Skip to main content
Vraag

probleem met tv

  • November 11, 2022
  • 4 reacties
  • 68 Bekeken

Hallo,

Enkele dagen geleden had ik een probleem. Na de handelingen gedaan te hebben zoals medewerkers van proximus gevraagd hebben, zijn de problemen opgelost. De topic werd dan ook afgesloten. Spijtig maar vandaag zijn dezelfde problemen opnieuw opgedoken.

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • November 11, 2022

FYI: Maandag komen de PX forummedewerkers hier terug langs.

@PX_medewerkers zie het probleem → Tv | Proximus Forum


  • Auteur
  • November 14, 2022

Hallo,

Bijkomend probleem, Telkens ik netflix wil bekijken moet ik eerst de v7 van de elektriciteit halen na 10 seconden terug opstarten en dan gaat het wel. 


  • Auteur
  • November 20, 2022

Hallo,

Weet er iemand als de mensen van proximus nog op dit forum komen? 

Ik blijf namelijk problemen hebben met een v7 decoder. De 2de werkt wel perfect. 

 


Martin
  • November 20, 2022

Ze komen heel zeker nog op het forum alleen in het weekend en op feestdagen niet.

kun je de twee decoder onderling verwisselen van plaats, zodat je kunt vaststellen of de fout met de decoder meegaat.