallo, bestaat de functie Favoriete App nog steeds (zodat verbruik van die app niet meetelt in het totaal data-verbruik)? Ik lijk de Favoriete App niet terug te vinden op MyProximus in de sectie gelinked aan het GSM nummer.
Beste ik wiste per ongeluk de volledige serie van “Mooi en meedogenloos”. Kan dit teruggeplaatst worden? Alvast bedankt
Vandaag brief gekregen dat mijn virtueel nummer vanaf 30/9 niet meer bereikbaar zal zijn wegens stopzetting. Ik wil echter dat nummer behouden en het “privénummer” stopzetten. Ik kan privé mijn klantennummer en gsmnummers doorsturen.Dit is dringend want ik wil na 30/9 geen twee abonnementen betalen, wel 1 professioneel met onbeperkt gebruik.
Via Twitter al gevraagd, chat, Facebook kanaal…Ook al in de shop langsgeweest waar ze geen oplossing wisten.Ik heb een iPhone 12 en op mijn toestel staat (ook na een herstart) geen VoLTE actief.In de shop zagen ze geen blokkeringen op mijn profiel.Kan iemand van Proximus hier eens kijken om VoLTE actief te zetten? Nummer staat in mijn profiel.Ik switch nog steeds tussen 4G en 3G bij het bellen.De reden om dit te activeren is bij het gebruik van een hotspot op mijn iPhone dat wanneer ik bel het signaal terugschakelt naar 3G en de internetverbinding quasi wegvalt.
Server 195.238.20.108 (gebruikt voor uitgaande e-mail) staat op blacklist bij Hotmail / Live.comMijn correspondent met adres bij Skynet.be stuurt enkele e-mails naar mijn adres bij Hotmail.Sommige van die e-mails worden geweigerd, met onderstaande foutboodschap.The following message to <xyz@hotmail.com> was undeliverable.The reason for the problem:5.1.0 - Unknown address error 550-"5.7.1 Unfortunately, messages from[195.238.20.108] weren't sent. Please contact your Internet service providersince part of their network is on our block list (S3150). You can also referyour provider to http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
Stel ik verstuur een e-mail met bijlage, de mail is 5 MB groot. Mijn verbruik is dan ook 5 MB.Maar stuur ik dit naar 10 verschillende ontvangers gelijktijdig, wat is dan mijn verbruik? 5 of 50 MB? Als ik een mail ontvang van 5 MB, telt dit dan ook voor dataverbruik? Mvg,Francis
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.