Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Beste, ik ben recent gestart als zelfstandige in bijberoep en zou op al mijn facturen mijn BTW nummer willen laten toevoegen. Hoe kan ik dit aanpassen? Alvast bedankt!
Beste, ik krijg normaal het factuur via post, ik heb deze nog altijd niet gekregen,nu kijk ik even online op myproximus en blijkt dat ik maar 1 dag de tijd meer heb om te betalen,de 17 nov. dus dat is niet de bedoeling, ik zou graag mijn proximus factuur in de 4de week willen betalen , tussen 24ste en 29ste graag, niet de 17de, kan dit a.u.b. aangepast worden. alsook zou ik graag nog m’n factuur via post willen ontvangen. bedankt !
Bij de overstap van een Tuttimus Family naar een Flex abonnement zijn de nummers van de kinderen gegaan van FullControl naar Flex S. Hoe gebeurt de afrekening van hun bestaande belkrediet?
Sinds enkele maanden zien we op onze facturen steeds Moxi Games die aangerekend worden.Hoe kan ik deze blokkeren?
Ik zou graag hebben dat een bepaald persoon die aangemeld is op mijn pickx app die hij kijkt via zijn ipad, niet meer de mogelijkheid geven om die te gebruiken, om persoonlijke redenen. Is het voldoende op het paswoord te wijzigen of kan hij toch blijven kijken zo lang hij niet heeft afgemeld?
Zojuist een nieuwe Fiber connectie gekregen door een ervaren techneut van Proximus. Zeer goed gedaan. Nog even mijn eigen installatie optimaliseren naar de nieuwe normen en klaar is Kees. Er is één probleem. De IP adressen zijn niet meer in de range 192.168.1.xxx maar zijn nu 192.168.129.xxx warbij de basis 192.168.128.1 als modem is. Ik wil deze marge terug instellen tussen 192.168.1.10 en 192.168.1.220 zodat al mijn toestellen en vmware’s binnen één netwerk leven. Nu moet alles opnieuw ingesteld worden en dat is niet mijn optie. Hoe kan ik deze instellen want een web-pagina heeft deze nieuwe modem niet meer….