Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Hey,mijn samsung gsm is gisteren kapot gevallen en ik kan er niks meer mee doen.Als ik een schadeclaim wil invullen heb ik mijn aankoopbewijs nodig (die ik niet meer terug vindt).Er wordt veel informatie gevraagd die ik niet vanbuiten weet en daarom kan ik niet verder gaan op de schadeclaim.Kan ik mijn aankoopbewijs doorgestuurd krijgen via mail? Of is dit niet mogelijk? Groetjes
Mij staat voor dat je vroeger op de B-Box 2 de hoeveelheid data kon raadplegen dat er voor elke poort/gebruiker gebruikt werd. Bestaat dit nog voor de B-Box 3?
ik wil graag mijn bestelling annuleren R4WEBSHOP015391004 en mijn betaalde saldo voorde gsm terug hebben
Ja hoor hier zijn we weer 😥Ik leg mijn proebleem even kort: Sinds enkele maanden doet DLM zeer raar hij verhoogd mij om dan terug te vallen naar mijn startprofiel. De maximum snelheid die ik haal is 78 down (net zoals mijn buren waar het wel stabiel blijft) Maar zoals je al kan raaden is de dlm terug gezakt. Techniekers die hier komen weten ook niet meer wat ze moeten doen maar ik zou graag een oplossing hebben van Proximus die blijft en niet een oplossing die tijdelijk werkt. Voor alle duidelijkheid ik heb hier al eens een topic van gehad. Nog even wat dingen die handig kunnen zijn Afstand tot rop: +-546mProfiel: 8b (Lijkt me niet oke voor deze afstand zeker niet omdat ik meestal op een 17a sta)
Beste, Wij ervaren twee frustrerende problemen met onze digitale tv. 1) het geluid en het beeld loopt niet synchroon, hier zitten gemakkelijk 2 a 3 seconden tussen. 2) bij het doorspoelen of terugspoelen ervaren wij veel "vertraging". Bij het loslaten van de forward of Rewind knop blijft de opname verschillende minuten doorspoelen, waardoor we telkens opnieuw moeten terugspoelen om op het juiste fragment uit te komen.Beide problemen hebben we bij concurrent Telenet nooit ervaren en zorgen voor een slechte gebruikerservaring. Kunnen jullie dit dringend behandelen aub, zowel probleem lipsync als "lag" bij doorspoelen/terugspoelen.Bedankt
Ons skynet e-mail account werd gehackt. We hebben daarvan bericht gekregen van de hackers met de vraag om een som te betalen. Dat hebben we natuurlijk niet gedaan. De volgende dag kregen we mail delivery system mails: mails die wij niet hadden gestuurd en die niet afgeleverd konden worden. Ik wou onmiddellijk ons paswoord wijzigen, maar dat lukte niet omdat ik niet meer kon inloggen op ons e-mail account. Enkele uren later kon ik plots wel terug inloggen op ons account. Ik heb het paswoord gewijzigd, maar de volgende dag kregen we opnieuw mail delivery system mails. Paswoord opnieuw gewijzigd, maar opnieuw hetzelfde: system mails en account regelmatig tijdelijk geblokkeerd! Wat kunnen we nog doen?
Hallo,Zaterdag had ik telefonisch contact met de hulpdesk. Omdat ze me niet konden helpen zou een "expert" me opbellen.Maandag stond er een gemiste oproep op ons toestel toen we thuis kwamen.We wachten ondertussen nog steeds op hulp. Telefonisch krijg ik de melding dat de storing in behandeling is.Wat kan ik doen om hulp te krijgen?
De app doet moeilijk en inloggen op webmail lukt ook niet.In de ochtend ook geen mail kunnen versturen. Het bleef in postvak uit.Op deze forum met Itsme moeten inloggen, want aanmelden met Proximus account ging niet.
De EPG voor zondag 18 september is niet in orde.
Geachte, op 02/08 is de technieker langsgeweest ter installatie van proximus. De man in kwestie had niet het nodig materiaal mee om dit te doen 🙄🙄.op 06/08 nog steeds niets gehoord, dan maar naar de winkel… er zou mij iemand opbellen een uur na bezoek van de winkel. Ik werd inderdaad gebeld, 10x hallo, hallo. Geen reactie. Teruggebeld… lukt niet naar het gebeld nummer. Via MyProximus kan ik niets doen. ik zou graag ASAP gecontacteerd worden voor een afspraak ter installatie, ik blijf niet nog 2 providers betalen. alvast bedanktmet vriendelijke groeten De Boosere Stijn
Hallo,Sinds vandaag lukt het niet meer om in te loggen op Pickx. Ik krijg de melding ‘er lijkt een probleem te zijn met de instelling van je account. sorry!’ Nooit eerdere problemen gehad om in te loggen en te kijken. Kan dit nagekeken worden ?Groeten,Mathieu Desmet
Wps lampje op modem staat regelmatig op rood. Een paar weken geleden werd de modem van op afstand gereboot maar blijkt maar een oplossing geweest te zijn van korte duur. Kan het aan de modem zelf liggen. die hebben we ondertussen al een tijdje. dank
hey community members, since a couple of weeks my apple macbook air m1 apps are refusing to connect to the internet, like Whatsapp, Box, Slack, webex, etc… whatsappbox webexwifi signal quality seems to be reasonable okayunable to be productive, since this is my work laptoptesting my connection speed via fast.com seems to be working just fineso my question is, what is going on with my internet?
Sinds enkele weken heb ik het abonnement van mijn gescheiden man over genomen via overnameformulier, waardoor ik blijkbaar nu alsnog een nieuw klantnummer heb gekregen. In de MyProximus app wordt echter nog steeds mijn oud klantnummer weergegeven, de naam van mijn ex man en dus foutief geslacht.Daarbij kan ik nergens mijn producten (blanco pagina) of de facturen (error) zien die bij mijn nieuw klantennummer horen. Er is ook geen mogelijkheid om dit nieuw klantnummer toe te voegen of om het klantnummer te wijzigen. Ook is mijn Skynet email hieraan gekoppeld als login email die ik voor haast alles gebruik dus ik kan die niet missen. Heb ook al gewacht tot de factuur vandaag aankwam voor eventuele nieuwe login gegevens maar je kunt enkel inloggen via email en wachtwoord en niet met mijn nieuwe klantnummer of activeringscode. Weet ook niet of er iets fout is gelopen met de registratie aangezien ik toch op mijn factuur WEL correcte informatie krijg op mijn oude skynet email. Kan iemand mij
Hallo,Vandaag na lange tijd nog eens nagekeken of fiber ondertussen beschikbaar is op mijn adres en blijkt dat dit nog altijd niet het geval is ook al hebben ze in mijn ogen ondertussen al bijna een half jaar geleden de aansluiting gedaan?Tenzij ik fout ben is dat toch een aansluitdoos voor fiber dat aan mijn gevel hangt of niet?Via de site is fiber niet beschikbaar op mijn adres.
Drie weken geleden ging de internet installateur internet installeren op mijn nieuw adres.Een nieuwbouwappartement waar toen nog werkzaamheden in bezig waren.Na enkele uren wachten zonder nieuws, contacteerde ik de klantendienst. Die konden de installateur niet bereiken. Ik moest maar wachten. Ik belde een uur later nog eens. Zelfde antwoord.Helaas kwam er niemand opdagen. Weg halve dag verlof, terug naar Brussel waar ik voorlopig nog woon. 2u in de auto voor niets, uren zitten wachten voor niets.Gefrustreerd dat ik ben, zeker nadat de aanvraag voor de webpromo voor dit internet me ook uren tijd koste en ik maar de foute prijs zag verschijnen op mijn bestelbevestiging (wat dus ook gepaard ging met verschillende contactnames met de klantendienst), dien ik klacht in. Niets te vinden op internet om dit te doen dus ik bel de klantendienst. Iemand registreert een klacht. De dag erna krijg ik bericht dat de installateur langskomt. Pech, ik ben ik Brussel en ik kan er niet zijn.Ik ben de klan
oude tvbox was aangesloten voor het beeld via hdmi-kabel naar versterker.voor het geluid dmv LR cinch kabel van tvbox naar versterker. NUnieuwe tvbox voor beeld via HDMI naar versterkervoor geluid ==> nu via optokabel naar versterker.Alles werkt prima MAAAAAAR:wil ik enkel naar de radio luisteren (tvbox en versterker) gaat niet meer op de een of andere manier wordt telkens ook de TV aangezet. tv afzonderlijk uitzetten ==> zet ook de tvbox als de versterker af.hoe kan ik dit oplossen (bij de oude tvbox werkte alles prima)
Ik ben geswitched van Pay&Go herlaadkaart naar een Mobilus M abonnement. In mijn profiel zie ik nu:De 12GB data klopt wel, maar de naam is nog altijd fout. Verder vraag ik mij ook af waarom ik nog steeds geen “admin” lijkt te zijn van mijn eigen account (het tooltip icoontje doet ook niks btw). De link naar “bills” (https://www.proximus.be/myproximus/en/Personal/services/My-Bill__.html) doet ook niets trouwens, krijg enkel een 404 te zien. En tot slot was mij gezegd geweest dat ik tijdens het aankoop proces kon kiezen voor “esim” ipv gewone sim, maar dit was niet het geval. Dan is mij gezegd geweest dat ik dit achteraf kon aanvragen in mijn profiel. Waar dan juist?
Ik heb een mail ontvangen dat mijn TV box (V5) zal vervangen worden door een recente versie (V7) met als bijkomende info dat de opnames van de laatste 60 dagen zullen overgezet worden. Mijn BOX bevat echter nog een interne harde schijf waarop de meeste van mijn opnames staan . Ook deze van minder dan 60 dagen. Heeft U alsnog een idee of ik deze opnames zal kunnen behouden daar deze op de schijf van de oude TV box staan dus ?
Bij de Franstalige collega’s op dit forum was trouwens te lezen dat Proximus de HD-rechten heeft voor de BBC-(!) en Rai-zenders. Vermoedelijk worden ze gelijktijdig gelanceerd. De HD-versies van de Rai-zenders werden in de Waalse pers aangekondigd voor juli (we zijn over de helft van juli al).Bron BBC-zenders in HD: https://fr.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/bbc-en-hd-64139 Benieuwd of we ook BBC Three en BBC Four in HD zullen krijgen. Voor BBC World News en BBC Entertainment moeten ze aparte gesprekken doen (andere afdeling binnen BBC), hopelijk hebben ze die ook gevoerd.
Beste,Kunnen jullie mijn trouwe klant korting terug activeren voor de volgende 12 maanden?Als ik dit niet iedere keer opnieuw aanvraag verdwijnt dit op mijn factuur.Spijtig dat dit niet automatisch verlengt wordt en ik dit iedere keer opnieuw moet aanvragen.Ik ben toch nog steeds een trouwe klant ?Heb nochtans alle vele telefoontjes gekregen van jullie concurrenten om over te stappen maar ik blijft trouw aan Proximus.Hopelijk houden jullie hiermee rekening en krijg ik de volgende 12 maanden terug mijn getrouwheidskorting?mvgDank bij voorbaat
Wat mij niet lukt om de voicemail van mijn nieuwe P&G kaart uit te schakelen kan misschien via deze weg tot een oplossing leiden
Beste,Nadat een andere provider mij niet kon verder helpen op mijn nieuw adres, ben ik overgeschakeld naar Proximus. Hier worden mij beloftes gemaakt om snel met mij contact op te nemen voor installatie, aangezien ik 3 schoolgaande kinderen heb en zelf ook van thuis uit werk. Helaas krijg ik iedere dag wel een ander verhaal te horen maar weet ik nog steeds niet wanneer er een technieker bij ons zou langs komen. Is er niemand die mij kan verder helpen en mij kan zeggen wanneer ik mijn kinderen opnieuw tv kan laten zien,hun schoolwerk kan laten doen en ik terug van thuis kan werken? Er is ons al van alles beloofd maar wanneer ik iemand van de klantendienst hiermee confronteer, legt men de telefoon zelfs dicht. Nochtans blijf ik heel vriendelijk. Dus is er aub iemand die mij kan zeggen wanneer wij ten vroegste een afspraak kunnen hebben? Is er iemand die ook zo onvriendelijk al is behandeld als nieuwe klant? Er werd ons een TB beloofd om even te overbruggen,hier ben ik zelfs tot driemaal
Ik ben onlangs overgestapt van Telenet naar Proximus. Wat me echter verschrikkelijk stoort is dat, wanneer je een serie opneemt, telkens de herhalingen mee worden opgenomen ipv van enkel de recentste aflevering. Bij Telenet kon dat via opnameopties regelen. Ik heb echter bij Pickx geen mogelijkheid gevonden om dit zelf in te stellen. Dit geldt trouwens ook voor de extra opnametijd voor en na een opname die blijkbaar niet wijzigbaar zijn. Weet iemand hoe dit kan worden vermeden dat telkens de heruitzending wordt opgenomen?
Goed bezig, Proximus.Ik wil een probleem melden, uw chatrobot begrijpt mij niet en mailen gaat niet.Dan moet het hier maar, publiekelijk.Gisteren kreeg ik een SMS met de melding dat de aangevraagde blokkering actief was. Ik dacht dat het om een vergissing ging want ik had helemaal niets gevraagd. Vandaag blijkt dat ik niet kan bellen. Gelieve de blokkering onmiddellijk ongedaan te maken.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.