Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
hallo, is het nomaal dat ik alle dagen mijn decoder terug moet opstarten door de stekker uit het stopkontakt te trekken dit is niet leuk
Beste, waarom worden deze zaken ook opgezegd ….Vaste lijn 051779***Promo Pack- Affinity voor gepensioneerde Proximus medewerkers * Opgezegd?Family life Opgezegd- Family life Premium Opgezegd?MVG Eddy
Goedemiddag.Donderdag wordt bij mij Fiber geïnstalleerd.In mijn huidige setup (Telenet) heb ik een switch tussen de modem en mijn Android player.Ik lees her en der, dat de Proximus Android TV box niet altijd werkt wanneer er een switch tussen de modem en de Android TV zit.(de switch zou moeten compatibel zijn met IGMP). Klopt dit ? Of is er een kans dat dit zal werken met een switch die geen IGMP ondersteunt?
Ik ben het wachtwoord van mijn Proximus mail kwijt en telkens wanneer ik deze wil veranderen wordt er een bevestigingsmail gestuurd naar mijn e-mailadres. Echter krijg ik nooit een mail ontvangen hierover. Moet nochtans een barcode laten zien voor een pakketje van Proximus. Iemand die mij hiermee kan helpen?Alvast bedankt!
Verleden jaar bij mijn verhuis werd er een knoeiboel gemaakt van mijn My Proximus account. Belangrijk voor mij is het behoud van mijn e-mail adres. Het lukte niet mijn nieuwe gegevens in te geven op de oude account en dan werd er maar een nieuwe aan gemaakt. Op mijn oude My Proximus account kan ik inloggen via mijn e-mail adres maar daar staat niets meer in. De nieuwe account weet ik de gebruikers naam niet meer, het begint met mijn klantennummer maar verder weet ik het niet meer. Ik heb zojuist een clean install van mijn PC gedaan en uiteraard heeft hij deze login niet meer in geheugen. Hoe kom ik te weten welke de login id is van de My Proximus account waar mijn producten op staan?
Wij hebben een papier gekregen, en daarin stond dat er techniekers zwarte dozen tegen de gevels van de huizen zouden installeren tussen 22.11 en 09.12 in de visélaan. Het is om te weten wanneer ze daadwerkelijk gaan beginnen want hebben geen techniekers gezien vandaag
wanneer komen ze zwarte dozen tegen de gevels plaatsen voor Fiber in de visélaan???
Sinds een week springt de decoder ’s nachts om 3u30 aan na de update.Ik heb het automatisch aanspringen van de tv al uitgezet (jammer want nu heb ik 2 afstandsbedieningen nodig als ik proximus opzet) maar hoe zorg ik er voor dat de decoder niet meer tot de ochtend opstaat ipv op stand-by? In tijden van energiecrisis telt elke euro ;-)
Beste,Tot recent was ik klant bij Telenet voor mijn TV. Sinds deze week ben ik overgeschakeld naar Proximus TV.Op mijn TV is een Bose sound system aangesloten (sound system is wel al twaalftal jaar oud).In de Telenet periode (dus tot vorige week) kon ik de afstandsbediening van het Bose systeem zodanig configureren dat ik die ook kon gebruiken om mijn TV te bedienen (ik had met andere woorden de afstandsbediening van Telenet helemaal niet nodig).Bij overschakelen naar Proximus deze week is de opstart op zich vrij probleemloos verlopen, inclusief de koppeling met mijn Bose systeem (via een optische kabel tussen de TV box en het Bose systeem). Het geluid van mijn TV hoor ik dus via mijn Bose systeem. Tot daar alles OK.Wat echter niet meer werkt, is de koppeling tussen de afstandsbedieningen. Met andere woorden: ik moet nu twee afstandsbedieningen gebruiken:Die van Proximus om de TV in te schakelen en te bedienen (bv. de kanalen wijzigen enz.). Maar als ik op die afstandsbediening de volu
In de nieuwbouwwijk Colibrilei te Boom ligt de fiber klaar in de straat, maar deze is nog niet aangesloten aan de hoofdleiding. Hierdoor kunnen we als nieuwe bewoners geen internet verkrijgen momenteel. Graag dus 2 zaken oplossen:Ervoor zorgen dat de fiber met spoed aangesloten wordt aan de hoofdleiding Afspraak laten doorgaan voor het plaatsen van modem en aansluiting zoals aangevraagd via de verhuis, maar nog niet uitgevoerd!Alvast bedanktV.
Ik krijg elke keer een fout melding als ik een opname wil herbekijken via de ipad of de pc dus kan deze niet bekijken thuis lukt dit allemaal perfect (zit wel op het wifi netwerk van het werk, maar voor andere streaming diensten is dit geen probleem)
Allen, sinds verleden week onze installatie.Bij kijken van tv zijn er steeds zeer kort onderbrekingen en soms een horizontale grijze flitst door het beeld. Spotify beluisteren via de cromecast in de tv box is niet aan te horen. De eerste 10 sec herken je het lied zelf niet meer. Als ik Sptify meteen naad de tv stream (die op de wifi zit) gaat dit perfect. Dan lijkt het me dat het probleem op de TV box te zit.De tv box is aangesloten op 1 vd poorten op de router. (ook al poort veranderd) De kabel tussen beide heb ik ook al laten vervangen. Heb al verschillende keren een chatsessie gehad met support en alles uitgevoerd wat ze zeiden zonder enige resultaat, de chatsessie wordt afgesloten zonder enig advies of oplossing.Wat heb ik al geprobeerd? 10 * reset’s, update, utp en hdmi bekabeling vervangen, op ander poort gezet, alle andere toestellen vd router gedaan…..Graag jullie hulp, alvast bedankt!!
Programma van dag voordien terug bekijken. Wat stel ik dan vast ? Dit programma wordt bij Mijn video’s gezet en blijft daar staan, zonder een mogelijkheid om dat te deleten , ook al is deze gekozen herhaling bekeken.Eigen opnames worden ook bij Mijn video’s gezet en kunnen wel verwijderd worden. Hoe kunnen deze programma’s die herbekeken worden toch verwijderd worden ? Stel je voor dat je na een tijd een heleboel programma’s terug bekijkt en ze allen bij Mijn video’s komen, wordt deze inventaris overbelast en heb je geen overzicht meer met eigen opnames. Vreemd. ro
Sinds 4 weken heb ik last van packet loss. Eerst hadden we een proximus router in de kelder met een orange versterker en dit werkte perfect maar sinds 4 weken kreeg ik die packet loss. De technische dienst van proximus zeiden dat de oorzaak kwam door de versterker van orange. Nu ik die heb veranderd naar proximus versterkers blijf ik het probleem hebben. Vandaag is de technieker gekomen om de wifi boosters op de juiste stand te zetten maar tevergeefs. Ik krijg zelfs tot 49.9% packet loss. Dit heb ik allemaal ervaren tijdens het spelen op de ps4 en op de computer. Ik krijg bij beide packet loss. En ze zijn ook beide aangesloten via een kabel vanuit de wifi booster van proximus. Ik weet niet waar het probleem ligt kan iemand me helpen?
Hallo, zijn er nog mensen die slechte ontvangst hebben met Pickx ? We kunnen geen TV kijken : het programma stopt na een paar seconden, veranderen van zender geeft soms een tijdelijke (paar minuten) oplossing, we krijgen foutmeldingen P134 en P130.Ik heb de fibermodem herstart, de Bbox herstart, de Android TV box herstart, allemaal zonder resultaat.
Op mijn factuur van november staat de optie Fixed IP Option vermeld. Op geen enkele factuur van de vorige maanden is die optie niet aanwezig.Wat betekent dit?Deze betalende optie heb ik niet aangevraagd, maar hoe kan ik die verwijderen?
Ik ben reeds lang geabonneerd op het boeket Adult. Wat me meer en meer stoort aan deze zender is dat de programmatie opvolging gegeven door Proximus TV zo goed als volledig verkeerd is. Dat kan niet gezegd worden van de andere adult kanalen. Telkens ik wil opnemen zoals gegeven in het zenderaanbod Marc Dorcel blijkt dit achteraf volledig te verschillen. Dit zou toch veel beter kunnen.
Net als 11 maand geleden komen er sinds begin september plots weer geen mails meer in de inbox van Outlook 2013. Weken later was het toen plots opgelost zonder enige actie van mij.2 contacten gehad met helpdesk in september. Zonder resultaat.Vandaag weer gebeld. Skynet-account dan weer opnieuw geconfigureerd in Outlook 2013 op basis van de procedure die de helpdesk mij doormailde. Ik kreeg geen foutmeldingen maar het lost niets op. De inhoud van mijn Inbox is nu leeg in Outlook en de testmail kwam zelfs niet aan in Webmail.Maar ik kreeg intussen wél een (junk)mail in de Junk-email folder in Outlook 2013!!??Alle andere persoonlijke mappen in Webmail worden in Outlook wel goed gesynchroniseerd.
Beste, reeds meerdere dagen heb ik problemen met het mobiel internet op mijn GSM.Vandaag heb ik zelf heel de dag geen verbinding.Ik heb reeds meerdere dingen geprobeerd om dit op te lossen, maar niets lijkt te helpen. Zonet probeerde ik telefonisch contact op te nemen hierover, maar na 10 min wachten wordt de telefoonverbinding gewoon verbroken van jullie kant. Ik zou hier graag een oplossing voor vinden. Met vriendelijke groeten,Els
Is het mogelijk om de muziek zenders ook in HD aan te bieden,want het beeld is niet meer van deze tijd ….
Hallo,Enkele dagen geleden had ik een probleem. Na de handelingen gedaan te hebben zoals medewerkers van proximus gevraagd hebben, zijn de problemen opgelost. De topic werd dan ook afgesloten. Spijtig maar vandaag zijn dezelfde problemen opnieuw opgedoken.
Is studio 100 hits kanaal verdwenen. Wij vinden deze niet meer terug ?
Hallo, Wij hebben nu een tv en internetabonnement.Maar alleen internet is toch voldoende om digitale tv te kunnen kijken of niet? Wij denken er ook aan via streaming tv te kijken dan hebben we geen van de twee meer nodig.
Beste,Sinds gisterennamiddag heb ik geen internet meer op gsm maar wel 4G. Er zijn afgelopen week wel 2 updates uitgevoerd waarbij de laatste gisteren 18/11/2022 om 15u42. Ik heb intussen:gsm heropgestart vliegtuigstand aan- en afgezet mobiele gegevens op en af / mobiele hotspot aan en af alle apps op enkel 4G gezet …Niks werkt.Wat kan ik doen om dit asap in orde te krijgen? Alvast bedankt.
Mijn Wifi booster acces point heeft een naam en een wachtwoord.Hoe kan ik deze wijzigen?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.