Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Hoi,Op 25 oktober is er bij mij een nieuwe installatie geplaatst , men vertelde me aan de telefoon dat ik niks hoefde te doen en dat de installateur alles zou meenemen van oude apparatuur ... deze mocht ze echter niet meenemen en moesten via retour labels verzonden worden , hij zou de labels laten mailen ... dit gebeurde niet en ik kreeg een rekening van 298€ voor de oude apparaten , ik heb zelf die labels opgevraagd en de apparaten verzonden heb bewijs van de post en van proximuswinkel dat apparaten in hun bezit zijn , toch eist proximus dat ik betaal voor al eer dat ze terug deactiveren , bij mijn weten is proximus hierbij in de fout gegaan door me ten 1e verkeerde informatie te laten geven door dienst afspraken en ten 2e door nalatigheid van de installateur , een creditnota wil men niet maken omdat ze via de winkel een mail gestuurd hadden met de vraag om deactivatie omdat de apparaten terug gebracht zijn , proximus gaat dit mailtje behandelen als een klacht waardoor activatie niet
Beste,Ik zou graag een aankoopbewijs/garantiebewijs in bijlage opgestuurd willen krijgen naar mijn emailadres betreffende de promo Playstation 5 die ik heb gekregen met de abboMet vriendelijke groeten
Ik kan geen berichten sturen aan korte nummers en ontvangen lukt ook niet.
Ik zit al een hele tijd zonder internet of TV!!!!!!!!!! Al zeker een week, en niemand die me op de hoogte houdt>!@!@!!!! Eerst bel ik naar Support en zeg hun dat er iets mis is met het signaal, ze vragen nota bene nog of er een ladder nodig is en zullen een technieker sturen. En dan sturen ze TOCH een BINNENtechnieker, die ziet al direct dat er binnen niks scheelt. JAH! Dat wisten we al! Wat we nodig hebben is een buitenlasser! Blijkt uiteindelijk dat Proximus een fout heeft gemaakt en een aansluiting via gevel moet vervangen door een aansluiting via kelder.Een week later komt er een ploeg om de verbinding in de kelder aan te leggen (maar zonder mij op hoogte te houden)! Maar er is mij NIETS gezegd! Intussen moet ik geld uitgeven aan een 4G verbinding!! En Proximus vertikt het me op de hoogte te brengen!!!!!!! Dit ruikt naar bewuste mushroom management: hou de klant zo lang mogelijk in het duister!!!!!!!! Alles lijkt erop te wijzen dat hier vergissingen zijn begaan door Proximus. De
Ik heb mij vorige week in de fysieke shop een Samsung S21 FE aangeschaft omdat mijn vorige smartphone het heeft begeven.Ik ben zeer tevreden ermee, fijn toestel 😊 en nu wil mijn vrouw ook zo één, in de kleur groen (olive) ter vervanging van haar oude Nokia. Omdat die kleur niet in de winkel voorradig was doe ik de bestelling via de MyProximus app.De app kent mij, geeft mij toegang mijn facturen en dergelijke. Tot hier geen probleem.Ik kies haar telefoonnummer en kies de optie “wil je een nieuwe smartphone?”, zoek de S21 FE op en kies de groene versie. Om te bestellen moet ik inloggen Was ik toch al? Maar okee, om fraude tegen te gaan, niet helemaal onlogisch.Ik kies inloggen via Itsme en moet daarna volledig opnieuw beginnen. Hmmm.Goed, ik kom opnieuw toe aan bestellen en moet alweer opnieuw inloggen (???) Dan maar via mailadres en wachtwoord. Dat lukt beter, ik kan nu wel verder.Ik kies en klik op de nodige opties (abonnement behouden, geen extras), dan mijn gegevens invullen.1e va
Het beeld loopt voor op geluid.Zelfs na automatische regeling uit te zetten en de vertraging van beeld op tv aan te passen blijft dit probleem.Dit is enkel op de tv beneden.De tv op de slaapkamer heeft dit probleem niet.Beide volledig bekabeld.
Ik heb laatst een melding gekregen dat mijn Gb op was en dat ik zou moeten betalen tot een bepaalde datum. Ik heb bijgevolg mobiel internet uitgezet en enkel opgezet indien absoluut nodig. Blijkt nu dat ik toch 700 Mb boven verbruik zat en een goede rekening kreeg. Ik vraag mij af of dit te maken heeft met de datum. Ik heb nl. Internet terug standaard gebruikt op de vermelde datum in de SMS. Er stond nl. dat ik zou moeten betalen voor extra verbruik 'tot' een bepaalde datum. Ik heb het vermoeden nu dat dit eigenlijk 'tot en met' is. Kan iemand dit bevestigen? Is het mogelijk om verbruik per dag terug te vinden want dit is niet zichtbaar in de factuur. FYI, niet nodig om naar de app te verwijzen. Die werkt doorgaans niet en geeft vaak de melding dat hij producten niet kan ophalen.
Staat VoWifi standaard geactiveerd op de simkaart? Of moet proximus dat activeren? Op mijn echtgenote haar Orange abo werkt dit perfect, kan zelfs bellen met GSM op vliegtuigstand met enkel de Wifi aan.
Sinds afgelopen zondag naar HD geeft BBC HD problemen.Na eerst ontbreken geluid ben ik niet meer in de mogelijkheid een opname te plannen voor die zenders..De geplande opnames doen het niet.Ze verschijnen in de pickx app(daar uiteraard niet afspeelbaar) maar niet rechtstreeks in de decoder lijst.Ook al worden ze ingepland via decoder.Een opname rechtstreeks proberen via decoder doet het maar speelt niet af als ik kijken kies.Alle andere zenders ok.En zoals steeds het correcte uitgeprobeerd via modem decoder reset.Geen oplossing.Dus er scheelt nog iets bij die omzetting naar HD.Graag hulp
Op 25/11/22 heb ik via de webshop een smartphone besteld. Deze zou vandaag 29/11 geleverd worden.Ik heb reeds contact opgenomen met de klantendienst.Daar wist men mij te vertellen dat gezien de drukte de smartphone nog steeds niet verzonden is.Ik kan begrijpen dat het druk is, maar 4 dagen na de bestelling nog niet eens verzonden is niet echt ok.
Ik heb een maand nu sociaal tarief en heb gemerkt dat online spelen ( PlayStation ) bijna niet meer mogelijk is . Ligt dat aan dat sociaal tarief waardoor ik nu minder betaal ? Het blijft constant hangen
Zoals al in dit topis gemeld - maar daar staat onterecht bij ‘opgelost’ - Als ik via myproximus probeer om de aangesloten toestellen te reguleren, is dat onmogelijk.Helpdesk brengt geen soelaas - misschien dat vandaag iemand van proximus op het forum beter kan helpen? dank bij voorbaat...
Ik heb een pack met internet/TV/2 mobiele nummers en vaste lijn. Op mijn Myproximus (website) is enkel 1 van de GSM nummers zichtbaar, al de rest ontbreekt. De app Myproximus geeft ze wel allemaal weer. Hoe kan dit?
Vleder week zijn wij overgestapt naar Proximus en we mochen een geschenk kiezen. We zouden een betaallink krijgen om de 99 euro over te maken. De link die we kregen bleek niet te werken, na meedere keren contact met de winkel is er een dossier opstart. Tot op heden niets gehoord. Volgens de winkel wordt het geschenk maar 2 weken gereserveerd. We zijn al meer dan een week verder. Wij hebben een PS5 gekozen. Hoe lang gaat dit nog duren om een betaalink door te sturen?
Hallo,Wij wonen in een nieuwbouw woning (alleenstaand, en dus geen concurrerende WiFi netwerken), maar zitten met het probleem dat we geen WiFi buiten hebben. We hebben de nieuwe internet box op mesh technologie, en twee v2 boosters. Ik heb deze strategisch geplaatst zodat ik WiFi buiten aan mijn draadloze (eufy) voordeurbel zou moeten hebben, maar dit is op geen enkele manier mogelijk. De WiFi binnen is voldoende sterk (70mbps op de meeste plaatsen), maar eens je naar buiten gaat valt het volledig weg. Van 3 blokjes naar 4G/3G. En dit is een redelijk sterke drop op een paar seconden. Als ik mijn voordeur fysiek open zet heb ik 3 WiFi blokjes. Sluit ik de voordeur, dan zie je de WiFi wegvallen van 3 blokjes, naar 2, naar 1, naar 4G. Ons huis is sterk geïsoleerd, en onze voordeur en alle ramen met driedubbel glas. Is het normaal dat het zo sterk wegvalt als je de deuren toe doet? Ik heb de modem op 6-8m van de voordeur staan, en de WiFi booster boven op ongeveer 3-4m van de voordeur. Is
Wat is de bedoeling van Proximus om emails te sturen die niet van toepassing zijn op je vraag als klant. Ik kreeg 3 niet relevante emails Dit is gewoon belachelijk. Die personen van Externe CallCenter zijn onbekwaam en spammen je met ongevraagde emails , hebben ze misschien een extra % als je intekent in een betalende opties.Dit is erover Proximus. (ik heb bij mijn e-mailadres mijn naam verandert in xxxxx maar de originele zijn beschikbaar indien nodig )
Het loopt echt de spuigaten uit.. donderdagavond (24/11/2022) belooft me mij een nieuwe decoder op te zenden. Deze zou vrijdag geleverd worden en natuurlijk heel de dag tevergeefs gewacht.Terug het nr 080022800 opbellen (het feit dat ik dit nr uit mijn hoofd ken en m’n GSM nummer niet, zegt veel over Proximus) en weerom de ellenlange wachttijd met daarna een spervuur van onbeduidende en niet terzake doende vragen zoals mijn geboortedatum. Weerom een antwoord dat in feite nietszeggend was en u raadt het vanzelfsprekend nu maandag 28/11/2022 nog steeds geen decoder… Ondertussen laaiende ruzie hier in huis en alles in totaal al zeker 5 maal contact gehad met allerlei nietszeggende antwoorden zoals ‘ik weet het niet’ en ‘de fout ligt bij Bpost’.Als je vraagt naar een trackingnummer blijft men het antwoord schuldig. Als je niet akkoord gaat, wordt de verbinding afgebroken en kan men heropnieuw beginnen. Op de duur ben je zodanig gefrustreerd dat het woord Proximus je koude rillingen geef
beste, ondanks dat ik alles heb opgezegd blijf ik nog kleine betalingsaanvragen krijgen vanuit proximus.er zijn geen facturen te vinden in het overzicht. ik heb al een hoop ellende gehad om mijn vaste lijnen nu volgt dit. kan mij iemand hiermee helpen? mvg marc lenaertsfema.techniek@hotmail.com
Beste allen Sinds de update van de Pickx app een jaar geleden, laden mijn opnames niet meer in de app op smartphone. Als ik lang wacht, sluit de app zich zelfs af (smartphone keert terug naar startscherm smartphone). Tips?
De V6 decoder schakelt automatisch vanuit standby terug aan.De instellingen vd tv en decoder zijn niet veranderd (CEC/HDMI uit)Heb alles gereset (modem en decoder)Denk een hardware fout in de decoder.nog iemand dat probleem voorhad?MVG
Ref.:Ook Proximus gaat zijn 3G-netwerk afschakelen - Nieuws - Data News (knack.be)Proximus zal tegen eind 2024 het 3G-netwerk afschakelen.2G tot 2027
Ben zojuist overgestapt van orange naar proximus fiberHoe sluit ik het best mijn Netgear Orbi Router(RBR20) hierop aan
Activering e press bij hln lukt niet. Hln verwijst naar een gid nummer om het abonnement te koppelen. Wat is dit ?
beste, kan ik mijn v7 decoder inruilen voor een v5 mini,veel te veel problemen met die v7waarvoor dank
In ons app. gebouw is Fiber aanwezig in de gemeenschappelijke delen …. er hoeft enkel een Fiber-kabel worden doorgetrokken naar het appartement. Op Youtube spreekt men over een duur van 2 tot 4 uren voor de installatie compleet is.Duurt dit werkelijk zo lang ? Zou dit graag weten….. om opvang voor mijn honden te regelen...
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.