Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Nieuwe TV-box V7 geïnstalleerd ipv V6Deactivatie van de oude box verliep niet vlot.Ik heb hulp gezocht via chat (wachttijd meer dan 60 minuten) en via telefoon (wachttijd meer dan20 minuten), dit maar eens proberen uit frustratie.Ik kan amper iets bedienen met mijn oude afstandsbediening op de nieuwe box, komt er nooit een nieuwe bediening mee met een oude box?Moet iedereen eerst sukkelen?
Vraag staat bij Pickx
Hallo,Eind oktober heb ik een probleem gemeld m.b.t. de pickx applicatie op mijn smart phone - er worden geen “opgenomen videos” getoond - de lijst is leeg / zwart. Het probleem doet zich niet voor via de web applicatie, enkel met de android app. Dit op twee toestellen, zowel getest op mijn android gsm als een android tablet.Tot voor kort kon ik commentaar geven of status vragen op het technische ticket.Nu vandaag kan dit precies niet meer - bijzonder jammer.Wie kan status geven?
Vorige week maandag heb ik een nieuw mobiel abonnement plus smartphone besteld bij Proximus. Het gaat om een mobile S full controle abonnement, dat we wilden toevoegen aan ons reeds bestaand pack. De smartphone ( ook daar liep het niet helemaal vlot) en de Sim kaart zijn ondertussen toegekomen. bij de Sim kaart kwam ook een brief waarin stond dat we voor het nummer nog een bericht zouden krijgen. Dit is nog steeds niet gebeurd. ik belde zaterdag naar de klantendienst en daar kreeg ik de boodschap dat het probleem bij IT lag, dat daar al een mail voor gestuurd is en dat het daar in orde gebracht moet worden.Gisteren, dinsdag, belde ik opnieuw en kreeg ik te horen dat ik naar een shop moet gaan. via de mail waar ik mijn klacht stuurde kreeg ik te horen dat ik de Sim kaart in de gsm moet steken… ( Ik zal hier niet verder reageren wat ik van die reactie vind) Graag zou ik willen dat dit probleem opgelost wordt. Wie kan het in orde brengen dat dit nummer geactiveerd wordt? Zonder dat
Ik wil graag een aanvraag indienen ivm sociaal tarief . Ik heb een verhoogde tegemoetkoming . Waar kan ik dat aanvragen of lukt dat via hier ?
Hallo, deze morgen log ik even in op proximus en zie ik tot mijn grote verbazing dat er op 11/11 een bestelling is gedaan (mobile voice staat er bij producten) en die bestelling is op 14/11 geannuleerd. Gelukkig maar, want ik heb niks besteld. Eerlijk gezegd maak ik me een beetje zorgen want ik ben de enige die op mijn account komt. Maakt proximus zelf bestellingen die ze daarna annuleert?
Beste,ik ben al ruime tijd trouwe klant. Komen we ook in aanmerking voor de playstation 5 aan 99€? alvast bedankt.
Ik had graag mijn mobile xxs opgezegd aangezien het nu betalend is .Gr
Hoe lang duurt het vooraleer de sport zenders actief zijn? In de app staat er nu ´we werken eraan´ ik had graag de match van deze middag bekeken (nu).Maar zie dat de zenders nog niet actief staan ?
Ik heb dus sinds 3 weken een decoder waar ik niet om gevraagd heb. Er zou niets veranderen, opnames werden overgezet… OK, installatie gedaan. Idd opnames staan erin, alleen als ik ze wil kijken, krijg ik de boodschap: u kan deze opname niet bekijken want de zender zit niet in uw abonnement. Terwijl ik gewoon naar die zender kan kijken. Ik heb dan ingebeld, moest resetten… maar helpt niets. Daarenboven ben ik nu al een week aan het bellen, en op een gegeven moment zou er een oplossing zijn, en die luidde als volgt: u kan onze diensten bereiken via de MyProximus app. Ik heb het helemaal gehad.
BesteIk probeer pickx sports sinds gisteren te activeren. Er blijft steeds melding staan “we werken eraan”, en de dag later is de activatie uitgezet. Opnieuw via mijn account geprobeerd, en er staat weer “we werken eraan”
Ik ben recent overgestapt van telenet naar proximus omdat ik wou genieten van fiber met downloadsnelheid van 1gbps. Echter staat er in de proximus app dat ik maar maximum 350mbps kan halen. Waarom kan ik geen 1gbps halen? Of ten minsten 500mbps of 800mbps? Ik heb het flex s fiber pack met maxi fiber.
Beste, Hoe komt het toch dat jullie de vervaldatum van mijn facturen steeds vervroegen? Vroeger was het begin van de maand, dan eind van de maand en nu nog enkele dagen vroeger (22 maart). Luminus is daar ook een crack in. Klant geweest van 2008 tot februari 2020 en in januari mijn eerste rappelkost gehad. Direct overgestapt naar een ander. Mocht ik herinneringskosten krijgen van jullie dan ga ik ook direct op een ander. Mvg
Beste,Mijn klantennummer: 29687958Op 28 oktober heb ik een SMS gekregen om mijn factuur te betalen met nummer 7248557794 ten belope van 83,65 EUR wat ook gebeurd is en dat per bankoverschrijving.Vandaag krijg ik alweer een factuur met nummer 7250411240 ten belope van 108,34 EUR en dat voor deels oktober en heel november wat ik begrijp maar ik snap dan niet goed waarvoor de eerste factuur gediend heeft aangezien ik pas klant ben van oktober jl.Het lijkt mij toch bizar om voor nog geen twee maanden 191,99 EUR te betalen voor een mobilus M met dataphone van 35 EUR. Op de nieuwe factuur staat tevens vermeld dat het bedrag op 21 november van mijn rekening gaat maar behoudens vergissing heb ik geen weet van het geven van een mandaat tot een domiciliëring.
Vraagje:Is er een mogelijkheid om een zelfgemaakt filmpje af te spelen op tv via de bbox3?
Normaalgezien komen we in aanmerking voor het sociaal tarief. Kan ik dit via deze weg aanvragen?Ik weet ook dat er maar maandag iemand van Proximus hier zal langskomen.Alvast bedankt.
Goedendag,Gisteren is de monteur langs geweest om onze verhuizing af te ronden. In de middag werkte het internet en onze twee mobiele telefoons ook gewoon.In de avond wilde ik de Google installeren om TV te kijken en het internet was down. Ik ben in MyProximus gaan kijken of er iets bijzonders stond. Tot mijn verbazing zag ik dat onze bestelling bezig was, ik was benieuwd wat dat dan was. Staat er dat ik mijn spullen op/voor 4 december op moet sturen. Er zat ook een label bij. (Bestelnummer: R4BULKORD002895261).Alleen heb ik onze abonnementen niet opgezegd en wil helemaal geen pay to go. De eerste vraag is dan, wie dan wel? De tweede en belangrijkste; hoe gaan jullie dit vandaag nog oplossen. Het is een zakelijke aansluiting en kunnen niet zonder internet en telefonie. Ik wil graag bij Proximus blijven, maar als dit niet spoedig wordt opgelost stap ik over naar een andere aanbieder. Ik hoop oprecht dat het snel opgelost en gecompenseerd wordt.
Mijn bakje van de tv moest heel de tijd opnieuw instellen met Bluetooth ik probeerde het probleem op de mossen op eens de decorder uit de zetten maar nu gaat de tv uit en aan de lichtjes gaan van blauw wit naar rood het scherm gaat van welcome naar erasing en blijft dan op welcome staan
De laatste week kan ik niks meer zien bij tv gids . Ik kon altijd een week vooruit zien en programmeren en ineens niks meer . Als ik van vandaag open doe staan er ook geen programma’s bij zie foto . Hoe komt dit ??
Hallo,Ik ben vrijwilliger bij een organisatie die mensen helpt die het financieel moeilijk hebben. We hebben voor een mevrouw Internet For All aangevraagd. Ze heeft een pakket gekregen met de post. In dit pakket zat de informatie voor Internet For All en een Huawei modem. De doos van de modem was al geopend. De modem zag er gebruikt uit. De SIMkaart was all uitgedrukt uit de plastieken kaart waar de PUK- en PIN-code op staan. De SIMkaart (het deel met chip op) zat al in de modem.We hebben de batterij van de modem geladen, verbinding gemaakt met de modem, maar we hebben geen internetverbinding. Het zegt: “connected to device, cannot provide internet”. Op een ander smartphone met een oudere Android-versie zegt het “connected to device, no internet”.We hebben support gebeld en die hebben uiteindelijk gezegd dat het 48 uur duurt vooraleer het geactiveerd is. Dit was meer dan een week geleden en ze had nog geen internet.We hebben opnieuw gebeld en toen zeiden ze dat de simkaart geblokkeerd
Geachte, Ik kreeg een brief gericht naar beheerder van ons gebouw (geen vermelding welk adres) met de vraag om hem te contacteren. Een zwart wit brief. “… prendre rendez-vous avec le propriétaire ou le syndic de votre immeuble afin de convenir d’une date d”étude technique”.Ik had eerst gesprek met die man en hij zei dat hij voor proximus werkte. Ik heb naar de 080022800 gebeld om te verifieren of dit klopt. Ik heb de naam en de telefoonnummer doorgegeven. Maar Proximus zei me dat dit fraude kunnen zijn. Ik heb toch met die man nog gesproken. Hij toonde zijn badge en daarop stond dat hij contractor was voor KEEN & Wise. Ik ga nu niet de persoon zijn naam en gegevens doorgeven, maar ik gsm nummer en een foto van zijn badge en contracter number.Kan iemand mij bij Proximus een email geven waar ik alles kan doorsturen.?Ik probeer alles om een email sturen maar het lukt me niet. Met vriendelijke groetenSteven
Beste Proximus,Onlangs heb ik getracht een bestelling te annuleren. Telefoneren, email, er werd niet op gereageerd. Ik heb getracht contact op te nemen met de klantendienst.Na 2:04 (twee uur en vier minuten)! in de wacht te hebben gestaan werd de verbinding door Proximus verboken. Waarschijnlijk overbodig te vermelden dat ik niet nog eens zal trachten telefonisch contact op te nemen. Vandaag ontving ik een email voor een automatisch gemaakte afspraak gemaakt voor een internet installatie, nog wel op een foutief adres. Ik wens helemaal geen afspraak te maken en al helemaal niet op een foutief adres. (Geen idee hoe hieraan zijn gekomen, ik heb het zelf nooit opgegeven). Er is op de website geen enkele optie de afspraak te annuleren, slechts een verplaatsing naar een later tijdstip is mogelijk. Sorry, maar de hele gang van zaken zijn op zijn best chaotisch te noemen.Ik verzoek Proximus:1) Mijn bestelling te annuleren2) Mijn account op te heffen en in overeestemming met de Europese GDPR al
Onze tv gids is leeg en als je op de kanalen zelf gaat komt er ook geen naam van het programma. Dit is al enkele dagen zo. Nog iemand hier problemen mee?
is nu al een paar maand dat wanner ik mijn factuur wil bekijken, ik gewoon een error 404 te zien krijgdit is blijkbaar bij meerdere mensen zo, kunnen jullie dit oplossen?voor een bedrijf als proximus mag je er toch van uit gaan dat alles naar behoren werkt,ik zie graag wat ik moet betalen en kijk ook graag de details na vriendelijke groeten,
Ik heb al meerdere keren gebeld met proximus omdat ik geen oproepen kan ontvangen van telenet of base op mijn vast toestel. De beller krijgt de melding dat het nummer niet bestaat. Als tijdelijke oplossing werd me voorgesteld om alle oproepen door te schakelen naar mijn gsm toestel maar dit werkt ook niet. Momenteel ben ik telefonisch onbereikbaar voor mijn klanten welke telenet of base gebruiken. Graag zo spoedig mogelijk een oplossing.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.