Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Beste, ik ben recent gestart als zelfstandige in bijberoep en zou op al mijn facturen mijn BTW nummer willen laten toevoegen. Hoe kan ik dit aanpassen? Alvast bedankt!
Beste, ik krijg normaal het factuur via post, ik heb deze nog altijd niet gekregen,nu kijk ik even online op myproximus en blijkt dat ik maar 1 dag de tijd meer heb om te betalen,de 17 nov. dus dat is niet de bedoeling, ik zou graag mijn proximus factuur in de 4de week willen betalen , tussen 24ste en 29ste graag, niet de 17de, kan dit a.u.b. aangepast worden. alsook zou ik graag nog m’n factuur via post willen ontvangen. bedankt !
Bij de overstap van een Tuttimus Family naar een Flex abonnement zijn de nummers van de kinderen gegaan van FullControl naar Flex S. Hoe gebeurt de afrekening van hun bestaande belkrediet?
Sinds enkele maanden zien we op onze facturen steeds Moxi Games die aangerekend worden.Hoe kan ik deze blokkeren?
Ik zou graag hebben dat een bepaald persoon die aangemeld is op mijn pickx app die hij kijkt via zijn ipad, niet meer de mogelijkheid geven om die te gebruiken, om persoonlijke redenen. Is het voldoende op het paswoord te wijzigen of kan hij toch blijven kijken zo lang hij niet heeft afgemeld?
Zojuist een nieuwe Fiber connectie gekregen door een ervaren techneut van Proximus. Zeer goed gedaan. Nog even mijn eigen installatie optimaliseren naar de nieuwe normen en klaar is Kees. Er is één probleem. De IP adressen zijn niet meer in de range 192.168.1.xxx maar zijn nu 192.168.129.xxx warbij de basis 192.168.128.1 als modem is. Ik wil deze marge terug instellen tussen 192.168.1.10 en 192.168.1.220 zodat al mijn toestellen en vmware’s binnen één netwerk leven. Nu moet alles opnieuw ingesteld worden en dat is niet mijn optie. Hoe kan ik deze instellen want een web-pagina heeft deze nieuwe modem niet meer….
Eerder vandaag werd door een medewerker van de chat mijn abonnement per ongeluk opgezegd, het was de bedoeling een aanpassing door te voeren maar plots ontving ik een e-mail met de bevestiging van een opzegging. Maar het is nooit de bedoeling geweest om het abonnement op te zeggen, het resultaat is dat het nummer nu niet meer toegekend is. Dat gsm nr staat op flyers, de website, facturen en de visitekaartjes. Klanten en contacten gebruiken dit gsm nr voor contactname. Het spreekt voor zich dat ik dit nummer graag gereactiveerd zie, maar waar ik ook aanklop, blijkbaar is het geen prettig probleem want het geraakt niet opgelost. Wel toezegging dat het in orde komt, maar ik zie niets gebeuren. Kan er iemand mij verder helpen?
Pickx geeft altijd een fout melding
Enkele weken geleden een technieker gehad wegens problemen met internet. De bbox werd vernieuwd, de 2.4 en 5 ghz werden opnieuw gescheiden. Ik kreeg plots telkens "oeps er ging iets mis". Bleek de booster, die volgens de app op de goede plaats stond, telkens het signaal van de bridge over te nemen. Booster uitgeschakeld en probleem opgelost maar nu werkt mijn buitencamera niet meer goed.... Kan de 5 ghz op de booster uitgeschakeld worden? Ook zijn beeld en geluid sedertdien out of sync enkel op de android decoder, is aangesloten via bridge
Netflix werkt op IPad maar niet op televisie. Wat kan ik ondernemen?
Hallo,Heeft hier nog iemand momenteel of vroeger een wachttijd van 5 weken eer de technieker van proximus kan lanskomen voor een verhuis aan te sluiten?
Hey, Bij verhuis heb ik mijn oud abonnement opgezegd. Hier moest ik dan uiteraard mijn bbox en tv box terugsturen. Dit heb ik gedaan. Echter is dit een privé harde schijf geworden ipv de tv box.... (Zeer stom van mij). Hoe kan ik terug aan deze harde schijf geraken? Alvast dank.Tv box wordt nog verder opgestuurd! Groeten Roel
Hallo,Ik ben aan het verhuizen en wil mijn Proximus pack meenemen naar het nieuwe adres.Nu zegt Proximus dat de technieker pas kan komen binnen 6 weken pffff….. dat wil zeggen dat ik vier weken geen tv of internet heb op mijn nieuwe app. toch om te schreien.Zou ik zelf de installatie kunnen doen met de apparaten van Proximus in mijn nieuwe stek?
Vanaf vandaag zijn ARD, ZDF, Comedy Central NL, LCI en Mangas voortaan in HD ;-)
HoiDoor gebroken voet mijn bbox na opzeg abo nog niet terug gestuurd. Boete van 99 euro automatisch betaald. Wordt deze gecrediteerd bij het laattijd terugzenden van de modem of is het de moeite niet meer? y.
HalloWij zijn aangesloten bij Proximus.Is de kabel op de foto’s (zolder en verdeelbakje op de gevel) Proximus of Telenet die binnenkomt?Alvast bedankt!Groeten
Hallo,Sinds gisteren ben ik overgeschakeld van telenet naar proximus. Alles werkt prima behalve de draadloze printer.Die werkte steeds naar behoren maar sinds de overschakeling kan ik deze niet meer verbinden met het wifi netwerk. Via de installatie procedure vind ik het wifi netwerk maar ik krijg steeds de melding dat het WPA paswoord ongeldig is, nochtans is dit wel zo. Dit paswoord werkt wel op andere toestellen.Heb de printer al meerdere malen proberen te herinstalleren, zonder succes.Ten einde raad….
Dag,Graag zou ik willen vragen welke stappen ik moet ondernemen om internet binnen te halen in een nieuwbouw appartement. Ik ga weg bij de ouders en ik moet een nieuwe BBOX aanschaffen.TV abonnement hoef ik niet.De aannemer heeft standaard 5 coax kabels/5 UTP kabels en 1 glasvezelkabel voorzien. Er zijn 4 kamers met internet/coax aansluiting.Deze zouden moeten aangesloten zijn op het ‘net’.Maar de glasvezel zou volgens deze site nog niet aangesloten zijn(adres in profielgegevens)? Zie foto’s hieronder hoe deze eruit zien. Mijn vraag is nu of ik gewoon mijn internet Maxi kan bestellen en laten installeren of moet ik via de verhuisplanner te werk gaan?Ook wil ik vragen of mijn domicile eerst overgezet moet worden? Of maakt dat (nog) niet uit?Van zodra ik internet heb kan ik dat meteen overzetten, de rest is klaar. Bedankt alvast voor alle hulp :) !
Geachte, sinds we een glasvezel kabel hebben steeds problemen met oa beeld en klank niet synchroon. Ook de opstart van de v7 met de afstandbediening lukt meestal niet. We.moeten steeds de stekker uittrekken. Dan terug proberen dan gaat het meestal wel. Kunnen jullie hier iets aan doen? Met vriendelijke groeten Daniel
Ik had een serieopname geprogrammeerd. Aflevering 3 van zaterdag 12 november is echter niet opgenomen.Kan daar iets aan gedaan worden ? Alvast bedankt
Geachte, Sedert de nieuwe TV Box speelt het geluid soms vals, vooral bij muziek. Geluid gaat via Sonos bar.Hoe kan dit verholpen worden? Dank Krist Peelaers
Regelmatig, als ik op mijn GSM gebeld wordt, krijgen mijn contacten de melding dat mijn nummer niet meer bestaat.Hoe kan dit? Bij mijn weten is mijn nummer nooit inactief geweest.Dit is wel heel vervelend, ik mis hierdoor verschillende gesprekken.Ik beschik over een flex fiber pack.
Voortdurende oproepen van een geautomatiseerd systeem (die telkens zo goed als onmiddellijk ingelegd worden):0460 22 25 910460 21 50 860460 22 26 220460 24 59 950460 21 67 62 In plaats van voor te stellen om nummers te blokkeren of maar liefst van telefoonnummer te veranderen, dient Proximus de klant die al deze (en andere) nummers gebruikt aan te klagen wegens misbruik van het mobiele netwerk en verstoring van de rust van hun eigen klanten, en deze dan ook onmiddellijk te blokkeren. Vermits Proximus toegang heeft tot klantgegevens dient zij klacht in te dienen bij de politie (wat effectiever is dan klacht tegen onbekenden)
Beste, ik heb een nieuwe simkaart ( pay and go) voor mijn dochter besteld via jullie website. Was een promo dat je maar 5€ ipv 10€ moest betalen. Heb nieuws gekregen dat hij verzonden is, maar hij beweegt niet meer bij bpost. Is al van 26 oktober dat hij vast zit. Hopelijk kunnen jullie er iets aandoen? Mvg Adam Manuel
Hallo, Mijn vader heeft nog een oude gsm met een oud nummer. Hij belt amper.Nu wil hij zijn gsm herladen met een pay & go van 15 euro.Zijn gsm-nummer is onbereikbaar en het ingeven van de Pay & Go code lukt ook niet meer. Wat kunnen we doen? txs,
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.