Skip to main content
Vraag

Myproximus - niet alle diensten zichtbaar

  • November 29, 2022
  • 2 reacties
  • 76 Bekeken

Ik heb een pack met internet/TV/2 mobiele nummers en vaste lijn. Op mijn Myproximus (website) is enkel 1 van de GSM nummers zichtbaar, al de rest ontbreekt. De app Myproximus geeft ze wel allemaal weer. Hoe kan dit? 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • November 29, 2022

Je logt toch in met de zelfde login op Myproximus op beide app en webversie?

Ter info: In afwachting dat de Proximus forummedewerkers (moderators) hier de draad terug opnemen morgen en direct aan de slag zouden kunnen gaan, daarom best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). Trouwens met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 1, 2022

@Oli4ho zoals @Martin al aanhaalde Je logt toch in met de zelfde login op Myproximus op beide app en webversie? Groetjes,Joel